Πέμπτη, 13 Φεβρουαρίου 2014

Πλέκουμε τώρα...όπως τρέχουμε τώρα.


 Όπως κάθε Χειμώνα έτσι και φέτος ξαναθυμήθηκα το αγαπημένο μου πλέξιμο,σας το έχω ξαναπεί ότι  το πλέξιμο λειτουργεί σε μένα ως ένα πολύ καλό χαλαρωτικό....
Και δεν αρχίζω ποτέ μόνο ένα πλεκτό....
Έχω διάφορα και όταν θέλω  να πλέξω ,πιάνω ένα από τα πολλά.
Ξέρω όσες ασχολείστε με το πλέξιμο θα το κάνετε και εσείς σίγουρα.
Πιο παλιά έπλεκα πιο πολύπλοκα πράγματα ,όμως πλέον δεν θέλω να ζορίζομαι και πολύ.
 Έτσι αρκούμαι σε απλότερα αλλά εξίσου χρήσιμα  και όμορφα.
Το τελευταίο που έφτιαξα είναι αυτό το όμορφο μπολερό -ζακετάκι.
Στρώνει πολύ όμορφα φορεμένο είναι πρακτικό και ταίριασε πολύ σ αυτήν που θα το φοράει...
Το είχα ξαναπλέξει και παλιότερα αλλά είναι λίγο διαφορετικός ο τρόπος που ράβεται στις δυο περιπτώσεις.
 Στη μία περίπτωση ράβεται όπως βλέπετε διπλώνοντας το στη μέση και στην άλλη διπλώνοντας το στα τέσσερα..
Αυτό εδώ είχα υποσχεθεί από παλιότερη ανάρτηση να σας δείξω τι θα γινόταν....


 http://neli62.blogspot.gr/2013/01/blog-post_11.html   Ε..τέλειωσε λοιπόν και έγινε ένα πολύ ζεστό και πρακτικό κασκολάκι που συνοδεύεται και από σκούφο αλλά δεν έχω δυστυχώς τη φωτο του.

Τώρα ...όσες πλέκετε σίγουρα θα έχετε  πολλά μικρά κουβαράκια που μένουν από τα διάφορα πλεκτά σας...
Μια πολύ καλή ιδέα να τα αξιοποιήσετε είναι να πλέξετε τη δικιά σας κουρελού.
Πολύ χρήσιμη για να την στρώσετε όπου σας βολεύει.
Σε μας εδώ βρήκε μια χαρά την θέση της....
Ο Ρόκυ πολύ την ευχαριστήθηκε στο κρύο.









Φυσικά δε σταμάτησα να πλέκω τα γνωστά σε όλες σας σουβερ ....



Και πως ήταν δυνατόν να έρθει Χειμώνας και να μην πλέξω τα σοσονάκια η τερλίκια όπως τα λέμε εμείς εδώ για το κρύο ....
Δεν μας έχει μείνει πολύ ακόμη από το Χειμώνα...
Μου το είπε το πρώτο Ζουμπούλι που άνθισε στον κήπο και πολύ χάρηκα που το είδα
Η Άνοιξη έρχεται  και θα φέρει μαζί της όλες τις χάρες της και τις ομορφιές της...αλλά μέχρι τότε ας πλέκουμε όσες η και όσοι ,γιατί όχι? μας αρέσει ,μας ξεκουράζει,μας κάνει να αισθανόμαστε καλά και χαρούμενα βλέποντας όσα έχουμε δημιουργήσει και φροντίζοντας τους αγαπημένους μας που θα τα φορούν και θα αισθάνονται καλά......

40 σχόλια:

  1. καλημερα!
    τι ομορφα πλεκτα ειναι αυτα!
    εγω δυστυχως δεν πλεκο αλλα μου αρεσει πολυ αυτη η τεχνη!
    και δεν εχω παρα να τη θαυμασω!
    μπραβο λοιπον! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστω πολυ,ξεκινα να μαθεις αν εχεις χρονο θα σου αρεσει οταν δεις τι εφτιαξες,πολλα,ασε που μπορει να σε χαλαρωνει οπως εμενα,φιλια καλη Τσικνοπεμπτη.

