Τρίτη, 6 Μαΐου 2014

Πρασόρυζο


 4 πράσα(περίπου 1 κιλό),1 καρώτο,μία ρίζα σέλινο,2-3 κλωνάρια σέλινο,1 λεμόνι ,1 κούπα ρύζι Καρολίνα,αλάτι ,κόκκινο και μαύρο πιπέρι,1 ποτηράκι ελαιόλαδο,λίγο νερό.
 Καθαρίζετε τα πράσα αφού τα έχετε πλύνει καλά και τα κόβετε σε κομμάτια...
Καθαρίζετε το καρώτο και  τη σελινόριζα και πλένετε καλά τα κλαδάκια του σέλινου...
Καθαρίζετε και πλένετε το ρύζι
 Τρίβετε σε τρίφτη το καρώτο,κόβετε σε κυβάκια τη σελινόριζα και τα κλαδάκια ψιλοκομμένα
 Τα βάζετε σε ένα τηγάνι βαθύ η μια ρηχή κατσαρόλα....
 Ρίχνετε το αλάτι το ελαιόλαδο τα πιπέρια,κόκκινο και μαύρο,το κόκκινο ας είναι αρκετό ,του παει....
Τα αφήνετε να μαραθούν όλα μαζί και αφού στίψετε το χυμό λεμόνι μέσα και το αφήσετε να πάρει μερικές βράσεις ρίχνετε και το ρύζι...
Προσθέτε τέλος το νερό ίσα να σκεπαστουν
και τα αφήνετε να βράσουν για 10 περίπου λεπτά σε μέτρια φωτιά...
Σβήνετε το μάτι και αφήνετε την κατσαρόλα σκεπασμένη να φουσκώσει καλύτερα το ρύζι.
Είναι ένα εύκολο, οικονομικό και πολύ γευστικό πιάτο...Γίνεται γρήγορα αλλά δεν στερείται νοστιμιάς ,ειδικά αν σας αρέσουν τα πιάτα με λαχανικά
Το συνοδεύετε με φέτα.
                                                   ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!!!!!!!!!!!!!

30 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Kαι είναι ,και στο λεω εγω που δεν το εχω στα αγαπημενα μου,η σελινοριζα τυ δινει αλλη γευση,δοκιμασε το ετσι,θα σου αρεσει.

      Διαγραφή
  2. Υπέροχο φαγητό !!!!!! Το κόκκινο πιπέρι πρέπει να του πηγαίνει - θα το δοκιμάσω !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι του παει απιστευτα,και επειδη δεν μπαινει σ αυτο το φαγητο σαλτσα ντοματας του δινει και χρωμα.

      Διαγραφή
  3. Αγαπημένο φαγάκι!
    Πάντα ενθουσιαζόμουν όταν το έφτιαχνε η μαμά μου!
    Μου αρέσει που είναι εμπλουτισμένο με τόσα λαχανικά!
    Φιλιά, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το φτιαξεις και εσυ τοτε στις κορες σου ,αν και δεν ξερω αν θα ενθουσιαστουν,κανε ομως μια δοκιμη,φιλια καλο βραδυ και απο μενα.

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω Ελενα ,φιλακια και απο μενα.

      Διαγραφή
  5. ευχαριτουμε για την συνταγη!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το δοκιμασεις ,ευκολο και νόστιμο,φιλακια.

      Διαγραφή
  6. Πωώ πώ!Μπράβο!Μου έφτιαξες....την όρεξη!Θα το κάνω σίγουρα γιατί μου αρέσουν πολύ τα λαχανικά!Πολλά φιλιά και ευχαριστούμε πολύ!(Πιστεύω πρέπει να τρώγεται και παγωμένο, όπως μου αρέσει να τρώω το σπανακόρυζοοοο!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και ζεστο και κρυο ειναι τελειο,με λεμονακι μπολικο ,πολυ καλο,δοκιμασε το θα σ αρεσει σιγουρα,πολλα φιλια και απο μενα.

      Διαγραφή
  7. αμαν τρελαααααααααααα.........αμα βαλς κι κανα λουκανκουδ(ι) μεσα..........μμμμμμμμμμμμμμμ.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λουκανκουδ απ του Σουφλι αλλα χαχαχαχ κει εχτε τα νοστιμα χαχαχαχαχχ,πολα φιλια Σοφακι μου,καλο βραδυ.

      Διαγραφή
  8. Από τά αγαπημένα μου φαγητά Νέλλη μου!!Υπέροχη συνταγή!!!Καλό βράδυ!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τη δοκιμασεις και ετσι θα σου αρεσει φανταζομαι,καλο βραδυ και απο μενα,φιλακια.

      Διαγραφή
  9. Que blog tán lleno de cosas naturales...Ese arroz está delicioso me recuerda a la fidegua de nuestra tierra,,,Las flores y los jardines me enamoran

    Gracias por compartir

    Con cariño desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Le doy las gracias por su visita en mi blog y por sus amables palabras
      un abrazo de Grecia

      Διαγραφή
  10. Φαίνεται πολύ νόστιμο και υγιεινό με τόσα λαχανικά!!!!!
    Τελευταία το ακούω συχνά αλλά δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ!!!! Ευκαιρία να το φτιάξω!!!
    Καλό βράδυ! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το εχεις δοκιμασει ακομη? ευκαιρια να το δοκιμασεις ,μπορει και να σου αρεσει,πολλα φιλια και απο μενα.

      Διαγραφή
  11. Ένα πραγματικά υπέροχο πιάτο!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω δεν το ειχα σε εκτιμηση ,δεν ειναι στα αγαπημενα μου το πρασο μαγιερεμενο ,ενω μπορω να φαω ωμο πολυ ευχαριστα ,αλλα ετσι μαγειρεμενο μου αρεσε πολυ,πολλα φιλια και απο μενα.

      Διαγραφή
  12. Νέλη μου από τα αγαπημένα μου και βέβαια μόνο εγώ το τρώω !!! Πεντανόστιμο και όταν το κάνουν οι φίλες μου στέλνουν και ένα πιατάκι ! Η παρουσίαση που έκανες ξεπερνά τη νοστιμιά του !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγω για το συζυγο το μαγειρευω ειναι το αγαπημενο του ,αλλα ετσι με το σελινο μεσα ,πηρε αλλη γευση,καλο βραδυ.

      Διαγραφή
  13. Πολύ καλό! Από τα πιο αγαπημένα φαγητά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγω έχω αρχίσει να αλλάζω γνώμη,δεν ηταν και τοσο στις προτιμήσεις μου.......

      Διαγραφή
  14. Καλημέρα φιλενάδα! Ακόμα κι εγώ που δεν τρελαίνομαι για τέτοια πιάτα κατάφερες με την παρουσίασή σου να μου τρέξουν τα σάλια. Ακόμα και το σέλινο δεν με χάλασε σήμερα! :) Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες να σε κάνω να φας πρασόρυζο? εγώ παντως δεν το ειχα σαν φαγητο και στις πρωτες προτιμήσεις μου αλλα μ αυτη τη συνταγή το τρώω ευχάριστα ,πολλα φιλια.

      Διαγραφή
  15. δεν έχω φάει ποτέ. Αλλά με την παρουσίαση που έκανες .... με βλέπω να τρέχω στη λαϊκή Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Θα μου αρέσει σίγουρα..... η σελινόριζα
    είναι πολύ νόστιμη !
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........