Τρίτη, 12 Νοεμβρίου 2013

Η κλήρωση.....




                           Έγινε και η κλήρωση και τα σουβέρ μου
                             θα πάνε στον προορισμό τους και στις τυχερές
                          που τα κέρδισαν....
Είχα τη βοήθεια του συζύγου,η διαδικασία είναι παραδοσιακή και όπως βλέπετε οι τυχερές είναι...

  http://cyclamina.blogspot.gr
                                       





http://kantomagapi.blogspot.gr/












                                                                                  http://tis-annios.blogspot.gr
Και φυσικά ξέρετε ποιο ήταν το αστείο του θέματος και τι σκέφτηκα μόλις είδα ποιες τα έχουν τύχει?
Ότι και οι τρεις φτιάχνουν καταπληκτικά πράγματα και εύχομαι να με κρίνουν επιεικώς χαχαχαχαχα.
Πέρα από την πλάκα σας εύχομαι να σας φανούν χρήσιμα,και να απολαύσετε τα καφεδάκια σας τα τσαγάκια σας και ότι άλλο θέλετε τέλος πάντων.
Θα περιμένω τα στοιχεία σας και θα σας τα στείλω με μεγάλη μου χαρά.
Σας ευχαριστώ για άλλη μια φορά που ανταποκριθήκατε στο κάλεσμα μου να πάρετε μέρος σ αυτή την κλήρωση καθώς και για τα πολύ καλά σας λόγια που δείχνουν την αγάπη σας...
Σας φιλώ και εύχομαι να είστε καλά πάντα..και δίπλα σε όσους αγαπάτε και σας αγαπάνε...                                                                       

16 σχόλια:

  1. Ε, δεν το πιστεύω!! Κέρδισα!
    Συνήθως δεν τα πάω καλά με τις κληρώσεις και να σου πω την αλήθεια αποφεύγω να παίρνω μέρος εκτός κι αν δε μπορώ να αντισταθώ, όπως συνέβη με τα υπέροχα σουβεράκια σου!!!!
    Σ ευχαριστώ πολύ για το υπέροχο δώρο σου...εκτιμώ ιδιαιτέρως τα χειροποίητα, αντιλαμβάνεσαι το λόγο φαντάζομαι...
    Σε φιλώ...
    **Αννιώ**

    υγ.Που να σου στείλω τα στοιχεία μου? Δεν είδα κάποιο e-mail...
    Αν θέλεις, στείλε μου ένα μήνυμα στο 2013tisannios@gmail.com...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. να χαρούν το δωράκι τους,μπράβο !
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια στις τυχερούλες, να τα χαρούν τα δωράκια τους!
    Φιλάκια Νέλλη μου, καλό απόγευμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια στις τυχερές! Είμαι σίγουρη ότι θα τα ευχαριστηθούν τα δωράκια! Να είσαι πάντα καλά Νέλλη μου!
    Πολλά φιλιά! Καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ακόμα μια φορά μπράβο για την όμορφη σκέψη σου και τα όμορφα σουβέρ που έφτιαξες ειδικά για τη μπλοκοπαρέα σου Νέλι μου... έχεις την αγάπη μας/μου και ευχαριστώ/χαίρομαι που έχω την αγάπη σου
    τυχερές οι 3 νικήτριες ,να τα χαρούν και πάντα τυχερές να είναι
    μακάρι να ήμουν μια από τις 3,να έχω κάτι δικό σου καλή μου Νέλι αλλά και οι 3 είναι μπλοκ που διαβάζω και χαίρομαι γι αυτές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστώ πολύ για αυτό το υπέροχο δώρο. Φιλάκια... Στείλε μου ένα email cyclamina@gmail.com για να σου στείλω τα στοιχεία μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!! Δε φαντάζεσαι πόσο χάρηκα Nelaki,τελευταία μπήκα και κέρδισα και θάχω κάτι φτιαγμένο απο τα χεράκια σου και πιστεύεις οτι δε θα το εκτιμήσω;;;;ΑΔΥΝΑΤΟΝ! Ειλικρινά έχω συγκινηθεί και σήμερα η μέρα μου ήταν κάτι το απίστευτο απο αναποδιά. Είσαι το φως στην καταχνιά,και χαίρομαι πολύ γι αυτό
    Φιλάκιαααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συγχαρητήρια στις τυχερές!!
    Θα τους αρέσουν σίγουρα τα δώρα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συγχαρητήρια στίς τυχερές!!Νά χαρούν τά όμορφα δωράκια σου Νέλη μου!!
    Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΦΟΒΕΡΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ......ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΑ ΚΟΥΡΤΣΟΥΔΙΑ ΛΟΙΠΟΝ.....ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολλά συγχαρητήρια στις τυχερές και τα φιλιά μου σε σένα, Νέλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπράβο στις τυχερές ! Το καφεδάκι τους θα είναι πιό όμορφο όταν θα στέχεται σε αυτά τα σουβέρ ! Και κοίτα να δείς την τύχη πως πάει .....τα χειροποίητα πάνε σε αυτούς που ξέρουν την τεχνική ...μάλλον σκέφτομαι να αρχίσω το "άθλημα " του πλεξίματος ....μήπως και σταθώ τυχερή .... Νέλλη μου ένα δώρο που θα κάνει τις φίλες να σε θυμούνται κάθε μέρα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συγχαρητήρια στις τυχερές!! Το βουντού τελικά δεν έπιασε για αυτό θα το γυρίσω στο πλέξιμο όπως κι η φίλη Ολυμπία μήπως γυρίσει η τύχη!! :)) Καλό απόγευμα!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συγχαρητήρια στις τυχερές!!!!
    Φιλιά Νέλη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρυσούλα καλημέρα καλή μας φίλη
    Μπράβο σου .
    και συγχαρητήρια με της καταπληκτικές
    σου κατασκευές!!
    Πράγματι πολύ όμορφο το σουβέρ..
    Καλημέρα στης γνώριμες φίλες με τα σχόλια
    και συγχαρητήρια στης τυχερές
    Παύλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........