Δευτέρα, 19 Αυγούστου 2013

Μιά νόστιμη σαλάτα......


3πατάτες,1κολοκυθάκι,200 γραμμάρια  φασολάκια μαυρομάτικα,μισό φλυτζανάκι του καφέ ξύδι άσπρο,2 σκελίδες σκόρδο,αλάτι ,μαύρο πιπέρι,μαϊντανό ,1 λεμόνι,και 1 ποτηράκι κρασιού ελαιόλαδο.
Καθαρίζετε κόβετε και βράζετε τα λαχανικά σε νερό αλατισμένο μέχρι να μαλακώσουν.
Βάζετε στο μπλεντεράκι,το σκόρδο ,το αλάτι ,το πιπέρι ,το ξύδι ,το χυμό από το λεμόνι ,το μαϊντανό και το ελαιόλαδο και τα χτυπάτε μέχρι να κοπούν τα υλικά και να ενσωνατωθούν με τα υγρά,έτσι έχετε ένα πολύ ωραίο ντρεσιγκ για τη σαλάτα σας.
Βάζετε τα λαχανικά σε σαλατιέρα,και ρίχνετε το ντρέσιγκ πάνω.
Τρώγεται και ζεστή η σαλάτα ,αλλά και κρύα γιατί διατηρείται στο ψυγείο για μερικές μέρες.
Συνοδεύει πολύ ωραία ψάρια ψητά,αλλά μπορείτε να τη φάτε και σκέτη σαν ένα ελαφρό γεύμα.
                                   ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!!!!!!!!!!!!

29 σχόλια:

  1. Φαίνεται πραγματικά πεντανόστιμη!!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι μια ωραία σαλατα...αν τρως και το σκορδο ειναι πολυ καλη...φιλια.

      Διαγραφή
  2. Νέλλη ,καλημέρα ! Μία ωραία παραλλαγή της συνηθισμένης βραστής πατάτας !Ενθουσιάστηκα και πιστεύω ότι εκτός από σαλάτα είναι και ένα πλήρες ,ελαφρύ βραδινό γεύμα !Θα την κάνω σίγουρα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι τελειως διαφορετικη αυτη η σαλατα και τρωγεται και σαν ελαφρυ γευμα...πολυ χορταστικο και υγιεινο.

      Διαγραφή
  3. Μια κοινή σαλάτα βρασμένων λαχανικών αποθεώθηκε με το ντρέσινγκ που της πρόσθεσες!

    Καλό μεσημέρι Νέλη μου!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ισως είναι οι μικρες λεπτομέρειες που κανουν τη διαφορα,καλο βραδυ Ζαμπία μου,φιλιά.

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Νέλη μου!!Καλή εβδομάδα!!!
    Πολύ νόστιμη η σαλάτα σου!!!Αλλά καί τό ντρέσινγκ πού τής συνοδεύης,τέλεια!!!!
    Μού αρέσουν πολύ τά μαυρομάτικα!!Θά τήν δοκιμάσω!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα πιο νόστιμα φασόλια νομίζω πως είναι τα μαυρομάτικα είναι πολυ ωραία σαλάτα..δοκιμασε την,φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  5. είμαι φαν του σκόρδου οπότε θα την προτιμήσω!
    καλή εβδομάδα Νέλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τη φτιάξεις τότε είναι νοστιμη και τρώγεται και σαν κύριο πιατο αν θες να φας ελαφρά.

      Διαγραφή
  6. Πεντανόστιμη θα΄ναι...γεμάτη αρώματα!!
    Θα την προτιμήσω στη δροσερή της εκδοχή...
    Σ ευχαριστούμε!!!
    Πολλά φιλιά...
    ***Αννιώ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως πολύ νόστιμη,εμενα μου αρέσει πιο πολυ ζεστή,αλλα δοκιμασε την σε κρυο αφου την προτιμας ετσι,πολλα φιλια και απο μένα και εγω ευχαριστώ για τα ωραία σχολια..

      Διαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. Είναι όντως καλή Ελενα μου,φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  8. Ότι πρέπει για το "ταπεράκι" του γραφείου, Νέλλη, καθώς επανερχόμαστε την καθημερινότητα μας.
    Καλό μεσημέρι εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολυ βολικη και νόστιμη όντως αντε καλη προσαρμογη...να τη δοκιμασεις,καλο βραδυ.

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα φιλενάδα μου!!! Θα την φτιάξω για τον επίσημο "δοκιμαστή" των συνταγών σου και για μένα θα αφαιρέσω το βραστό κολοκύθι!! :)) Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. O δοκιμαστης μου ε? χαχαχαχ ωραιο να εχω και επισημο δοκιμαστη,φατην και εσυ το κολοκυθι δε φαινεται και πολυ και δενει ωραια με τα αλλα λαχανικα,φιλακια και απο μενα.

      Διαγραφή
  10. πολύ ταιριαστά μεταξύ τους και ελαφριά.Μούρλια φαίνεται,θα τη δοκιμάσω-)))

    Πολλά φιλιά φίλη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σου αρέσει νομιζω,αντε να τη δοκιμασεις πολλα φιλια και απο μενα.

      Διαγραφή
  11. Πολυ ωραια ακομη και για κυριως γευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι όντως ενα ελαφρυ και νοστιμο πιατο...

      Διαγραφή
  12. Νελίτσα μου καλώς σε βρίσκω μετα τις διακοπές κοριτσάκι μου..εύχομαι να πενάς όμορφα και χαρούμενα..σέυχαριστώ για τα γλυκά σου σχόλια στο νέο μου ποίημα..εγώ τι να πω εδώ για την σούπερ αρωματική σου σαλάτα...υγιεινή,νόστιμη..όπως πάντα...απίστευτα πιάτα..οι συνταγές σου φέτος ταξίδεψαν σε διάφορα μέρη..εκεί όπου έκαναν διακοπές οι φίλες μου..και πήρα κι εγώ την επιβεβαίωση για τις προτάσεις που τους έκανα απο την κουζίνα σου...σε φιλώ καρδούλα μου..θα τα λέμε συχνά απο δω και πέρα...μαζεύεται όσο περνάει ο καιρός η μπλογκογειτονίτσα μας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ και εγω που η μαγειρικη μου ταξιδεψε παντου,με τιμας μ αυτο που λες,ειναι πολυ απλα τα πιατα μου ,το καθημερινο μας φαγητο βαζω νασαι καλα...ναι τελειωνει το Καλοκαιρι και θα μαζευτει παλι η παρεα,φιλια πολλα.

      Διαγραφή
  13. Μμμμ! Ωραία σαλάτα και απολαυστικό το dressing. Με λίγο ψωμάκι μια χαρά θα την έτρωγα ως κυρίως πιάτο! Να είσαι καλά Neli! Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ναι σηκωνει λιγες βουτες με ψωμακι,και εσυ να εισαι καλα καλο βραδυ.

      Διαγραφή
  14. Μιαμμμμμ!! Υπέροχη σαλάτα κι ό,τι καλύτερο για τη δίαιτά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Λατρεύω τις βραστές πατάτες Θα την κάνω σίγουρα Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. καλώς βρεθήκαμε και πάλι..χαίρομαι που είμαι ξανά εδώ στο σπιτάκι σου με τις ωραίες συνταγές και προτάσεις σου.. μου αρέσουν οι σαλάτες..σχεδόν με όλα τα φαγιά τρώω σαλάτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........