Παρασκευή, 27 Σεπτεμβρίου 2013

Μόσχαρι με μελιτζάνες


 700 γραμμάρια μοσχάρι,5 μελιτζάνες,2 μεγάλα κρεμμύδια,2 ώριμες ντομάτες,2-3 σκελίδες σκόρδο,μαϊντανό μισό ματσάκι,αλάτι,κόκκινο και μαύρο πιπέρι,1 κουταλάκι του γλυκού ζάχαρη,ελαιόλαδο,ένα ποτηράκι του κρασιού,καλαμποκέλαιο.
 Βράζετε καλά το μοσχάρι και το κόβετε σε κομμάτια,σχεδόν σαν μπουκιές.
Καθαρίζετε τις μελιτζάνες σε λωρίδες ,αφού τις έχετε πλύνει πρώτα.
 Τις βάζετε σε ένα σκεύος όρθιες τη μια δίπλα στην άλλη και τις αλατίζετε.
Έτσι  βγάζουν όλη τη στυφάδα τους και είναι έτοιμες για τηγάνισμα.
 Ψιλοκόβετε το μαϊντανό ,τα κρεμμύδια σε κομμάτια,καθαρίζετε τις σκελίδες το σκόρδο τις οποίες βάζετε ολόκληρες στο φαγητό.
Περνάτε και τις ντομάτες από τρίφτη η μίξερ.
 Αφού έχουν βγάλει τα υγρά τους τις στύβετε μια μια για να μην πιτσιλάνε στο τηγάνισμα.
 Αφού τις τηγανίσετε παίρνετε ένα ένα κομμάτι κρέας και το τυλίγετε μ αυτές.
Το πιάνετε με μια οδοντογλυφίδα.
 Τις αραδιάζετε σε ένα ταψί.
Από πάνω ρίχνετε τη σάλτσα που έχετε κάνει με όλα τα υλικά που έχετε(κρεμμύδι,σκόρδο,μαϊντανό,αλάτι ,τα πιπέρια,λάδι,τις ντομάτες,και τη ζάχαρη)
Αυτά τα έχετε βράσει για 10 λεπτά πριν να τα ρίξετε πάνω στο κρέας.
Σκεπάζετε το ταψί με αλουμινόχαρτο και ψήνετε στο φούρνο στους 200 βαθμούς Κελσίου στον αέρα για 45 περίπου λεπτά.
Το ξεσκεπάζετε και πάρει λίγο χρώμα το φαγητό και το ψήνετε άλλα 15 λεπτά.
Ταιριάζει με κόκκινο κρασί(τουλάχιστον στα δικά μου γούστα),σαλάτα πράσινη και φέτα.
Είναι ένα νόστιμο πιάτο και αρκετά θρεπτικό....
                                             ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!!!!!!!!!!!!!!!!

43 σχόλια:

  1. Τι φαγητό είναι αυτό!!!!!!! να φας και το πιάτο! τρελαίνομαι για μελιτζάνες !
    καλή μας όρεξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσει,όντως είναι πολύ νόστιμο,αντε καλη μας όρεξη ,ναι,φιλια.

      Διαγραφή
  2. Καλή όρεξη δε λες τίποτα Νέλλη μου... Με τέτοιο φαγητό πώς να μην υπάρχει όρεξη! Πρέπει να είναι φανταστικό! Μ'αρέσουν πολύ οι μελιτζάνες. Και με συνοδεία φετούλας θα είναι τέλειο! Θα το δοκιμάσω το συντομότερο δυνατόν!
    Καλό μεσημέρι και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πηνελόπη μου,εμένα είναι απο τα αγαπημένα μου πιάτα,το φτιάχνω αρκετά συχνα την εποχή που έχει φρέσκα λαχανικά,δοκίμασε το και πες μου,πολλα φιλιά.

      Διαγραφή
  3. μονο που βλεπω μελιτζανα και σκορδοοοοοοοοοοοοοο..............μου τρεχουν τα σαλια.........η μαμα μου κανει το γλυκο σου..........εγω την τελευταια φορα εβαλα και κανονικο νες καφε απο πανω και ελιωσε και εγινεεεεεεεεεεεεεεεεεε..........με λιγο σκονη κακαοοοοοοοοοοοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφάκι μου,αντε να το φτιάξεις έχει τις γευσεις που σου αρέσουν και είναι νόστιμο πιάτο,ωραία παραλλαγή έκανες στο γλυκό θα έγινε πολυ ωραίο φαντάζομαι,φιλάκια.

