Δευτέρα, 28 Οκτωβρίου 2013

Βραβείων συνέχεια...

http://www.all4blogs.gr/arthra/unpaixtable-blogger-award
Ένα βραβειακι και ένα παιχνίδι άρχισε στη μπλογκογειτονιά και συνεχίζεται,μου το πρόσφεραν το κυκλάμινοhttp://cyclamina.blogspot.gr/2013/10/blog-post_22.html,είναι ένα πολύ όμορφο μπλογκ γεμάτο από κατασκευές καταπληκτικές,ανήκει σε μια πολυ ταλαντούχα γυναίκα και αξίζει σίγουρα τον κόπο να το επισκεφθείτε, και το ίδιο μου το χάρισε και η φίλη Παρασκευή από το http://confusedmindblog.blogspot.gr/ άλλο ένα όμορφο μπλογκ με κατασκευές ωραίες φωτογραφίες ,μαγειρική και γενικά πολύ ενδιαφέροντα πράγματα,μια βόλτα ως εκεί θα σας αποζημιώσει.


  • Στην αρχή της ανάρτησης σου πες μας από ποιον έλαβες το βραβείο και βάλε σύνδεσμο προς το blog του!
  • Επ! μην βαριέσαι ! Απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις ...
  • Οι έξι ερωτήσεις είναι πάντοτε ίδιες, ενώ η έβδομη συντάσσεται από τον unpaixtable και απευθύνεται στους επόμενους
  • Πρότεινε πέντε άτομα για να λάβουν το βραβείο και βάλε σύνδεσμο προς τα ιστολόγια τους.
  • Στο τέλος του post απηύθυνε την πιο unpaixtable ερώτηση σου...στους bloggers που προτείνεις!
  • Και μην ξεχνάς  κάτω από την εικόνα με το σήμα του βραβείου βάλε link που οδηγεί στην ανάρτηση (http://www.all4blogs.gr/arthra/unpaixtable-blogger-award)

Οι ερωτήσεις (6+1)

1)Intro ( Όνομα, Τοποθεσία, Ζώδιο, Blog Platform)
2)Ποιο είναι το moto του Blog σου; Αν δεν έχεις σκέψου ένα τώρα!
3)Αν το blogging ήταν παιδικό παιχνίδι, ποιο θα ήταν και γιατί;
4)Όταν γίνω διάσημος blogger θα... (συμπλήρωσε την φράση)
5)Κάνε φίρμα την λιγότερο δημοφιλή ανάρτηση σου.
6)Ποια κατηγορία ιστολογίων, θα ήθελες να αφανίσεις από την blog- όσφαιρα και γιατί;
Απο την Κατερινα....7) Γίνε Θεός για μια μέρα. Τι θα κάνεις;;;;
Απο την Παρασκευη 7)Πόση σημασία έχει η γνώμη των άλλων για σας?

Οι απαντήσεις μου

1)Χρυσούλα,Κομοτηνή,Δίδυμοι,Blogger

2)Είναι η φράση στα μικρά πράγματα είναι η ευτυχία και μην ξεχνάτε να λέτε στους δικούς ανθρώπους ότι του αγαπάτε...

3)Σίγουρα θα ήταν ένα παιχνίδι τρυφερό,ζεστό,που θα πρόσφερε γνώση,αυτο γνωσία,χαρά, γέλιο,ζεστασιά,μα γιατί όλα αυτά υπάρχουν μέσα στο blogging.

4)Δεν μου πέρασε καν από το μυαλό ότι θα μπορούσα να γίνω κάτι τέτοιο όποτε δεν έχω σκεφτεί και τι θα ήθελα να κάνω...

5)Οι πρώτες μου αναρτήσεις ήταν όλες τόσο φτωχές και λιτές που θα χρειαζόταν κάνω διάσημες παραπάνω από μια...

6)Καμία ,όλες θεωρώ ότι κάποιον σκοπό έχουν και κάποιο έργο επιτελούν ,απλά ότι δεν με ενδιαφέρει το περνάω κάπως πιο γρήγορα.

