Κυριακή, 5 Ιανουαρίου 2014

Εύκολο,απλό,αλλά..... νόστιμο...


 6 πίτες έτοιμες η φέτες ψωμί μπαγιάτικο 6 φέτες ζαμπόν,6 φέτες κασέρι γκούντα,2 ντομάτες ,2 πράσινες πιπεριές,ελαιόλαδο,ρίγανη,πελτέ ντομάτας και κέτσαπ,φέτα 250 γραμμάρια,κεφαλοτύρι τριμμένο,200 γραμμάρια.


Απλώνετε την κέτσαπ με τον πελτέ πάνω σε κάθε πιτα η φέτα ψωμιού,βάζετε στη σειρά τα υλικά για την ατομική πίτσα και ρίχνετε και λίγο ελαιόλαδο στο τέλος
Τις βάζετε στο φούρνο στους 200 βαθμούς Κελσίου μέχρι να τις δείτε να ροδοκοκκινίζουν .

 Κόβετε σε ένα μεγάλο μπολ αφού τα έχετε πλύνει καλά πρώτα,μαρούλι κόκκινο και πράσινο,αγγούρι σε λεπτές φέτες καρώτο  επίσης σε λεπτές φέτες,ντοματίνια,ρόκα,κόκκινη πιπεριά.
Τα βάζετε σε μια μεγάλη σαλατιέρα και ετοιμάζετε ένα ντρεσιγκ με λεμόνι,μηλόξυδο,μπαλσάμικο,μέλι,λίγη μουσταρδα και ελαιόλαδο ,τα χτυπάτε σε ένα σέικερ να ενωθούν καλά  και τα ρίχνετε πάνω στη σαλάτα.
Ρίχνετε ακόμη παρμεζάνα τριμμένη ,καρύδια τριμμένα και σουσάμι ,σιρόπι ροδιού,καθώς και αλάτι.
Μετά τα γιορτινά γεύματα με τα πολύπλοκα μαγειρέματα και τις ετοιμασίες τις επίσημες έφτασε η ώρα να φτιάξετε κάτι πρόχειρο νόστιμο και πλήρες σαν γεύμα για σας,την οικογένεια σας ,τους φίλους σας.
Είναι απλό ,νόστιμο και χορταστικό ,δοκιμάστε το θα σας αρέσει σίγουρα,αλλά και αν όχι εδώ θάμαστε να το συζητήσουμε...Σας φιλώ ....
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑ
                            ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!!!!!!!!!!!

41 σχόλια:

  1. Καλή χρονιά κοπέλα μου σε σένα και στην οικογένειά σου, με υγεία πρώτα απ'όλα και όλα έρχονται! Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές! Τη σαλάτα μόλις την κάναμε για το βράδυ, πολύ ωραίο το ντρέσινγκ! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αγαπημενη μου ειναι παντα εχω κομενα λαχανικα στο ψυγειο και την κανω συχνα,χαιρομαι που σας άρεσε,φιλια.

      Διαγραφή
  2. ΠΟΛΥ ΝΟΣΤΙΜΟ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΟ!ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οντως και τα δύο τα αγαπώ σαν γευσεις,καλη χρονια πισης και φιλια.

      Διαγραφή
  3. το φτιαχνω συχνά ,μου λυνει τα χερια μερικά βραδια με τα παιδιά! τα απλά πραγματάκια τα ξέρω καλά χαχαχα
    καληνύχτα Νελη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χχαχαχαχαχα στα απλα πραγματα είναι η ομορφια,και εν προκειμενοις και η νοστιμια,πολλα φιλια Νασια μου.

      Διαγραφή
  4. Καλή χρονιά με υγεία!!!!
    Πολύ ωραίες οι προτάσεις σου εύκολες και γρήγορες!!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλη χρονιά κι σε σένα,ναι μετά τα γιορτινα τραπέζια είναι οτι πρέπει.

