Παρασκευή, 1 Νοεμβρίου 2013

Με αγάπη....





 Είναι ίσως η μοναδική φορά που δεν ξέρω τι να γράψω σ αυτή την ανάρτηση..........
Κάθομαι εδώ και ώρα και κοιτάω την οθόνη του υπολογιστή...Αρχίζω έτσι αρχίζω αλλιώς και πάλι δε μου βγαίνει.....


 Σας έχω πει τόσες φορές ότι είμαι πολύ χαρούμενη που είμαι μέλος αυτής της όμορφης παρέας και μέρος της όμορφης μπλογκογειτονιάς μας,σας έχω πει τόσες φορές πόσο εντύπωση μου έκανε το πόσο όμορφα με δέχτηκε αυτή η παρέα και πόσο ζεστούς και γλυκούς ανθρώπους έχει...
 Σας έχω πει τόσες φορές πόσο νοιάζομαι και σκέφτομαι τον καθένα σας ξεχωριστά η πόσο ωραία νιώθω όταν μπαίνω στα φιλόξενα ζεστά μπλογκοσπιτάκια σας...
 Σκέφτηκα λοιπόν σήμερα να σας πω ένα ακόμη μεγάλο ευχαριστώ και να χαρίσω σε 3 από σας αυτά τα μικρά δωράκια που τα συνοδεύει μεγάλη αγάπη και λίγη προσωπική εργασία,κάτι από μένα για εσάς.

  Το σκέφτηκα ένα απόγευμα που έπινα καφέ με μια φίλη μου εδώ και κάποια στιγμή ψάξαμε το σουβέρ για να ακουμπήσουμε το φλυτζανι του καφέ..

 Τότε είπα θα πλέξω μερικά για μένα αλλά και για μερικές φίλες ,ώστε να με θυμούνται όταν θα πίνουν και αυτές το καφεδάκι τους μόνες η με παρέα.
Και έτσι άρχισα να τα φτιάχνω...ελπίζω να αρέσουν σ αυτές που θα τα κερδίσουν και να τους φανούν χρήσιμα...
Αφήστε ένα σχόλιο κάτω από αυτήν την ανάρτηση,γίνετε μέλος αυτού του μπλόγκ αν δεν είστε και σε μερικές μέρες θα ξέρουμε για που θα ταξιδέψουν....
Σας εύχομαι καλή τύχη,ελπίζω να σας άρεσαν έστω και λίγο,σας διαβεβαιώ ότι είναι φτιαγμένα με πολλή αγάπη.
Θα ήθελα να σας ευχηθώ ακόμη καλό σας μήνα, αγάπη και υγεία σε όλους σας και πολλή δύναμη και αισιοδοξία...Σας φιλώ με πολλή αγάπη και σας χαρίζω ένα τραγουδάκι απο τον αγαπημένο Παντελή Θαλασσινό.

63 σχόλια:

  1. Είναι πολύ όμορφα γλυκιά μου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γλυκιά Έλενα σε ευχαριστώ και για την άμμεση ανταπόκριση και για τα όμορφα σου λόγια,καλή τύχη,φιλιάαααααααα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. είναι τέλεια και πρωτότυπα! θελω να τα κερδίσω χαχαχαχα
    καλή μου επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σου τύχη τότε ,ευχομαι να είσαι τυχερη,φιλια καλο βραδυ.

      Διαγραφή
  4. Αχ βρε Νέλη μου, είσαι ένας τόσο ζεστός, γλυκός και δοτικός άνθρωπος, που κι εμείς νοιώθουμε τυχερές που είσαι μέλος της παρεούλας μας!!
    Φιλιά πολλά, καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω για τα πολύ όμορφα σου λόγια Ελενα μου,τα φιλια μου και ευχομαι να είσαι παντα καλά.

      Διαγραφή
  5. Αααα μα εσύ είσαι χρυσοχέρα!!!
    Τέλεια τα σουβεράκια !!!
    Ειδικά αυτά, με τα γήινα χρώματα με κέρδισαν...
    Μπράβο σου, πολύ ωραία δουλειά...
    Δηλώνω συμμετοχή...!!
    Σ ευχαριστούμε πολύ για το δώρο σου...
    Καλή επιτυχία σε όλες τις γειτονοπούλες...
    Καλό μήνα να έχεις.....
    Πολλά φιλιά...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν,φτιαχνεις παντα τοσο ωραία πραγματα,καλη τυχη σου ευχομαι

      Διαγραφή
  6. Καλό μήνα Νέλη!!!
    Αυτή η γειτονιά δημιουργήθηκε για να χαρίζει αγάπη.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι φαίνεται ,εδω περισσευει η αγαπη και ευτυχως δηλαδή ,που εχει και τετοια ομορφσα μερη να ξεχναμε την γενικη μιζερια που υπαρχει γυρω μας,φιλακιααααααααα.

