Κυριακή, 1 Σεπτεμβρίου 2013

Καλό μήνα,καλο Φθινόπωρο...........

 Πάει και αυτό το Καλοκαίρι ,μας έκλεισε πονηρά το μάτι,χαμογέλασε παιχνιδιάρικα,και τράβηξε γι άλλους τόπους δίνοντας μας ραντεβού σε λίγους μήνες ξανά.
 Τέρμα οι διακοπές σε ωραία νησάκια με τις παραλίες και τα μπάνια ,τα γραφικά ταβερνάκια ο ζεστός Ήλιος, τα τζιτζίκια ,η ξενοιασιά της άδειας από τη δουλειά και η χαλαρή διάθεση.
 Τέλος οι ατέλειωτες βόλτες στις παραλίες με το δροσερό αεράκι να σου χαϊδεύει το πρόσωπο και το μάτι να κοιτάει το απέραντο γαλάζιο,εκεί που ουρανός και γη γίνονται ένα.
 Καλωσορίζουμε το Φθινόπωρο ,με τη γλυκιά του μελαγχολία τα ζεστά και γλυκά του χρώματα,με τις προετοιμασίες του για το Χειμώνα που θα μας χτυπήσει την πόρτα γρήγορα,με τα παιδιά να ξαναγεμίζουν τα άδεια σχολεία, με τα πρωτοβρόχια του, με το ζεστό αλλά λίγο θλιμμένο Ήλιο του με τον τρύγο ,και τη σπορά του.
 Από μικρό παιδί θυμάμαι με μάγευε αυτή η εποχή, μου άρεσαν οι ωραίοι μεγάλοι περίπατοι μετά το μεσημεριανό φαγητό και το σκόρπισμα των κίτρινων φύλλων από το παραμικρό φύσημα του αέρα.Ναι το παραδέχομαι ότι είμαι τύπος πιο πολύ του Χειμώνα.
 Οι μέρες αρχίζουν και γίνονται μικρές και οι νύχτες όλο και κερδίζουν έδαφος εις βάρος τους,αλλά αποκτάνε μια γλύκα και σου φέρνουν μια παρείστικη διάθεση.Νομίζω ότι τελικά τα πάντα εν Σοφία εποίησε....οι εναλλαγές στη ζωή μας έρχονται να την κάνουν πιο όμορφη πιο ενδιαφέρουσα και πιο γλυκιά.Αρκεί να βλέπουμε και στα δύσκολα το καλό και από το άσχημο πάντα να βγαίνει το θετικό προς τα έξω...Είμαστε σε δύσκολους καιρούς για όλους μας, όμως ας είμαστε αισιόδοξοι και ας φροντίσουμε να δούμε πάντα το ποτήρι μισογεμάτο,ποτέ μισοάδειο η..εντελώς άδειο...χαμόγελο δύναμη και πολλή πολλή αγάπη για τους γύρω μας
Για να καλωσορίσουμε λοιπόν το φθινόπωρο και να σας γλυκάνω λιγάκι,γιατί ίσως μερικοί να μελαγχολήσατε κερνώ γλυκό κουταλιού σταφύλι (η συνταγή λιαν συντόμως χαχαχαα)
Και να σας χαρίσω και ένα τραγουδάκι για να το ακούσουμε όλοι μαζί
Σας φιλώ με αγάπη και σας εύχομαι καλό μήνα και καλό Φθινόπωρο...και μην ξεχνάτε να λέτε σ αγαπώ στα αγαπημένα σας πρόσωπα..........

46 σχόλια:

  1. κι εγώ τύπος του Χειμώνα είμαι!
    και τον περιμένω πως και πως να μαζευτούμε λίγο....το μόνο που δε θέλω να σκέφτομαι είναι το στρωσιμο χαλιών και γενικό καθάρισμα χαχαχαχα

    καλό Φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε τι να γίνει χρειαζονται και αυτά,ας τον περιμένουμε λοιπον με καλη διάθεση και ετοιμασιες διαφορες,καλο φθινόπωρο και σε σενα.

      Διαγραφή
  2. Εμένα πάλι τύπο του χειμώνα δε με λες μια κι έχω αλλεργία στο κρύο..χαχα!!
    Φθινοπωρινό και ανοιξιάτικο όμως με λες!!
    Το σταφυλάκι σου φαίνεται υπέροχο!
    Καλό Φθινόπωρο!!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Oι εποχες που αναφερεις οτι σου αρέσουν ειναι οι πιο γλυκές του χρονου,καλο Φθινόπωρο να έχουμε λοιπόν και να το χαρουμε,πολλά φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Kαλο μηνα και σε σενα καλο Φθινοπωρο ,φιλακια.

      Διαγραφή
  4. Καλό μήνα Νέλλη μου!
    Το σταφυλάκι σου υπέροχο δείχνει!
    Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό Φθινόπωρο να έχουμε,ναι εγινε πολυ ωραιο ,πολλα φιλια και σε σενα.

