Δευτέρα, 24 Φεβρουαρίου 2014

Χταπόδι με κριθαράκι


 1 χταπόδι μεγάλο η 2 μικρά,μισό σακουλάκι κριθάρακι,1 κόκκινη πιπεριά,ενα καρότο ,μισό ματσάκι μαιντανό,μισό ποτηράκι τσίπουρο,1 ποτηράκι ελαιόλαδο,αλάτι ,κόκκινο και μαύρο πιπέρι,θυμάρι,λίγο ξύδι και λίγο κρασί,1 κουταλιά ντοματοπελτέ και ντομάτα τριμένη
Βράζετε το χταπόδι στη χύτρα ταχύτητος για 40 λεπτά η σε κατσαρόλα μέχρι να μαλακώσει, στο νερό που θα βράσει βάζετε λίγο ξυδι και λίγο κρασί.
Το καθαρίζετε απο τις πέτσες τις σκούρες που έχει  και το κόβετε σε κομμάτια.






Σε ένα τηγάνι βάζετε το κριθαράκι με το μισό ελαιόλαδο και το τηγανίζετε σε σιγανή φωτιά να ροδοκοκκινίσει,έτσι θα μείνει σπυρωτό και δε θα λασπιάσει στο φαγητό σας.



Ψιλοκόβετε το μαιντανό,την πιπεριά σε ροδέλες και το καρότο το τρίβετε σε τρίφτη.
Τα βάζετε στην κατσαρόλα με τα πιπέρια το αλάτι και το θυμάρι.
Ρίχνετε και το υπόλοιπο ελαιόλαδο και τα αφήνετε σε χαμηλή φωτιά να τσιγαριστούν ελαφρά.
Τα σβήνετε με το τσίπουρο και αφήνετε να βράσουν λίγο ακόμη.
Ετοιμάζεται και τη ντομάτα
 Εδώ έχω ντομάτα τριμμένη από το Καλοκαίρι σε σακουλάκια στη κατάψυξη,είναι πολύ ωραία για τα φαγητά σας,έχω βάλει και μια κουταλιά ντοματοπελτέ για πιο ωραία γεύση.
Τα βράζετε όλα μαζι αφού ριξετε και το κριθαράκι
 Το βράζετε μέχρι να πιεί τα μισά υγρά,το σβήνετε και κλείνετε για ενα 15 λεπτο το καπάκι της κατσαρόλας χωρίς να την τραβήξετε απο το μάτι.
Ετσι θα τραβήξει το κριθαράκι και τα υπόλοιπα υγρά και θα γίνει σπυρωτό και με όσο ζουμί πρέπει να έχει.

Είναι ένα ωραίο και εύκολο πιάτο,μοιάζει με το χταπόδι με κοφτό μακαρονάκι που κάνουμε ,αλλά το κριθαράκι νομίζω το κάνει πιο νόστιμο.
Ταιριάζει με σαλάτα πράσινη και ούζο η τσίπουρο.................
                             ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!

23 σχόλια:

  1. Αγαπημένο φαγάκι Νέλη μου!!!! Έχω καιρό να το φτιάξω και το λιμπίστηκα τώρα που είδα το δικό σου τόσο όμορφα σερβιρισμένο!!!! Στη νηστεία θα το κάνω σίγουρα!!!!
    Όνειρα γλυκά και καλή εβδομάδα να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το φτιαξεις θα φαγωθει με ορεξη νομιζω,σ ευχαριστω για τα καλα σου λογια πολλα φιλια καλο απογευμα.

      Διαγραφή
  2. Ωραιότατο φαγάκι για την νηστεία και όχι μόνο.
    Το χταποδάκι το έχουμε συνηθίσει με κοφτό μακαρονάκι, μα και με το κριθαράκι θα γίνεται πολύ νόστιμο!
    Φιλιά Νέλλη μου, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γίνεται πιο νόστιμο ,τουλαχιστον για τα δικα μου γουστα,δοκιμασε το μια φορα ισως σου αρεσει και σενα,πολλα φιλια καλο απογευμα.

      Διαγραφή
  3. Πρέπει να είναι πεντανόστιμο! Έχω κάνει και άλλες συνταγές από εσένα όπως μακαρόνια με κιμά στο φούρνο και έχω ακούσει τα καλύτερα σχόλια!Και λέω ότι είναι από το μπλογκοσπιτάκι σου!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω πολυ για τα ομορφα σου λογια,χαιρομαι που σου αρεσει η μαγειρικη μου,ειναι πολυ ευκολα και γρηγορα ολα τα πιατα,πολλα φιλια

      Διαγραφή
  4. νελη μου τι κάνεις::: ;;;;;; ελπίζω να είσαι καλα σε χαιρετώ καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά είμαι Νικόλα ,σ ευχαριστω που ρώτησες,ευχομαι και εσυ να εισαι καλα,καλο απογευμα.

      Διαγραφή
  5. Αχ... Πείνασα Νέλλη μου! Ωραία ιδέα το κριθαράκι! Όταν με το καλό μαγειρέψω το φαγητό αυτό, πειράζει να βάλω ούζο αντί για τσίπουρο; Αυτό έχω στο σπίτι. Φαίνεται πολύ νόστιμο! Γεια στα χεράκια σου!
    Πολλά φιλιά και πολλές όμορφες καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν βάλεις ουζο θα γινει πιο αρωματικό ,αν δε σε ενοχλει η μυρωδια του γλυκάνισου οχι δεν πειραζει να βαλεις ουζο,δοκιμασε το και πες μου και μενα μετα ,καλο απογευμα και πολλα φιλια.

      Διαγραφή
  6. δεν το εχω δοκιμάσει με κριθαράκι ,αλλά μου φαίνεται πιο βολικό τωρα που το είδα για τα παιδιά!
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και είναι πιο βολικο Νασια μου αλλα και πιο νόστιμο νομιζω,δοκιμασε το ,φιλια.

      Διαγραφή
  7. τελειο φαινεται!
    ευχαριστουμε!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστώ και εγώ για τα όμορφα σου λόγια,φιλακια πολλα και απο μενα.

      Διαγραφή
  8. ΤΕΛΕΙΟ τό φαγάκι σου Νέλη μου!!!!Μού άρέση πολύ τό χταπόδι,καί μέ τό κριθαράκι θά είναι πεντανόστιμο!!Θά τό δοκιμάσω αύριο,λόγω τής Τετάρτης!!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ωραίο πιάτο ,δοκιμασε το και σ αυτην την εκδοχή,καλο απογευμα και φιλακια πολλα.

      Διαγραφή
  9. Μπράβο υπέροχο
    Καλή συνέχεια και καλή όρεξη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πολυ,καλη συνεχεια και σε σενα.

      Διαγραφή
  10. Φαίνεται τόσο λαχταριστό και ξέρω πως ο γιος μου θα εκτιμήσει ιδιαίτερα τη συνταγή!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το φτιάξεις τότε καλη μανουλα για το γιο σου,πολλα πολλα φιλια.

      Διαγραφή
  11. Τι νόστιμο φαγητό! Το λαχταράς μόνο που το κοιτάς!! Από τα ωραία φαγάκια της νηστείας, αλλά και για όλο τον χρόνο.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι όπως τα λες,εμενα προσωπικα μου αρεσει πολυ περισσοτερο απο το κοφτο μακαρονι που κανουμε το χταποδι,καλο απογευμα.

      Διαγραφή
  12. Το σκεφτόμουν για την Καθαρά Δευτέρα, Νέλη μου και να τώρα που το είδα, είπα πως τελικά μάλλον θα το αποφασίσω :-))
    Πεντανόστιμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........