Σάββατο, 5 Ιουλίου 2014

2 Χρόνια "Αρώματα και Γεύσεις"


 Να που κλείνουμε τα δύο χρόνια παρεούλα...Τα αρώματα και γεύσεις μεγάλωσαν άλλη μια χρονιά.
Σαν εχθές θυμάμαι να μπαίνω σ αυτήν την παρέα...Πότε έφυγε ο καιρός?
 Με άλλους ξαφνικά χαθήκαμε,με άλλους βρεθήκαμε για λίγο αλλά και πάλι χαθηκαμε...
Και είναι και αυτοί οι σταθεροί που ξέρεις ότι θα σε επισκεφτούν και θα τους επισκεφτείς,είμαι πολύ χαρούμενη που είχα την όποια επαφή με τον καθένα σας ξεχωριστά και με όλους σας μαζί...
Ένα σχόλιο ,μια καλημέρα ,μια ματιά  η ένα πέρασμα από το μπλογκ μου είναι πολύτιμο για μένα...
Εύχομαι να είμαστε όλοι καλά να περάσουμε όμορφα και αυτό το Καλοκαίρι που είναι αναποφάσιστο αν τελικά θα έρθει η όχι,μιας και ακόμη δεν έχει στρώσει ο καιρός αν και πλησιάζει η μέση του Καλοκαιριού...
Υγεία,αγάπη και πολλές όμορφες στιγμές με αγαπημένα πρόσωπα σας εύχομαι....
Σας προσφέρω ακόμη,γλυκάκια για γεύση,λουλούδια για άρωμα και ένα τραγουδάκι σε όλους με βιντεακι δικό μου....
Το τραγούδι ακόμη το χαρίζω και σε κάποια λατρεμένη που ξέρω ότι δε θα έρθει ξανά ποτέ,αλλά εύχομαι να είναι καλά εκεί ψηλα όπου είναι....
         Καλή συνέχεια στη ζωή σας και πάντα όμορφα πράγματα να σας συμβαίνουν ...σας φιλώ...
 

22 σχόλια:

  1. Νέλη μου να τα χιλιάσει το μπλογκ και να νοστιμεύει τη ζωη μας. Να εισαι καλά!
    Καλο μας Σαββατοκύριακο
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρονια Πολλα στο γλυκ σπιτακι σου.
    Να εισαι παντα καλα να δημιουργεις για πολλα χρονια ακομη.
    Παιρνω το κεραστικο μου και αφηνω μια γλυκια καληνυχτα.
    Φιλια απο Κυπρο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νέλη μου να χαίρεσαι το μπλοκοσπιτάκι σου και εσύ να είσαι καλά να μας χαρίζεις πολύ όμορφες αναρτήσεις.
    Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χρονια πολλα σε αυτο το ομορφο μπλοκακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλά στο blog σου, με πολλές αναρτήσεις αρωμάτων και γεύσεων!
    Εσύ να είσαι καλά, δημιουργική και χαρούμενη!