      Διαγραφή
  5. Πόσο μου αρέσουν αυτά τα απλά μα τόσο νόστιμα σνακς Νέλλη μου!!!
    Σε ελάχιστο χρόνο έχουμε ένα πεντανόστιμο φαγάκι!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μένα το ιδιο Ελενα μου,ευκολα ,γρηγορα ,υγεινα και απλά,πολλα φιλια και απο μένα.

      Διαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω Ελενα μου ,πολλα φιλια και καλη χρονια επισης.

      Διαγραφή
  7. Χρόνια πολλά Νέλη μου!!Καλή καί ευλογημένη χρονιά σού εύχομαι!!!Καί οι δύο σου συνταγές,πολύ εύκολες καί νόστιμες!!
    Πράγματι,σέ πολύ λίγο χρόνο ετοιμάζονται καί τά δυό!!!Μού άρεσε πολύ η σαλάτα καί τό ντρέσινγκ!!Καλό βράδυ!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι μια καλη και γρήγορη λυση ειδικα για τα βράδια,η σαλατα είναι παρα πολυ ωραία και το ντρεσιγκ επισης....φιλια και απο μενα.

      Διαγραφή
  8. Ααα! Χρυσούλα μου, αυτή η ιδέα με τις πίτες, μου άρεσε πολύ...
    Πάντα έχω πίτες στην κατάψυξη, αρέσουν στην κόρη μου της ψήνω με λίγο λαδορίγανη και τις τρώει...
    Αλλά δεν ήξερα πως μπορούν να μεταμορφωθούν σε πιτσάκια!
    Είχα την εντύπωση πως αν το έκανα θα της έκαιγα...΄
    Αλλα αφού το έκανες εσύ...σίγουρα γίνεται και θα το δοκιμάσω!!
    Πολλά φιλιά...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν καιγονται,μια χαρα είναι και πεντανόστιμες είμαι σιγουρη η κορη σου θα τις τιμησει δεόντως,δοκιμασε τις και πες μου πολλα φιλια.

      Διαγραφή
  9. Αααα κ εγω τις φτιαχνω συχνα! Ειναι υπεροχες κ τοσο ευκολες! Κ ο καθενας βαζει υλικα της αρεσκειας του! Δεν χρειαζεται συμβιβασμος οπως στις κανονικες πιτσες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι μπορείς να κανεις συνδιασμους άπειρους,εγω εβαλα καποια πραγματα που τα τρώνε σχεδον όλοι,φαντασια χρειαζεται ,οπως και εν γενει η μαγειρικη

      Διαγραφή
  10. Χρυσούλα μου ,Χρόνια σου Πολλά ,με αγάπη και υγεία ! Αυτές τις πίτες τις κάνω τακτικά τα βράδια για τα αγόρια ,εύκολες ,νόστιμες και συμμαζεύω όλα τα υπολείμματα από το ψυγείο !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι οτι πρέπει ναι και νοστιμες και μια καλη λυση ειδικά τα βράδια,και λειτουργουν και για συμμαζεμμα οπως ειπες χαχαχαχαχα ,καλη χρονια,φιλια.

      Διαγραφή
  11. Είναι πραγματικά μια λύση νόστιμη, για τους άλλους γιατί εγώ είμαι και περίεργη και δεν τρώω τυριά και αλλαντικά..μόνο την πίτα με λαδάκι και ντοματούλα!..κι αν έχει και κανένα κρεατικό μέσα δε λέω όχι..χαχα!!
    Χρόνια πολλά και καλή χρονιά με υγεία, αγάπη, ευτυχία και πολλά μαγειρέματα!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει τόσες πολλές παραλλαγές για να τις απολαυσεις που μπορεις να τις δοκιμασεις με απειρους τρόπους,καλη ορεξη οπως και να τις προτιμας πολλα φιλιαααααα.

      Διαγραφή
  12. Χρυσούλα μου χρόνια πολλά για την γιορτή σου και καλή χρονιά!
    Ελπίζω να είσαι καλά και να περάσατε όμορφα τις γιορτές με τα εγγονάκια σου!
    Εύκολο αλλά πεντανόστιμο το πιάτο! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πολύ Ερη μου και σε σενα εύχομαι οτι καλύτερο και στο σπιτικο σου χιλιες χαρες,ναι καλα περάσαμε,παντα περνας καλά με τα παιδιά,φιλάκια πολλα και απο μένα.

