Πέμπτη, 3 Οκτωβρίου 2013

Βραβείο και πάλι....

Μπήκε ο Οκτώβρης,το κρύο έσφιξε λιγάκι ,πέσαν οι πρώτες βροχούλες και εμένα μου αρέσει πολύ αυτός ο καιρός...
Τι να κάνουμε ο καθένας έχει τις προτιμήσεις του......
Με τον ερχομό του μήνα και του κρύου ήρθε και κάτι άλλο ...ένα βραβείο....και μάλιστα όχι μία αλλά τρεις φορές από τρία γλυκύτατα πλάσματα.
Πρώτα από την Πηνελόπη http://selcouth-moonfaces.blogspot.com/
Η Πηνελόπη είναι μια πολύ γλυκιά παρουσία στο χώρο της γειτονιάς μας.
Έχει απίστευτο χιούμορ ,είναι ευχάριστη,μπριόζα,και γενικά φιλική και καλόβολη σαν άτομο.
Γράφει όμορφα και όποτε διαβάζω ανάρτηση της μου φτιάχνει πάντα τη διάθεση.
Σε ευχαριστώ πολυ Πηνελόπη που με επέλεξες για το βραβείο.
Και πάμε στην άλλη γλυκιά παρουσία της γειτονιάς μας την Καίτη με τα πανέμορφα ποιήματα http://katesdeliciousbox.blogspot.gr.
Ποιος δεν ταξίδεψε διαβάζοντας τα και ποιον δε συγκίνησαν,εγώ τουλάχιστον κάθε φορά όταν διαβάζω κάποιο συγκινούμαι,ταξιδεύω,χαμογελώ ,μου βγάζει διάφορα συναισθήματα κρυμμένα.
Άσε που είναι πάντα τόσο ευγενική και γλυκομίλητη.
Καίτη σε ευχαριστώ πολύ για την επιλογή σου να με τιμήσεις με το βραβείο αυτό.
Και τέλος το γνωστό σε όλους μας Δελφινάκι,μια ακόμη γλυκιά και ευγενική ύπαρξη ,
http://delfinaki-sunset.blogspot.gr
Ένα κορίτσι ευγενικό και γλυκό ,μας έχει δείξει κατά καιρούς όμορφα και χρήσιμα πράγματα και οφείλω να πω ότι έμαθα αρκετά πράγματα από τα μπλόγκ της
Έχει πάντα ωραίες ιδέες ,πότε για διάφορους διαγωνισμούς,πότε για κάποια αινίγματα και διάφορα άλλα.
Σε ευχαριστώ και σένα πολύ για την τιμή που μου έκανες
Τώρα πρέπει να απαντήσω σε κάποιες ερωτήσεις που είναι οι παρακάτω...
1)ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΦΑΓΗΤΟ
Δεν μπορώ να πω ότι έχω ένα ειδικά,το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι αν μου αρέσει αυτό που μαγείρεψα είμαι όλο προς την κουζίνα,αν όχι προτιμώ να φάω μόνο τη σαλάτα η λίγο ψωμοτύρι παραπάνω και να κάνω πως δεν έχω και πολύ όρεξη εκείνη τη μέρα....
2)ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ
Θα το πω με μια λέξη που δεν ξέρω αν ευσταθεί ετυμολογικά....Η ΔΗΘΕΝΙΑ...Το σιχαίνομαι  το δήθεν σε όλες του τις μορφές.....
3)ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΚΑΝΩ ΠΑΡΕΑ
Να είναι απλοί και αληθινοί,να έχουν αίσθηση του χιούμορ και γενικά να μην είναι μυγιάγγιχτοι.
4)ΜΕ ΗΡΕΜΕΙ
Μια γύρα στην αυλή μου να δω τα λουλούδια μου,μια βόλτα με τα πόδια,ένα καφεδάκι με φίλες,μια βόλτα στην παιδική χαρά με τα εγγόνια μου,καθώς και οι συζητήσεις μαζί τους,λένε απίστευτα πράγματα τα μικρά παιδιά γενικά...
5)ΑΓΑΠΩ
Τα μικρά μου πλασματάκια,τα λουλούδια,την οικογένεια μου,τους φίλους μου...
6)ΜΕ ΝΕΥΡΙΑΖΕΙ
Όταν ασχολούνται οι άλλοι με τις ζωές των ανθρώπων,η αδικία σε άτομα αξιόλογα και γενικά η αδικία, η ψευτιά,η υποκρισία και η διπροσωπία.
7)ΔΕΝ ΑΠΟΧΩΡΙΖΟΜΑΙ ΠΟΤΕ
Δεν έχω κάτι που έχω μαζι του εθισμό,αλλά όταν είναι να φύγω από το χώρο μου,με πιάνει ένα αγχος γιατί θα μου λείψουν κάποια πράγματα που χρησιμοποιώ,επίσης έχω μια αδυναμία στις τσίχλες,πάντα έχω σε όλες μου τις τσάντες.....
8)ΟΤΑΝ ΗΜΟΥΝ ΜΙΚΡΗ ΧΑΖΕΥΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ ΑΦΙΣΕΣ
Με τους διάφορους καλλιτέχνες της τότε εποχής...