      Διαγραφή
  2. Κι εγώ που νόμιζα πως έχω πρόβλημα μεγάλο, πλέκοντας παράλληλα διαφορετικά πράγματα!!! Χαίρομαι που δεν είμαι μόνη μου :)) Μου άρεσαν όλα τα πλεκτά σου και την ιδέα για το μπολερό, θα σου την "κλέψω"! Υπέροχο το ζουμπουλάκι σου Νέλη μου κι αυτό που σου είπε πολύ χαρμόσυνο, ναι θα φύγει ο Χειμώνας επιτέλους!!! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχχαχαχαχααααα ειδες? είμαστε πολλες,να το φτιαξεις το μπολερο,πλέκεται ευχαριστα και ειναι όμορφο και πρακτικο,τα ζουμπουλακια γιναν πολλα τωρα και μιλανε πολυ,παει παει ο Χειμωνας,φιλια καλη Τσικνοπεμπτη.

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφες οι πλεχτές δημιουργίες σου Νέλη μου!!Γειά στά χεράκια σου!!!Ο Ρόκυ,σίγουρα τήν καταχάρηκε τήν κουβερτούλα του!!
    Αλλά η φωτό μέ τό ζουμπούλι σου,απίστευτα όμορφη!!!Καλό μεσημέρι!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο ροκυ τυλιγεται και απο μονος του Dimi μου οταν κρυωνει και αν ζεσταθει την πεταει εξω απο το κρεβατι του,μαλλον πολυ χρησιμη του φανηκε χαχαχχαχαχαχα,σ ευχαριστω για τα καλα σου λογια,φιλακια και καλη Τσικνοπεμπτη.

      Διαγραφή
  4. Νέλλη μου ,πολύ όμορφα τα πλεκτά σου !! Εγώ φέτος άρχισα με απλά ,κασκόλ και θαυμάζω εσάς που πλέκεται δυσκολότερα ! Που θα πάει θα μάθω !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αρχη ειναι το ημισυ του παντος,εγινε και τωρα παμε γι αλλα Ολυμπια μου θα μαθεις ειμαι σιγουρη αν μπει αυτο το μεράκι μεσα σου δε φευγει,πολλα φιλια και καλη Τσικνοπεμπτη.

      Διαγραφή
  5. Νέλη μου τα πλεκτά είναι πολύ καλοπλεγμένα και σε ωραία χρώματα.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ,να εισαι καλα,καλη Τσικνοπεμπτη και φιλια και απο μενα.

      Διαγραφή
  6. Πω πω Νέλλη μου είσαι πολύ χρυσοχέρα!!
    Εγώ στεναχωριέμαι που ποτέ δεν έμαθα να πλέκω, γενικά δεν το χω και πολύ με τις βελόνες, γι αυτό πάντα θαυμάζω τις δημιουργίες των άλλων!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειραζει Ελενακι μου που δεν εμαθες να πλεκεις,ακομη,ισως καποια στιγμη να μαθεις,ξαφνικα μας ερχονται ολα,πολλα φιλια και καλη Τσικνοπεμπτη.

      Διαγραφή
  7. Πολύ όμορφα! Δεν ξέρω να πλέκω, αλλά μου αρέσουν τα πλεκτά. Πολύ γουστόζικο το ζακετο-μπολερό! Γεια στα χέρια σου Νέλλη μου!
    Αχ ναι... Να έρθει η άνοιξη επιτέλους, να ζεσταθούμε λίγο! Πολύ ώραία και... ελπιδοφόρα η φώτο του ζουμπουλιού!
    Ο δε Ρόκυ... άρχοντας!
    Πολλά φιλιά και καλό μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πηνελοπη μου ,σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια,μου φαινεται εχει φτιαξει αρκετα ο καιρος,εξαλλου δεν εχουμε ακομη πολυ,καλη Τσικνοπεμπτη να εχεις ,φιλια.

      Διαγραφή
  8. Πωπωπωπω!
    Δεν μού λες; Σε μεγάλο βγαίνει;
    Τα θέλω όλα και την κουβέρτα του Ρόκυ φυσικά!

    Φιλιά φιλαράκι μου, "ιωμένα" :)
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλε βγαινει σε ολα τα μεγεθη,παραγγειλε εσυ και μη σκας.χαχαχαχα πολλα φιλια και ευχομαι τωρα να εισαι καλα πια,καλη Τσικνοπεμπτη.

