Κυριακή, 20 Οκτωβρίου 2013

Κοτόπουλο με ρύζι πικάντικο






600 γραμμάρια κοτόπουλο στήθος κομμένο σε κομματάκια,1 μεγάλο κρεμμύδι,2 σκελίδες σκόρδο,μισό ματσάκι μαϊντανό,2κλαδάκια δυόσμο,2 κλαδάκια βασιλικό,1 πιπεριά καυτερή,2 ώριμες ντομάτες,1 κρασοπότηρο ελαιόλαδο,ρύζι Καρολίνα,πλιγούρι,κίτρινο ρύζι,αλάτι πιπέρι,μείγμα μπαχαρικών για κοτόπουλο,αρακά ,κόκκινη πιπεριά,κρασί άσπρο.

 Κόβετε την καυτερή πιπεριά σε ροδέλες και τη βάζετε σε ένα τηγάνι να σωταριστεί μαζί με το κοτόπουλο το οποίο το έχετε πασπαλίσει με το μείγμα των μπαχαρικών και λίγο ελαιόλαδο και το έχετε αφήσει αρκετές ώρες στο ψυγείο για να πάρει ωραία γεύση και να μην είναι στεγνό.

 Αφού τραβήξει όλα τα υγρά του και έχει πάρει και λίγο χρώμα



ρίχνετε τα αρωματικά χόρτα το κρεμμύδι και το σκόρδο και το αφήνετε να μαραθουν και να ενσωματωθούν με το κοτόπουλο









Κόβετε τις ντομάτες κομματάκια και τις έχετε έτοιμες για να τις ρίξετε λίγο αργότερα,ρίχνετε πάνω τους λίγη ζάχαρη για να φύγει η ξυνάδα τους.










Ετοιμάζετε τον αρακά με την πιπεριά που την έχετε κόψει σε ροδέλες
 Το ρύζι μπαίνει στο φαγητό σ αυτή την αναλογία,λιγότερο το κίτρινο,πιο πολύ το Καρολίνα και το πλιγούρι είναι περίπου δυο κουταλιές της σούπας.
Πλένετε τα ρύζια και το πλιγούρι και τα ρίχνετε στο μείγμα αρακά πιπεριά.
 Τα βάζετε στο τηγάνι μαζί με το κοτόπουλο.
 Ρίχνετε τις ντομάτες
 και νερό όσο να σκεπαστεί το ρύζι...

 Θα σας δείξω τώρα ένα τρόπο να κάνετε σαλάτα μπρόκολο χωρίς να το βράσετε ,στο φούρνο μικροκυμάτων

Πλένετε καλά το μπρόκολο.το κόβετε στη μέση και ρίχνετε μέσα μισό φλυτζανάκι του καφέ νερό
 Σκεπάζετε το σκεύος,μπορείτε να βάλετε από πάνω και ειδική μεμβράνη για το φούρνο μικροκυμάτων,αρκεί το καπάκι να μην εφαρμόζει αεροστεγώς ς γιατί θα σας το πετάξει,αν βάλετε μεμβράνη την τρυπατε με καρφίτσα,αν βάλετε καπάκι μην το κλείνετε καλά.
 Αναβετε το φούρνο μικροκυμάτων στο φουλ για 7-8 λεπτά
Όταν σταματήσει δεν το βγάζετε αμέσως,αφήνετε για 5 περίπου λεπτά ακόμη,έτσι έχετε καταπράσινο και τραγανό ,νόστιμο μπρόκολο και προπαντός γρήγορα.
Το φαγητό είναι λίγο πικάντικο,λόγω της καυτερής,αν δεν σας αρέσει το καυτερό βάζετε γλυκιά πράσινη πιπεριά,παει ωραία με σαλάτα και φέτα,και κρασάκι άσπρο..
                                        ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!!!!!!!!!!!!!

45 σχόλια:

  1. Καλή Κυριακή Νέλι μου. Εισαι καλά; Μου αρέσει το φαγητό σου σήμερα...το τρώω και γω , κοτόπουλο,ρύζι,μπρόκολο,σαλάτα, φέτα....δεν είμαι του καυτερού πολύ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xαιρομαι που σου άρεσε ενα φαγητο μου,μπορει να φτιαχτει και με γλυκια πιπερια,οποτε αν θες να το φτιαξεις δε θα βαλεις καυτερη μεσα,φιλιαααααααααα.

      Διαγραφή
  2. Μόλις έφαγα λίγο μοσχαράκι κοκκινιστό με σαλατούλα!! Βλέπεις είχε μακαρονάδα το μενού για σήμερα, άκρως απαγορευτικό για μένα! :) Τι ωραία να είχα μια μερίδα από το όμορφο πιάτο σου!! Φτιάχνω συχνά μπρόκολο και θα δοκιμάσω οπωσδήποτε την λύση που δίνεις με τον φούρνο μικροκυμάτων. Φαίνεται τόσο λαχταριστό!!!
    Καλό μεσημέρι φιλενάδα μου!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κριμα φιλεναδα μου δεν μπορω να σου στειλω και πραγματικα εγινε πολυ νοστιμο,με το μπροκολο να το δοκιμασεις,ο χρονος μπορει να παιζει αναλογα με το φουρνο μικροκυματων σου λιγο πανω λιγο κατω,πολλα φιλια και καλο βραδυ.

