Κυριακή, 26 Ιανουαρίου 2014

Μακαρόνια με κιμά στο φούρνο


 1 πακέτο μακαρόνια ριγκατονι η πένες,μισό κιλό κιμά,250 γραμμάρια διάφορα τυριά τριμμένα(γκούντα,κεφαλοτύρι,ενταμ,η ότι άλλο σας αρέσει)250 γραμμάρια φέτα σκληρή,μια κόκκινη και μια πράσινη πιπεριά,μαϊντανό,ένα κρεμμύδι,ελαιόλαδο,σάλτσα ντομάτα,2-3 κουταλιές κέτσαπ,λίγο κρασί άσπρο,αλάτι κόκκινο και μαύρο πιπέρι,100 γραμμάρια βούτυρο.
 Βράζετε τα μακαρόνια σε νερό αλατισμένο.
Όχι πολύ ,γιατί θα μπουν και στο φούρνο μετά.
Τρίβετε τη φέτα με το χέρι σε χονδρά κομμάτια και τη βάζετε πάνω στα μακαρόνια μέσα στο ταψί.
Βάζετε μαζί και τα άλλα τυριά και τα ανακατευετε καλά για να μοιραστούν μέσα στο ταψί και να ενσωματωθούν με τα μακαρόνια.

 Κόβετε το κρεμμύδι ,τις πιπεριές και το μαϊντανό σε ένα τηγάνι ρίχνετε ελαιόλαδο και τον κιμά και τον τσιγαρίζετε μέχρι να φύγουν όλα τα υγρά του.
Τον σβήνετε με το κρασί και ρίχνετε τη σάλτσα ντομάτας ,την κέτσαπ και λίγο νερό και τον αφήνετε να βράσει για λιγο.
 Τον ρίχνετε και αυτόν στο ταψί με τα μακαρόνια και τον ανακατευετε να ενσωματωθεί και αυτός.
Είναι καλύτερα να έχει λιγα υγρα παραπάνω ο κιμας για  να τα παρουν τα μακαρονια και να ψηθουν μ αυτα στο φουρνο.
 Έτσι τα μακαρόνια σας είναι έτοιμα για το φούρνο.
Τα βάζετε στους 200 βαθμούς Κέλσιου στις αντιστάσεις και τα ψήνετε μέχρι να δείτε να παίρνει χρώμα ο κιμάς και να λιώσουν τα μακαρόνια.(Περίπου 15-20 λεπτά)
Είναι ένας άλλος τρόπος να φτιάξετε μακαρόνια με κιμά και είναι πολυ νόστιμα.
Τα συνοδεύετε με σαλάτα που αρέσει σε σας και κρασί ...
                                      ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!!!!!!!!!

49 σχόλια:

  1. έχω λιποθυμησει τωρα! Λατρευω τη φετα στα μακαρονια και θα κανω τη συνταγη μεσα στην εβδομαδα σίγουρα!
    Καλή μας όρεξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχχαααα αμαν και δεν ειμαι και κοντα να σε πιάσω,και μενα μου αρεσει πολυ αυτο το πιάτο,ειναι σαν παστιτσιο χωρις τη μπεσαμελ....καλο απογευμα ,απο ορεξη εχουμε αρκετη δοξα το θεο χαχαχχα..φιλια.

      Διαγραφή
  2. Αμάν!!!!θα μου κάνειςστο τραπέζι Ε;;;; Χαχαχα γειά στα χέρια σου!!!καλό μεσημέρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι ,γιατι όχι,σ ευχαριστω πολυ ,καλο απογευμα.

      Διαγραφή
  3. Πεντανόστιμο φαγάκι Νέλη μου και η φετούλα του ταιριάζει απόλυτα!
    φΙλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως πολυ νόστιμο,το τρωμε όλοι πολυ ευχαριστα,και η φετα του δινει μια αλλη νοστιμια.Φιλιά και απο μενα.

      Διαγραφή
  4. Αγαπημένο και πολύ νόστιμο φαγητό Νέλη μου!!!!! Η προσθήκη της φέτας δίνει μοναδική νοστιμιά!!!!!!
    Καλό υπόλοιπο Κυριακής!!!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρέσει μάλλον σε πολλούς και ναι με τη φέτα εχει άλλη γευση ,πιο πικάντικη και πολύ νόστιμο,καλο Σαββατοκύριακο να έχουμε.

