Κυριακή, 1 Δεκεμβρίου 2013

Καλό μήνα......

 Kαλώς μας ήρθε ο Δεκέμβρης,με τις όμορφες και χαρμόσυνες μέρες των γιορτών.....
 Με τις ετοιμασίες και τα ψώνια που σίγουρα θα είναι σίγουρα λίγο λιγότερα και πιο συντηρητικά....
 Με την ετοιμασία της ψυχής μας να δεχτεί τη Θεία Γέννηση και φέτος....
 Με την προσμονή για μια χρονιά καλύτερη και πιο αισιόδοξη,γεμάτη με υγεία και χαμόγελα,τα μεγαλύτερα δώρα του θεού στον άνθρωπο...
 Με τη σκέψη μας και στο διπλανό μας...Με την προσδοκία να του δώσουμε ,αλλά και να μας δώσει έτσι για να μην χάνεται η επαφή και η αγάπη μεταξύ μας..
 Εύχομαι να είναι ένας μήνας που θα μας γεμίσει δύναμη και υπομονή..μπορεί να μη είναι η ζωή μας όπως παλιά.....
Ίσως μας κάνει καλύτερους ανθρώπους αυτή η κατάσταση,αλλά και αν δεν μας αλλάξει ριζικά να αφήσει ίχνη της ώστε να μας προβληματίσει δυνατά....
Πολλά φιλιά και να είστε όλοι σας καλά και με τα αγαπημένα σας πρόσωπα.

26 σχόλια:

  1. Καλό μήνα Νέλη μου!!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό μήνα Χρυσούλα...
    Οι ευχές σου, ας πιάσουν τόπο...
    Σου στέλνω την καλημέρα μου και ένα φιλί♥
    "Αννιώ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό μήνα Χρυσούλα μου!
    Με το καλό και οι γιορτινές μέρες!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νέλη μου ,καλό μήνα και σε σένα ! Μακάρι όλες οι ευχές σου να πραγματοποιηθούν για ένα καλύτερο κόσμο ,ειρηνικό και ευτυχισμένο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό μήνα Νέλλη μου, καλές γιορτές να έχουμε με υγεία, αγάπη και ηρεμία.
    Όλα τα άλλα ας είναι λιγότερα .... θα τα καταφέρουμε και έτσι!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό μήνα και σ' εσένα Νέλη.
    Εύχομαι να είναι τα πράγματα, γεγονότα και άνθρωποι, έτσι όπως πραγματικά το επιθυμείς μέσα σε τούτο το μήνα, που πάντα χαρακτηρίζεται από το αίσθημα της προσδοκίας για όλους μας.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλό μήνα, Νέλη!
    Καλές γιορτές να έχουμε και να τις περάσουμε με υγεία και χαρά.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλό καί ευλογημένο μήνα Νέλη μου!!!Καλές γιορτές μέ υγεία καί ευτυχία!!!Πολύ όμορφο τό κειμενό σου!!
    Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έναν υπέροχο μήνα να έχεις!!!
    Μακάρι όλες σου οι ευχές να πραγματοποιηθούν!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλό Μήνα, Χρυσούλα μου, να τον περάσετε όμορφα και ζεστά ,με τη ζεστασιά που χρειάζονται οι καρδιές στις μέρες μας και με Αγάπη για τους δίπλα και γύρω μας.
    Φιλιά πολλά-πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλό μήνα αγαπημένο μου Χρυσουλάκι..εύχομαι το Πνεύμα των Χριστουγέννων να σας γεμίσει χαρά και ευτυχία,να έχετε υγεία ηρεμία και αισιοδοξία!όντως μπορεί να μην είναι όλα όπως παλιά η αγάπη όμως αρκεί να γίνουν κι αυτά τα Χριστούγεννα όμορφα για μας..να γίνουμε καλύτεροι άνθρωποι και προσφέρουμε βοήθεια προς τον συνάνθρωπο..ας κρατήσουμε την ελπίδα ότι θα έρθουν καλύτερες μέρες..την αγάπη μου σου στέλνω και πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλό μήνα Χρυσούλα μου και καλές γιορτές!!! Κι εγώ συμφωνώ με την Καίτη... ας στηριχθούμε ο ένας στον άλλο κι ας βοηθήσουμε όπου και όπως μπορούμε!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλό μήνα κοπέλα μου, γεμάτο αγάπη και χαρά :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλό και δημιουργικό μήνα, Νέλη μου! Εύχομαι οι γιορτές που πλησιάζουν να είναι οι καλύτερες που έχεις ζήσει μέχρι σήμερα!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καλο μηνα .....καλα μαγειρεματα!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανταποδίδω με αγάπη τις όμορφες ευχές σου Νέλλη μου!!!!!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΕΛΙ ΜΟΥ...ΑΡΓΗΣΑ ΑΛΛΑ ΔΕ ΣΕ ΞΕΧΝΩ ...ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ , ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΕΣ... ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ....ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΟΜΟΡΦΑ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥΣ ΣΟΥ..ΦΙΛΟΥΘΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ ΚΑΙ Η ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕΣ ΠΑΝΩ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΜΠΛΟΚ ΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ευχάριστη έκπληξη η γιορτινή ατμόσφαιρα εδώ !!!!!!
    Να περάσεις τις πιο όμορφες γιορτές !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλο μηνα και γιορτιμη εβδομαδα ευχομαι!
    ΠΟλυ ωραιες φωτογραφιες,
    Eiδικα αυτη με το τζακι :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........