Πέμπτη, 24 Δεκεμβρίου 2015

Καλά Χριστούγεννα -Χρόνια πολλά

 Ήρθαν και τα φετινά Χριστούγεννα και ένιωσα την ανάγκη να σας γράψω λίγα λόγια από καρδιάς,όλους εσάς τους φίλους της μπλογκογειτονιάς που σας έχω παρατήσει τον τελευταίο καιρό αλλά πο΄τε δε σας ξέχασα.
 Δεν είναι λίγες οι φορές που κάνω τις βόλτες μου και σας παρακολουθώ και ενημερώνομαι με όσα διαβάζω,θέλω να σας πώ ότι πάντα με νοιάζει τι κάνει η γειτονιά των μπλογκς
Επίσης θα ήθελα μ αυτη μου την ανάρτηση να ευχηθώ σε όλες τις ομαδες  στο  fb που ειμαι μελος .
 Θα σας ευχηθώ όμορφες ,χαρούμενες ευτυχισμένες και ξένοιαστες γιορτές,με τα δικά σας αγαπημένα πρόσωπα δίπλα σας και με την καρδιά ανοιχτή στη χαρά έστω και για λίγο.
Δεν είναι κάθε μέρα Χριστούγεννα ας τις δούμε αλλιώς τούτες τι μέρες και ας τους δώσουμε λίγη μαγεία,χρειάζεται για να πάρουμε δύναμη και κουράγιο σ αυτούς τους δύσκολους καιρούς που ζούμε..
                     ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ -ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

9 σχόλια:

  1. Νέλλη μου ,χρόνια σου πολλά ,με υγεία ,αγάπη και χαρά .Εύχομαι ότι καλύτερο για σένα και την οικογένεια σου .Καλά Χριστούγεννα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά Χριστούγεννα!!!!! Χρόνια πολλά με υγεία!!!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά Χρυς!
    Με υγεία & χαρά. Πάντα δημιουργική μ΄ ό,τι καταπιάνεσαι!

    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά Χριστούγεννα Neli ,με υγεία και πάντα με ανθρωπους που αγαπάς και σε αγαπούν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλά Χρυσούλα!
    Εύχομαι από καρδιάς καλές γιορτές με υγεία και χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά και καλές γιορτές με υγεία, αγάπη και πολλές ευτυχισμένες στιγμές! Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΝΕΛΑΚΙ ΜΟΥ
    ΗΡΘΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΦΕΡΑ... ΓΛΥΚΟ!
    " Θα σου πώ μια συνταγή για μια τούρτα μαγική....
    Ανακάτεψε καλά δέκα γελια τρανταχτά....
    Χάδια πέντε κουταλιές ,λίγο ξύσμα αγκαλιές ...
    Πασπάλισε τη με φιλιά και χαμόγελα πολλά....
    Άλεσε μ΄ευχές τη ζύμη , κομματάκι δε θα μείνει!!!!
    Χρόνια πολλά, ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !!!
    Φιλάκια πολλά και γιορτινά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή Πρωτοχρονιά Νέλη μου!!!με υγεία αγάπη και πολλά μαγειρέματα!!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........