      Διαγραφή
  5. Αχ βρε φιλενάδα!! Τόσο καιρό έχω να δω συνταγή σου και πέφτω πάνω σε ζυμαρικά!! Όχι πως με χαλάει βέβαια μια και μου δίνεις μια καλή ιδέα για φαγητό μέσα στην εβδομάδα, μα να.....ζήλεψα λιγάκι που έχει και την φέτα μέσα, τρελαίνομαι λέμεεεε!! :) Θα φάω τις βάφλες όμως και θα μου περάσει!! Χαίρομαι που είμαι πάλι εδώ! Φιλάκια πολλα και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυπαμαι που σου χαλασα τη διαθεση και μου λειψες τοοοοοοοοοσο πολυ,να φας μονο τον κιμα με τη φετουλα,αντε κανε να φαει η οικογενεια,φιλακια πολλα και χαρηκα που σε ξαναειδα στη γειτονια,ευχομαι να μην λειψεις ξανα τοσο καιρο.

      Διαγραφή
    2. Χρυσούλα μου άλλη μια συνταγή σου που λάτρεψαν τα παιδιά μου! Ο μικρός μου τα ζήτησε ξανά χθες αλλά που μυαλό εγώ για μαγείρεμα; Τηγανητό λουκάνικο και πατάτες τους έφτιαξα! :) Κι εγώ εύχομαι να μην ξαναχρειαστεί να λείψω τόσο πολύ!

      Διαγραφή
  6. Πω πω ένα πιάτο με πλούσιες γεύσεις, χορταστικό και πεντανόστιμο!!!
    Υπέροχο Νέλλη μου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολυ μου αρεσει εμενα Ελενα μου,ειναι λιγο διαφορετικο απο το σπαγγετι με κιμα αλλα δεν ειναι και παστιτσιο,φιλακια και απο μενα.

      Διαγραφή
  7. Μμμμ πολύ ωραίο φαίνεται. Θα δοκιμαστεί άμεσα.Καλό βράδυ Νέλλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι δοκιμασε το και πες μου σε παρακαλω εντυπωσεις,καλο βραδυ.

      Διαγραφή
  8. Αν έτρωγα τη φέτα θα χειροκροτούσα τώρα!!
    Δεν πειράζει όμως, την τρώνε οι υπόλοιποι στο σπίτι και θα σε ευγνωμονούν για τη συνταγή!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεις να την παραλλειψεις και να βαλεις μονο τα αλλα τυρια,αλλα αν την τρωνε οι αλλοι βαλτην γινεται πιο νοστιμο ετσι,φιλια πολλα και απο μενα.

      Διαγραφή
  9. Ποιος μπορει να αντισταθει σε αυτο το φαγητο και μαλιστα τοσο καλομαγειρεμενο?
    Φιλακια και καλη εβδομαδα Νελη μου,καλη σου μερα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω για τα καλα λογια Γωγουλα μου,ειναι ευκολο και νοστιμο φιλακια και απο μενα,καλο βραδυ.

      Διαγραφή
  10. Σούλα μου, σε ευχαριστώ πολύ είναι τέλεια και πολύ ξεκούραστη συνταγή!Γεια στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τη φτιαξεις τωρα που εχεις το γλυκο μωρο σου και δεν θα εχεις πολυ χρονο,ειναι πολυ χρησιμη και θα τη φατε ευχαριστα σιγουρα,φιλακια.

      Διαγραφή
  11. Δεν τα έχω φάει ποτέ στον φούρνο... φαινιται 5νόστιμα!

    Καλή σου εβδομαδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και φαινονται και ειναι...δοκιμασε τα,καλο βραδυ.

      Διαγραφή
  12. Μμμμ πολύ νόστιμο τό φαγητό σου Νέλη μου!!!Σούπερ συνταγή!!!Καί μέ τήν φέτα,ούαου!!!Θά δοκιμαστεί πολύ σύντομα!!!!Καλή εβδομάδα!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το φτιαξεις αν σας αρεσουν τα μακαρονια ειναι ενα ευκολο απλο και νοστιμο πιατο θα φαγωθει σιγουρα,καλη Κυριακη ,φιλακια και απο μενα.

      Διαγραφή
  13. Θα μπορούσα να τρώω ζυμαρικά κάθε μέρα! Φαίνονται νοστιμότατα έτσι πως τα μαγείρεψες! Γεια στα χέρια σου! Χάρηκα που βρεθήκαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τότε θα σου αρεσει σιγουρα αυτο το πιατο ειναι πολυ ωραιο στη γευση και τρωγεται ευχαριστα και κρυο εμενα δηλαδη μ αρεσει και εγω χαρηκα πολυ θα τα λεμε.