7)Αν ήμουν θεός για μια μέρα σταματούσα  τις απώλειες των λατρεμένων μας προσώπων.

7)Δεν έχει και ιδιαίτερη σημασία,γιατί θεωρώ ότι δεν έχει ο καθένας την ίδια άποψη για το ποιόν του καθενός μας,απλά προσπαθω να μη βλάψω και προσβάλλω κανένα.

Η δική μου ερώτηση με το νουμερο 7 ..είναι

Πως βλέπεις το μέλλον αυτης της χώρας και γενικα αυτου του πλανήτη?

Τα μπλογκ που θέλω να το παρουν είναι
http://nikiad.blogspot.gr/
http://tantekiki.blogspot.gr/
http://dimiourgia-epikinonia.blogspot.gr/
http://letscookgreece.blogspot.gr
http://armoniaart.blogspot.gr

Και άλλο ένα βραβειάκι απο τις Ολυμπια και Μαρια
http://memorieswitholdthings.blogspot.gr


http://mytripssonblog.blogspot.gr
 Στο μπλογκ της Ολυμπίας έχω δει τα πιό όμορφα παλιά πράγματα ,έχω δει να μεταμορφώνοται ,έχω δει όμορφα μέρη από τους κατα καιρούς περιπάτους της,θα σας έλεγα να περάσετε από το μπλογκ της ,σίγουρα κάτι θα σας κινήσει το ενδιαφέρον και θα σας κάνει να νιωσετε ευχαριστα.

Η Μαρία,όσο τρυφερή και ρομαντικη
 θα τη δείς κάποιες στιγμές αλλα τόσο αγανακτισμένη και θυμωμένη με τα άδικα και τα άσχημα αυτού του κόσμου. Φοβερές φωτογραφίες που τις συνοδεύουν καταπλητικές αφηγήσεις,και εδώ μια βόλτα θα τη βρείς τουλάχιστον ενδιαφέρουσα.

Οι ερωτήσεις που μου έχουν δωθεί είναι..

1)Τι σε ενέπνευσε και τι σημαίνουν για σένα το όνομα του blog σου και το όνομα με το οποίο υπογράφεις τα κείμενα  σου?

 Ξαφνικά μου γεννήθηκε η επιθυμία να φτιάξω αυτό το μπλογκ,μπαίνοντας κατά τύχη σε άλλα μπλογκς,το όνομα του μου ήρθε και εκείνο ξαφνικά και ήθελα να ταιριάζει με ότι θα αναρτούσα σ αυτό το μπλογκ,το όνομα που υπογράφω μου ήρθε το ίδιο ξαφνικά γιατί μου άρεσε,είναι πιό λεπτεπίλεπτο και πιο εύηχο απο το δικό   μου όνομα.Όπως καταλάβατε όλα ήταν ξαφνικά και απρόσμενα αλλά έγινε αυτό το μπλογκ για μένα μια ωραία ενασχόληση και βρήκα και μια πολύ ζεστή και όμορφη παρέα.

2)Αν δεν ήσουν άνθρωπος τι θα ήθελες να ήσουν και γιατί?

Λουλούδι,γιατιί με την απλότητα του και μέσα στη σιωπή του μπορεί να προσφέρει τόσα συναισθήματα όμορφα σε όποιον το κοιτάζει,και το μυρίζει.

3)Αν σε σταματούσαν απο το Blog TV και σε ρωτουσαν..
"Ποιο είναι το χαρακτηριστικό σου γνώρισμα σύμφωνα με τα λεγόμενα των άλλων? τι θα απαντούσες? ποιό είναι?

Υπάρχει μπλογκ τι βι? δεν το ηήξερα χαχαχαα,λοιπόν δε θα ήξερα να απαντήσω γιατι δε θα ήξερα πως με βλεπει ο καθένας,θα τους παρέπεμπα να ρωτησουν άλλους για μενα.

4)Ποιο στοιχείο βρίσεις γοητευτικό και σε κάνει να συνεχίζεις να γράφεις?

