Κυριακή, 18 Ιανουαρίου 2015

Καβουροσαλάτα με μαγιονέζα


 1 κιλό καβούρια,ελαιόλαδο,αγγουράκια τουρσί 6-7,1 καρότο,ελιές πράσινες 10,μαγιονέζα 5 κουταλιές της σούπας,2 λεμόνια,αλάτι,πιπέρι μαύρο
 Βράζετε τα καβούρια αφού πρώτα τα έχετε πλύνει καλά να είναι καθαρά,αν αφρίσουν τα ξαφρίζετε με μια τρυπητή κουτάλα.
Τα βράζετε περίπου 20 λεπτά με μισή ώρα ανάλογα με το μέγεθός τους.

 Αφού τα αφήσετε να κρυώσουν λίγο τα σπάτε με το εργαλείο που σπάμε τα καρύδια,πρώτα το σώμα
 και μετά τις δαγκάνες
 Πολύ νόστιμο είναι το ζουμί που έχουν μέσα.
 Καθαρίζετε καλά την ψίχα τους,είναι λίγο χρονοβόρα η διαδικασία αλλά το αποτέλεσμα γευστικότατο.
 Κόβετε τα αγγουράκια σε φέτες,το καρότο στον τρίφτη ,τις ελιές σε φετάκια,ρίχνετε τη μαγιονέζα και το αλάτι ,το πιπέρι και ανακατεύετε καλά να ομογενοποιηθουν
 Στίβετε τα δύο λεμόνια και χτυπάτε το χυμό τους με το ελαιόλαδο .
Το ρίχνετε και αυτό στη σαλάτα και ανακατεύετε καλά.
Τη βάζετε για λίγη ώρα στο ψυγείο και τη σερβίρετε.
Είναι ένα μεζεδάκι πολύ νόστιμο,αρκεί να βρείτε ωραία φρέσκα και γεμάτα καβούρια.
Ταιριάζει υπέροχα με ούζο ,τσίπουρο ,αλλά και  μπύρα
Φτιάξτε την για τους φίλους σας και απολαύστε την με την παρέα τους η για την οικογένεια σας ,είναι καταπληκτική..
                                                              ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!

11 σχόλια:

  1. Πάω να φέρω ουζάκι και ερχομαι!!
    Σούπερ σαλατούλα, χαλάλι ο κόπος να καθαρίσουμε τα καβούρια, που θα ομολογήσω ότι δεν είναι και το καλύτερό μου και πάντα βάζω τον άντρα μου να το κάνει.
    Φιλιά Χρυσούλα μου, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αμαν αμαν ουζακι, τσιπουρακι , καλη παρεα και αυτη την υπεροχη σαλατα σου!
    Καλό ξημέρωμα και μια ακόμα καλύτερη εβδομάδα
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μοναδικό!!! Γεια στα χέρια σου!!! Θα πρέπει να είναι πολύ νόστιμη! http://plektomaniac.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εχω φαει και ειναι υπεροχη!
    καλημερα! καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Kαλημέρα Νέλη μου!!!ΤΕΛΕΙΑ η καβουροσαλάτα σου!!!
    Πραγματικά,πολύ νόστιιμο μεζεδάκι!!!Μπράβο σου!!
    Καλή εβδομάδα!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Παίρνω πιρουνάκι κι έρχομαι... Υπέροχη σαλατούλα!

    Κι εγώ τον άντρα μου βάζω και τα καθαρίζει και κάθομαι δίπλα και φωτογραφίζω!
    Τί τους έχουμε άλλωστε;!;

    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φαίνεται ενδιαφέρουσα. Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω φάει ποτέ καβούρια. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα και καλή χρονιά Νέλη μου!!!!φαίνεται υπέροχη!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπέρα. Καλώς σε βρίσκω. Ελπίζω να είσαι καλά. Καλή χρονιά , με υγεία , αγάπη, ευτυχία, ωραίες και όμορφες στιγμές και ότι επιθυμείς και επιθυμούμε. Μου λείψατε πολύ πολύ . Είμαι πολύ χαρούμενη που βρίσκομαι και πάλι εδώ ,μετά από τόσους μήνες. Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........