Δευτέρα, 24 Μαρτίου 2014

Κέικ νηστίσιμο με πορτοκάλι


 1 σακουλάκι φαρίνα που φουσκώνει μόνη της,
6-7 πορτοκάλια το χυμό(περίπου 1,5 νεροπότηρο) 5 κουταλιές σούπας σταφίδες μαύρες,5 κουταλιές σούπας καρύδια χονδροαλεσμένα,1 φλυτζανάκι του καφέ καλαμποκέλαιο,μια φλυτζάνα τσαγιού ζάχαρη
 Ξύσμα από 2 πορτοκάλια,μισό κουταλάκι του γλυκού γαρύφαλλο τριμμένο,μισό ποτήρι του κρασιού λικέρ βύσσινο,κεράσι,η ότι έχετε(εγώ έχω βάλει ένα που έχω φτιάξει εδώ)http://neli62.blogspot.gr/2012/05/blog-post_166.html
 Χτυπάτε το καλαμποκέλαιο με τη ζάχαρη αρκετά για να λιώσει καλά.
Ρίχνετε μετά το χυμό πορτοκάλι και συνεχίζετε το χτύπημα ,σε μέτρια ταχύτητα το μίξερ,το γαρύφαλλο,το λικέρ,το ξύσμα πορτοκαλιού, το τριμμένο καρύδι,και στο τέλος τις σταφίδες .
(Οι σταφίδες για να μην πάνε όλες στο ίδιο μέρος,να τους ρίξετε μια κουταλιά αλεύρι και να τις ανατέψετε να πάει παντού).
Αλείφετε τη φόρμα με φυτικό βούτυρο καλά η με καλαμποκέλαιο για να μην κολλήσει στο ψήσιμο και δεν βγαίνει μετά.
Το ψήνετε στους 180 βαθμούς Κελσίου ,στον αέρα  περίπου για 40 λεπτά,η για να είστε πιο σίγουρες,μπήξτε μια οδοντογλυφίδα την ώρα που ψήνετε,αν βγει στεγνή σημαίνει ότι το κέικ σας ψήθηκε.
 Αφού σβήσετε το φούρνο το αφήνετε λίγη ώρα να κρυώσει και το βγάζετε μετά από τη φόρμα σε μια πιατέλα,βγαίνει πολύ εύκολα  όταν γίνει χλιαρό.
 Είναι ίσως από τα πιο νόστιμα κέικ που έχω φάει,τουλάχιστον για μένα. Αν και το κέικ δεν είναι στα αγαπημένα μου γλυκά,το συγκεκριμένο πάντα με ενθουσιάζει.

Έχει ωραίο άρωμα πορτοκαλιού,τρώγεται ευχάριστα και είναι ένα πολύ καλό συνοδευτικό για τα καφεδάκια σας τώρα τη νηστεία,και όχι μόνο...
                                     ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!

25 σχόλια:

  1. Το έχω φτιάξει σε μια περίπου ίδια εκδοχή και είναι υπέροχο. Θα δοκιμάσω και την δική σου.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Exει πολλές παρόμοιες και αυτή είναι λιγο τροποποιημενη απο μενα,αλλα είναι πολύ νόστιμη,δοκίμασε την ,καλο απόγευμα.

      Διαγραφή
  2. Αν και δεν νηστεύω, ευχαρίστως θα τιμούσα και με το παραπάνω το υπέροχο κεκάκι σου Νέλλη μου!
    Θα έβαζα και σκούρα κουβερτούρα, που πιστεύω θα ταίριαζε όμορφα!
    Φιλάκια, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως θα του ταίριαζε,θα το φτιάξω κι έτσι την άλλη φορά γιατί έχουμε και φαν της σοκολάτας εδω,φιλάκια καλο απόγευμα.

      Διαγραφή
  3. Φαίνεται πραγματικά εξαιρετικό! Πολύ πλούσιο σε αρώματα!
    Για μένα που είμαι λάτρης των κέικ, είναι εξαιρετικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα που τρως και τις σταφίδες να το φτιάξεις Ερμιονάκι,δοκίμασε το .