      Διαγραφή
  4. Χρυσούλα μου, είσαι καταπληκτική!!! Τι φαγητό μας παρουσίασες σήμερα!!! Θα το φτιάξω την Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλη επιτυχία Μαίρη μου ,φτιάξτο,μια χαρά πάει για Κυριακάτικο,φιλακιααααααααα

      Διαγραφή
  5. Νέλλη, φαίνεται πεντανόστιμο :)
    Νομίζω θα το μαγειρέψω την Κυριακή επίσημα που θα'χω καλεσμένους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια χαρα είναι για φαγητο Κυριακης,δοκιμασε το ,θα το βρεις πολυ νόστιμο και ελπιζω να το εγκρινουν οι καλεσμενοι σου.

      Διαγραφή
  6. Ααα!
    Ευχάριστο ξάφνιασμα το πιάτο σου Χρυσούλα!
    Η ιδέα να τυλίξεις τα κομμάτια του κρέατος με τις μελιτζάνες είναι νομίζω αυτό που το απογειώνει!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι το φτιάχνω έτσι για να μένει και η μελιτζανα ολοκληρη και πανω στο κρεας,ετσι εχω και τις δύο γεύσεις μαζί.Φιλακια.

      Διαγραφή
  7. Aααααααα, μοσχαράκι με μελιτζάνες, από τα πιο αγαπημένα μου πιάτα Νέλλη μου!
    Ο ιδιαίτερος τρόπος που το μαγείρεψες μου αρέσει πάρα πολύ!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρεσει και μένα αυτό το φαγητό και το φτιάχνω συχνα,φιλάκια και απο μενα.

      Διαγραφή
  8. Πω,πω Νέλλη μου ,θα μας αποτελειώσεις με τις νοστιμιές σου !! Τρελλαίνομαι αλλά οι νεαροί μου ούτε να το πλησιάσουν ...και έτσι όταν κάποια φίλη μαγειρεύει μου φέρνει .Ο τρόπος που το παρουσιάζεις το κάνει ζηλευτό !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολυμπια λυπαμαι που δεν είμαστε κοντά να το τρώμε παρέα,τελικα αυτοι οι νεαροί τα πιο ωραία χανουν το ξερω απο έναν που εχω εδω χαχαχαχα ,καλο βράδυ.

      Διαγραφή
  9. Ενα από τά πιό αγαπημένα μου φαγητά,Νέλη μου!!!!Πεντανόστιμη η συνταγή σου!!
    Θά τό δικιμάσω αύριο!!Ο άντρας μου τρελαίνεται γιά μελιτζάνες!!!
    Καλό Σ/Κ!!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μένα dimi μου,αντε οταν το φτιάξεις να μου πεις,φιλακια πολλα και απο μενα.

      Διαγραφή
  10. Καλησπέρα...μου αρέσει που μοιράζεσαι μαζί μας όλα τα φαγητά σου...για όλα τα γευστικά γούστα....
    κανένα από αυτά τα δυο δεν τα έφαγα ποτέ μου...μοσχάρι,μελιτζάνες
    σαλάτα και φέτα μου αρέσουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω τα μοιραζομαι ,και όποιος θελει τα δοκιμαζει χαχαχαχα,εσυ θα περιμενεις το επομενο αφου ποτε σου δεν εχεις φαει τιποτε απο τα υλικα που εχει πολλα φιλια.

      Διαγραφή
  11. Αυτό το φαγητό το φτιάχνω σε ειδικές περιστάσεις και γίνεται πάντα αναρπαστο. Το δικό σου πρέπει να έγινε λουκούμι αν κρίνω απο τις φωτογραφίες! Αν ξεμείνει καμιά μερίδα, ευχαρίστως θα τη διεκδικήσω! ! :-)
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελα εσυ να το διεκδικησεις και θα φτιαξουμε καινουριο, θα βάλεις και εσυ καμμια ιδεούλα και θα το φτιάξουμε πιο σουπερ...φιλακια και απο μενα.

      Διαγραφή
  12. Τέλειο κυριακάτικο φαγητό!Πεντανόστιμο και άκρως μαμαδίστικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είμαι φαν της μαμαδιστικης κουζινας,μου φερνει στο νου παλιες καλες μερες.τοτε που ολα ηταν απλα και όμορφα.

