Κυριακή, 1 Ιουνίου 2014

Κολοκυθόπιτα αλμυρή της Μάρως


 4 κολοκυθάκια,3 αυγά,1 φλυτζάνα τσαγιού σιμιγδάλι ψιλό,1 φλυτζάνα τσαγιού αλεύρι, 1 μπαίκιν πάουντερ,άνηθο , δυόσμο,300 γραμμάρια διάφορα τυριά τριμμένα,300 γραμμάρια φέτα,πιπέρι  μαύρο,αλάτι,μισό ποτήρι ελαιόλαδο,(λίγο γάλα σε περίπτωση που χρειαστεί)
 Πλένετε καθαρίζετε και κόβετε σε κομμάτια τα κολοκυθάκια.
 Τα περνάτε από το μπλεντεράκι,η τα τρίβετε στον τρίφτη.
 Ετοιμάζετε όλα τα  υπόλοιπα  υλικά σας.
Σε μια λεκάνη ρίχνετε πρώτα το τριμμένο κολοκυθάκι και τα αρωματικά χόρτα ψιλοκομμένα μαζί με το αλάτι και το πιπέρι .
 Μετά ρίχνετε ένα ένα όλα τα υπόλοιπα υλικά
ενώ τα ανακατεύετε με το χέρι να ενσωματωθούν.

 Η πυκνότητα της ζύμης πρέπει να μοιάζει με του
κέικ,αν σας βγεί πιο πηχτό ρίχνετε λίγο γάλα.
(εδώ πάει το γάλα που ανέφερα πιο πάνω αν χρειαστεί)
 Αφού το ανακατέψτε καλά λαδώνετε ένα ταψί
όχι πολύ μεγάλο και το απλώνετε μέσα.
 Το ψήνετε στους 150 βαθμούς Κελσίου μέχρι να ροδοκοκκινίσει καλά...
Εμένα με ενθουσίασε ,δεν ξέρω σε σας αν αρέσει .
Τη συνταγή μου την έδωσε η φίλη μου η Μάρω και την ευχαριστώ πολύ
Δοκιμάστε την, εύκολη,νόστιμη υγιεινή...
                                       ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!!!!!!!!!!!

15 σχόλια:

  1. Καλά για μένα δεν είναι, λόγω τυριών που δεν τα τρώω, αλλά οι άλλοι θα τη λατρέψουν!
    Και φαίνεται κι εύκολη!
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το κολοκύθι δεν μου αρέσει σε γενικές γραμμές αλλά σε νόστιμη πίτα δεν λέω όχι. Κι αυτή νομίζω θα μου αρέσει! Θα την φτιάξω σύντομα και θα σου πω την γνώμη μου! Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι κι από εδώ φιλεναδίτσα μου! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχη δείχνει Νέλλη μου, οι ανοιχτές πίτες μου αρέσουν πολύ!
    Δεν κατάλαβα όμως πόσα αυγά θέλει. 3 ή 6??
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 3 Ελενα μου,απλα το δείχνω ξανα για να φανει η σειρα που μπαινουν τα υλικα,το γραφω και πανω στα υλικα, οτι ειναι 3 τα αυγα,αντε φτιαξτην ειναι πολυ νοστιμη και ευκολη ,καλο μηνα ,φιλια.

      Διαγραφή
  4. Υπέροχη και πανεύκολη !!!! Ευχαριστούμε !!!!!
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλο μηνα..την κανω και εγω ειναι τελεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λαχταριστή καί πεντανόστιμη η πιτούλα σου Νέλη μου!!Καί εύκολη συνταγή!!!Μού αρέσουν καί τά κολοκύθια αλλά καί τά τυριά!!Θά τήν δοκιμάσω αύριο κίολας!!Καλό καί ευλογημένο μήνα!!Καλό καλοκαίρι!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Νέλλη μου ,για άλλη μια φορά θα με στείλεις στην κουζίνα !!! Φαίνεται εύκολη ,νόστιμη και με απλά υλικά .Θα τη δοκιμάσω σε πίτα ,επειδή τα υλικά αυτά πλην του σιμιγδαλιού ,τα κάνω κολοκυθοκεφτέδες . Πεντανόστιμοι !!! Καλό μήνα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και μένα με ενθουσίασε Χρυσούλα!
    Είναι πολύ εύκολη και με υλικά που λατρεύω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπράβο και στη Μάρω και σε εσένα που την έφτιαξες και μας την παρουσίασες! Ευτυχώς είναι εύκολη, με υλικά που μου αρέσουν και φαίνεται πεντανόστιμη! Πρέπει να ξαναγυρίζω στην κουζίνα σιγά σιγά...!!!
    Πολλά φιλιά Νέλλη μου! Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μου αρεσουν πολύ τετοιες πιτες ,χωρίς φύλλο...πρόσφατα εφτιαξα μια παρόμοια ,γιατί μου εφεραν αρκετα κολοκυθάκια! Σημειωνω και τη δική σου γιατί φαινεται ωραιότατη ,πολύ κοντα σ'αυτην που έφτιαξα!
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΤΟ BLOG περασε στην τελικη πενταδα και πλεον διεκδικει το βραβειο για το αγαπημενο μαγειρικο BLOG μαζι με αλλα 4...η ψηφοφορια θα διαρκεσει μεχρι την απονομη,Δηλαδη μεχρι τελος του μηνος!!!!
    ψηφισε εδω:http://theacityawards.blogspot.gr/
    Αν θες δημοσιευσε το ωστε να σε ψηφισουν οι αναγνωστες σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πωπω νοστιμιές!! υπέροχη φαίνεται!! θα τη δοκιμάσω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είμαι τρελή κολοκυθοφάγος! Δεν είναι τυχαίο που η μαμά μου με φωνάζει κολοκύθι!Τυχαία είδα και την παραπάνω ψηφοφορία!Σε ψήφισα γιατί είσαι νοικοκυρά και κάνεις καθημερινές μεσογειακές συνταγές!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........