      Διαγραφή
  7. Νέλι μου , καλό μήνα...με συγκίνησε πολύ αυτή σου η ανάρτηση...τα λόγια σου...η σκέψη σου...η αγάπη σου...η αγάπη για τον καθένα μας....η αγάπη που είσαι στη γειτονιά μας..... είμαι πολύ χαρούμενη , που γνώρισα το μπλοκ σου και γω σ αγαπώ και το ξέρεις έτσι; Αγαπώ το σπιτάκι σου που ειναι πάντα ανοικτό για όλους μας , να μας δείξεις τις ωραίες συνταγές σου... Μου άρεσαν πολύ όλα αυτά που έφτιαξες και τα χρώματα τους.... Σ ευχαριστούμε πολύ και καλή επιτυχία σε όλες....
    μου αρέσουν τα τραγούδια του Θαλασσινού για τον κάθε μήνα ξεχωριστά
    παω να το σημειώσω και στην αρχή στους διαγωνισμούς της γειτονιάς
    φιλούθκια
    έχω και γω διαγωνισμό με χριστουγεννιάτικες κάρτες , αν ενδιαφέρεσε, ξεκίνησε από σημερα 1/11 ως 31/12
    ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δηλώνω συμμετοχή...μακάρι να είμαι μια από τις τυχερές, αλλά και η αγαπη σου μου αρκεί..

      Διαγραφή
    2. Tην αγαπη μου την εχεις ετσι και αλλιως,καλη τυχη σου ευχομαι και σ ευχαριστω για τα καλα σου λογια.

      Διαγραφή
  8. Συμφωνώ Νέλη...είναι πολύ ζεστή αυτή η παρέα!..τα ίδια νοιώθω κι`εγώ!
    Καλό μήνα σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mα το βγαζει αβιαστα το συναισθημα αυτη η παρεα,καλο βραδυ.

      Διαγραφή
  9. Πράγματι Νέλη μου η παρέα είναι πολύ ζεστή και είμαστε τυχερές που ανήκεις σ' αυτή. Οι δημιουργίες σου πανέμορφες!!!
    Καλό μήνα, γλυκό και ήρεμο σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ , για τα ομορφα λογια και συμφωνω μαζι σου,φιλια πολλα.

      Διαγραφή
  10. 'Οντως, είναι μια όμορφη παρέα αυτή η γειτονιά !!!
    Πολύ όμορφα και τα σουβεράκια σου !!
    Καλό μήνα και καλό βράδυ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολυ όμορφη θα ελεγα σ ευχαριστω για τα καλα σου λογια,καλο βραδυ.

      Διαγραφή
  11. Καλό μήνα,Νέλη!!!Πολύ τρυφερή η σκέψη σου να πλέξεις κάτι για μας!!Ναι,η μεγάλη γειτονιά μας είναι πάντα γεμάτη με ευχάριστες εκπλήξεις και όμορφα συναισθήματα!!
    Τα φιλιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ομορφια και πολύ ωραιους ανθρωπους γεμάτο αυτό το μέρος,να ειστε όλοι σας καλα,φιλιααααααα.

      Διαγραφή
  12. Καλό μήνα!!! Ασχολείται η μαμά μου με το βελονάκι οπότε ξέρω πόσο κόπο και αγάπη χρειάζεται για να γίνουν... Είναι πολύ όμορφα, ότι πρέπει για τα χειμωνιάτικα καφεδάκια μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ωραία ενασχόληση,θέλει λιγο μερακι και υπομονη,εμενα προσωπικα μου αρεσει το βελονακι πολυ,καλη τυχη.

      Διαγραφή
  13. Δεν χρειάζεται να πεις τίποτα στην παρέα μας.
    Τα έργα σου και η προσφορά σου τα λέει όλα...
    Είσαι ένα αγαπημένο κομμάτι μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολυ Φλώρα μου ,ειμαι πολυ χαρουμενη που είμαι κομματι σας.

      Διαγραφή
  14. Καλημέρα Νέλη μου!!Καλό μήνα!!!!Πανέμορφα τά σουβεράκια σου!!!
    Σκέτη γλύκα!!!!Τί χρυσοχέρα πού είσαι!!!!!!
    Σέ ευχαριστούμε γιά τό δώρο σου!!!
    Καλό Σ/Κ!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολυ Dimi μου,εισαι πολυ καλή,φιλακια καλο βραδυ.