      Διαγραφή
  14. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ,φιλακια και απο μενα.

      Διαγραφή
  15. Μμμμμ!!! Πεντανόστιμο φαγάκι! Γεια στα χέρια σου Νέλη!!!!
    Καλώς σε βρισκω κι εγώ στο σπιτικό σου! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια κι σ ευχαριστω επισης που ηρθες στο σπιτικο μου,χαιρομαι πολυ ,θα τα λεμε τωρα,φιλια και απο μενα.

      Διαγραφή
  16. Αγαπημένα τα ζυμαρικά με κιμά! Με την συνταγή σου, Νέλη, γίνονται ακόμα πιο πλούσια, νόστιμα και λαχταριστά! Ένα ωραίο φαγητό για όλη της οικογένεια.
    Καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτο τα φαγητο εχει πολλους φαν τελικα,ναι ειναι μια μικρη παραλλαγη κατι σαν παστιτσιο,ναι το τρωνε ολοι χωρις προβλημα,καλο βραδυ.

      Διαγραφή
  17. Καλησπέρα Χρυσουλάκι μου!απίθανη η συνταγή σου με τα ριγκατόνι στο φούρνο!μας έδωσες αναλυτικές οδηγίες όπως πάντα και δεν θα δυσκολευτεί κανένας να το φτιάξει!!η παρουσίαση άπαιχτη!!!φιλάκια πάρα πολλά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως την Καιτουλα,σε ευχαριστω πολυ,γλυκια οπως παντα,ειναι και τοσο ευκολο το πιατο ,το απολαμβανεις σε πολυ λιγο χρονο ,αν το φτιαξεις πες μου αν σου αρεσε φιλακια πολλα και απο μενα.

      Διαγραφή
  18. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ,φιλακια και απο μενα.

      Διαγραφή
  19. η αλλιως παστίτιο!! το αγαπημενο μου φαι!! βαλε και μπεσαμελ απο πανω και δεν προκειτε να ξανακανεις παστιτσιο με τα κλασσικα μακαρονια!! φοβερο φαγακι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω την αληθεια στην αρχη σκεφτηκα οτι ο τιτλος της αναρτησης θα λεγοταν κατι σαν παστιτσιο,εξαλλου μια φιλη μου ετσι κανει το παστιτσιο,ειναι οντως σχεδον ιδιο του λειπει η μπεσαμελ μονο....

      Διαγραφή
  20. Μμμμμ.... μάλλον αυτό θα'ναι το αυριανό μου πιάτο (δεν ξέρω αν θα'ναι τόσο πετυχημένο βέβαια...) Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν αποφασισεις να το κανεις θα δεις οτι και εσυ θα το πετυχεις σιγουρα πανευκολο ειναι,πες μου εντυπωσεις αν το μαγειρεψεις,πολλα φιλια και απο μενα.

      Διαγραφή
  21. Απ' όλα τα καλά έχει τούτο το φαγητό Νέλη μου.
    Και είναι από τα αγαπημένα των παιδικών μου χρόνων πρέπει να πω. Ευκαιρία να το ξαναθυμηθώ με την πρώτη δυνατή ευκαιρία.
    Καλό μήνα εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλο μηνα να εχεις και οπως τοπες ειναι εχει απο ολα τα καλα και μας θυμιζει και αγνα αγαπημενα χρονια και μαμα,φτιαξτο και ξαναγυρνα πισω....

      Διαγραφή
  22. Στον φούρνο δεν τα έχω κάνει. Μα φαίνονται πολύ νόστιμα, θα το επιχειρήσω !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιστευω και ελπιζω να το επιχειρησεις και να σου αρεσει,ειναι οντως νοστιμα...

      Διαγραφή
  23. Ρε παιδιά βοήθεια! Τόσο λαχταριστά που κοντεύω να φάω την οθόνη!! Αχαχα!!
    Καλημέρα, καλή και νόστιμη εβδομάδα και καλώς σε βρήκα! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου κανω το τραπεζι οτι ωρα θες,ανοιχτη προσκληση ,καλως βρεθηκαμε καλη μας εβδομαδα,θα τα λεμε....

      Διαγραφή
    2. Ωχ, αμάν! Εδώ είναι ακόμα αυτός ο πειρασμός;; Χαχα! Να είσαι καλά γλυκιά μου και σ' ευχαριστώ πολύ για τη (νόστιμη) υποδοχή! Καλό βραδάκι! :))

      Διαγραφή
    3. Kαλο βραδυ και απο μενα <3

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........