    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. να ακολουθήσουν πολλα πολλά ακομη ευχομαι!εγω μόλις πρόσφατα σας ανακάλυψα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια πολλά στο υπέροχο blog σας, με πολλές ακόμα υπέροχες αναρτήσεις! Να είστε πάντα καλά και να συνεχίζετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια πολλά στο υπέροχο μπλογκ σου!!
    Να είσαι καλά να μας δείχνεις όμορφες αναρτήσεις και να μας μαθαίνεις πράγματα!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύχρονο να είναι το όμορφο και νόστιμο μπλογκοσπιτάκι σου, πάντα με ωραίες αναρτήσεις!!
    Ευχαριστούμε για το κέρασμα και το ωραίο βίντεο!
    Φιλιά και και καλό σαββατοκύριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γλυκιά μου Νέλλη, λες 2 χρόνια πέρασαν κι εγώ νοιώθω σαν να ήσουν από πάντα στην παρέα μας!
    Το μπλογκοσπιτάκι σου ήταν πάντα ζεστό, φιλόξενο και τα κεράσματά σου, κεράσματα καρδιάς!
    Σε ευχαριστούμε για την όμορφη και αξιοπρεπή παρουσία σου και ευχόμαστε να συνεχίσεις για πολλά χρόνια ακόμη να είσαι το παρεάκι μας!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια πολλά στο blog σου με πολλές ενδιαφέρουσες αναρτήσεις και να είσαι κοντά μας στην όμορφη μπλογκογειτονιά μας!!!
    Ευχαριστούμε για τα γλυκάκια, τα λουλούδια και το όμορφο τραγούδι!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύχρονη....να μας γεμίζεις με όμορφες γεύσεις και εικόνες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια πολλά στο ιστολογιό σου.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Να τα εκατοστήσει το blog σου, με κέφι για δημιουργία, όπως μέχρι τώρα :) Καλή Κυριακή και καλή συνέχεια σου εύχομαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια Πολλά στο νόστιμο και μυρωδάτο blog της γειτονιάς!!!
    Χρόνια Πολλά και την γλυκιά οικοδέσποινα...την Χρυσούλα μας!
    Εύχομαι τα καλύτερα σε σένα και στο blog από καρδιάς...
    Πολλά φιλιά...♥
    **Αννιώ**
    υγ.........Κεράστηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρόνια πολλά Νέλλη μου στό πανέμορφο γεμάτο υπέροχο γεύσεις,blogoσπιτάκι σου!!
    Ευχαριστούμε γιά τό κέρασμα!!Καλή Κυριακή!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρόνια πολλά και δημιουργικά Χρυσούλα μου!
    Είσαι από τις πολύ αγαπημένες μου παρουσίες στο χώρο και εύχομαι να συνεχίσεις έτσι όμορφα!
    Ο πρόλογός σου με συγκίνησε πολύ… λιτός και πολύ περιεκτικός!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημέρα αγαπημένη μου Νέλι...άργησα να δω την ανάρτηση σου.... χρόνια πολλά στο όμορφο και αγαπημένο σου/μου/μας σπιτάκι...πάντα να είναι γεμάτο με αρώματα και γεύσεις και περιτρυγιρισμένο από αγάπη.... πολύ όμορφη και γλυκιά η ανάρτηση σου και τα λογια , συγκινητική ανάρτηση και τα λόγια στην αρχή συγκινητικά.... ευχαριστούμε για τα γλυκάκια και τις εικόνες και το βιντεάκι σου.... να θυμάσαι την λατρεμένη σου με αγάπη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλησπέρα κι από μένα!
    Τις καλύτερες ευχές μου :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αγαπημένο μου Χρυσουλάκι πολύ χαίρομαι που σε ξαναβρίσκω!!μου έλειψες απίστευτα κι εσύ και τα φιλαράκια τα υπέροχα!!να τα εκατοστήσει το σούπερ yummmy yummy μπλογκοσπιτάκι σου που ξέρεις ποσο πολύ το αγαπάω!!κι εσένα περισσότερο κοριτσάκι!!!ευχαριστούμε για το κέρασμα και για την σούπερ γλυκιά και τρυφερή ανάρτηση!!μετά τις τελευταίες περιπέτειες που είχα είμαι ξανά εδώ και θα τα λέμε κοριτσάκι!!εύχομαι να περνάς όμορφα και ξένοιαστα το μακρύ καυτό καλοκαιράκι!!!!!!φιλάκια άπειρα και την αγάπη μου σου στέλνω!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Νέλη μου ήρθα λίγο καθυστερημένα για να δώσω τις ευχές μου(σήμερα είδα την ανάρτησή σου), αλλά σου εύχομαι με όλη μου την καρδιά να συνεχίσεις να είσαι ανάμεσά μας και να μας χαρίζεις τις νόστιμες συνταγές σου.
    Σου στέλνω την αγάπη μου και τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Σου εύχομαι κούκλα μου τόσα χρόνια στη μπλοκογειτονιά όσα τα όνειρα και οι ιδέες σου που παρουσιάζεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........