Τρίτη, 31 Δεκεμβρίου 2013

Καλή χρονιά


 Άλλη μια χρονιά έφτασε στο τέρμα της και ετοιμάζεται να παραδώσει τα σκήπτρα στην καινούρια που ήδη έχει πάρει το δρόμο και  μας έρχεται.....
Ποιος ξέρει άραγε τι να φέρνει μαζί της?
Αν θα είναι όμορφη,αν θα υλοποιήσει κάποια από τα όνειρα τα θέλω και τις προσδοκίες του καθενός μας...
Αν είναι χρονιά που θα φέρει κάτι καλό γενικά και στη χώρα μας η θα δούμε μια από τα ίδια και πάλι...
Αν θα μας φέρει πιο κοντά στο να βλέπουμε λιγότερους άστεγους η πιο ευτυχισμένα τα παιδιά και όχι  να μην μπορούν μερικά από αυτά να έχουν τα απαραίτητα για τη ζωούλα τους..
Να μας φέρει ίσως μηνύματα ελπιδοφόρα για κάποιες ασθένειες που ταλαιπωρούν  συνανθρώπους μας και τους χαλάνε τη ζωή.
Να έχει ίσως λιγότερη στεναχώρια και περισσότερη χαρά για τον καθένα μας ,αλλά και αν μας φέρει ίσως κάποια προβλήματα  να μπορέσουμε να αντεπεξέλθουμε και να τα αντιμετωπίσουμε...
Κάνοντας ένα μικρο απολογισμό της χρονιάς που πέρασε θα έλεγα πως ήταν μια καλή χρονιά,με υγεία πάνω από όλα για μένα και τα αγαπημένα μου πρόσωπα,με μικροχαρές που ήρθαν απρόσμενα από φίλους και τους δικούς μου ανθρώπους,με σχετική ηρεμία και γαλήνη.....
Πέρασε βέβαια σαν το νερό που λένε,πολύ γρήγορα μου φάνηκαν να περνάνε οι μέρες και οι εναλλαγές των εποχών έγιναν τόσο γρήγορα που δεν τις πολυκατάλαβα.
Κοιτάζοντας πίσω περνάνε όλα σαν μια ταινιούλα μικρού μήκους με τα γεγονότα να τρέχουν και να φεύγουν.....
Εύχομαι σε όλους μας να έχουμε μια όμορφη και ήρεμη χρονιά με υγεία και προσωπική ηρεμία για τον καθένα,με δύναμη και θάρρος σε κάποιες ίσως δυσκολίες,με αισιοδοξία ότι όλα θα πάνε καλά,με μικροχαρές και πράγματα υλοποιήσιμα που αν και απλά κρύβουν το μυστικό για μια όμορφη ζωή....
                                  ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ..... ΚΑΛΗ  ΧΡΟΝΙΑ
Η φωτογραφία της Βασιλόπιτας προστέθηκε μετά την ανάρτηση,είχα καποιες περιπέτειες με τη φωτογραφική μου μηχανή τελικά την φωτογράφισα με το κινητό....ελπίζω να φαινεται καλη όσο είναι και στ αλήθεια και μακάρι οι αναποδιές να μείνουν εδω στην παλια χρονιά...Η συνταγή είναι εδώhttp://neli62.blogspot.gr/2012/12/blog-post_31.html

18 σχόλια:

  1. χρονια πολλα!
    καλη Πρωτοχρονια να εχουμε!
    με υγεια και χαρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μακάρι να εισακουστούν οι ευχές σου Νέλη μου!
    Καλή Πρωτοχρονιά να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι...απο το στόμα σου και στου 2014 τ αυτί, Nelaki μου!!!
      Στην ΥΓΕΙΑ σου
      ……..|___|…..
      ……..|000|…..
      ……..|000|…..
      ………\0/…..
      ……….\/…..
      ………..||…..
      ………..||…..
      ………_||_…..*´¨)
      ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
      (¸.•´ (¸.•` ¤ Have a Blessed and Prosperous New Year!

      Με ♥
      ΧΑΡΑ

      Διαγραφή
  3. Καλή Χρονιά Νέλη μου!!!Υγεία καί αγάπη στό σπιτικό σου εύχομαι!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μακάρι οι ευχές σου να γίνουν πραγματικότητα !!!!!!
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή χρονιά Νέλλη μου, εύχομαι ο νέος χρόνος να φέρει μόνο χαρές και χαμόγελα στο σπιτικό σου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια Πολλά!
    Καλή Χρονιά με υγεία, χαρές κι όνειρα!!
    Πολλά φιλιά...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Kαλή Χρονιά,Υγεία,Δημιουργία,Χαρά....όλα διαρκείας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χρόνια πολλά καλή χρονιά με δημιουργία και θετικές σκέψεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή Χρονιά Νέλη μου, να είμαστε υγιείς και να δημιουργούμε!

    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή Χρονια , Νέλη μου , με Υγεία , Ευτυχία και πολλές .......μαγειρικές εμπνεύσεις !!!!!
    Νικη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή κι ευλογημένη χρονιά αγαπημένη μου Χρυσούλα με υγεία,ευτυχία,αγάπη,αισιοδοξία και ψυχική ανάταση μέσα απο την καρδιά μου γλυκιά μου φίλη!να είσαι πάντα καλά και να μας προσφέρεις τις μαγικές σου αναρτήσεις με τον ξεχωριστό σου υπέροχο τρόπο μέσα απο την χρυσή σου καρδούλα!!σου στέλνω την αγάπη μου και άπειρα φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά Χρυσούλα μου, με 2014 ευχές για σένα και τους αγαπημένους σου για υγεία, ευτυχία, αγάπη , δημιουργία κι΄ότι άλλο επιθυμείς να στο φέρει ο καινούριος χρόνος!!!!
    Φιλιά πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλή χρονιά!!!! Πάντα με υγεία, αγάπη και χαρά γύρω σου!!!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρυσούλα εύχομαι η καινούρια χρονιά να είναι όπως την επιθυμείς, με υγεία , ψυχική ηρεμία και φώτιση. Χρόνια πολλά και για την γιορτή σου. Φιλιά πολλά, Δάφνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλή χρονιά με υγεία, αγάπη, χαμόγελα και δημιουργία! φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........