Πέμπτη, 12 Δεκεμβρίου 2013

Τραγανά και σουσαμένια...





Μισή κούπα καλαμποκέλαιο,μισή κούπα ελαιόλαδο,μισή κούπα άσπρο κρασί,μισή κούπα ζάχαρη,,3 βανίλιες,ένα πακέτο αλεύρι που φουσκώνει μόνο του,σουσάμι άσπρο(2 κουταλιές σούπας για μέσα στη ζύμη και όσο πάρει για να τα πασπαλίσετε από πάνω.)
2 αυγά τους κρόκους για να τα αλείψετε,αν θέλετε να τα κάνετε νηστίσιμα,τα βρέχετε με νερό για να κολλήσει το σουσάμι.

 Ανακατεύετε όλα τα υλικά  και στο τέλος ρίχνετε το αλεύρι.
Το ζυμώνετε να ανακατευτούν  καλά τα υλικά και το κάνετε μια μπάλα.
 Κόβετε μικρές μπαλίτσες από τη ζύμη και αφού το πλάσετε σε μικρά κορδονάκια
 το διπλώνετε σε κύκλο και αφού στρώσετε ένα ταψί με λαδόκολλα τα βάζετε σε σειρές αρκετά μακριά επειδή θα φουσκώσουν.
 Τα αλείφετε με το αυγό και ρίχνετε από πάνω το σουσάμι να κολλήσει στην επιφάνεια.

 Τα ψήνετε μέχρι να ροδοκοκκινίσουν στους 180-200 βαθμούς Κελσίου στον αέρα.
 Γίνονται νόστιμα πολύ τραγανά και τρώγονται πολύ γρήγορα και ευχάριστα.
Συνοδεύουν πολύ καλά τα πρωινά σας καφεδάκια,το απογευματινό σας τσάι και γενικά είναι ένα πολύ καλό και υγιεινό σνακ..
                                 ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!

39 σχόλια:

  1. Τα συγκεκριμενα κουλουρακια γνωριζω το ποσα νοστιμα ειναι χρυσουλα..γεια στα χερια σου και καλες γιορτες ευχομαι με υγεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμεις απο τότε που τα δοκιμασαμε,τα φτιάχνουμε πολύ συχνά,τρωγονται πολύ ευχάριστα,φιλια καλές γιορτές και σε σένα.

      Διαγραφή
  2. Tι τραγανο-νοστιμιές είναι αυτές Νέλλη μου!
    Τα φαντάζομαι να τα βουτάω απολαυστικά στο καφεδάκι μου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και με καφεδάκι και με τσάι αλλα και σκέτα,είναι πολυ νόστιμα και πολύ τραγανά.Πολλά φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  3. Νέλλη αφήνω το blogging και πιάνω τα ζυμάρια !!! Υλικά απλά ,υγιεινότατα και από ότι δείχνουν νοστιμότατα !!!
    Αχ να έφτανε και η μυρωδιά τους !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οσο χρόνο κάνεις να τα φτιάξεις αλλο τόσο κάνεις για να τα φας αχαχαχα..πολύ εύκολα και οντως πολύ μυρωδάτα,καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  4. Τελεια για τον καφέ και το τσάι!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. (✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫ Mετά απο πολύ καιρό λογω στρατου είπα να μπω στο σπιτικο μου για να σας ευχηθω!!Γιορτες ερχονται και περνω απο το σπιτικό σου να ευχηθω ΚΑΛΑ ΜΑΓΙΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ γεμάτα υγεία-αγάπη - ευτυχια.Οι Αγιες μέρες ας απαλύνουν τον πόνο σε οσους υποφέρουν και ας δώσουν σε όλους μας οτι πιο ανθρώπινο υπάρχει για να νιώσουμε όμορφα!!(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ όμορφα τα λόγια σου και οι ευχές σου Σκρουτζάκο,να είσαι καλα και εσυ και να περάσεις μαγικά όπως ειπες Χριστουγεννα,ελπιζω να έχεις τελειώσει τώρα πια απο το στρατό,καλές γιορτες να εχεις.

      Διαγραφή
  6. τέλεια! μου αρεσουν πολύ για τον καφέ! θα τα φτιάξω σίγουρα ,γιατί είναι και απλά χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάρα πολύ απλά είναι και με λίγα υλικά,φτιάξτα ,θα τα τιμήσουν όλοι,καλό βράδυ,φιλιά.

      Διαγραφή
  7. Πολύ όμορφη η συνταγή σου Νέλλη μου!!!Νοστιμότατα τά κουλουράκια σου!!!Θά τά δοκιμάσω!!!Ταιριάζουν μέ τόν πρωινό καφέ!!!
    Καλές καί χαρούμενες εορτές σού εύχομαι!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι και με τσαι επίσης αλλά και σκέτα.Δοκιμασέ τα,καλές γιορτές να έχουμε,φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  8. Νοστιμότατα μου φαίνονται θα τα δοκιμάσω.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι,δοκίμασε τα ,φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  9. Το σουσάμι κάνει πολύ γευστικά τα κουλουράκια. Ταιριάζουν με όλα τα ροφήματα! Καλοφάγωτα.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά τα κάνει πολυ νόστιμα και καταναλονονται πολυ ευκολα,ευχαριστω ,καλο βραδυ και σε σενα.

