Πέμπτη, 1 Μαΐου 2014

Καλή πρωτομαγιά

 Μάιος ο μήνας που έχουν την τιμητική τους τα λουλούδια...Ευωδιές ,αρώματα και νύχτες όλο γλύκα Ανοιξιάτικες............
 Ο μήνας που μας προετοιμάζει σιγά σιγά για το Καλοκαιράκι.....
Ξεκινάει με την ξένοιαστη έξοδο του κόσμου στις εξοχές που παρέες παρέες πάνε να τον προϋπαντήσουν και να χαρούν τον Ήλιο και την ξενοιασιά.........
 Κάποιοι όμως μια μέρα σαν κι αυτή πριν πολλά πολλά χρόνια ξεκίνησαν και ξεσηκώθηκαν για ένα καλύτερο αύριο για το καλό της εργατιάς ,για καλύτερες συνθήκες εργασίας και για ένα σταθερό ωράριο.........
'Οπως και να έχει είναι μια μέρα γιορτής και πρέπει να γιορταστεί με τον ένα η τον άλλο τρόπο,η συνδυάζοντας και τα δύο............
Εύχομαι να περάσετε όμορφα εσείς και τα αγαπημένα σας πρόσωπα,με υγεία και χαμόγελο.....

                                  ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ -ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

22 σχόλια:

  1. Καλή Πρωτομαγιά και καλό μήνα!!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλο μήνα neli μου. Υπέροχα τα λουλουδάκια σου!
    Φιλί γλυκό :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλό μήνα!Ομορφα τα λουλούδια σου ,δεν εχω ξαναδεί μωβ τριανταφυλλο σε κήπο!
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σήμερα ίσως για πρώτη φορά αποκτά άλλο νόημα η Πρωτομαγιά....
    αυτό που πραγματικά της αξίζει.
    Καλή Πρωτομαγιά
    και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό μήνα Χρυσούλα μου!
    Να περάσεις πολύ όμορφα σήμερα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό μήνα! Να περάσεις όμορφα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλό Μήνα!!!! Καλή Πρωτομαγιά!!!! Υπέροχα λουλούδια , πανέμορφο τραγούδι!!!!! Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλό μήνα και Καλή Πρωτομαγιά!!!
    Καταπληκτικές οι φωτογραφίες σου και πολύ ωραία η επιλογή τραγουδιού!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πανέμορφα λουλούδια!!!! Καλό μήνα........

    Αντιγόνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλό μήνα με πολλές πολλές ομορφιές!
    Πανέμορφες οι φωτογραφίες σου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλό μήνα φιλενάδα μου! Μάιος ο μήνας που έχουν την τιμητική τους τα λουλούδια και εσύ -σαν άλλος Μάιος - αγαπάς τα λουλούδια όλο το χρόνο και τα μοιράζεσαι μαζί μας με τις όμορφες φωτογραφίες σου! Να σαι καλά! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλό μήνα Νέλλη μου, καλή Πρωτομαγιά!
    Να περάσεις πολύ όμορφα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλό καί ευλογημένο μήνα Νέλη μου!!Οι φωτογραφίες σου,απίστευτες!!Πανέμορφα τά λουλούδια σου!!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφα τα λουλούδια σου!!!
    Καλό μήνα, Καλή Πρωτομαγιά!!!
    Φιλάκια
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλό μήνα Νέλη μου!

    Υπέροχες, ολάνθιστες, μοναδικές οι εικόνες σου!
    Άψογα φροντισμένα και τα τριαντάφυλλά σου μοναδικά!

    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλό μήνα Νέλη μου!..το άρωμα από το γιασεμί σου μέχρι εδώ έφτασε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Να εχεις εχεις εναν ομορφο και δημιουργικο μηνα Νελη!!!! Καλο ΣΚ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Όμορφα τα λουλούδια.
    Καλό μήνα
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. καλο μηνα.εχω και εγω τετοια τριανταφυλλια στον κηπο μου .ειναι το καμαρι μου.ευχομαι η ζωη σου να ειναι το ιδιο ομορφη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. .°º。✿✿彡
    Como é bom começar o mês de maio com muitas flores!!!

    Bom domingo!
    Boa semana!
    Beijinhos.
    ✿✿° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χριστος Ανεστη........καλο μηνα...........αααααααχ με τα λουλουδια σου τα ομορφα........η επομενη αναρτηση θελω να ναι γλυκοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο.......περιμενω

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........