Δευτέρα, 4 Ιουλίου 2016

4 Χρόνια Αρώματα και Γεύσεις


 Όταν ξεκίνησα να γράψω αυτή την ανάρτηση δεν είχα κανένα πλάνο και ούτε και τώρα που γράφω έχω ,απλά διαπίστωσα ότι πέρασαν κιόλας τέσσερα χρόνια που αυτό το μπλογκ ξεκίνησε δειλά δειλά,χωρίς καμιά γνώση από μέρους μου,έκανε ένα κύκλο με έβαλε σε ένα όμορφο κόσμο γνώρισα ανθρώπους,έστω και από μακριά
 Είδα και γνώρισα καταστάσεις,μου έδειξε διάφορα πράγματα έζησα μέσα από αναρτήσεις άλλων ανθρώπων κι εγώ όμορφα λιγότερο όμορφα και καμιά φορά και άσχημα πράγματα..
Περάσαμε μαζί διάφορες εποχές γιορτές με ευχές και γιορταστικές αναρτήσεις και όλα όσα είναι ανθρώπινα και τα της ζωής μας.
Είδα διάφορα όμορφα πράγματα από ανθρώπους ταλαντούχους και πήρα και κάτι από τον καθένα.
Οι αναρτήσεις μου όμως κάποια στιγμή λιγόστεψαν ,και όλο και γινόταν πιο αραιές,θεώρησα ότι δεν είμαι μαγείρισσα που θα ήμουν συνέχεια με μια κουτάλα και  μια κατσαρόλα...έξαλλου ποτέ δεν με θεώρησα κάτι τέτοιο
Όταν κάποιες στιγμές θεωρώ ότι έχω κάτι να γράψω ,γράφω ,δε σημαίνει όμως ότι δεν παρακολουθώ τα μπλογκς,όπως με λύπη μου είδα ότι κάποιοι φύγαν από τους φίλους του μπλόγκ,δε θα πείραζε να μείνετε ,εγώ σας θεωρώ ακόμη φίλες και ούτε ποτέ θα ξεχάσω ότι με υποδεχτήκατε στην παρέα σας με πολύ καλό τρόπο
Τέλος πάντων η φιλία η έστω η συμπάθεια κερδίζετε δεν την αγοράζεις πουθενά.
Το μπλογκ αυτό θυμίζει σε μένα και ένα πολύ δυσάρεστο γεγονός,που εύχομαι ποτέ κανείς καμμιά να μη ζήσει,αλλά τι να γίνει αυτή είναι η ζωή με τα ασχημα και τα ομορφα της και εμείς πρέπει να μάθουμε να ζούμε με ότι μας έρθει ..
Τελιώνοντας θα ήθελα άλλη μια φορά να σας πω να περνάτε χρόνο ουσιαστικό με τους ανθρώπους που αγαπάτε και να ευχηθώ προσωπική ευτυχία και υγεία σε όλους και όλες
                                        ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ !!!!                                   

15 σχόλια:

  1. νάσαι καλά, να χαίρεσαι αυτή σου την δημιουργία. Το μπλογγινγκ είναι ένας μικρός κόσμος, όπου γνωρίζεις πολλά!! Το θέμα για μένα είναι να εκφράζεσαι... οπότε... όλα καλά!!!...

    ευχαριστούμε για τις όμορφες ευχές σου! Τα καλύτερα σού εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστω πολυ ,για οτι μου ευχηθηκες να εισαι κι εσυ παντα καλα,εχεις δικιο μαθανεις πολλα εδω μεσα,φιλια

      Διαγραφή
  2. Αυτή πάνω-κάτω είναι και η δική μας διαδρομή.Μπήκαμε στο μλπόγκιν χωρίς να ξέρουμε πολλά και ανακαλύψαμε έναν όμορφο κόσμο.Και οι δικές μας αναρτήσεις έχουν αραιώσει, αλλά αυτό νομίζουμε ότι γίνεται και σε άλλα μπλογκ.
    Μη στεναχωριέσαι λοιπόν, δεν είναι αυτός ο λόγος που έχασες φίλους από το μπλογκ σου.Κάποια ρύθμιση άλλαξε η Google πριν λίγο καιρό και μας "εξαφάνισε" τα μέλη.
    Καλό Καλοκαίρι!!!
    Να είσαι πάντα καλά!!! Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ισως να ειναι η ρυθμιση που λες οτι εκανε η Google ,στεναχωρεθηκα λιγακι ειναι η αληθεια ,εδω μεσα εκανα καλες γνωριμιες και φιλιες και ειδα ομορφα και γλυκα πραγματα,σου ευχομαι υγεια και ευτυχια και να περνας ομορφες στιγμες με αγαπημενα προσωπα

      Διαγραφή
  3. Μ΄ αρέσει η παρέα σου, οι δημιουργίες σου ακόμα κι αν εσύ πιστεύεις ότι δεν είσαι μαγείρισσα... μα προ πάντων μ΄ αρέσει να ξέρω ότι θα σε βρω εδώ όταν ανοίγω το p/c μου! 4 χρόνια είναι πολλά και σίγουρα εμπεριέχουν όλα όσα παραπάνω ανάλυσες.

