Τρίτη, 10 Φεβρουαρίου 2015

Τι Χειμώνας βαρύς!!!!!!!

 O Χειμώνας φέτος αποφάσισε να μας δείξει λίγο περισσότερο αγριεμένο το πρόσωπο του.
 Κρύο ,αέρας παγωμένος ,χιόνια και βροχές ,όλα τα καλά δηλαδή,τίποτε περισσότερο τίποτε λιγότερο,
 Απλά...ΧΕΙΜΩΝΑΣ...
 Πιάσαμε λοιπόν τα όπλα για να τον αντιμετωπίσουμε ,βγήκαν έξω βελόνες ,βελονάκια ,κλωστές μονόχρωμες πολύχρωμες;
 Χοντρές ψιλές ,μέτριες αλλά όλες για ένα σκοπό να καταπολεμήσουν το κρύο και να ντύσουν ζεστά
Κεφάλια ,πόδια,λαιμούς ,χέρια η και το σώμα ολόκληρο πολλές φορές των αγαπημένων προσώπων
 η και εμάς τους ίδιους.....
 Το πλέξιμο για μένα το έχω αναφέρει και άλλες φορές είναι ξεκούραση και χαλάρωση
 Και χαρά πολλές φορές βλέποντας το αποτέλεσμα και τη χρησιμότητα που έχουν αυτά που φτιάχνω.
 Δε θα μπορούσε και φετος να περάσει ο Χειμώνας χωρίς να έχω κάνει κάτι ,έτσι λοιπόν σας δείχνω
εδώ κάποια που έχουν τελειώσει γιατί μη νομίζετε ότι τελειωσε το πλέξιμο,αυτό τελειώνει μαζί με το Χειμώνα για να ξαναρχίσει από τον επόμενο πάλι.

7 σχόλια:

  1. Να σου ευχηθώ να μη τελειώσει ο χειμώνας για να συνεχίσεις τα πανέμορφα και χρηστικά πλεκτά σου ???Μάλλον όχι ..
    Είναι υπέροχα ,το μάτι μου όμως έμεινε στην κόκκινη εσάρπα -ζακέτα !!! Γεια στα χέρια σου Νέλη μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όλα καταπληκτικά, αλλά η κόκκινη ζακέτα είναι ένα όνειρο!!!
    Γεια στα χέρια σου!!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όλα πολύ ωραία! Μπράβο χρυσοχέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Νέλη μου!
    Μετά από πολλά χρόνια ξεκίνησα πάλι τό πλέξιμο!!
    Πανέμορφες όλες οι πλεκτές δημιουργίες σου!!
    Λάτρεψα τήν κόκκινη ζακέτα!!Μπράβο χρυσοχέρα!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όλα είναι πανέμορφα Νέλη μου!!! Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........