Δευτέρα, 9 Σεπτεμβρίου 2013

Σταφύλι γλυκό


 1 κιλό σταφύλια σουλτανίνα άσπρη,800 γραμμάρια ζάχαρη,1 φλιτζάνι τσαγιού χυμό πορτοκάλι,ένα κλαράκι αρμπαρόριζα η βανίλια.
 Πλένετε καλά τα σταφύλια και χωρίζετε τις ρόγες μια μια σε μια κατσαρόλα.
 Τις βάζετε να βράσουν μαζί με τη ζάχαρη και το χυμό πορτοκαλιού περίπου 10 λεπτά και κατεβάζετε την κατσαρόλα από τη φωτιά.
Αφήνετε έτσι το σταφύλι 24 ώρες.
 Το βάζετε για βράσιμο και το ξαφρίζετε με ένα κουτάλι.
Όταν δείτε το σιρόπι να πυχτώνει κάπως ρίχνετε μέσα και την αρμπαρόριζα η τη βανίλια.
Το γλυκό είναι έτοιμο να το κατεβάσετε από τη φωτιά όταν ρίξετε μια σταγόνα από το σιρόπι σε ένα πιάτο και αυτή δεν απλώσει.
Μερικά σταφύλια ενώ φαίνεται δεμένο το γλυκό σας αυτά ξαναβγάζουν λίγα υγρά,γι αυτό θα βάλετε το γλυκό στο βάζο μετά από 24 ώρες,γιατί ίσως χρειαστεί να το ξαναβράσετε λίγο.
Το γλυκό αυτό το φτιάχνω πολλά χρόνια και σημαίνει πάντα το τέλος του Καλοκαιριού μιας και συμπίπτει με τον ερχομό του Φθινοπώρου.
Συνοδεύει μια χαρά τα Ελληνικά καφεδάκια σας τα μελαγχολικά και όμορφα απογεύματα.....
                                                    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!!!!!!!!

52 σχόλια:

  1. Kαι του χρονου να εισαι καλα Νελη μου να ξαναφτιαξεις,δειχνει υπεροχο!!!!
    Καλο σου βραδυ,φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι νάμαστε καλά και να ξανα υποδεχτούμε το Φθινόπωρο γλυκά...πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  2. Πολύ μου αρέσει που το γλυκό σου σηματοδοτεί το τέλος μιας εποχής και την απαρχή μιας νέας!
    Και πραγματικά στέκεται ωραα δίπλα σε έναν ελληνικό καφέ!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί ναί είναι παράδοση χρόνων αυτή,και γλυκαίνεις και ολόκληρη την εποχή,πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  3. Το αγαπημένο μου! Γεια στα χέρια σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρίμα που δεν μπορώ να σε κεράσω μαζί με ελληνικό καφεδάκι...φιλιά.

      Διαγραφή
  4. Πόσο σε ζηλεύω που τα καταφέρνεις με τα γλυκά του κουταλιού...
    Εχω προσπαθήσει αλλά ή θα τα ζαχαρώσω ή δε θα τα βράσω καλά...κάτι φταίει...
    Σου στέλνω την καλημέρα μου...
    Πολλά φιλιά
    ***Αννιώ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι και τόσο δύσκολο ,αν δεν το βράσεις καλά το ξαναβράζεις αν το ζαχαρώσεις πάλι το βράζεις ,χαχαχαχα ένα βρασιμο υπόθεση είναι ολα,πολλά φιλιά θα τα καταφέρεις κάποια στιγμή μην αγχώνεσαι.

      Διαγραφή
  5. Την περίμενα αυτήν τη συνταγή! Πιθανότατα να τη φτιάξω αύριο, αφού πρέπει να περιμένω 2 μερούλες για να τη γευτώ! Και τώρα που είδα την ανάρτησή σου, θυμήθηκα ότι πρέπει να πάω να φυτέψω την αρμπαρόριζα που μου έδωσαν... (ξεχασιάρα).
    Γεια στα χέρια σου! Φαίνεται υπέροχο.
    Καλή σου μέρα! Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τη φυτέψεις ναι,γιατί εκτός απο το να τη βάζουμε στα γλυκά την φτιάχνουμε και πολύ ωραίο λικέρ,αντε καλη επιτυχία στο γλυκό σου.Ευχαριστω,φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
    2. Το έφτιαξα το γλυκάκι και βγήκε super miam! Όποτε μπορέσεις πέρνα από 'δω.
      http://selcouth-moonfaces.blogspot.com/2013/09/blog-post_21.html
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Μπράβο
    Υπέροχα είναι η εποχή του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί ναι καλοσορίζουμε γλυκά το Χειμώνα.