Το βραβείο χαρίζω με τη σειρά μου
1)http://maria-elena-jewellery.blogspot.gr/ 

2)http://sofetogeyseisygeias.blogspot.gr

3)http://tsimarisofia.blogspot.gr

4)http://mytripssonblog.blogspot.gr/

5)http://sundayspoon.blogspot.gr/

Καλό βράδυ, σας φιλώ..καλά να περνάμε παντα
 

35 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου.... :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Νέλη μου!!Καλό μήνα!!!
    Συγχαρητήρια γιά τό βραβείο!!!Τό αξίζεις φίλη μου!!!
    Μού άρεσαν όλες οι απαντήσεις σου!!
    Καλό Σ/Κ!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Dimi μου ,να είσαι παντα καλά και δημιουργική και αεικινητη οπως είσαι,φιλακια και απο μενα.

      Διαγραφή
  3. Μμμμμ,,,μάζεψε κι άλλα Οσκαρουλίνια το κορίτσι μου???συγχαρητήρια Νελλίτσα μου..να γεμίζεις πάντα το παλατάκι σου με βραβειάκια..ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια..τα αισθήματα είναι αμοιβαία!!γέλασα με την...δηθενιά που έγραψες!!αν δεις στο ιστολόγιό μου αριστερά γράφω..''Λατρεύω τους real σιχαίνομαι τους δήθεν''..πραγματικά είναι πολύ σιχαμερή η δηθενιά...γιαυτό αν δω κάτι τέτοιο στρίβω..και οι διπρόσωποι..εξίσου σιχαμεροί..τις απαντήσεις σου κάπως ΄'ετσι τις φανταζόμουνα..έχω καταλάβει πολύ καιρό τώρα την σεμνότητα και την απλότητα που έχεις..κι αυτό μετράει πολύ..Ααα στην Αναστασία πάει το 5ο βραβείο??θα πάρουν φωτιά οι κουζίνες!!είναι απίστευτη κι αυτή!!φιλάκια άπειρα κοριτσάκι μου και καλό Σ/Κ να περάσεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να πω τωρα εγω σε μια προσωποποιηση της γλυκητητας,πραγματικα με γαληνευει και με ηρεμει και ο τροπος που μας μιλας με τα ποιηματα σου αλλα και ο πεζος σου λογος εχει την ιδια γλυκα,να μεινεις οπως εισαι γλυκια Καιτη πολλα φιλια.

      Διαγραφή
  4. Συγχαρητήρια για το βραβείο Νέλλη μου! Το αξίζεις και με το παραπάνω κι όχι μόνο για τις νόστιμες συνταγές σου, αλλά και για το ήθος που φαίνεται από τα σχόλιά σου. Είσαι από τις μεγάλες μου συμπαθείες στον blogger. Σ' ευχαριστώ για όλα τα καλά σου λόγια, με έκαναν να χαμογελάσω γλυκά σε μια δύσκολη περίοδο που διανύω.
    Οι απαντήσεις σου με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνη. Θεωρώ ότι είσαι τυχερή που έχεις κήπο. Θα γαληνεύει πραγματικά το πνεύμα σου βλέποντας και μυρίζοντας τα λουλούδια σου.
    Να είσαι πάντα καλά, πάντα χαμογελαστή και δημιουργική και εύχομαι να τα χιλιάσεις τα βραβεία!
    Πολλά φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ Πηνελοπη μου,τα αισθηματα είναι αμοιβαια,μου αρέσουν οι ανθρωποι με χιουμορ κι εσυ φαινεται να εχιες και αρκετο και καλη αισθηση αυτού.Πραγματικα ο κηπος ειναι ευλογια αν και λιγο κουραστικος
      σε αποζημειωνει ομως με την ομορφια του,να εισαι καλα και χαρουμενη,να περασεις με δυναμη αυτη τη δυσκολη περιοδο που λες και παντα χαρες απο εδω και μπρος,πολλα φιλια.