      Διαγραφή
  13. Όμορφη συνταγή
    Μπράβο σου που μας το πρότεινες
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Νόστιμο πιάτο και με ιδιαίτερο τρόπο μαγειρεμένο!
    Ευχαρίστως θα το έτρωγα έτσι όμορφα σερβιρισμένο από τα χεράκια σου!

    Καλή Κυριακή Νέλη μου!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγάλη μου τιμή να το λες Ζαμπία μου,εσυ που κανεις θαύματα στην κουζινα,σ ευχαριστω για τα καλα λόγια,καλο βραδυ.

      Διαγραφή
  15. Ενα βραβείο σε περιμένει εδώ, http://okosmostisgnosis.blogspot.com/2013/09/blog-post_29.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημέρα γλυκιά μου Νελλίτσα..καλή βδομάδα να έχουμε..τι μας έχει το κορίτσι μας σήμερα??πρόταση εξαιρετική..απο τα πιό νόστιμα φαγητά της Ελληνικής κουζίνας!!την σούπερ πινελιά βέβαια την έδωσες με το τύλιγμα της μελιτζάνας και στη συνέχεια στο φούρνο..ειλικρινά δεν είχα σκεφτε'ι ότι μπορεί να γίνει και εκτός κατσαρόλας!!εξαιρετική πρόταση και καταπληκτικό το presentation!!!-να σε πω και Χρυσούλα με τα χρυσά χεράκια και με τις χρυσές προτάσεις..-δεν θυμ΄'ομουνα ότι σε ήξερα σαν Χρυσούλα,σε έχω συνηθίσει Νελλίτσα!-άπειρα φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα και εγω το εχω συνιθισει τοσο πολυ το Νελη που μου αρεσει πολυ,οπως θες πες με ,σε ευχαριστω για τα γλυκα και όμορφα σου λογια,να εισαι καλα,φιλια.

      Διαγραφή
  17. Σου έχω κάτι στο χώρο μου Νελλίτσα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μου αρέσει το μοσχάρι και οι μελιτζάνες!!! Μια νέα πρόταση από σένα που είμαι σίγουρη πως θα λατρέψω όπως όλες μέχρι τώρα!!
    Αχ!! τι μου έκανες φιλενάδα με το γλυκό σταφύλι!! Το έφτιαξα τρεις φορές μέχρι τώρα! Το δεύτερο το έχασα για δεευτερόλεπτα!! Μου κόλλησε! :(( Το πρώτο το έφαγα όλο μόνη μου ( μην γελάς καθόλου!!! Αποφεύγω την ζυγαριά)....Το τρίτο έγινε μια υπέροχη διπλή δόση και κρατιέμαι μην το φάω!! χαχαχα μικρές κουταλίτσες τώρα!!Καλό απόγευμα και μια όμορφη εβδομάδα!! Φιλάκια πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο χαίρομαι που σου άρεσε και εμεις εδω το τιμάμε δεοντως,κανουμε και δυο και τρεις φορες,οπως και τη φραουλα την Ανοιξη,να το φτιαχνεις ειναι ευκολο πολλα φιλια.

      Διαγραφή
  19. Πεντανόστιμο φαίνεται...και μου θύμισες πόσο πεινάω!!..χαχα!
    Φιλιά πολλά και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντε να φας τοτε αχαχαχα ,ειναι οντως νοστιμο,πολλα φιλιά και απο μενα.

      Διαγραφή
  20. Αν και σηκώθηκα από το τραπέζι πριν από λίγο, ανοίγοντας το μπλοκάκι σου και αντικρίζοντας από την μία το πιάτο με τα υπέροχα ζυμαρικά και από την άλλη το υπέροχο πιάτο που ετοίμασες, τι να πω, άρχισε να γουργουρίζει πάλι η κοιλίτσα μου!!!! Καλό μήνα και πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πω πω ειδες ποσο επηρεαζει τελικα μια εικονα? Και εγω το παθαίνω αυτό,πολλα φιλια και απο μένα.

      Διαγραφή
  21. Καλό γευστικό και χαρούμενο μήνα Νελάκι μου!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ Χαρα μου και σε σενα,πολλα φιλια.

      Διαγραφή
  22. Απαντήσεις
    1. Για τα δικα μου γουστα ειναι...Καλο βραδυ.

      Διαγραφή
  23. Αυτή ειναι η απάντηση μου σε όλους όσους κυρήσσουν ότι το κοκκινιστό μοσχάρι τρώγεται μόνο με κριθαράκι ή μακαρόνια!
    Πολύ μου άρεσε η συνταγή σου, είναι αυτό που λέμε "μερακλίδικη"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........