Παρασκευή, 25 Απριλίου 2014

Μπακαλιάρος με σέσκουλα


700 γραμμάρια μπακαλιάρο ξαλμυρισμένο παστό,500 γραμμάρια σέσκουλα,3-4 σκελίδες σκόρδο,μισό ματσάκι μαϊντανό,1 ντομάτα ώριμη αρκετά μεγάλη, 1 κρεμμύδι μεγάλο,κόκκινο και μαύρο πιπέρι,μισό ποτηράκι ελαιόλαδο,μισό ποτηράκι κρασί άσπρο,λίγο αλάτι,1 λεμόνι,λίγο νερό.
Πλένετε καλά τα σέσκουλα και τα αφήνετε να στραγγίσουν από τα νερά τους.
 Πλένετε και το μπακαλιάρο τον οποίο θα έχετε ξαρμυρίσει τουλάχιστον 2 μέρες αλλάζοντας το νερό.
Πλένετε όλα τα λαχανικά και τα καθαρίζετε για το φαγητό.
 Βάζετε από μισό ποτηράκι ελαιόλαδο και κρασί άσπρο.
 Βάζετε σε μια κατσαρόλα ρηχή η βαθύ τηγάνι το ψάρι μαζί με το λάδι, σκόρδο το κρεμμύδι και το μαϊντανό ψιλοκομμένα.
 Κόβετε τα σέσκουλα σε κομμάτια σχετικά μικρά
 Αφού έχουν μαραθεί και τσιγαριστεί το κρεμμύδι και το σκόρδο ρίχνετε το κρασί και το αφήνετε να πάρει μερικές βράσεις για να μελώσει το φαγητό.
Ρίχνετε και τη ντομάτα κομμένη σε κυβάκια και το χυμό από το λεμόνι μαζί με ένα ποτήρι νερό.





Το αφήνετε να πάρει μερικές βράσεις χωρίς να το ανακατέψτε καθόλου.
Κουνάτε το φαγητό όπως είναι με την κατσαρόλα,αν βάλετε κουτάλι θα διαλυθούν τα κομμάτια του ψαριού.
Το βράζετε περίπου μισή ώρα σε μέτρια φωτιά
μέχρι να μαλακώσουν τα σέσκουλα και η ντομάτα.
Είναι ένα πολύ νόστιμο και υγιεινό πιάτο και ένας διαφορετικός τρόπος να κάνετε τον αλμυρό μπακαλιάρο ,εκτός από τηγανητό με σκορδαλιά.
Εμάς μας αρέσει πολύ σαν γεύση και ταιριάζει με κρασάκι άσπρο.
                                                         ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!!!!!!!!!!!!!!

27 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά Νέλη μου! Νοστιμότατο το πιάτο σου.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστος Ανέστη,μετα τα τοσα πιατα με κρεας νομιζω αυτο ειναι μια χαρα,φιλακια και απο μενα.

      Διαγραφή
  2. Μιαμμμ φαινεται νοστιμοτατο!!! Θα το δοκιμασω σιγουρα!!! Καλο Σαββατοκυριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ναι δοκιμασε το θα σου αρεσει σιγουρα ειναι νοστιμο πιατο,καλο Σαββατοκυριακο και σε σενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρυσοχέρα μου!!!
    Πεντανόστιμο το φαγάκι σου, ο μπακαλιάρος συνδυάζεται ωραιότατα με χορταρικά!
    Φιλάκια, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστω για τα καλα λογια,ναι εχει πολυ ωραια γευση το πιατο,φιλακια και απο μενα,καλο βραδυ επισης.

      Διαγραφή
  5. Ωραίος συνδυασμός - Θα το δοκιμάσω !!!!!
    Χρόνια πολλά με υγεία !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το δοκιμασεις,ειναι πολυ ωραίο,Χρονια πολλα και σε σενα,καλο βραδυ.

      Διαγραφή
  6. μας έχεις ξελιγωσει Νέλη μου μ'αυτα που φτιάχνεις!!!!!
    εγω τρωω πολυ τα σέσκουλα κοκκινιστα ,που τα φτιαχνει η πεθερά μου ,εγω δεν τα εχω φτιαξει ποτε! Αλλα εσένα γιατι σε έχουμε; Κρατάω σημειωσεις εγω για ωρα ανάγκης!
    καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντε αντε φτιαξτο ευκολο ειναι εγω για σενα δουλευω χαχαχχαχαχα ,κρατα και σημειωσεις ναι,καληνυχτα σου ,φιλια.

      Διαγραφή
  7. Θυμάμαι παλιότερα έφτιαχνε η μαμά μου μια παρόμοια συνταγή...χρόνια έχω να φάω έτσι τον μπακαλιάρο!
    Καλά έκανες και μου τη θύμισες!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ταιριάζουν πολυ οι γευσεις ειναι ελαφρυ και νοστιμο πιατο αφου το ξερεις απο τη μαμα σου ,θα το φτιαξεις φανταζομαι,πολλα φιλια.

      Διαγραφή
  8. Πω, πω!!!!! Από τις αγαπημένες γεύσεις!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαιρη ειναι και στις δικες μου αγαπημενες γευσεις,μου αρεσει πολυ αυτο το φαγητο.

      Διαγραφή
  9. Χρόνια πολλά Νέλη μου!Χριστός Ανέστη!!Πολύ νόστιμο τό πιάτο σου!Μού αρέση ο μπακαλιάρος,καί έχης συνδυάσει τόσο όμορφα τίς γεύσεις!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aληθώς ο Κυριος Dimi μου,αν σου αρέσει ο μπακαλιάρος,να το δοκιμάσεις είναι ένας ωραίος τρόπος μαγειρέματος ,πολλα φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
    2. Aληθώς ο Κυριος Dimi μου,αν σου αρέσει ο μπακαλιάρος,να το δοκιμάσεις είναι ένας ωραίος τρόπος μαγειρέματος ,πολλα φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  10. Όμορφη συνταγή
    Χριστός Ανέστη με υγεία
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς ο Κύριος Ελενα μου,με υγεία και στο σπιτικό σου,πολλα φιλια και απο μένα.

      Διαγραφή
  11. Πω πω!
    Υπέροχο φαγάκι! Πόσο μου αρέσει που συνδύασες το ψαράκι με τόσα πολλά και νόστιμα λαχανικά!
    Να έχεις μια πολύ όμορφη Κυριακή Χρυσούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως ωραίος συνδιασμός και πολυ υγιεινός,να έχεις και εσυ μια όμορφη μερα.

      Διαγραφή
  12. Υπέροχη η συνταγή!!! θα τη προωθήσω στην αδερφή μου άμεσα! Καλό βράδυ!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα Σοφοκλη ,να τη φτιάξετε είναι πολύ νοστιμη και με φρεσκο ψαρι θα είναι καλη.

      Διαγραφή
  13. Μου αρέσουν τα σέσκουλα!
    Καλό μας ξημέρωμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μένα ,ειναι ευγευστο και ελαφρύ χορταρικο,καλημερα σου. ;-)

      Διαγραφή
  14. Τον μπακαλιάρο τον φτιάχνω με χόρτα στο φούρνο και μου αρέσει πολύ και η δική σου συνταγή. Η επόμενη με μπακαλιάρο θα είναι γίνει έτσι! :) Φιλάκιαααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........