      Διαγραφή
  5. Ομορφες απαντήσεις, όμορφο βραβείο, χαρισμένο από 3 πραγματικά γλυκύτατα κορίτσια!
    Φιλάκια Νέλλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι οπως τα λες για το βραβειο και τα κοριτσια,σε ευχαριστωγια τα καλα λογια για τις απαντησεις μου,φιλακια και απο μενα.

      Διαγραφή
  6. Γλυκιά μου Νέλη, συγχαρητήρια για τα βραβεία! Νομίζω οτι σου αξίζουν γιατί είσαι όχι μόνο μια εξαιρετική μαγείρισσα αλλά και ένας γλυκύτατος άνθρωπος που έχει πάντα έναν καλό λόγο για τους άλλους! Σου εύχομαι να αποκτήσεις πολλά πολλά ακόμη! Ευχαριστώ πολύ που με τη σειρά σου το χάρισες και σε μένα! Υπόσχομαι να απαντήσω σύντομα στις ερωτήσεις!
    Πολλά πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασια μου σε ευχαριστω πολυ για τα ομορφα λογια σου,μου ενθουσιαζει τροπος που μαγειρευεις ,με τρελαινει ο τροπος που γραφεις και αυτο το βραβειο το πηρες με το σπαθι σου ,πολλα πολλα φιλια.

      Διαγραφή
  7. Νέλη μου καλή συγχαρητήρια για το βραβείο σου!
    Σου έυχομαι να είσαι πάντα καλά και να χαίρεσαι τις όμορφες και απλές στιγμές της ζωής σου!
    Με τις απαντήσεις σου που διάβασα μου θύμησες την μαμά μου...
    Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ που με επέλεξες ανάμεσα στις άλλες αξιόλογες παρουσίες της γειτονιάς μας, για να μου χαρίσεις το βραβείο!
    Θα προσπαθήσω το συντομότερο να απαντήσω στις ερωτήσεις σου και να χαρίσω κι εγώ με την σειρά μου το βραβείο !
    Πολλά φιλάκια αγαπημένη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφια μου παντα παρακολουθω το μπλογκ σου ,μου αρεσει ο υγιεινος τροπος που μαγειρευεις,ειδα και τις δημιουργιες σου στο ρουχο και ενθουσιαστηκα ,εισαι μια γλυκια και πολυταλαντη παρουσια,οσο για το αν σου θυμισα τη μαμα σου.χμμμμμμμμ νομιζω ολες οι μαμαδες μοιαζουμε χαχαχαχα,με χαρα στο εδωσα αυτο το βραβειο πολλα φιλια.

      Διαγραφή
  8. Νέλη μου συγχαρητήρια για το βραβείο!!
    Οι απαντήσεις σου μου άρεσαν πολύ!!...σε ευχαριστώ πάρα πολύ που με σκέφτηκες..το έχω πάρει το βραβείο, αλλά φυσικά θα κάνω αναφορά και παραπομπή στην παλιότερη ανάρτηση που δίνω απαντήσεις!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ,απο μενα δεν το πηρες ομως χχααχαχαχα ,ηθελα να σου δωσω ενα βραβειακι ,γιατι παντα μας γεμιζεις ομορφιες με τις φωτο σου και μας κανεις να σκεφτουμε πραγματα με τους διαφορους προβληματσμους σου....πολλα φιλια.

      Διαγραφή
  9. Αγαπημένη μου Νέλι , τι όμορφα που το παρουσιασες...με συγκίνησες που παρουσιασες την καθε μπλογκερ (Πηνελόπη και Καίτη) με τόσο όμορφο τρόπο, τόσα όμορφα λόγια...ήδη γνωρίζω τα μπλοκ τους και συμφωνώ μαζί σου.... όσο για μένα , ταπεινά σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια... συγχαρητήρια για το βραβείο , να το πάρεις και τρεις φορές δεν είναι τυχαίιο...το αξίζει το μπλοκ σου και συ...σου ευχομαι κι άλλα... ωραίες οι απαντήσεις σου.... η 4+5 τις ξεχώρισα... φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω και σενα Δελφινακι μου για τα καλα σου λογια,ολα τα κοριτσια που το πηρατε το αξιζατε η καθε μια για το δικο της υπεροχο στυλ,να εισαι καλα και παντα δημιουργικη και ορεξατη πολλα φιλια.

