Τετάρτη, 5 Φεβρουαρίου 2014

Φτερούγες κοτόπουλου πικάντικες


 1 κιλό φτερούγες κοτόπουλου,μείγμα μπαχαρικών για κοτόπουλο,σόγια σος,ταμπασκο,(αν δεν έχετε βάζετε μπούκοβο) 4 σκελίδες σκόρδο πολτοποιημένες,αλάτι,πιπέρι,κύμινο,2 κουταλιές  σούπας μουστάρδα,1 κουταλιά σούπας πελτέ ντομάτας,2 κουταλιές σούπας κέτσαπ,ένα ποτηράκι,ρετσίνα,χυμό από ένα λεμόνι,κόλιανδρο,1 κουταλιά γλυκού  μέλι.


 Καθαρίζετε καλά τις φτερούγες και τις πλένετε,τις πασπαλίζετε με το μείγμα μπαχαρικών.

 Ετοιμάζετε τη σάλτσα που θα ρίξετε πάνω στις φτερούγες με όλα τα υλικά που σας είπα πιο πάνω.
Βάζετε τις φτερούγες σε ένα ταψί πασπαλισμένες με τα μπαχαρικά και  λίγο λάδι
και από  πάνω ρίχνετε αυτή τη σάλτσα.
Τις ψήνετε για μισή ώρα στον αέρα στους 200 βαθμούς Κελσίου.
Τις βγάζετε τις γυρνάτε από την άλλη μεριά και τις ψήνετε για να κοκκινίσουν και από εδώ.
Τις συνοδεύετε με πιλάφι,πουρέ η  και με μια σαλάτα μόνο και κρασακι άσπρο...
Ένα πιάτο ,πολύ εύκολο,πικάντικο,νόστιμο,οικονομικό και χορταστικό...
Είμαι σίγουρη θα σας αρέσει πολύ ειδικά σε όσους αρέσει το κοτόπουλο.
                      ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!!!!!!!!!!!!!

33 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Νέλη μου!!!Πολύ νόστιμη συνταγή!!!Φαίνεται τόσο λαχταριστή, μέσα από τίς υπέροχες φωτογραφίες σου!!
    Θά τήν δοκιμάσω!Αρέσουν πολύ στόν άντρα μου οι φτερούγες!Γιά μένα θά βάλω μπουτάκια!!Καλό μήνα!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκιμασε την και με μπουτακια μικρα ομως,θα είναι νομιζω εξίσου νόστιμη και πικάντικη,φιλια και καλη εβδομάδα.

      Διαγραφή
  2. Σούπερ πικάντικες και σούπερ νόστιμες οι φτερούγες έτσι όπως τις μαγείρεψες Νέλλη μου!!
    Φιλιά πολλά, καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως διαφορετική και πολύ νόστιμη εκδοχή,φιλια καλη εβδομαδα.

      Διαγραφή
  3. Πήρα άρωμα , το μεσημέρι θα πάρω και γεύση μια και είχα προγραμματίσει κοτόπουλο! Καλημέρα και φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να σου άρεσε και να το φτιάχνεις,μια δοκιμη εξαλλου δεν βλαπτει,φιλακια και απο μένα και καλη εβδομαδα.

      Διαγραφή
  4. Τι ωραία και εύκολη συνταγή!Μπράβο Σούλα. ευχαριστούμε πάρα πολύ που κάθε φορά μας δείχνεις καθημερινές συνταγές με κάτι τις σπέσιαλ!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλα Πινελίτσα μου, εγω σ ευχαριστω για τις καλες σου κουβέντες,μακάρι να σε βοηθάνε οι συταγες μου που όντως είναι πάντα εύκολες και καθημερινές,γιατί λόγω του μωρού δε θα έχεις και πολυ χρόνο φαντάζομαι,πολλα φιλια.

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραίο φαγητό! Μας αρέσουν πολύ οι πικάντικες φτερούγες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σας αρέσουν,και εγω τις αγαπώ πολύ ,καλη εβδομαδα.

      Διαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. Είναι ,για για μενα είναι ενα πολυ ωραίο και οικονομικο πιάτο...καλη εβδομαδα.

      Διαγραφή
  7. Οι φτερούγες μου αρέσουν πολύ!!
    Η συνταγή σου φαίνεται νοστιμότατη!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι δοκιμασε την ,αν σου αρέσουν και οι φτερουγες σίγουρα θα σε ενθουσιάσει,πολλα φιλια και απο μένα,καλη εβδομαδα.