      Διαγραφή
  15. Τι όμορφα που είναι! Γεια στα χέρια σου χρυσοχέρα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαρστώ πολυ,να είσαι παντα καλα.

      Διαγραφή
  16. Πανέμορφα τα σουβεράκια σου , Νέλη μου !!!!
    Καλό μήνα !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Το γλυκιά και όμορφη χειρονομία Χρυσούλα μου!
    Χαίρομαι πραγματικά πολύ που τα λέμε, έστω και έτσι διαδικτυακά.
    Τα σουβέρ σου είναι πάρα πολύ όμορφα, δεν σου κρύβω ότι θα ήθελα πολύ να είμαι μία από τις τυχερές!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια και για το οτι με θεωρεις φιλη σου,σου ευχομαι καλη τυχη....φιλιά.

      Διαγραφή
  18. Καλό Μήνα Νέλη μας,
    Με καθυστέρηση μιας μέρας βέβαια, αλλά οι ευχές πάντα είναι ωραίο να λέγονται.

    Παντελής Θαλασσινός. Κι' εγώ προσωπικά τον αγαπώ. Γιατί πέρα από τα όμορφα τραγούδια του, δείχνει να είναι και καλός άνθρωπος σε κάποιες συναυλίες που έχει τύχει να τον δω.

    Καλό μήνα και πάλι και πάντα έτσι όμορφα να είναι όλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι εχει πολυ ευγενικη φυσιογνωμια,αυτος ο ανθρωπος,και τον θεωρω μεγαλο καλλιτεχνη ,και για σενα ευχομαι να ειναι ολα καλα.

      Διαγραφή
  19. Πάρα πολύ όμορφα και πρωτότυπα...φτιαγμένα με αγάπη!
    Καλό μήνα!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ,ειναι ναι με πολυ αγαπη,φιλια και απο μενα

      Διαγραφή
  20. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΓΟΥΣΤΑ.....ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΤΥΠΑ!!!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!
    (ΓΩΓΩ_ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω πολυ ,να εισαι καλα Γωγω ,καλως ηρθες,καλη τυχη

      Διαγραφή
  21. να δηηλωσω συμμετοχη; χαρηκα που σε βρηακ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικα να δηλωσεις και εγω χαιρομαι και ελπιζω να τα λεμε....

      Διαγραφή
  22. Πολύ όμορφα και πρωτότυπα τα σουβέρ σου. Η μπλογκογειτονιά είναι πραγματικά υπέροχη. Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικα και μοναδικη και υπεροχη,σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια

      Διαγραφή
  23. Καλώς σε βρίσκω φιλενάδα μου γλυκιά..πως τα καταφέρνεις και με συγκινείς πάντα!!χρυσή η καρδούλα σου!!μου έλειψες όσο καιρό δεν άνοιγα υπολογιστή -με τις ημικρανίες-όλοι μου λείψατε!!!-η όμορφη οικογένειά μας που τόση αγάπη δίνει απλόχερα!!!ζουζουνίστικα και πανέμορφα τα σουβεράκια σου..μπράβο σου ματάκια μου που καταοπιάνεσαι με τόσα πράγματα!!!είμαι περήφανη για σένα!!ότι κάνεις το κάνεις πάντα τέλειο...και φτιαγμένο με αγάπη!!σου βγαίνει πολύ αυτό!!!σου στέλνω την αγάπη μου και μιά ζεστή αγκαλίτσα..να έχεις μιά όμορφη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου εύχομαι περαστικα,την αγαπη μου εχεις και σε ευχαριστω πολυ για τα τοσο καλα και γλυκα σου λογια,να εισαι παντα καλα και μεινε ετσι οπως εισαι γλυκια και καλομιλητη ,φιλακια πολλα και απο μενα.

      Διαγραφή
  24. Καλησπέρα φιλενάδα μου!! Καλά λέω εγώ πως όταν λείπω από την μπλογκογειτονιά γίνονται τα καλύτερα!! Παραλίγο να χάσω την ευκαιρία να συμμετέχω σε κάτι τόσο μοναδικό!! Είναι πανέμορφα τα σουβέρ σου και ξέρω πως έχουν γίνει με πολλή αγάπη!! Βουντού θα κάνω για να κερδίσω ένα! χαχαχα Καλό βράδυ και πολλά πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ φιλεναδα μου,οκ θα σε περιμεναμε μην ανυσυχεις χαχαχαχαχα,ευχομαι πραγματικα να εισαι μια απο τις τυχερες αφου σου άρεσαν τοσο ,πολλα πολα φιλακια και απο μενα.