Μου αρέσει που μοιραζομαι πράγματα που αγαπώ με άλλα άτομα,που παιρνω απο αυτά,που εξωτερικεύω συναισθήματα,που λαμβάνω αγάπη,φιλία ,που ευελπιστώ ότι κάτι τους δίνω και εγώ με την παρουσία μου στο χώρο.

5) Ποιά φωτογραφία θα βάζατε για τη ζωή?
Μια πεταλούδα ανάλαφρη,ξένοιαστη που γυρνάει σε όμορφα μέρη που χαίρεται άνθη και ευωδιές,δεν θέλει πολλά ,παρα μόνο ένα λουλουδι,δεν μένει στα χαμηλά και στα άσχημα,και αλλάζει συνεχώς,έτσι πρέπει να έιναι η ζωή όμορφη και ανάλαφρη,και αν δεν είναι,να τη βλέπουμε έτσι τουλάχιστον εμείς με τα μάτια της ψυχής μας.

6)Αγαπημένη λέξη,χαμογελο....και όλα του τα παράγωγα

Το βραβείο δίνω
http://daphnofila.blogspot.gr/
http://cookandfeed.blogspot.gr
http://theonewithallthetastes.blogspot.gr
http://porfiris.blogspot.gr
http://tis-annios.blogspot.gr
http://christamavropoulou.blogspot.gr
http://pegysland.blogspot.gr/

Τέλος θα ήθελα να σας ευχαρηστήσω που με τιμάτε κάθε φορά και να πω ότι με κάνετε πολύ χαρουμενη,τα βραβειακια αυτά μας δίνουν την ευκαιριία να πούμε και να μάθουμε πράγματα..καλή εβδομάδα σε όλους και όλες,σας φιλώ.



  • Στην αρχή της ανάρτησης σου πες μας από ποιον έλαβες το βραβείο και βάλε σύνδεσμο προς το blog του!
  • Επ! μην βαριέσαι ! Απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις ...
  • Οι έξι ερωτήσεις είναι πάντοτε ίδιες, ενώ η έβδομη συντάσσεται από τον unpaixtable και απευθύνεται στους επόμενους
  • Πρότεινε πέντε άτομα για να λάβουν το βραβείο και βάλε σύνδεσμο προς τα ιστολόγια τους.
  • Στο τέλος του post απηύθυνε την πιο unpaixtable ερώτηση σου...στους bloggers που προτείνεις!
  • Και μην ξεχνάς  κάτω από την εικόνα με το σήμα του βραβείου βάλε link που οδηγεί στην ανάρτηση (http://www.all4blogs.gr/arthra/unpaixtable-blogger-award) Όταν το κάνεις... give a shout to all4blogs διότι θα σε προσθέσει στην λίστα με τους συμμετέχοντες (link back)
  • - See more at: http://www.all4blogs.gr/arthra/unpaixtable-blogger-award#sthash.bvE7BojS.dpuf



  • Στην αρχή της ανάρτησης σου πες μας από ποιον έλαβες το βραβείο και βάλε σύνδεσμο προς το blog του!
  • Επ! μην βαριέσαι ! Απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις ...
  • Οι έξι ερωτήσεις είναι πάντοτε ίδιες, ενώ η έβδομη συντάσσεται από τον unpaixtable και απευθύνεται στους επόμενους
  • Πρότεινε πέντε άτομα για να λάβουν το βραβείο και βάλε σύνδεσμο προς τα ιστολόγια τους.
  • Στο τέλος του post απηύθυνε την πιο unpaixtable ερώτηση σου...στους bloggers που προτείνεις!
  • Και μην ξεχνάς  κάτω από την εικόνα με το σήμα του βραβείου βάλε link που οδηγεί στην ανάρτηση (http://www.all4blogs.gr/arthra/unpaixtable-blogger-award) Όταν το κάνεις... give a shout to all4blogs διότι θα σε προσθέσει στην λίστα με τους συμμετέχοντες (link back)
  • - See more at: http://www.all4blogs.gr/arthra/unpaixtable-blogger-award#sthash.bvE7BojS.dpuf

