Παρασκευή, 21 Μαρτίου 2014

Άγρια σπαράγγια σαλάτα

Η σημερινή συνταγή είναι πολύ απλή και εύκολη αλλά αν καταφέρετε να βρείτε άγρια σπαράγγια θα δοκιμάσετε ένα από τα πιο γευστικά μεζεδάκια και θα το θυμόσαστε για μέρες.
Τουλάχιστον αυτό συνέβη σε μένα ,δεν τα είχα δοκιμάσει ποτέ αν και είχα ακούσει καί παλιότερα γι αυτά.
 Η φίλη μου η Μάρω μου έδωσε να δοκιμάσω και αυτή μου είπε και πως φτιάχνονται και την ευχαριστώ γι αυτό, γιατί δοκίμασα κάτι που μου άρεσε πολύ και είπα να το μοιραστώ μαζί σας.
Βάζετε σε μια κατσαρόλα τα σπαράγγια  μαζί με το νερό,αφού τα πλύνετε πρώτα.
Μόλις αρχίσει να βράζει το νερό τα αφήνετε 2-3 λεπτά  και τα βγάζετε σε ένα πιάτο με μια κουτάλα τρυπητή.
Ρίχνετε αλάτι ,ξύδι (εγώ έβαλα άσπρο,η μηλοξυδο,ότι σας αρέσει),ρίγανη και ελαιόλαδο.
Έχετε βράσει και δύο αυγά και τα βάζετε δίπλα και αυτά για συνοδευτικό,ταιριάζουν πολύ οι γεύσεις τους.
Μπορείτε να τα κάνετε και ομελέτα , αν δε θέλετε να φάτε τα αυγα βραστά,είναι πολύ νόστιμα και έτσι.
Τα τηγανίζετε με λιγο λάδι τα σπαράγγια αφου τα έχετε βράσει λίγο πρώτα και αφου χτυπήσετε τα αυγά με λίγο αλάτι τα ρίχνετε στο τηγάνι.
Αυτό είναι όλο, αλλά αν το φτιάξετε θα μου δώσετε δίκιο δοκιμάζοντας το ,είναι καταπληκτικό μεζεδάκι με τσιπουράκι η το τρώτε σαν ένα ελαφρύ πιάτο για βράδυ.
Είναι λίγο δύσκολο να τα πετύχετε τα άγρια σπαράγγια μιας και όπως έμαθα και εγώ βγαίνουν δυο φορές το χρόνο Άνοιξη και Φθινόπωρο και φυτρώνουν μέσα σε θάμνους η βατομουριές .
Είναι πολύ διασκεδαστικό και το μάζεμα τους,αρκεί να συνηθίσει λίγο το μάτι να τα ξεχωρίζει.
                                   ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!!!!!!!!!!!!

21 σχόλια:

  1. ειναι τα μοναδικά χόρτα που δεν εχω δοκιμάσει ποτέ!Ποτε δεν τα ειδα και στο σπιτι μου ,για να τα μάθω...
    Καλό ΣΚ Νέλη !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγω αργησα να τα δοκιμασω αλλά αποζημιωθηκα απο τη γευση τους,φανταστικααααααααα,καλο Σαββατοκύριακο Νασια μου.

      Διαγραφή
  2. Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ ,ούτε ήμερα ούτε άγρια ! Δεν φαντάζομαι να πάρεις τα όρη τα άγρια βουνά για να τα βρεις .....αν και τώρα που το σκέφτομαι ,δεν μου φαίνεται απίθανο !!! Προκειμένου να δημιουργείς πιάτα -θαύματα σε έχω ικανότατη να αρχίσεις να τρέχεις !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τα δοκιμάσεις όποσδήποτε αυτα,ειναι τελέια,ενθουσιαστηκα!!!!!!!χαχαχαχαχα να σε πολυ ψηλα βουνα δεν πηγα αλλα ομως πηγα για μαζεμα ναι χαχαχ ,φιλια Ολυμπια μου.

      Διαγραφή
  3. Αααααα!
    Αυτά τα σέρβιρες για μένα το δίχως άλλο!

    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι και σε περίμενα χαχαχχαα.... πολλα φιλια

      Διαγραφή
  4. Τυχερούλα!!
    Πέτυχες άγρια σπαράγγια, πόσον καιρό τα ψάχνω!
    Είμαι σίγουρη, άλλο πράγμα η γεύση τους!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενα μου ειναι εποχη τους,αν βγείς τωρα σίγουρα θα βρείς,το βρήκα διασκεδαστικό το μαζεμα τους,φιλακια.

      Διαγραφή
  5. Τι όμορφα που φαίνονται!
    Δεν τα έχω δοκιμάσει ποτέ, αλλά έχω τα μάτια μου ανοιχτά και όπου τα πετύχω θα τα πάρω!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ερμιονακι μακάρι να βρείς να αγοράσεις αλλα πρέπει να είσαι πολυ τυχερή,και μενα την πρωτη φορα μου τα δωσανε αλλα μετα βγηκα για μάζεμα,τελειο μεζεδακι,φιλακιααααααα.

      Διαγραφή
  6. Εχη εδώ ,επάνω στό βουνό Νέλη μου!!Είναι εξαιρετικός μεζές!!Συμφωνώ!!!Καί πεντανόστιμα!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τότε θα έχεις φτιάξει σίγουρα,εγω ενθουσιαστηκα ,μακλαρι να βρίσκω πιο συχνα.Φιλακια και απο μενα.

      Διαγραφή
  7. Πω πω τέλειο!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πριν λίγες μέρες μαζεύαμε με μια φίλη κι εγώ δοκίμασα λίγο, ωμό όμως...αν ήταν η κόρη μου εδώ θα έπαιρνα μερικά να τα φτιάξω επειδή της αρέσουν, αλλά οι υπόλοιποι δείχνουμε ανωτερότητα και τα χαρίζουμε όλα...χαχα!!
    Φιλιά πολλά και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κακώς δείχνετε ανωτερότητα,είναι τέλεια χαχαχαχα ,αν τα δοκιμάσεις θα τα τρώς συνέχεια,εμενα με ενθουσίασαν,φιλιά πολλά καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  9. Πράγματι είναι πολύ ωραία Πέρυσι στις απόκριες είχαμε μαζέψει αρκετά. Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τρομερό μεζεδάκι,μου άρεσε πολυ,καλο βραδυ,φιλια.

      Διαγραφή
  10. Απαντήσεις
    1. Ναι Ελενα μου είναι...φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  11. Δεν έχω φάει ποτέ μου, αλλά έτσι που τα είδα με τα αυγουλάκια, μου νοστίμισαν δεν φαντάζεσαι πόσο! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........