Κυριακή, 18 Μαΐου 2014

Η ομελέτα της μαμάς


 5 πατάτες,5 αυγά,2 ντομάτες ώριμες,300 γραμμάρια φέτα σκληρή,1 φλυτζανάκι του καφέ γάλα,αλάτι,μαύρο πιπέρι ,ρίγανη,ελαιόλαδο,μισό ποτηράκι και καλαμποκέλαιο(για το τηγάνισμα της πατάτας), αν θέλετε πράσινη και κόκκινη πιπεριά.
 Καθαρίζετε ,κόβετε και τηγανίζετε τις πατάτες.
 Κόβετε την φέτα σε κυβάκια,και τη ντομάτα το ίδιο.
 Χτυπάτε τα αυγά όλα μαζί και ρίχνετε το γάλα το αλάτι ,το μαύρο πιπέρι και τη ρίγανη.
Βάζετε τις τηγανητές πατάτες ξανά στο τηγάνι με το μισό ποτηράκι ελαιόλαδο,και ρίχνετε μέσα την ντομάτα και την φέτα,τα αφήνετε σε σιγανή φωτιά να λιώσει λίγο η φέτα και να μαραθούν λίγο οι ντομάτες εδώ θα ρίξετε και τις πιπεριές ψιλοκομμένες αν βάλετε.
Ρίχνετε στο τέλος το μείγμα των αυγών και κουνάτε το τηγάνι να πάει παντού.
Ανακατεύετε με κουτάλι να ψηθεί καλά το αυγό.
Όταν το δείτε καλά ψημένο το κατεβάζετε και το σερβίρετε,τρώγεται και ζεστό και κρύο αυτό το πιάτο.
Δεν είναι καμιά σπουδαία και δύσκολη συνταγή,ούτε και με κόστος πολύ,δεν παίρνει πολύ χρόνο να γίνει,αλλά δεν στερείται καθόλου νοστιμιάς και μένα μου θυμίζει τη μαμά μου που πολλές φορές την είχε έτοιμη όταν γυρνούσαμε από το σχολείο,μαζί με σαλάτα  ........και όταν τη φτιάχνω πάντα έχω αυτές τις εικόνες στο μυαλό....
                                                      ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!!!!!!!!!!!!!!!

18 σχόλια:

  1. και δική μου αγαπημένη ομελέτα ,τη φτιαχνω έτσι ακριβώς αλλά αν και φανατική της ντομάτας δεν ειχα σκεφτει να την προσθέσω!
    Τώρα δεν υπάρχει περιπτωση να μην το κάνω!Εμεις την τρωμε βραδάκια κυρίως....
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να βαλεις και ντοματουλα της δινει αλλη γευση,παει και με τις πατατες και τη φετα τελεια γευση.Αντε καλη επιτυχια,με τοσους αντρες ενα κοτετσι αυγα θα θες χαχχαχα,φιλακιααααααααα.

      Διαγραφή
  2. Υπέροχη συνταγή Νέλη μου!!Καί σίγουρα πεντανόστιμη!!Μιά εύκολη ομελέτα μέ τόσο ωραία υλικά!!
    Θά τήν δοκιμάσω!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ εύκολη ,πολύ νόστιμη και πολυ γλυκιά ,φορτωμενη με ωραιες αναμνήσεις,δοκιμασε την θα σου αρεσει,καλη εβδομαδα,φιλακια και απο μενα.

      Διαγραφή
  3. Θα την δοκιμάσω σίγουρα, φαίνεται υπέροχη!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εύκολη και νόστιμη,και της μαμας ,ολα σε ενα,φιλακια και απο μενα.

      Διαγραφή
  4. Δεν μπορώ να αντισταθώ ποτέ σε μια νόστιμη μαμαδίστικη ομελέτα!
    Θυμάμαι και την μανούλα μου να μας φτιάχνει μια παρόμοια!
    Φιλιά Νέλλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολες οι μαμαδες τελικα μας φροντιζαν το ιδιο οπως καναμε και κανουμε και μεις τωρα,φτιαξτην ,αντε καλη επιτυχια,φιλιαααααααααα.

      Διαγραφή
  5. Αχ αυτή η ομελέτα της μαμάς!! Αξέχαστη! Την έφτιαξες πολύ ωραία Νέλη μου!!
    Καλη Κυριακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αξεχαστη δε θα πει τιποτε,τοσα χρόνια μετα και παντα νομιζω οτι γυρναω απο το σχολειο με την ποδια και την τσαντα οταν τη φτιαχνω,καλη εβδομαδα Ειρηνη μου.

      Διαγραφή
  6. Όμορφη η ομελέτα της μαμας
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολυ νόστιμη Μαρια Ελενα,φιλακια και απο μενα.

      Διαγραφή
  7. Υπέροχη!
    Τηγανητές πατάτες + αυγά + ωραία υλικά που αγαπάμε όλοι = εγγυημένο αποτέλεσμα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ερμιονη μου να τη φτιαξεις για τα κοριτσακια σου θα τη λατρεψουν νομιζω,δοκιμασε μια φορα...πολλα φιλια και απο μενα.

      Διαγραφή
  8. Εμένα αυτό μου θυμίζει τη γιαγιά μου!Αχ!Στο πετρογκαζ! Τι να πω Σούλα μου!Με συγκίνησες πολύ πραγματικά!Η γιαγιά μου το έλεγε σφουγγάτο! (Έτσι λένε εδώ την ομελέτα). Θα ευχαριστηθώ και θα συγκινηθώ πολύ όταν το κάνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πηνελόπη μου δεν μπορείς να φανταστεις τι σκέφτομαι κάθε φορά που το φτιάχνω,με βλεπω μικρη και τη μαμα να με περιμένει για φαγητο,αχ αυτες οι αναμνησεις των παιδικων όμορφων χρόνων...σε φιλω καλο μεσημερι.

      Διαγραφή
  9. Αγαπημένη γεύση που έμαθα κι εγώ από την μαμά μου! :) Πόσο δίκιο έχεις για τα παιδικά χρόνια! Ωραίες αναμνήσεις φιλεναδίτσα μου! Καλό βράδυ! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!!!
    ΤΟ BLOG ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΣΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΤΟΥ BLOG ΜΑΣ!!!
    ΜΠΕΣ ΕΔΩ ΨΗΦΙΣΕ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ http://theacity.blogspot.gr/2014/05/blog-post_26.html ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΣ ΑΦΗΣΕ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΔΩ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ http://theacity.blogspot.gr/2014/05/blog-post_26.html ΜΕ ΤΟ ΤΙ ΨΗΦΙΣΕΣ.ΚΑΙ ΠΟΙΕΣ ΣΤΗΛΕΣ ΣΤΗΡΙΖΕΙΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........