      Διαγραφή
  5. Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο φιλενάδα μου!! Στην υγειά μας με το "μισογεμάτο" ποτήρι και αισιοδοξία για να τα καταφέρουμε! Τρελαίνομαι για γλυκό σταφύλι!!! Περιμένω την δική σου συνταγή! Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό φθινόπωρο φιλεναδα,στην υγεια μας και ολα καλα να είναι για όλους μας,την εχω βαλει τη συνταγη ελπιζω να σου αρεσει ,φιλιά πολλά και απο μένα.

      Διαγραφή
  6. Καλό μήνα Νέλη μου!!!Καλό Φθινόπωρο!!!Εγώ πάλι,προτιμώ τό καλοκαίρι καί τήν Ανοιξη!!!Αλλά τρελαίνομαι γιά γλυκό σταφύλι!!!Περιμένω συνταγή!!!!Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό Φθινόπωρο να έχουμε,ειμαστε αντίθετες στις εποχες αλλα αγαπάμε το γλυκό σταφυλι,η συνταγή μπηκε δες την και αν σου αρέσει φτιάξτο για τον απογευματινο σας καφέ ,πολλα φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  7. Νέλλη μου καλό μήνα και όμορφο φθινόπωρο ! Δεν είμαι του φθινοπώρου αλλά τρελλαίνομαι για τα χρώματα του και τις γεύσεις του !Κρασάκι ,πελτέ ,γλυκάκι όπως το δικό σου ,αποστάξεις τσίπουρου και προπαντός δροσιά και θαλπωρή !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ομορφο Φθινόπωρο να έχουμε Ολυμπία μου,εχει χαρές το Φθινοπωρο και μια γλύκα και μια μελαγχολια μαζι,απο δροσια? αυτο ειναι που μ αρεσει και ολα τα αλλα μαζι...

      Διαγραφή
  8. Ζήλεψα και πάω για να φτιάξω γλυκό σταφύλι πριν δώσεις συνταγή.
    Κάτι καταφέρνω κι εγώ από μόνη μου.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλα θα κανεις,οσο έχει ακόμη ωραία σταφύλια,ειναι πολύ νόστιμο,καλο Φθινόπωρο και καλη επιτυχία στο γλυκό σου.

      Διαγραφή
  9. Καλό Μήνα Νέλη μου.

    Γλυκό σταφύλι δεν θα φτιάξω, οπότε θα κεραστώ από το πανέμορφο δικό σου! :)

    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μας Φθινόπωρο,ναι ναι να κεραστείς,ασε εφτιαξα εγω για σενα,φιλια πολλα.

      Διαγραφή
  10. Καλο μηνα Νελη μου,και καλη εβδομαδα να εχεις..Καθε μηνας εχει τις δικες του ομορφιες,φυσικα το καλοκαιρι θελω να πιστευω ειναι η καλυτερη εποχη για ολους.
    Το γλυκο σταφυλι δειχνει υπεροχο!!!
    Καλο σου βραδυ και πολλα φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό Φθινόπωρο,ναι καθε μηνας εχει τις ομορφιες του και τις χάρες του αλλα πιστεψε με για μενα δεν είναι η καλύτερη εποχη το Καλοκαίρι και χαίρομαι που εφυγε,πολλά φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  11. Καλό μήνα. και καλό φθινόπωρο Νέλη. Μετο καλό δε (όσο γίνεται) σε όλα όσα μας περιμένουν από δω και πέρα.
    Η ζωή μας κάνει άλλωστε κύκλους, όπως κάνει και ο χρόνος με τις εποχές που έχει μέσα του.
    Καλημέρες πολλές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό Φθινόπωρο,η ζωή και οι κυκλοι της είναι νομιζω ότι πιο ενδιαφερον εχει ο ανθρωπος, εύχομαι να γυρνάει η ζωή για τον καθένα και να δείχνει το καλό της προσωπο, καλο ξημερωμα.

      Διαγραφή
  12. Καλό μήνα κι ένα γλυκό φθινόπωρο εύχομαι Νελλίτσα μου..όπως στις μαγευτικές φωτογραφίες που έχεις στην ανάρτησή σου..πολύ γλυκό και το τραγούδι της Χαρούλας που μας έβαλες ματάκια μου...το σταφυλάκι πρέπει να το τιμήσουμε γιατί δείχνει λαχταριστό..καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου..ανυπομονώ για νέες yummy yummy προτάσεις απο τα χρυσά σου χεράκια!!!άπειρα φιλάκια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό Φθινόπωρο γλυκεια Kate εμενα μου αρέσει πολυ αυτη η εποχή με τη μελαγχολια της και τη γλυκα της,εφθασε η συνταγη που υποσχεθηκα δες την και πες μου πολλα πολλα και γλυκά φιλιά.