      Διαγραφή
  10. Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου και τις ωραίες σου συνταγές !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω παρα πολυ και χαιρομαι που βρεθηκαμε

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα φιλενάδα μου!!! Να χαίρεσαι το βραβειάκι σου!!! Το αξίζεις με χίλια!!! Δεν περίμενα να ακούσω στις απαντήσεις σου κάτι διαφορετικό από σένα!!!! Να έχεις μια όμορφη Κυριακή!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ φιλεναδα μου,να εισαι και εσυ καλα και παντα χαρουμενη και να σε χαιρονται αυτοι που σε αγαπανε,πολλα φιλια.

      Διαγραφή
  12. I love your blog, is very beautiful and interesting. Congratulations for your blog. Kisses from Spain.

    http://redecoratelg.blogspot.com.es/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Νέλλη μου ,το βραβειάκι το αξίζεις και με το παραπάνω ! Νόμισα όταν διάβαζα την ανάρτηση ότι οι απαντήσεις ήταν δικές μου ....Να είσαι πάντα καλά ,γερή και να χαίρεσαι την οικογένεια σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω που Ολυμπια μου,και εσυ να είσαι καλα πάντα και να χαιρεσαι την οικογενεια σου.

      Διαγραφή
  14. Καλημερα και απο εδω! Να χαρεις το βραβειακι σου! Φιλακια πολλα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλο μεσημέρι ,σε ευχαριστω πολυ.Φιλακια και απο μένα.

      Διαγραφή
  15. καλησπέρα Νέλλη-)
    Να το χαρείς το βραβειάκι σου,πάντα τέτοια!!!
    Α....τις τσίχλες μη τις πετάς στο δρόμο(λόγο πουλιών και σκυλιών) χιχι-)))
    Πολλά φιλιά-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. A με τις τσίχλες έχω ένα θέμα με εκνευρίζει αφάνταστα αυτο που λες ,και το βλεπω δυστυχως να γίνεται ,παντα ψάχνω να βρω χαρτάκι να τη βάλω μέσα,γιατι με τρελαινει να δω κολλημενη τσίχλα στο παπουτσι μου,οποτε ακριβως αυτο δε θα έκανα,πολλα φιλια.

      Διαγραφή
  16. καλημερααααααααααααα...........καλη Κυριακη να χουμε.... σ ευχαριστω φιλεναδα.....καπου το δα αναμεσα στα σχολια αλλα ειχα παρει φωτια αυτες τις μερες .....μες τη βδομαδα ομως υποσχομαι να τα κανω αναρτηση...... σ ευχαριστω και παλι συντοπιτισσσα .......φιλακια στην ομορφη Κομοτηνη που το χειμωνα ειναι τελεια για καφεδακι στην πλατεια....θελω να ελπιζω οτι την επομενη Κυριακη μετα την παρελαση θα κατεβουμε πρωτα ο Θεος με τα παιδακια μου.....για να δουμε........... για καφε εξω ομως οκ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως την τη Σοφία μας,να το χαρείς το βραβειάκι σου,οσο για το καφεδάκι θα το κοιτάξουμε ως τοτε,κοντα είμαστε,πολλά φιλια.

      Διαγραφή
  17. εψαχνα για γλυκα αλλα δεν μπορω να δω τις παλιες αναρτησεις........ξεχασα το πιο σημαντικο..........ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ..........ΤΟ ΑΞΙΖΕΙΣ.......ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ......ΠΟΣΑ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΒΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ.........?ΠΟΛΥ ΣΕ ΕΚΤΙΜΑΝΕ ΟΛΕΣ ΠΑΝΤΩΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν υπαρχουν και πολλα γλυκά,είμαι πιο πολυ του φαγητου εγω χαχαχαχαα ,σε ευχαριστω πολυ,αισθάνομαι πολυ τυχερη στο θέμα που λες,ειναι τόσο καλα άτομα και ευαισθητα εδω σ αυτο το χώρο πραγματικά συγκινουμαι οταν βλέπω αναρτησεις και σχόλια,είναι ένας πολυ όμορφος χώρος με όμορφους ανθρώπους η μπλογκογειτονια μας.

      Διαγραφή
  18. Blog muy interesante
    Saludos Neli desde Argentina
    http://siempreseraprimavera.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........