Τετάρτη, 15 Ιανουαρίου 2014

Τηγανιά χοιρινή πικάντικη με πατάτες φουρνου


 700 γραμμάρια κρέας χοιρινό για τηγανιά κομμένο,1 κόκκινη  πιπεριά,1 πράσινη,1 μεγάλο κρεμμύδι,2 σκελίδες σκόρδο,1 μανιτάρι μεγάλο φρέσκο,ένα μικρο ποτήρι τσίπουρο,αλάτι πιπέρι κόκκινο και μαύρο,κολιανδρο,ρίγανη,μουστάρδα  ,κέτσαπ,1 λεμόνι,ελαιόλαδο.
 Κόβετε τα λαχανικά και τα βάζετε σε ένα τηγάνι να μαραθούν με το λάδι και τα μπαχαρικά,ρίχνετε σε λίγο και το κρέας και τα αφήνετε να βράσουν με τα υγρά μέχρι  να μείνουν μόνο με το λάδι.
Αφού κοκκινίσουν καλά από όλες τις μεριές τα σβήνετε με το τσίπουρο.
 Αφού βράσουν και με το τσίπουρο και εξατμιστεί ετοιμάζετε ένα μείγμα  με μια κουταλιά της σούπας καλά γεμάτη μουστάρδα,μια κουταλιά κέτσαπ ,το χυμό λεμονιού,και 2-3 κουταλιές ελαιόλαδο,συμπληρώνετε με νερό για να γίνει όλο το μείγμα μια κούπα και το ρίχνετε στο τηγάνι.
Το αφήνετε να σιγοβράσει και να μείνει με μια ωραία σάλτσα που θα δημιουργηθεί.

Για τις πατάτες φούρνου θέλετε 1 κιλό πατάτες,αλάτι,1 λεμόνι,1 πορτοκάλι,1 ποτηράκι λάδι,ρίγανη,κόκκινο πιπέρι και μαύρο ,μέλι και νερό.
Καθαρίζετε και κόβετε τις πατάτες για φούρνο,τις αλατοπιπερώνετε και τις βάζετε μαζί με τα μπαχαρικά και το μισό λάδι στο φούρνο.
Στίβετε το λεμόνι και το πορτοκάλι και το ανακατεύετε με μισό ποτηράκι ελαιόλαδο και μια μεγάλη κουταλιά μέλι,τα χτυπάτε να γίνουν όλα ένα μείγμα και το ρίχνετε πάνω στις πατάτες που έχουν ήδη πιάσει μια ωραία κρούστα στο φούρνο.
Τις αφήνετε να σιγοψηθούν ,για να γίνουν καλοψημένο
ες αλλά και μαλακές.
Ωραία ταιριάζουν μ αυτό το πιάτο οι λαχανίδες σαλάτα που αφού τις πλύνετε καλά τις βράζετε σε ζεστό νερό για 5 λεπτά και τις σερβίρετε ζεστές με λαδολέμονο και αλάτι φυσικά.

                                             ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!!!!!!!!!!!!!!!

37 σχόλια:

  1. Πικάντικη νοστιμιά μας ετοίμασες Νέλλη μου!
    Και οι πατατούλες συνοδεύουν την τηγανιά υπέροχα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eίναι ένα ωραίο πιάτο και πολύ νόστιμο,και πραγματικά οι πατάτες του ταιριάζουν πολύ,φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  2. Υπέροχη νοστιμιά λατρεμένη γεύση!!!Φιλιά και ευτυχισμένο το 2014!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί το αγαπούμε πολλοι αυτο το πιάτο,καλη χρονιά και σε σένα και τα φιλιάμου.

      Διαγραφή
  3. Είμαι σίγουρη θα είναι τέλειο! Φτιάχνω και γω κάτι παρόμοιο απλά προσθέτω και ξηρά φρούτα! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα γίνεται ακόμη πιο ωραίο με τα φρούτα μέσα ,θα δοκιμασω να βαλω και εγω την άλλη φορα,φιλια και απο μένα.

      Διαγραφή
  4. Nelaki μου
    αν αυτές τις μέρες δεν προσπαθούσα να κάνω μια μινι αποτοξίνωση απο τα κρέατα που φάγαμε μέχρι προχθές, θα το έφτιαχνα άμεσα,είναι τόόόσο λιγουρευτό πιάτο!!! Δε μπορείς να του αντισταθείς
    Υπόσχομαι, όμως
    Φιλάκια πολλά γεμάτα αρώματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντε τοτε μετα την αποτοξίνωση που η αλήθεια είναι όλοι τη χρειαζόμαστε να το φτιάξεις αφου σου άρεσε τόσο,εύκολο και νόστιμο,φιλάκια και απο μένα .

      Διαγραφή
  5. Ωραία ιδέα!
    Ζουμερή, λαχταριστή, καλομαγειρεμένη!

    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί είναι ενα καλό και εύκολο πιατο...φιλιααααααααα

      Διαγραφή
  6. Τέτοια ώρα που ήρθα εδώ (είμαι στη δουλειά και το τελευταίο γεύμα μου ήταν στη 1 το μεσημέρι...) μου΄ρχεται να μπω στην οθόνη βρε Χρυσούλα μου, με τα νόστιμα πιάτα σου...
    Κι εκείνο πάνω στην επικεφαλίδα τι είναι? Βάφλα με παγωτό και σιρόπι σοκολάτας??? Λιποθυμώ............!