      Διαγραφή
  25. ΑΧ ΒΡΕ ΓΕΙΤΟΝΙΣΣΑ..........ΜΑΣ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕΣ ΠΑΛΙ........ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ...ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΙΑ..............ΜΑ ΤΙ ΝΟΙΚΟΚΥΡΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ..........ΕΓΩ ΣΟΥΒΕΡ ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ..........ΟΛΑ .............. "ΟΔΕ ΕΤΣ ΤΑ ΒΑΝΟΥ ΨΛΑ ΣΤΟΥ ΣΟΥΦΡΑ"...........ΙΜΙ ΝΤΙΜΠΙ ΝΤΟΙΟΥΥΥΥ...........XAXAXAXAXAXAXA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτο το Θρακιωτικο στο τελος με εστειλε ακομη γελαω νασαι καλα βρε Σοφακι μου,αφου δεν εχεις ευχομαι καλη τυχη και να σου τα στειλω εγω ,πολλα φιλα.

      Διαγραφή
    2. χαχαχχααααααααααααααα................το καταλαβες?ή εβαλες την κολλητη σου για διερμηνεα?

      Διαγραφή
    3. Οχι βέβαια, η γιαγια μου το ελεγε ετσι....πολλες λεξεις ,εχουμε ιδιες και γελαμε με την κολλητη μου οταν συναντησουμε ιδιες

      Διαγραφή
  26. Νέλη μου, ευχαριστούμε πάρα πολύ για την όμορφη σκέψη! Να ξέρεις ότι αποτελείς σημαντικό μέλος της μπλογκογειτονιάς και όλοι χαιρόμαστε που είσαι ανάμεσά μας! Τα σουβέρ σου είναι πανέμορφα!
    Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω για τοσο ωραια σου λογια αισθανομαι πολυ ομορφα που ειμαι μελος της μπλογκογειτονιας,πολλα φιλια καλη τυχη.

      Διαγραφή
  27. Αγαπημένη μας Νέλλη ,δεν ξέρω αν είμαι στην προθεσμία ,αν όχι δεν πειράζει ,καθυστερημένα παρακολουθώ τη γειτονιά ,αλλά είσαι ένα από τα αγαπημένα μου σπιτάκια !!! 'Όμορφα τα σουβέρ και χαρά στις τυχερές που θα ακουμπάνε το καφεδάκι τους !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εισαι ,εισαι στην προθεσμια και εγω ετσι αισθανομαι ειναι τοσο γλυκο το σπιτακι σου,καλη τυχη και σε σενα.

      Διαγραφή
  28. Συμφωνώ μαζί σου για την ζεστασιά και αγάπη που υπάρχει στην μπλοκογειτονιά μας. Πολύ γλυκιά η ιδέα σου!! Όταν δίνεις κάτι με πολλή αγάπη αυτό είναι πανέμορφο!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ,ναι εχεις δικιο η αγαπη ειναι μαγικη τα κανει ολα να φαινονται σπουδαια,φιλακια και απο μενα.

      Διαγραφή
  29. αχα..και μαγειρεύεις,και πλέκεις!!!Η τέλεια γυναίκα Νέλη-)))
    Πρωτότυπα και κουκλίστικα είναι.Δεν χρειάζεται να στεναχωριέσαι για το τι θα γράφεις(εγώ βαριέμαι πάντα)
    Εξάλλου αυτά που βλέπουμε είναι τόσο πλούσια,που τα πολλά λόγια είναι φτώχεια!!!
    Καλή τύχη σε όλους και ευχαριστούμε-)
    Α..και καλή εβδομάδα με βροχές(δε το λέω εγώ..χιχι)
    Φιλιάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Xχαχαχαχαα ναι η τελειοτερη θα έλεγα,κεντάω κιόλας ,παλιά έραβα κιόλας,είναι αυτο στα συν μου επίσης? χαχχαχα,αχ βρε Κριστα με έκανες και γελασα πρωί πρωί....ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια,ηδη άρχισε να ψιχαλίζει ,αντε πολλα φιλια καλή μας εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Δεν ξέρω αν πρόκαμα αλλά ΝΑΙ θάθελα κι εγω κάτι απο τα χεράκια σου Nelaki μου.
    Φιλάκια πολλά ,ο νότιος άνεμος θα τα φτάσει σίγουρα στα χέρια σου,χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eίσαι ακριβώς στο όριο,αυριο θα κανω την κληρωση,καλή τύχη,μου τάφερε ηδη ,νασαι καλα,σου στέλνω πισω κι εγώ.

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........