      Διαγραφή
  13. Κι εγώ τις τιμώ ιδιαίτέρως αυτές τις πιτούλες! Ταιριάζουν με τόσα υλικά που έχεις άπειρες επιλογές!
    Εύχομαι ό,τι καλύτερο για το νέο έτος! Υγεία, αγάπη και ευτυχία σε σένα και τους ανθρώπους που αγαπάς! Και μπόλικα μαγειρέματα -για να μην ξεχνιόμαστε!
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί ναι να μην ξεχνάμε και την αγάπη μας τη μαγειρική,να είμαστε καλα λοιπόν εδω όλοι μαζί παρεούλα και να έχουμε μια όμορφη δημιουργική χρονιααααααα,φιλακια πολλα Αναστασια μου.

      Διαγραφή
  14. Ειναι απο αυτα τα γρηγορα αλλα τοσο λαχταριστα πιάτα!

    Χαρουμενο το 2014 :)
    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο αμέσως ,νόστιμο,και εύκολο,καλη χρονιά να έχεις ,φιλιά.

      Διαγραφή
  15. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΝELI ΜΟΥ!!!!!!ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΓΕΜΑΤΗ ΥΓΕΙΑ ΑΓΑΠΗ ΧΑΡΑ ..ΑΡΩΜΑΤΑΜΑ ΚΑΙ ΓΕΥΣΕΙΣ!!!!!!!ΠΑΡΑΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΟΥ ΑΠΛΗ ΚΑΙ ΛΑΧΤΑΡΙΣΤΗ!!!!!!!!ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονια να έχεις με υγεια και πολλά χαμόγελα,και να περάσουμε μια όμορφη χρονιά φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  16. Οι αγαπημένες πίτσες του κανακάρη μου!!!
    Δεν περνάει ποτέ απαρατήρητο από εμπρός του ένα τέτοιο μεζεδάκι.

    Ευτυχισμένο το 2014, Νέλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ τελικά τις λατρεύουν αυτές μεγάλα και μικρά παιδια χαχαχαχα,είναι τόσο λαχταριστές που οντως δεν περνάνε απαρατήρητες,καλη και ευτυχισμένη χρονια να έχεις.

      Διαγραφή
  17. Ααααχχχ Νelaki μου πόσο χρειαζόμαστε την υγιεινή διατροφή μετά τις μερες κραιπάλη,δε λέγεται!
    Θα δοκιμάσω τις συνταγές σου,αφου είναι εύκολες και νόστιμες. Βασικό δίδυμο,που παίζει δυναμικά
    Φιλάκια πολλάααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν τη χρειζόμαστε λέει μετα τα βουνά μελομακάρονα κουραμπιέδες ,γαλοπούλες και τα άλλα συναφη ,μια σαλατούλα είναι οτι ακριβώς πρέπει,αντε φτιάξτες και μετα μιλάμε αν σου άρεσαν,πολλά φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  18. Εύκολο και νόστιμο και πολύχρωμο! Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οντως ,όπως ακριβώς το είπες,καλο Σαββατοκύριακο και καλη σου χρονια.

      Διαγραφή
  19. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ..........τα μικρα μου τρελενονται..με φετα ψωμι με βιταμ,κασερι....τριμενο τυρι.....ριγανη....κοκκινο πιπερι......στο γκριλ...........μμμμμμμμμμ και φυσικα ταινια στην τιβι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντε καλη σας όρεξη ,φτιαξτες να φανε,καλο βραδυ ,φιλιααααααααααα.

      Διαγραφή
  20. Καλή χρονιά κορίτσι μου! Πάντα νοστιμιές!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλη χρονια με υγεια και παντα ωραιες συνταγες φιλια.

      Διαγραφή
  21. Καλή χρονιά με υγεία κ αγάπη....ωραίες και οι δυο οι προτάσεις σου...μου άρεσαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........