      Διαγραφή
  4. τέλειο και πεντανοστιμο θα ειναι! Μ'αρεσουν πολύ τα κέικ με πορτοκαλι.....μόνο τις σταφιδες δεν τρωω,θα βαλω σοκολατιτσα χαχαχα έχουμε πολλα πορτοκάλια,όλη μερα στυβω!
    καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το φτιάξεις και να βάλεις μόνο το καρύδι και κουβερτούρα,ειναι τέλειο,τυχεροί που έχετε πορτοκάλια,μου αρέσει πολύ ο χυμός τους,φιλάκια,καλο απογευμα.

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Είναι νόστιμο ,να πεις να στο φτιάξουν η προσπάθησε μονος,καλο απόγευμα.

      Διαγραφή
  6. Καλως σε βρήκα. Φαίνεται πολυ νόστιμο το κεικ σου κ θα το δοκιμάσω αμεσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς βρεθήκαμε,ναι δοκίμασε το και πες μου άποψη,ελπίζω να τα λέμε,καλό απόγευμα.

      Διαγραφή
  7. Σε λίγο που θα πάω στη μανούλα για φαγητό θα της ζητήσω σταφίδα,μια που την κατανάλωσα προχθές σε παξιμάδια και θα το φτιάξω αμέσως τ απόγευμα,Νελάκι μου.Τρελλαίνομαι για γλυκά που συνοδέυουν τις ώρες μας και απο πορτοκάλια αυτό τον καιρό,άλλο τίποτα! Τι καλλίτερο λοιπόν απο τη συνταγή σου;
    Φιλάκια πολλά και Χρόνια μας Πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντε να το φτιάξεις να πιείς ένα καφεδακι,το συνοδεύει μια χαρά,είναι νόστιμο κια μυρωδάτο,φιλάκια πολλα και καλό απόγευμα.

      Διαγραφή
  8. Απαντήσεις
    1. Είναι...τουλαχιστον για τα δικά μου γούστα.

      Διαγραφή
  9. Δεν έχω φτιάξει ποτέ μου κέικ!!!! Χε εχ!Είμαι και πολύ νοικοκυρά........ Αλλά αυτή τη φορά θα κάνω την κίνηση και ίσως με ευνοήσει η τύχη του πρωτάρη!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να λοιπόν που ήρθε η ωρααααααααααα,αντε Πινελιτσα μου να δοκιμάσεις να το φτιάξεις, εύκολο και νόστιμο,θα σου πετύχει σίγουρα,πολλα φιλιά,καλό απογευμα

      Διαγραφή
  10. Πολύ νόστιμη συνταγή Νέλη μου!!Μού αρέσουν οι σταφίδες,καί γιά τίς ημέρες τής νηστείας τό κέικ σου είναι ιδανικό!!Καλημέρα!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είνια νόστιμο και πολυ μυρωδάτο,αφρατο,τρώγεται πολυ ευχάριστα,δοκιμασε το,καλο απόγευμα,φιλάκια.

      Διαγραφή
  11. πω πω μιλαμε θελω ενα κομματι τωρα!
    φαινετε πεντανοστιμο!
    ευχαριστουμε πολυ!
    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρίμα που δεν μπορώ να σε κεράσω μαζι με καφεδάκι ενα κομματι,εγώ ευχαριστω για τα καλά λόγια,φιλάκια ,καλο απογευμα.

      Διαγραφή
  12. Νοστιμότατο!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. °º。♪♫♬°·.

    Bolo feito de laranja, nozes, passas e cerejas... só pode ser delicioso.
    Como queria experimentar um pedaço!

    Bom fim de semana!
    Beijinhos do Brasil.
    ¸.•°♪✿✿º°。♪

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τέλειο και δείχνει πολύ αφράτο!!!Αχ και να χα ένα κομμάτι!!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........