    Πολλοί από τους παλιούς έχουμε ήδη αρχίσει να αποχωρούμε από το προσκήνιο και αφήνουμε άλλους στο πόδι μας. Αυτό είναι όμορφο και επιβεβαιώνει το ρητό ότι "τὰ πάντα ῥεῖ και ουδέν μένει"!
    Αυτή η κίνηση, που χαρακτηρίζει τον χρόνο, και αντικατοπτρίζεται στα πάντα, αρκεί αυτά να μπαίνουν στη σωστή τους σειρά...

    Να είσαι καλά κι εσύ και το μπλογκ σου!
    Σε φιλώ με πολλή ιδιαίτερη συναισθηματική φόρτιση για σένα και τη φιλία μας!

    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλαρακι είμαι πολυ χαρουμενη που μπαινοντας εδω μεσα ,βρηκα εσενα ,ειμαι αιωνια θαυμαστρια της κουζινας σου,του μυαλου σου,του χιουμορ σου ,ξερω οτι δε θα πεις πολλα αλλα οτι λες ειναι και αληθινο,εχουμε ενα αλλο κωδικα μεις διαφορετικο και να μην πουμε πολλλα θα τα ξερουμε για καποιο λογο,νασαι καλα παντα να χαιρεσαι την οικογενεια σου και να συνεχισεις να μαγειρευεις για να κανεις τον κοσμο να θελει να σπασει την οθονη για παρει να φαει τα λαχταριστα πραγματα που φτιαχνεις,πολλα πολλα φιλια κοριτσακι

      Διαγραφή
  4. Να είσαι καλά κορίτσι!!!και πάντα να δημιουργείς στην κουζίνα σου!!!από σένα έμαθα το ρολό με τα λαχανικά και το λάτρεψα!!!φιλιά!!!καλά να περνάς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xαιρομαι πολυ που ενα φαγητο καθαρα δικης μου επονοησης εχει αγαπηθει , σ ευχαριστω πολυ για τις ευχες και σου αντευχομαι και εγω νασαι εισαι παντα υγιης και χαρουμενη,φιλια πολλα

      Διαγραφή
  5. Συγχαρητήρια για 4 χρόνια σας . Ελάτε να χαιρετήσει μας λέγοντας Γεια σας! με τον μεταφραστή και ξέρετε , τότε έχετε περάσει μέσα από αυτά , αλλά δεν ξέρω τη γλώσσα.
    Besos desde Argentina

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πολυ για τις ευχες ,εχετε την αγαπη μου και τη φιλια μου ,η γλωσσα δεν ειναι εμποδιο για να εκφρασουν τα αισθηματα τους οι ανθρωποι

      Διαγραφή
  6. Χρόνια πολλά!!!! Να είσαι πάντα ευτυχισμένη και δημιουργική μέσα και έξω από το μπλόγκ σου και εμείς να σε έχουμε στην συντροφιά μας. Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστω πολυ για τις ευχες κι εγω με τη σειρα μου θα σου πω να εχεις παντα και μονο ομορφες στιγμες ζωης,σε φιλω

      Διαγραφή
  7. Χρόνια πολλά στο μπλογκ σου και να είσαι πάντα καλά να δημιουργείς!!
    Μη στενοχωριέσαι πάντως, γιατί η γκουγκλ εξαφάνισε πολλούς αναγνώστες από όλους μας!
    Φιλιά πολλά και να πω πως σε θεωρώ εξαίρετη μαγείρισσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έχουμε γενέθλια τον ίδιο μήνα και χρόνο λοιπόν! Τέσσερα χρόνια και για μένα σε λίγες μέρες. Μπορεί να αραίωσαν οι αναρτήσεις μας μα τα μπλογκ μας είναι εδώ. Για όποτε θέλουμε να κάνουμε ανάρτηση ή για όποιον θα ήθελε να δει κάποια παλιότερή μας.(και οι δικές σου πραγματικά αξίζουν, και δεν θα απογοητευτεί κανείς αν δοκιμάσει όποια από τις συνταγές σου). Όπως γράφουν και τα κορίτσια πιο πάνω ο google εξαφάνισε πολλούς αναγνώστες μας. Χαίρομαι που σε γνώρισα λίγο καλύτερα και χαίρομαι επίσης που δεν έπεσα έξω για τον άνθρωπο-Χρυσούλα. Να σαι πάντα καλά και οι ευχές σου, ευχές μου! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. να εισαι καλα πρωτα απο ολα.και καλες δημιουργιες.μπορει να μην σχολιαζουμε παντα ομως κανουμε παντα κλικ σε κα θε σου καινουργια αναρτηση.και χαιρομαστεπολυ οταν μας απαντας.περιμενουμε απο εσενακαι αλλες αναρτησεις της περιοχης σου.πολλα φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........