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα Νελλίτσα μου..δεν υπάρχει καλύτερη πρόταση απο αυτή για το καλωσόρισμα του φθινόπωρου..το έχεις παρουσιάσει φυσικά τέλεια και μόνο φωνή δεν έχει να μας λέει.. μπείτε γρήγορα στις κουζίνες σας!!μπράβο σου κορίτσι μου..φιλάκια άπειρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Kate,να το φτιάξετε είναι πανεύκολο και πεντανόστιμο,και είναι και για μένα τουλαχιστον ένα όμορφο καλοσωρισμα για μια εποχη που τη συμπαθω,πολλα φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  8. Καλοφάγωτο Νέλη μου!
    Μου άρεσε που έβαλες χυμό πορτοκάλι, πολύ ωραία πρόταση!
    Σ' ευχαριστούμε πολύ!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ ,είναι πιο γευστικό με το πορτοκάλι και πιο αρωμτατικό,να το δοκιμασεις είναι πολυ ευκολη συνταγή όπως είδες,φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  9. Γεια στα χέρια σου Νέλλη μου, καλοφάγωτο!
    Από τα πιο αγαπημένα μας γλυκά κουταλιού!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολυ Ελενάκι μου,νομίζω αρέσει σε πολλούς τελικά,φιλάκια πολλά και απο μένα.

      Διαγραφή
  10. Λέω να το φτιάξω κι εγώ...με τη συνταγή σου φυσικά!!
    Θα σου πω αν το πέτυχα!!
    Καλοφάγωτο...φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί να το φτιάξεις και να μου πείς ,σίγουρα θα το πετύχεις γιατί δεν έχει τίποτε δύσκολο,περιμένω να μου πείς,φιλιά.

      Διαγραφή
  11. Επιτέλους φιλενάδα μου!! Τόσες μέρες περιμένω την συνταγή σου!! Ούτε γκαστρωμένη να ήμουνα!! :)) Με την αρμπαρόριζα μου έγινε ένα καλό μάθημα σήμερα. 8 χρόνια την είχα στο μπαλκόνι μου και πόσα ακόμα νωρίτερα την είχε η μαμά μου.. τι την έκανα; Την ξήλωσα πριν μερικούς μήνες!! Και μου φώναζε η μανούλα μου!! ΜΗΝ ΤΟ ΧΑΛΑΣ!! Βανίλια τώρα αναγκαστικά! Γράφω την συνταγή και πάω να αγοράσω σταφύλια!! (μμμμ...μετά τις επισκέψεις στην μπλογκογειτονιά μας )!! Φιλάκια πολλά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πορτοκάλι καλέ πότε το βάζουμε; Στο πρώτο βράσιμο;

      Διαγραφή
    2. Ναι δίκιο έχεις δεν το έγραψα,τωρα το έχω συμπληρώσει,στο πρωτο βρασιμο, ναι.

      Διαγραφή
    3. Αντε τώρα που απαντάω ελπίζω να το έχεις φτιάξει το γλυκό και να σας άρεσε,δεν πειράζει εμενα μου αρέσει και με βανιλια,είναι εύκολο και νόστιμο,καλη επιτυχία φιλενάδα μου,πολλά πολλά φιλάκιαααααααααα.

      Διαγραφή
    4. Όπως σου γράφω και στην επόμενη ανάρτηση μόνη μου έφαγα την πρώτη δόση!!! Φιλενάδα είσαι αχτύπητηηηη!!!!

      Διαγραφή
  12. Καλό μήνα Νέλη μου!!!Καλό Φθινόπωρο!!!
    Πολύ αγαπημένο γλυκό τού κουταλιού,τό σταφύλι!!
    Καί σού πέτυχε καί στό χρώμα!!!Καί τού χρόνου νά ξαναφτιάξης!!!
    Καλοφάγωτο!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό Φθινόπωρο dIMI μου,ευχαριστω και του χρόνου νάμαστε καλά να ξαναφτιάξουμε,πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  13. Πολύ ωραίο γλυκάκι Νέλη μου, καλοφάγωτο!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τέλειο γλυκό! Νομίζω ταιριάζει εκπληκτικά πάνω σε γιαούρτι!
    Από τις φωτογραφίες είναι προφανές ότι σου πέτυχε! Μπράβο! Και του χρόνου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί και σε γιαούρτι και σε παγωτό και με καφέ Ελληνικό,ναί καλο έγινε,φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  15. μόλις το έφτιαξα το γλυκό Νέλη μου και σε σκέφτηκα! δεν ήξερα πως ήταν τόσο απλό! σ'ευχαριστώ και πάλι για οοοολες τις συνταγές που δίνεις, με βοηθούν πάρα πολύ! καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σε βοηθάνε αυτά που γράφω,να είσαι καλά και να περνάς όμορφα,φιλιά.