    Φιλί...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον πολυ πεινασμένη είσαι Αννούλα μου αχαχαχαχααναι βάφλα είναι....μια λιγούρα παρόμοια την έχω και εγω όταν γυρναω στα σπιτακια με τα φαγητά και σε καταλαβαίνω απολυτα...σε φιλω.

      Διαγραφή
  7. Νέλη μου φαίνεται πεντανόστιμο, πάρα πολύ ωραίο μμμ!!!!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πολυ,ειναι ενα πιατο που μας αρεσει πολυ,φιλια και απο μενα.

      Διαγραφή
  8. Λατρεύω την τηγανιά και ξαφνικά σαν να πείνασα!!...χαχα!
    Άσε που μου έρχεται να απλώσω να πάρω μια πατάτα έτσι λαχταριστές που φαίνονται!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγω και οι πατατες φούρνου ειναι αγαπημενες μου,και γιναν τοσο νοστιμες οι συγκεκριμένες...φιλια και απο μενα.

      Διαγραφή
  9. Πεντανόστιμη και μυρωδάτη η τηγανιά σας!!!! Με ξετρέλαναν όμως και οι λαχανίδες που λατρεύω!!!!
    Καλώς βρήκα εσάς και το όμορφο μπλογκοσπιτάκι σας!!!!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι λαχανίδες είναι και μενα απο τις αγαπημένες μου σαλατες,χαιρομαι που βρεθηκαμε,καλως βρεθηκαμε θα τα λεμε,καλο βράδυ.

      Διαγραφή
  10. Νέλλη μου ,πάλι "αποπλάνηση " έχουμε !!!! Ειλικρινά ,θέλω να δώ ποιά Δευτέρα θα είναι αυτή ,που θα αρχίσω δίαιτα ...
    Απο Δευτέρα σε Δευτέρα τη μετατοπίζω ... Η τηγανιά σου μύρισε ως εδώ !!!! Φαίνεται πεντανόστιμη !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα λες Ολυμπια μου?Αχ ποτε αραγε θα έρθει αυτη η ευλογημένη Δευτερα?αντε να δουμε.....ολο την αναβαλλω και εγω.

      Διαγραφή
  11. Nέλλη μου έχω ενθουσιαστεί με τη συνταγή σου! φαίνεται πεντανόστιμο, έχει τέλεια χρώματα, ωραία υλικά, μπράβο σου και πάλι! Σάββατο ή Κυριακή θα την εφαρμόσω κατά γράμμα να δω πώς θα γίνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν τη φτιαξεις να ερθεις να μου πεις αποψη,θα σου αρεσει και γευστικα αραγε?φιλια.

      Διαγραφή
  12. Με ξελίγωσες και είναι και νωρίς ακόμη!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχ....αντε να ερθει μεσημερι τωρα ε? χχαχχχα

      Διαγραφή
  13. Μού αρέση η τηγανιά,Νέλη μου,καί η συνατγή σου φα'ινεται πεντανόστιμη καί λαχταριστή!!Θά τήν δοκιμάσω!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τη φτιαξεις για να τη δοκιμασεις,ειναι ενα ευκολο και νοστιμο πιατο,φιλακια και απο μενα.

      Διαγραφή
  14. Αγαπημένο φαγάκι η τηγανιά, Νέλη! Είτε σαν μεζεδάκι είτε σαν κύριο φαγητό με την συνοδεία του, είναι πεντανόστιμο!
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικα εχει πολλους φαν η τηγανια, και δικαια,γιατι ειναι και μεζεδακι οπως ειπες και κυριο πιατο,καλο βραδυ.

      Διαγραφή
  15. Φαίνεται πεντανόστιμη συνταγή !!!!!!
    Την καλημέρα μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμας μας αρεσει παρα πολυ,τη φτιαχνω συχνα,καλο βραδυ.

      Διαγραφή
  16. Καλησπέρα Χρυσουλάκι μου και καλή βδομάδα!!νοστιμότατη η πρότασή σου,μου έδωσε εξαιρετική ιδέα για τις επόμενες μέρες!λατρεύουμε τηγανιά στο σπίτι,η δική σου είναι σούπερ συναρπαστική όμως!είχα 4 μέρες ν'ανοίξω υπολογιστή είμαι ακόμα πολύ μπλοκαρισμένη και την είδα τώρα την σούπερ συνταγή σου που άρχισα επισκέψεις στα φιλαράκια μου!!άπειρα φιλάκια και την αγάπη μου σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλη εβδομαδα Καιτουλα μου,να τη φτιαξεις τοτε αφου σας αρεσει,ειναι ευκολη και καλη ιδεα για καθημερινο αλλα και για Κυριακατικο,εχεις και τα δικα μου φιλια και την αγαπη.

      Διαγραφή
  17. Νέλι μου , χαίρομαι που ειμαι ξανά εδω...έχει καιρό να περάσω...όπως πάντα ωραιες, απλές και νόστιμες οι συνταγές σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........