Κυριακή, 21 Ιουλίου 2013

Κοτόπουλο με φασολάκια


 4 φιλέτα μπούτι κοτόπουλου,600 γραμμάρια φασολάκια (εγω έχω βάλει ανάμικτα αναρριχόμενα με μαυρομάτικα),μισό ματσάκι μαϊντανό,3 ώριμες ντομάτες,ενα κρεμμύδι μεγάλο,2 σκελίδες σκόρδο,αλάτι , ένα κουταλάκι τσαγιού κοφτό ζάχαρη,πιπέρι κόκκινο και μαύρο,ελαιόλαδο,νερό.
 Καθαρίζετε και πλένετε τα φασολάκια.
Πλένετε τις ντομάτες και καθαρίζετε τις σκελίδες το σκόρδο.
 Κόβετε  το κρεμμύδι ,το μαϊντανό  και τα βάζετε μαζί με το κοτόπουλο,το λάδι,το κόκκινο και και μαύρο πιπέρι να τσιγαριστεί στην κατσαρόλα.
Μόλις μαραθούν λίγο ρίχνετε τα φασολάκια τη ντομάτα και τη ζάχαρη .

 Τα αφήνετε να πάρουν μια δυο βράσεις και ρίχνετε το νερό ,ίσα να σκεπάσει τα φασολάκια.
Τα βράζετε μέχρι να σωθεί το νερό και να μαλακώσουν τα φασολάκια και το κρέας σε σχετικά σιγανή φωτια.
Αν χρειαστεί ισως βάλετε άλλο λίγο νερό.
Το συνοδεύετε με τυρί φέτα  και ότι σαλάτα θέλετε εσείς.

Όπως καταλάβατε τα φασολάκια είναι απο τον κήπο και ήθελα να σας δειξω και το φυτό...τα αγγουράκια πάλι δεν έχουν καμμία σχέση με τη συνταγή αλλά ήταν συγκομιδή της ίδιας μέρας και είπα να τα βάλω δίπλα να τους κάνουν παρέα στη φωτογραφιση...
                    ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!!!!!!!!!!

34 σχόλια:

  1. Χρυσούλα μου, πεντανόστιμο φαγητό μας παρουσίασες πάλι!!! Ειδικά με τη φρέσκια ντοματούλα είναι τέεεελειο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαιρη μου για τα καλά σου λόγια,ναι με τη φρέσκια ντομάτα τα φασολάκια έχουν άλλη γεύση.

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα Νέλη μου!!!
    Πώ πώ!!!Φασολάκια από τόν κήπο σου!!!Τί τό καλύτερο!!!
    Πολώ ωραία συνταγή!Μέ κοτόπουλο δέν τήν έχω φτίαξει!!!
    Θά δοκιμαστεί!!!Καλό βράδυ!!!Φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι έχει και τα καλα ο κηπος ,εκτος απο λουλουδια εχει την πρακτικη του πλευρα,είναι ωραία συνταγη,ελαφριά και νόστιμη,φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  3. Κοτόπουλο με φασολάκια, και δικό μας αγαπημένο φαγάκι επίσης!
    Φασολάκια από τον κήπο όμως δεν έχουμε, και τα ζηλεύουμε ;-)
    Φιλάκια Νέλλη μου, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί έχουμε μερικά καλά Ελενα μου,είναι ωραιο φαγητο το έμαθα απο την πεθερα μου ,γινεται πιο νοστιμο με χωριατικο κοτοπουλο αλλα δεν ειχα αυτη τη φορα,φιλακια.

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα φιλενάδα μου!!! Το φαγητό φαίνεται σκέτη νοστιμιά και είμαι σίγουρη πως με τα δικά σου φασολάκια γίνεται πολύ πιο νόστιμο. Δεν το έχω φτιάξει ποτέ με κοτόπουλο και θα το έλεγα υπέροχη πρόταση για αύριο!! Τώρα που βλέπω τα αγγουράκια θυμήθηκα το καρπούζι που μεγάλωσε μέσα στην γλάστρα πέρυσι. :))
    Να έχεις ένα όμορφο βράδυ!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντε δοκιμασε το ειναι ελαφρυ και νόστιμο,χχαχαχ το θυμασαι το καρπουζι ε? φετος δεν ειχαμε κανενα τετοιο ευτραπελο χαχαχαχ
      καλό βράδυ και φιλάκια πολλα και απο μένα.