      Διαγραφή
  9. Και δεινή μαγείρισσα λοιπόν αλλά και μαστόρισσα στο πλέξιμο!
    Πολύ μου αρέσουν τα χρώματα που επέλεξες!
    Και εννοείται ότι ο Ρόκυ ευχαριστήθηκε την κουρελού του!
    Φιλιά καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το να διαβαζεις το...δεινη μαγειρισα απο καποια που μεγαλουργει στην κουζινα ειναι πολυ ομορφο,σε ευχαριστω για τα ομορφα σου λογια,φιλια και καλη Τσικνοπεμπτη.

      Διαγραφή
  10. Στα μέρη μου λένε «οπου φελά παντού φελά»!!!!! Απέδειξες περίτρανα Νέλη μου ότι είσαι καταπληκτική σε ότι κάνεις!!!!!!! Είναι όλα φανταστικά!!!!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω για τα τοσο καλα σου λογια,να εισαι καλα,καλη Τσικνοπεμπτη να περασεις.Πολλα φιλια και απο μενα.

      Διαγραφή
  11. Πάρα πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου...δεν άφησες παραπονεμένο ούτε τον Ρόκυ!!
    Μπράβο σου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χχααχχαχαχ και φυσικα θα ειχε και ο Ροκυ το πλεκτο του,του εχω φτιαξει και μπλουζα,δε γλυτωνει κανεις απο το πλεξιμο μου,καλη Τσικνοπεμπτη,φιλια.

      Διαγραφή
  12. Φιλενάδα μου δεν μου ανοίγουν οι φωτογραφίες με τίποτα! Θα επιστρέψω αύριο να θαυμάσω τις δημιουργίες σου! Καλό ξημέρωμα! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οκ!! είναι τέλειααααα!! Μπράβο φιλεναδίτσα μου!! Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα! Φιλάκια πολλά πολλά!

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστω πολυ,να εισαι και εσυ καλα και να περασεις μια όμορφη Τσικνοπεμπτη,φιλια πολλα.

      Διαγραφή
  13. Καλώς σε βρήκα Νέλη, δηλώνοντας συγκινημένη βαθύτατα από την αφιέρωση "Σε σένα" και από τους στίχους που υπεραγαπώ.
    Μου άρεσε πολύ η δουλεία σου και σου εύχομαι καλή συνέχεια.
    Αντιγόνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως ηρθες Αντιγονη,σ ευχαριστω για τα ομορφα λογια,καλη Τσικνοπεμπτη.

      Διαγραφή
  14. Απαντήσεις
    1. Καλη Τσικνοπεμπτη,Μαρια Ελενα,φιλια.

      Διαγραφή
  15. Νέλη μου καλώς όρισες και σ΄ευχαριστώ!
    Δηλώνω θαυμάστρια της σελίδας σου!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως σε βρηκα και με βρηκες,σ ευχαριστω πολυ γι αυτη σου τη δηλωση,καλη Τσικνοπεμπτη.

      Διαγραφή
  16. ααααααααχ πολυταλαντο μου εσυυυυυυυυυυυυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειαααααααααααααααα σου Σοφακι μου,καλη Τσικνοπεμπτη,φιλακιααααααααααααααααα.

      Διαγραφή
  17. ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ,ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΤΥΧΑΙΑ!!
    ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ!!!!
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!
    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ.
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως βρεθηκαμε,χαιρομαι που βρεθηκαμε,σε ευχαριστω για τα καλα λογια,θα τα λεμε καλη Τσικνοπεμπτη.

      Διαγραφή
  18. Τυχαία σε βρήκα και πρώτα με συγκίνησε η αφιέρωση και οι στίχοι. Τα πλεκτά σου τέλεια , αλλά η κουβερτούλα του Ρόκυ πολύ ωραία . Το ανθισμένο ροζ ζουμπούλι έχει ένα άρωμα !!! Εμένα έχει ανθίσει μωβ σκούρο και φούξια .
    Καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλως βρεθηκαμε λοιπον και χαιρομαι ...ελπιζω να τα λεμε, τα ζουμπουλια ειναι απο τα αγαπημενα μου λουλουδια,εχω φυτεμενα και μεσα στο σπιτι και εχω συνχεια,εχουν υπεροχο αρωμα,σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Νέλη, όλα όσα έχεις φτιάξει με τα χεράκια σου είναι όμορφα. Και αφού τα έχεις φτιάξει με αγάπη, δεν θα ζεστάνουν μόνο το σώμα όσων τα φορέσουν αλλά και τις καρδιές τους!!
    Το όμορφο λουλούδι στον κήπο σου, προμηνύει την Άνοιξη που έρχεται!
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........