    16 σχόλια:

    1. Καλή μου Νέλι σου αξίζουν τα βραβεία και σένα και του μπλοκ σου και σου εύχομαι κι άλλα....να τα χαρείς...μου άρεσαν πολυ οι απαντησεις σου και στα δύο βραβεία και η ερωτηση σου.... η φωτο της ζωής και το κείμενος της μου άρεσε.... επίσης , η παρουσιαση του κάθε μπλοκ που σου πρόσφερε το βραβείο που προσκαλείς να περάσουν από κει όσους δεν τα γνωρίζουν ειναι πολύ γλυκιά και ζεστή.... Καλή εβδομάδα και χαίρομαι που μέσα στη μπλοκογειτονιά υπάρχεις και συ και το μπλοκοσπιτάκι σου..Χρόνια Πολλά Ελλάδα

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ που έπαιξες, αλλά και για όσα έγραψες....να είσαι καλά!
      Η φωτογραφία σου έγινε λατρεμένη μου...κυνηγάω χρόνια τώρα πεταλούδες και λίγες έχω πετύχει να φωτογραφίσω...και όχι τόσο όμορφα!!
      Υπέροχη είναι!
      Οι απαντήσεις σου όλες μου άρεσαν!...με συγκίνησε αυτό που έγραψες στην ερώτηση της Κατερίνας....
      Δύσκολη ερώτηση έβαλες όμως...
      Φιλιά πολλά Χρυσούλα μου!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    3. Όμορφες οι απαντήσεις σου.
      Συγχαρητήρια για τα βραβεία
      Φιλάκια ...

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    4. Καλησπέρα!!! Από που να αρχίσω βρε φιλενάδα μου και που να τελειώσω!!! Ας τα πάρω από την αρχή!!Μμμμ....δίδυμοι,ε; Το ξέρεις ότι οι ζυγοί με τους δίδυμους τα πηγαίνουν καλά; Οι 2 απαντήσεις της 7 ερώτησης είναι οι απαντήσεις που πιστεύω πως θα έδινα κι εγώ!!! Μου άρεσαν οι απαντήσεις σου και στο δεύτερο βραβείο από τις δυο αγαπημένες φίλες, Ολυμπία και Μαρία!!! Τα μάτια της ψυχής σου απεικονίζονται στην πανέμορφη φωτογραφία!!! Σε ευχαριστώ πολύ!!! Φεύγω με χαμόγελο μέχρι τα αυτιά!!! Φιλάκια πολλά!!!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    5. Βροχή από βραβεία!!!Μου άρεσε ιδιαίτερα η απάντησή σου στο πρώτο σκέλος ,στο νούμερο 7-)))))
      Δεν ήξερα πως είσαι και εσύ μια Χρυσουλίτσα ......(συνονόματη)
      Ηταν απολαυστικά όλα αυτά που διάβασα,και η πεταλούδα σου με ξετρέλανε.1.000 ευχαριστώ που με ανέφερες στην παρέα του τελευταίου βραβείου!!!!!
      Πολλά πολλά φιλιά Χρυσουλίτσα-)

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    6. Καλημέρα κορίτσια ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ
      ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ οι πρόγονοι μας
      αγωνίστηκαν μέχρι θανάτου για να είμαστε εμείς
      ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ...κάποιοι...πολιτικάντιδες δυστυχώς
      δεν το εκτιμούν αυτό και ερίζουν ημέρα Εθνικής
      Εορτής και παρέλασης..
      Νeli τι να πούμε...συγχαρητήρια για το πολύ
      όμορφο blog σου..ευχαριστούμε για της αγνές
      και φιλικές σου προθέσεις και μας έχεις
      συγκινήσει με την επιλογή σου να μας τιμήσεις
      με το όμορφο βραβείο σου, και σένα σου αξίζει
      κάθε έπαινος για της συγκλονιστικές σου γεύσεις..
      Με εκτίμηση
      Παύλος & Μαριέτα

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    7. καλημερα! συγχαρητηρια για τα βραβειακια! παντα τετοια ευχομαι! φιλακια πολλα! <3

