Τρίτη, 1 Ιουλίου 2014

Σαλάτα γλυστρίδα


 Γλιστρίδα ,3 σκελίδες σκόρδο,μισό ποτηράκι ελαιόλαδο,μισό ποτηράκι ξύδι άσπρο,αλάτι ,γιαούρτι στραγγιστό.
 Πλένετε  τη γλιστρίδα ,πολυ καλά είναι να είναι τρυφερή και την αφήνετε μέσα στο σουρωτήρι να φύγουν τα υγρά της.

 Καθαρίζετε το σκόρδο και ετοιμάζετε, λάδι, ξίδι και αλάτι.

Ζεματάτε ελαφρά τη γλιστρίδα(περίπου 5-7 λεπτά και πατάτε το σκόρδο να πολτοποιηθεί.
Το ρίχνετε στη γλιστρίδα και ρίχνετε το λάδι και το ξύδι,ανακατεύετε καλά ,ρίχνετε και το αλάτι και τα αφήνετε για λίγη ώρα να ενσωματωθούν τα υλικά.


 Ρίχνετε μετά περίπου 700 γραμμάρια γιαούρτι στραγγιστό και τα ανακατεύετε καλά.

Είναι μια πολύ εύκολη και δροσερή σαλάτα,συνοδεύει πολύ ωραία ντολμαδάκια γιαλαντζί,κρέας ψητό ,αλλά και ψάρι,μοιάζει ελαφρά με το τζατζίκι αλλά έχει πιο ωραία γεύση...
                                                      ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!!!!!!!!!!

11 σχόλια:

  1. Νέλη, μου αρέσει να δοκιμάζω καινούργιες γεύσεις. Θα το φτιάξω.
    Καλό μήνα
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και φαίνεται πως έχει ωραία γεύση!!
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ μου άρεσε!!!!!!! Θα την φτιάξω!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γλυστρίδα δέν έχω δοκιμάσει Νέλη μου!Η σαλάτα σου φαίνεται πολύ νόστιμη!!Καλό μήνα!!Καλό καλοκαίρι!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτή είναι πραγματικά μια πολύ ιδιαίτερη σαλάτα Νέλλη μου, που σίγουρα έχω περιέργεια να δοκιμάσω!
    Φιλάκια, καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ αγαπημένη σαλάτα και πολύ καλοκαιρινή. Όσο κι αν φαίνεται σύγχρονη έχει τις ρίζες της στο 16ο αιώνα: http://cretangastronomy.blogspot.gr/2011/06/blog-post_12.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πρώτη φορά ακούω γι΄ αυτή τη σαλάτα...
    Αν βρω γλιστρίδα στη λαική θα τη δοκιμάσω...
    Να΄σαι καλά Χρυσούλα μου με τις νόστιμες ιδέες σου!
    Καλό μήνα, με δροσιές!
    Φιλιά...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φαίνεται πεντανόστιμο
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μετέτρεψες ένα ταπεινό χορταρικό σε ένα σούπερ gourmet ορεκτικό !!!!!! Σίγουρα θα είναι μια πεντανόστιμη σαλάτα !!!!
    Καλή σου μέρα !!!!
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ ιδιαίτερη και διαφορετική σαλάτα, υπέροχη μέσα στην απλότητά της!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μας αρέσει πολύ η γλυστρίδα (ή αντράκλα όπως την λένε) και ο κήπος μας είναι γεμάτος!!!! Κάθε μέρα βάζουμε στην ντοματοσαλάτα μας, αλλά την έχω φτιάξει και όπως δείχνεις. Είναι επίσης υπέροχη μαγειρευμένη με κοτόπουλο!!!!!
    Φιλάκια, καλό μήνα και καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........