      Διαγραφή
  3. Ωραία η πρότασή σου για σήμερα !!! Μου αρέσει που βάζεις ρύζι μαζί με πληγούρι
    -θα είναι σίγουρα πιο γευστικό !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι παρα πολυ γευστικο,το κιτρινο ρυζι τραβαει την κολλα που εχει αλλο ρυζι και το πληγουρι προσθετει γευση ιδιαιτερη,το βαζω συχνα ετσι γιατι μας αρεσει πολυ,καλο βραδυ.

      Διαγραφή
  4. Γευστικότατο το φαγάκι σου Νέλη!....
    κι`εγώ το προτιμώ χωρίς την καφτερή...
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω συνονοματη να εισαι καλα,και χωρις την καυτερη ωραιο ειναι αλλα εγω ειμαι λιγο του καυτερου και ετσι μ αρεσει πικαντικο,καλο βραδυ.

      Διαγραφή
  5. Ωραιο και νοστιμο φαγητο Νελη...εχω κι εγω το ιδιο..με την διαφορα οτι δεν βαζω μαζι με το ρυζι πλιγουρι.οσο για το μπροκολα πολυ γρηγορος ο τροπος βρασμου του,μπραβο!!!
    Καλο υπολοιπο Κυριακης να εχεις,φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι ενα συνιθισμενο πιατο ,τη διαφορα την κανει το πληγουρι,και η καυτερη,το μπροκολο το δοκιμασα μια μερα και μου βγηκε καλο,απο τοτε το φτιαχνω ετσι και ειπα να το μοιραστω μαζι σας,φιλια και καλο βραδυυυυυυυυυ.

      Διαγραφή
  6. Καλησπέρα Νέλη μου!!!!Πολύ νόστιμο τό φαγητό σου!!!!
    Ωραίος συνδυασμός τό ρύζι μέ τό πληγούρι!!!Θά τό δοκιμασω!!!
    Καλή εβδομάδα!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι εχει μια ιδιαιτερη γευση,δοκιμασε το θα σου αρεσει,φιλια και καλο βραδυ.

      Διαγραφή
  7. Tι υπέροχο πικάντικο φαγάκι σκάρωσες Νέλη μου!
    Μ' αρέσει πολύ!!
    Φιλάκια, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω Ελενα μου,ναι εχει μια ωραια πικαντικη γευση,και μενα μ αρεσει,πολλα φιλια καλο βραδυ.

      Διαγραφή
  8. μ'αρεσει το πιάτο και το πικάντικο ,αλλά ξετρελάθηκα με το μπρόκολο που μου αρεσει κι αυτο!θα το δοκιμάσω σιγουρα!
    καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα το βρεις πολυ νοστιμο και βολικο με το μπροκολο θα δεις λιγο στην αρχη με τους χρονους αναλογα με το φουρνο σου αλλα οταν βρεις την ακρη δε θα ξαναβρασεις μπροκολο θα το φτιαχνεις ετσι.Καλο βραδυ.

      Διαγραφή
  9. Πολύ όμορφο πιάτο και φαίνεται πεντανόστιμο.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω Ελενα μου,φιλακια και απο μενα,καλο βραδυ.

      Διαγραφή
  10. Δεν αμφιβάλω οτι είναι άλλο ένα νόστιμο πιάτο Νelaki μου, με αυτή τη γευστική & χρωματική πανδαισία σου αφήνω την Καλή μου νύχτα και ευχή για μία όμορφη βδομάδα!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω Χαρα μου,να εισαι καλα και εσυ και να περασεις ομορφα την αυριανη μερα αλλα και ολη την εβδομαδα.Φιλακια πολλα και απο μενα.

      Διαγραφή
  11. καλημερα! καλη εβδομαδα! φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλη εβδομαδα,φιλακια και απο μενα.

      Διαγραφή
  12. Καλημέρα Νέλη
    Αυτό με το μπρόκολο,δεν ήξερα πως γίνεται και έτσι.Η συνταγή σου με το κοτόπουλο είναι υπέροχη!!!!Μπράβο και για τον τρόπο παρουσίασης!!!
    Πολλά φιλιά-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι ωραιος και ευκολος αυτος ο τροπος,δοκιμασε τον θα σου αρεσει,σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια....πολλα φιλια και απο μενα.