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    8. αγαπημένη φίλη Χρυσούλα(Neli) με το όνομα
      της Μητέρας μου και το ίδιο ζώδιο ..έχουμε!!
      από αυτά που γράφεις στης απαντήσεις σου..
      Λόγο ελέγχου του server δεν έχω πρόσβαση
      στό :all4blogs.gr/arthra/unpaixtable-blogger-award
      για να πάρουμε το εικονίδιο(LIEBSTER)
      ούτε αντιγραφή από το blog σου μπορούμε
      τουλάχιστον για της ερωτήσεις!!!!
      Ούτε και το email σου ανοίγει;..
      αν έχεις την καλοσύνη μας στέλνεις στο
      δικό μας email:pama32006@gmail.com
      Eεικονίδιο και ερωτήσεις
      Με εκτίμηση
      Παύλος & Μαριέτα

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. Σας εχω στειλει οτι μου ζητησατε στο μειλ,καλη συνεχεια

        Διαγραφή
    9. Συγχαρητήρια για τα βραβεία Νέλλη μου! Ευχές για πολλά περισσότερα! Όλες οι απαντήσεις σου μου άρεσαν, αλλά για κάποιους λόγους θα σταθώ σ' αυτήν του θεού για μιά μέρα, την οποία βρήκα έξοχη ως απάντηση.
      Να είσαι πάντα καλά κι από 'δω και πέρα να έρχονται όλα όμορφα στη ζωή σου.
      Πολλά φιλάκια! Καλό μεσημέρι.

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    10. Μπράβο για τα βραβεία σου Χρυσούλα μου.
      Διάβασα τις απαντήσεις σου με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον και χαίρομαι γιατί νιώθω ότι σε γνωρίζω λίγο καλύτερα τώρα!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ που με σκέφτηκες!
      Φιλιά!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    11. Χρυσούλα καλημέρα από Θεσσαλονίκη με την πυκνή ομίχλη
      Ευχαριστούμε πολύ είσαι ευγενική και προ πάντων
      κατατοπιστική..
      Κατάφερα και άνοιξα τη σελίδα του βραβείου και έκανα
      την ανάρτηση...
      Για μία φορά ακόμα θερμές ευχαριστίες για το όμορφο
      βραβείο.
      Και αφορμή αυτού του γεγονότος να τα ..λέμε ποιο
      συχνά...είναι σαν να σε γνωρίζουμε χρόνια!!
      Με φιλική διάθεση πάντα
      Παύλος & Μαριέτα

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    12. Νέλη μου, σου αξίζουν πολλά πολλά βραβεία! Οι απαντήσεις σου μου άρεσαν πολύ και είναι πολύ καλό το ότι γνωριζόμαστε καλύτερα! Και εις άλλα βραβειάκια με υγεία!
      Φιλάκια πολλά!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    13. παρε τα ζεστα σου βηματακια και ελα ως το στεκι μου να δεις τις δημιουργίες μου σε περιμενωωωω

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    14. Νέλη μου συγχαρητήρια για τα βραβεία σου αξίζουν!!! Οι απαντήσεις σου μου άρεσαν γιατί σε γνώρισα λίγο καλύτερα!!! Σ' ευχαριστώ πολύ για την τιμή να μου χαρίσεις το βραβείο και με συγχωρείς που άργησα να το παραλάβω!!! Το ερχόμενο Σάββατο θα βάλω την σχετική ανάρτηση!!
      Φιλιά!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    15. Γειά σουΧρυσούλα. Ήρθα λίγο καθυστερημένα στο σπιτάκι σου για να σου ευχηθώ συγχαρητήρια για τα βραβεία σου και να σε ευχαριστήσω που μου χαρίζεις κι εμένα Συμφωνώ μαζί σου ότι οι ερωτοαπαντήσεις των βραβείων είναι μία ευκαιρία να γνωριστούμε λίγο παραπάνω μεταξύ μας. Πολλά φιλάκια και καλό μεσημέρι.

      ΑπάντησηΔιαγραφή

    Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........