      Διαγραφή
  10. Τόσο ρόδινα και σουσαμένια!
    Πραγματικά αξιοζήλευτα και πολλά υποσχόμενα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι οντως γευστικα και ευκολοφαγωτα,φιλια και απο μένα.

      Διαγραφή
  11. Ο ΓΙΟΡΤΙΝΟΣ ΣΤΟΛΙΣΜΟΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ
    ΘΥΜΙΖΕΙ ΟΜΟΡΦΗ ΓΙΟΡΤΙΝΗ ΓΩΝΙΑ ΚΑΙ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΕΞΗΓΑΣ ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΙΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΟΔΕΥΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΦΩΤΟΣ
    ΣΤΗ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΩΡΑΙΑ ΡΟΔΟΚΟΚΚΙΝΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω για τα ομορφα σου λόγια,ελπίζω να σου αρέσουν και να τα φτιάξεις,πολλα φιλιά.

      Διαγραφή
  12. Φαίνονται λαχταριστά!Καλημέρες από Ζάκυνθο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαι είναι και νόστιμα επίσης,καλη Κυριακή.

      Διαγραφή
  13. καλα παλι μεσ το μυαλο μου εισαι.......αυτη την συνταγη την ψαχνω την τελευταια δεκαετια......την ειχα δοκιμασει σε μια φιλεναδα σαν νηστισιμη αλλα την εχασα..........θα την κανουμε το σαββατο με τα παιδια....!!!!!!!!!!χοχοοχοοχοχοοοοοοοοοοοοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειδες? ουτε παραγγελια να την εκανες,αντε καλη επιτυχια,καλοφαγωτα,καλη Κυριακη.

      Διαγραφή
  14. Μα πώς τα έκανες όλα ίδια και, φυσικά, πανέμορφα;

    Στείλε μια λαμαρίνα...:)
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα τα μετρουσα ,ευχαριστω για τα καλα λογια φιλαρακι,φιλια.

      Διαγραφή
  15. Πολύ αφράτα και απίθανα ψημένα φαίνονται τα κουλουράκια..Γεια στα χέρια σου! ΧΟΧΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστωωωωωωωω,τα κανει το σουσαμι τραγανα, πολυ νοστιμα ειναι.

      Διαγραφή
  16. Ερχεται ο γιος μου για τις γιορτές και θέλει συνέχεια μαμ-)))
    Θα δοκιμάσω αυτή την μούρλια συνταγή Νέλλη μου,ευχαριστώωωωωωωωωω-)
    Σου εύχομαι για τα Χριστούγεννα…
    Το καλύτερο που μπορεί να υπάρχει,,,
    Υγεία, ευτυχία, ικανοποίηση.
    Και αυτό - για όλη την αιωνιότητα!
    Και Ευτυχισμένο το Νέο Έτος 2014!
    Θα τα πούμε του χρόνου,πολλά φιλιά! ❤❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το καλό να τον δεχτείς,φτιάξτα και θα δεις πως οσο ευκολα τα κανεις άλλο τοσο ευκολα τα τρως....καλές γιορτες να έχετε με υγεία και ομορφη διαθεση πολλα φιλια.

      Διαγραφή
  17. Γεια σου Νέλλη μου! Είμαι η Πηνελόπη!
    Έχω πολύ καιρό να γράψω στο σπιτάκι μου γιατί αυτή την περίοδο μου έχει πάρει τα μυαλά η μπεμπούλα μου! Και τώρα που σου γράφω την έχω αγκαλιά! Όμως μπαίνω συχνά και παρακολουθώ τα σπιτάκια σας!
    Στείλε μου αν θέλεις τη διεύθυνσή σου στο pinelopi_1266@yahoo.gr να σου στείλω ένα μικρό δωράκι!Kαλές γιορτές με υγεία!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πινελιτσα μουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ,να σου ζησει το μωρακι σου παντα υγιες και με καλη τυχη,να εισαι και εσυ χαρουμενη παντα,σ ευχαριστω για το δωρακι απο πριν ,θα σου στειλω τη διευθυνση,πολυ ομορφα να περασεις τις γιορτες σου,παρεα με αγαπημενους,φιλιαααααααααααααα.

      Διαγραφή
  18. Τι ωραία που είναι, καλέ; Υπέροχα τα έχεις φτιάξει, Νέλη μου! Μπράβο σου! Και το σουσαμάκι πόσο τους πάει!!! Κρίμα που δεν έχω μερικά τώρα μπροστά μου...
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολυ νόστιμα και προπαντων τραγανα,και αφρατα ,αλλα το πιο καλο ειναι οτι ειναι ευκολα να γινουν,φιλάκια και απο μενα.

      Διαγραφή
  19. Μπράβο Νέλλη με αυτά που φτιάχνεις και μας λες, μια κάνω εγώ τις συνταγές σου μία η κυρία Ολυμπία -memorieswitholdthings . Έγιναν πεντανόστιμα! Ευχαριστούμε, φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. εγώ είμαι πάλι,καλησπέρα-)
    Ψάχνω συνταγή για τους κουραμπιέδες σου,αλλά δε βρίσκω.
    Αυτό είναι το μέηλ μου oldcustle@yahoo.gr
    Αν θέλεις και μπορείς στείλε τη μου σε παρακαλώ-)))
    Ευχαριστώ...πολλά φιλιά-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........