      Διαγραφή
  13. Άκρως καλοκαιρινός τύπος, δεν χαίρομαι καθόλου που το καλοκαιράκι μας αποχαιρετά! Αφού όμως δεν μπορώ να το αλλάξω, θα προσπαθήσω να περάσω όσο καλύτερα μπορώ, μέχρι να ξανάρθει! Πολύ όμορφες φωτογραφίες Νέλλη μου! Όσο για το γλυκό... θα περιμένω τη συνταγή!
    Καλή εβδομάδα, καλό μήνα και καλό φθινόπωρο! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυπάμαι για όλους εσάς που χασατε μια εποχή που σας άρεσε αλλα καθε πραγμα κανει τον κυκλο του και ξαναρχεται,θα ξαναρθει πολυ γρήγορα ,η συνταγη ειναι ετοιμη και ευκολη φτιάξτο ,καλο φθινόπωρο ,φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  14. Καλό μήνα, καλό φθινόπωρο, με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό φθινόπωρο,ναι με υγεια πάνω απ ολα.

      Διαγραφή
  15. Τι όμορφη ανάρτηση, τι ωραίο κείμενο!
    Καλό φθινόπωρο Νέλη μου!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό Φθινόπωρο να έχουμε Ερμιονη μου,σε ευχαριστώ ,φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  16. Εγώ είμαι σίγουρα καλοκαιρινός τύπος αλλά μου άρεσε ο τρόπος που παρουσίασες το φθινόπωρο που έρχεται και που μας κερνάς υπέροχο γλυκό σταφύλι! Εννοείται ότι αναμένουμε τη συνταγή!
    Πολλά φιλάκια και καλά φθινοπωρινά μαγειρέματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό Φθινόπωρο και εύχομαι να περασει ο καιρός και να ξανάρθει η αγαπημένη σου εποχή,η συνταγή έτοιμη και δες την και πες μου,πολλα φιλιά και απο μένα και περιμένω ωραια φαγητα και προπαντως ωραια κείμενα.

      Διαγραφή
  17. υπέροχο τραγούδι Νέλη μου,και υπέροχα όμορφες οι φωτογραφίες σου.Ναι λοιπόν,μέσα τα κεφάλια,και ας βγάλουμε τους επόμενους μήνες με ευχάριστες αναμνήσεις του καλοκαιριού μας-)))
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό φθινόπωρο ,εμενα πολυ μου αρέσει το Φθινόπωρο και δεν νοσταλγω καθολου το Καλοκαίρι,θα χαρω τωρα που ειναι για μενα μια όμορφη εποχη,πολλα φιλια και απο μενα.

      Διαγραφή
  18. Μας ταξίδεψες Νέλη! Μπράβο για την αισιοδοξία και τη δύναμη που έδωσες μέσα από μία ανάρτηση! Καλό φθινόπωρο και καλό χειμώνα σιγά σιγά σε σένα και στους αγαπημένους σου! Και να μαγειρεύεις για να μας δείχνεις και κάποια μυστικά !!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που ταξιδεψατε μαζί μου,καλο Φθινόπωρο να έχουμε και θάμαστε εδω να μαγειρεύουμε, να τα λεμε, να μοιραζόμαστε στιγμές και κομματια της ζωης μας,πολλα φιλιά.

      Διαγραφή
  19. Τι όμορφη ανάρτηση!!!Να έχεις ενα υπέροχο φθινόπωρο εύχομαι!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό φθινόπωρο και σε σενα πολλα φιλιά καλα να περνάς πάντα.

      Διαγραφή
  20. Αγαπημένη φίλη Νέλη, νοσταλγική η ανάρτησή σου για μια εποχή που μόλις έφυγε... Ένα υπέροχο καλωσόρισμα του φθινοπώρου, γεμάτο θετική σκέψη και αισιοδοξία!
    Σου εύχομαι ολόψυχα να έχεις ένα όμορφο, δημιουργικό μήνα κι ένα φθινόπωρο γεμάτο έμπνευση και χαρούμενες, δημιουργικές στιγμές!
    Περιμένουμε με ανυπομονησία τις συνταγές σου, που τις περισσότερες φορές αποτελούν θύμισες των παιδικών μας χρόνων, γύρω απ' το ζεστό, οικογενειακό τραπέζι...
    Αντώνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι πάρα πολυ φίλε Αντώνη να διαβάζω αυτά πο σένα εναν άνθρωπο που ειναι ο ιδιος η αισιοδοξια και η θετικότητα προσωποποιημενη ,να είσαι παντα κοντα στα μικρα μας αγγελούδια και να κανεις να χαμογελούν όπως μονο εσυ ξερεις, ευχομαι στα Παιδικα χαμόγελα να υπαρχουν πολλα πολλα χρόνια για να μας διαφωτιζουν για πάρα πολλα θέματα, να είσαι υγιης και να χαιρεσαι τους δικους σου.

      Διαγραφή
  21. GREAT POST :) I really like your blog ...do you have bloglovin??

    Check out my new post..cute Swedish balonies:)

    have a great day dear :)

    LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ωραία η ανάρτηση σου και οι φωτος ...
    κρίμα που τελειώνει το καλοκαίρι , λυπούμαι ... δε μου αρέσει το φθινόπωρο ούτε ο χειμώνας...αλλά εντάξει η κάθε εποχή έχει την ομορφιά της..
    σου εύχομαι να την περάσεις όμορφα αυτή την εποχή, την αγαπημένη σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........