Πέμπτη, 31 Ιουλίου 2014

Μελιτζάνες στο φούρνο της Δέσποινας


 5  μελιτζάνες 4 κρεμμύδια μεγάλα,6 ντομάτες ώριμες,4 σκελίδες σκόρδο,μαϊντανό,ρίγανη,ελαιόλαδο
καλαμποκέλαιο,αλάτι,πιπέρι,κόκκινο και μαύρο,θυμάρι, μια κοφτή κουταλιά σούπας ζάχαρη.
 Καθαρίζετε τις μελιτζάνες,αφού τις έχετε πλύνει καλά πρώτα.
Τις κόβετε κατά μήκος κομμάτια αρκετά χοντρά.
Τις αλατίζετε για να φύγει η πικρίλα.
 Πλένετε τις ντομάτες,καθαρίζετε τα κρεμμύδια και το σκόρδο,πλένετε το μαϊντανό.
 Κόβετε τα κρεμμύδια ψιλά φετάκια.
 Τηγανίζετε τις μελιτζάνες και τις βάζετε σε χαρτί απορροφητικό να πάρει τα πολλά λάδια.
Πριν ρίξετε την κάθε μια στο τηγάνι τη σφίγγετε για λίγο με το χέρι σας για να φύγουν τα υγρά της και να μην πιτσιλάει στο τηγάνι.
 Τρίβετε τις ντομάτες στο μπλεντεράκι και ρίχνετε μέσα το πιπέρι το κόκκινο ,το μαύρο,τη ζάχαρη,τη ρίγανη και το θυμάρι.
Στρώνετε σε ένα ταψί τις μελιτζάνες
 Από πάνω βάζετε τα κρεμμύδια στη σειρά και τη ντομάτα με το μαϊντανό κομμένο ψιλό.
Βάζετε άλλη σειρά τις υπόλοιπες μελιτζάνες
 Και ξανά κρεμμύδια ,ντομάτα,και μαϊντανό
 Τελευταία βάζετε ντομάτες σε φέτες κομμένες για να σκεπαστεί το φαγητό.
 Το σκεπάζετε το ταψί με αλουμινόχαρτο και το βάζετε στο φούρνο να ψηθεί στους 200 βαθμούς Κελσίου στον αέρα για μια περίπου ώρα...
Το ξεσκεπάζετε όταν είναι σχεδόν έτοιμο και το ψήνετε λίγο ακόμη να πιάσει μια κρούστα.
Πολύ νόστιμο και υγιεινό πιάτο και άκρως Καλοκαιρινό...Τη συνταγή μου την έδωσε μια κυρία σε ένα καφεδάκι που είχαμε βρεθεί,μου είπε ότι είναι πολύ παλιά συνταγή και τη θυμάται από τη μητέρα της που την έφτιαχνε πριν πολλά χρόνια.
Την άλλαξα λίγο προσθέτοντας τη δική μου πινελιά και το αποτέλεσμα μας άρεσε πολύ.
Πάει πολύ καλά με μια χωριάτικη που είναι και της εποχής
                                                        ΚΑΛΟ ΟΡΕΞΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

12 σχόλια:

  1. Το φαγητό αυτό το κάνω και εγώ, μόνο που την σάλτσα την έβραζα για λίγο πριν το βάλω στο φούρνο, θα το δοκιμάσω τώρα με την δική σου εκδοχή.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραίο και νόστιμο!

    Καλημέρα Νέλη μου!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Νέλη μου!Καλό μήνα!!Πράγματι άκρως καλοκαιρινό τό φαγάκι σου!!
    Καί πολύ νόστιμο!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μελιτζάνες μπορώ να τρώω .... όλο το καλοκαίρι, χωρίς να τις βαριέμαι!
    Υπέροχο και πολύ καλοκαιρινό το φαγάκι σου Νέλλη μου!
    Φιλιά πολλά, καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. υπεροχο φαιιιιιιιιι...........να βουτας κ φρεσκο ψωμακι.........κ συνοδευτικο φετα ΣΟΥΦΛΙΟΥ!!!!!!!!!!!
    τι να μας πουν τα κρεατα......καλα το μπανανογλυκο εκανε θραυση...ολο παραλλαγη ειμαι σορι.....κ την επομενη θα το κανω με γαλα που θα διαλυσω μεσα νες καφε!!!!!!!!!!! τρελα λεμεεεεεεεεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μου αρέσουν πολύ οι μελιτζάνες αν και συνήθως τις κάνω στην κατσαρόλα, αφού βέβαια τις τηγανίσω...θα τις δοκιμάσω κι έτσι!
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Muito, muito, muito bom!!!!!!!
    Amo tudo que é feito de berinjela.

    ✿⊱•° Boa semana!
    Beijinhos.
    ¸.✿⊱╮✿╮

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Απίστευτη συνταγή μας έδωσες φιλαράκι μου!!μόλις γύρισα απο Ζάκυνθο και επεθύμισα να μπω στην κουζίνα μου!!είναι η πρώτη που θα βάλω μπροστά η δική σου και έπονται οι τελευταίες προτάσεις της Ζαμπίας και της Κικίτσας μου!παρόμοιες έχει τύχει να κάνω απλά αυτή μου φαίνεται λίαν γαργαλιστική και νόστιμη!!!σου στέλνω την αγάπη μου Χρυσουλάκι μου και πάρα πάρα πάρα πολλά φιλάκια!!!υ.γ.θα σου στείλω σχόλια αφού την γευτούμε στην οικογένεια που κόβουμε φλέβα για μελιτζάνες!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. μπράβοοο Νέλλη μου! το πρωί είδα τη συνταγή, το μεσημέρι το έφτιαξα και φάγαμε!!! πολύ ωραίο, πολύ διαφορετικό, σε ευχαριστούμε!! καλά να περνάς! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλώς σε βρίσκω Νέλη μου!
    Πανέμορφο το μπλογκ σου! Όραση γεύση και όσφρηση ....βρίσκουν την τιμητική τους!
    γύρισα κι πιό πισω, ως τα γενέθλιά σου!΄Ακουσα και το τραγούδι, το αφιερωμένο!
    φιλιά πολλά!χαίρομαι που έστω και δυό χρόνια μετά, γνωριζόμαστε!
    να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........