      Διαγραφή
    2. Νέλλη ,άν και καθυστερημένα σχολιάζω ,το γλυκό σου φαίνεται υπέροχο ! Αν το meli vrasna ,ακολούθησε πιστά τη συνταγή σου ,τότε έχω να σου πω ότι το δοκίμασα απο τα χεράκια της και είναι καταπληκτικό !!Το έκρυψα κιόλας ,πριν το καταβροχθίσουν οι υπόλοιποι !!!!

      Διαγραφή
  16. Καλό μήνα Νέλη με την όμορφη συνταγή σου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Από τα αγαπημένα μου γλυκά του κουταλιού. Τρελαίνομαι για γλυκά του κουταλιού αλλά δεν έχω προσπαθήσει ποτέ να φτιάξω γιατί με έχουν κακομάθει η μαμά μου και η πεθερά μου. Να δω πότε θα αξιωθώ να κάνω κι εγώ. Το καλύτερο συνοδευτικό για τον ελληνικό καφέ. Καλοφάγωτο. Σου εύχομαι καλό φθινόπωρο και καλό Σ/Κ. Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα αρχίσεις απο αυτό που είναι πολύ απλό και σιγά σιγά θα φτιάξεις και άλλα,είσαι τυχερή που έχεις τις δυο μαμάδες να σε φροντίζουν,πολλά πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  18. καλημέρα κούκλα!!!
    Είσαι απίθανη,όσο και το γλυκό σου!!!Αγαπημένο γλυκό κουταλιού,και τόσο υπέροχα αναρτημένο.Μπράβο!!!!
    Καλό φθινόπωρο...πολλά φιλιά και ευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρίστα μου σ ευχαριστώ,για όλα τα καλά που λες,πολλά φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  19. καλααααααααααααα το αγαπημενο μου......το κανε η γιαγια μου αλλα εγω να κατσω να κανω δεν το βλεπω κ απο σταφυλια αλλο τιπποτα στο Σουφλι.......ειμαστε κ κρασαδες.......επισης δεν θελω αμπαροριζα.......σορι περι ορεξεως.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Nα το φτιάξεις γιατί όπως ειπες και σταφύλια έχετε και μπορείς να μη βάλεις αρμπαρόριζα λεω και βανιλλια για αρωμα,αντε αντε και καλη επιτυχια,φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Απαντήσεις
    1. Mπορει και να μη σου αρεσει ,αν δε σου αρέσουν τα γλυκά του κουταλιού..φιλια.

      Διαγραφή
    2. Η αλήθεια ούτε ως φρούτο μου αρέσει το σταφύλι :) γλυκά κουταλιού , καρυδάκι και καρπούζι μου αρέσουν , αυτά ειναι τα αγαπημένα μου :) φιλούθκια καλή μου Νέλι και καλη εβδομάδα

      Διαγραφή
  22. Υπέροχο το σταφυλάκι σου!
    Η αρμπαρόριζα του δίνει σίγουρα υπέροχο άρωμα!
    Καλοφάγωτο και καλό φθινόπωρο σου εύχομαι καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολύ,ναι εχει ωραίο άρωμα και δίνει αλλη γευση,παντα εχω εδω μια γλαστρα,αλλα και με βανιλλια που το αρωματισα ωραιο εγινε,καλο Φθινόπωπρο και σε σενα.

      Διαγραφή
  23. Γλυκό Σταφύλι! Τι ωραία ιδέα! Γιατί στις μεγάλες πόλεις ξεχνάμε τις εποχές. Είναι όντως τέλειος συνδυασμός με ελληνικό καφεδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ηρθες,κεράσου ένα σταφυλάκι και απόλαυσε τη γλύκα του,θα χαρώ να συνεχίσουμε να τα λέμε,να έχεις μια όμορφη μέρα.

      Διαγραφή
  24. Δεν ειχα δοκιμάσει γλυκό σταφύλι
    μεχρι πριν απο 3 χρονια που μου εδωσε
    μια φίλη της μαμας μου.
    Απλά καταπληκτικο!


    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........