      Διαγραφή
  8. Μου αρέσει πολύ το κοτόπουλο (ειδικά οι φτερούγες) και μου αρέσουν και τα πικάντικα... άρα πέτυχες διάνα!!! ;-) Στα υπόψιν λοιπόν! Την καλησπέρα μου, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δηλαδή πέτυχα δυο στα δύο χαχαχα ,αντε φτιάξτην και πες εντυπώσεις,φιλια και καλη εβδομαδα.

      Διαγραφή
  9. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ελενα μου,φιλακια και απο μενα.

      Διαγραφή
  10. Καλησπέρα Χρυσουλάκι μου!!φανταστική πρόταση με σούπερ συνταγή,νόστιμη και πικάντικη!!φαντάζομαι ότι θα ξετρελαθούμε όλοι εμείς οι λάτρεις του κοτόπουλου!!!και φυσικά μου κάνει μεγάλο κλικ ότι θα ενθουσιάσει πολύ και τα παιδιά που τους αρέσουν ιδιαίτερα οι φτερούγες!!!η παρουσίαη και οι φωτογραφίες όλα εξαιρετικά!!φιλάκια άπειρα και την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω για τα καλα σου λογια Καιτουλα μου,αντε αφου αρέσουν οι φτερουγες στα παιδια δοκιμαστε την ,εμενα παντως είναι στα αγαπημενα μου πιάτα,πολλα πολλα φιλια και καλη μας εβδομαδα.

      Διαγραφή
  11. Λατρεύω το κοτόπουλο και πάντα το απολαμβάνω ξεκινώντας από τις φτερούγες!!!!!! Σίγουρα θα με ξετρελάνει το πιάτο σου Νέλη και θα το δοκιμάσω άμεσα!!!!
    Καλό απόγευμα!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγω το ιδιο απο το κοτοπουλο που με ενθουσιαζει προτιμω τις φτερουγες οποτε καταλαβαινεις ποσο πολυ μου αρέσει αυτο το πιάτο,φιλια και απο μένα,καλη εβδομαδα.

      Διαγραφή
  12. ....!
    Αλλη μια φορά που κατάφερες, να μας εντυπωσιάσεις !!
    Φαίνεται πεντανόστιμο....
    Καλό βράδυ Χρυσούλα, σ΄ευχαριστούμε...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ για τα όμορφα λόγια σου,δοκιμασε το και πες μου αν τελικα ηταν ωραίο,φιλια πολλα και καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  13. Για λάτρεις κοτόπουλου έγραψες; Εδώ είμαι. :) Πάντα ψάχνω διαφορετικούς τρόπους μαγειρέματος για κοτόπουλο και γαλοπούλα. Φαίνεται πολύ ωραία συνταγή Νέλλη μου. Θα τη δοκιμάσω με την πρώτη ευκαιρία.
    Πολλά φιλιά! Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τη δοκιμάσεις Πηνελόπη,θα σ αρέσει σίγουρα,αφου αγαπας και τα πουλερικα,είναι ενας ακόμη λόγος να τη δοκιμάσεις,πολλα φιλια και απο μένα ,καλη εβδομαδα.

      Διαγραφή
  14. Μμμμμ....φτερουγίτσες !! Μήπως φιλενάδα μου μπορώ να παραλείψω το κέτσαπ; Βέβαια τα ίδια έλεγα και για την μουστάρδα στο αρνάκι και δεν με χάλασε. Πολύ καλή και οικονομική πρόταση για ένα διαφορετικό πιάτο!! Καλή σου μέρα φιλεναδίτσα μου!! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν φαίνεται καν η γέυση της κέτσαπ μεσα σε τόσα μπαχαρικα και αρώματα και τοσες πολλες γευσεις,φτιαξτο αυτό το πιατο θα δεις τι ωραίο είναι σε φιλω φιλεναδα μου καλη μας εβδομάδα.

      Διαγραφή
  15. Καλημέρα Νέλη μου!!!νοστιμο φαγητό και οικονομικό θα έλεγα!!!!φιλάκια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάρα πού οικονομικό και πολυ νόστιμο ,οπότε προτίμησε το εστω μια φορα για δοκιμή,φιλακια και απο μένα,καλη εβδομαδα.

      Διαγραφή
  16. πολύ ομορφο !!! μπραβο...
    το μπλογκ σου είναι πολύ ωραίο, χαίρομαι που θα τα λέμε.. καλώς ώρισες στο δικό μου...και καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως βρεθήκαμε Παρασκευή και εγω χαίρομαι και θα τα λεμε σίγουρα,πολλα φιλια και καλη εβδομαδα.

      Διαγραφή
  17. Ωραιότατες οι πικάντικες φτερουγίτσες σου, Νέλη μου!!! Μου άνοιξαν την όρεξη...Καλή σου μέρα, φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........