      Διαγραφή
  13. Εξαιρετικό πιάτο, ενθουσιάστηκα.
    Μού άρεσε και η ποικιλία των ρυζιών. Νόστιμη και πρακτική ιδέα και όμορφο αποτέλεσμα!

    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πολυ,ειναι νοστιμο ναι,καλη αυριανη θα τα πουμε.

      Διαγραφή
  14. Καλή εβδομάδα Χρυσούλα μου!
    Τα πιάτα με κοτόπουλο πάντα με ενθουσιάζουν.
    Το δικό σου είναι πολύχρωμο, σπιρτόζικο και φουλ στα λαχανικά, ιδανικό για να ξεκινήσει η εβδομάδα μας πολύ γευστικά!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι ελαφρυ παρολο που ειναι λιγο καυτερο και πολυ νοστιμο,σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια,καλα να περασεις αυριο ,φιλια.

      Διαγραφή
  15. Να είσαι καλά Νέλλη μου! Αυτή η λύση στο τέλος μου άρεσε πολύ, αφού τα καυτερά δεν είναι η αδυναμία μου. Κρίμα θα ήταν να χάσω μια τόσο ωραία συνταγή, μόνο και μόνο για μια καυτερή ππερίτσα! :)) :))
    Φούρνο μικροκυμάτων δεν έχω, αλλά το μπρόκολο μου αρέσει όπως και να είναι μαγειρεμένο!
    Γεια στα χεράκια σου! Φαίνεται πολύ νόστιμη συνταγή!
    Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πηνελοπιτσα μου,να το φτιαξεις εσυ με γλυκια,πες μου μετα αν σου αρεσε,αφου δεν εχεις μικροκυματων θα συνεχισεις να το φτιαχνεις πιο παραδοσιακα και καλα κανεις και σου αρεσει ειναι στην κορυφη της διατροφικης πυραμιδας,καλα να περασεις αυριο και πολλα φιλια.

      Διαγραφή
  16. Πολύ μου αρέσουν τα πικάντικα και το φαγάκι σου θα το τιμούσα χωρίς δεύτερη σκέψη! Μου αρέσει που είναι πολύχρωμο και το κοτοπουλάκι δένει υπέροχα με το ρύζι! Εύγε!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ Αναστασια μου και μενα μου αρεσει αυτο οτ φαγητο πολυ,και ιδιαιτερα γιατι ειναι πικαντικο,φιλια πολλα.

      Διαγραφή
  17. Πολύ ενδιαφέρουσα η συνταγή σου. Ένα βραβειάκι σε περιμένει στο σπιτάκι μου. Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω και για τα καλα σου λογια και για οτ βραβειο θα το παραλαβω με χαρα,φιλια.

      Διαγραφή
  18. Νέλλη ,το πιάτο φαίνεται πεντανόστιμο και λαχταριστό ,μόνο απο τη χρωματική πανδαισία !!
    Το μπρόκολο στο φούρνο μικροκυμάτων ,δεν το έχω ακούσει και μοιάζει πετυχημένο και με γρήγορη εκτέλεση !!!
    Σου έχω κάτι ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι και νοστιμο αλλα και χρωματιστο εχεις δικιο,δοκιμασε ετσι το μπροκολο εινι πολυ νοστιμο και ευκολο,σε ευχαριστω θα το παρω με χαρα το κατι...φιλια.

      Διαγραφή
  19. Ωραίος ο τρόπος που μαγείρεψες το κοτοπουλάκι, Νέλη! Χρώματα και αρώματα, μέσα σε ένα πιάτο, που σίγουρα θα αγαπήσουμε, για την ευκολία και την νοστιμιά του!
    Καλό τριήμερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι όντως νοστιμο και χαιρομαι που σου αρεσει και το λες εσυ που παντα θαυμαζω τα ωραια και προσεγμενα πιατα σου ,νασαι καλα,να περασεις ομορφα την αυριανη μερα.

      Διαγραφή
  20. Ένα βραβειάκι σε περιμένει!!! :)) http://confusedmindblog.blogspot.gr/2013/10/unpaixtable-blogger-award.html
    Καλό διήμερο πια!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω θα το παρω με χαρα,καλα να περασεις αυριο φιλιαααααααα.

      Διαγραφή
  21. Τα πικάντικα τα λατρεύει η κόρη μου...θα της το φτιάξω όταν έρθει με το καλό!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το καλο να τη δεχτεις και να της το φτιαξεις να το απολαυσει,πολλα φιλια και απο μενα καλα να περασεις αυριο.

      Διαγραφή
  22. Πολύ ωραίο φαγητο! Μου αρέσει πολύ η ιδέα σου για το μπρόκολο στο φούρνο μικροκυμάτων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μυρίζει θαύμα γεύση!!! Τέλεια συνταγή για το αυριανό τραπέζι!!!! Καλο μεσημέρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χρυσούλα καλησπέρα
    και καλό απόγευμα
    σου ευχόμαστε από
    Θεσσαλονίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........