      Διαγραφή
  5. Πεντανοστιμο μαμαδιστικο φαγητο που λατρευουμε Νελλη μου,γεια στα χερια σου..οσο για τα ζαρζαβατικα του κηπου σου,αλλο πραγμα..κι εγω φυτευω καθε χρονο..εχω ντοματιες,πιπεριες,κολοκυθακια,μελιτζανες ,αγγουρια,ντοματινια..θελουν μεγαλη περιποιηση αλλα αξιζουν να τους την δωσεις..Πολλα φιλια και καλη εβδομαδα...να εισαι παντα καλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ Γωγουλα μου,ναι τα λαχανικα του κήπου έχουν άλλη νοστιμια,είναι αγνά και επι πλέον έχεις τη χαρά να τα δεις να μεγαλωνουν,πολλα φιλια και απο μένα.

      Διαγραφή
  6. Πολύ νόστιμο και καλοκαιρινό το φαγητό σου σήμερα!
    Καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ναι άκρως Καλοκαιρινό,καλο βράδυ.

      Διαγραφή
  7. Τα φασολάκια δε τα τρώω αλλά το κοτόπουλο φαίνεται πεντανόστιμο.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι νόστιμο σαν πιάτο όλο μαζί αλλά αν δε σου αρέσουν τα φασολάκια ναι μπορε΄ςι να φας μονο το κοτοπουλο,φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  8. Τέλεια ταιριαστός συνδυασμός και πολύ σωστός διατροφικά.
    Ζήλεψα και την ζαρζαβατοπαραγωγή σου!
    Από καρπούζια πώς πας φέτος; Φύλαξέ μου ένα φορτηγάκι από αυτά...:)

    Τα φτιάχνω με κόκκορα αλανιάρη και μας αρέσουν πολύ!

    Καλή εβδομάδα Νέλη μου, φιλάκια σου!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαρπουζια φετος δεν εχουμε,δεν μας εκανε την τιμη να μας ερθει καμμια ουρανοκατεβατη καρπουζια,αλλά φασολάκια κάτι θα κάνουμε,πολλα φιλια.

      Διαγραφή
  9. Θα αφήσω τη φέτα σε σας και θα φάω όλο το φαΐ!!..χαχα!!
    Καλή σου μέρα και καλή εβδομάδα..φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οτι θες πάρε ,χαχαχαχα μια χαρά ότι αρέσει στον καθένα,πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  10. Amazing and very delicious ;) I love tomatoes and green beans :)


    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ καλοκαιρινό πιάτο!
    Ελαφρύ, γευστικό και πολύ θρεπτικό, με ωραίο συνδυασμό υλικών!
    Ιδανικό και για τα πιτσιρίκια μας!
    Φιλιά καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι ελαφρυ και νόστιμο,βέβαια δεν ξερω αν τα πιτσιρικια θα το προτιμούσαν όπως μια πίτσα ας πουμε..φιλιά καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  12. Kαλησπέρα και καλή εβδομάδα...να χαίρεσαι τα καλούδια του κήπου σου... ωραία η πρόταση σου...με το φασολάκι δε τα πάω καλά δε το τρώω αλλά κοτόπουλο και σαλάτες και φέτα τρώω μου αρέσουν... τα γνήσια τα αγγουράκια του κήπου μας (και μεις έχουμε) έχουν τη γέυση του γνήσιου και μου αρέσουν πολύ....
    θέλω να σου ζητήσω συγνώμη που χάθηκα από τις σελίδες σου στο φεισμπουκ , νοιώθω άσχημα γι αυτό θέλω να σου το πω , απλά δεν βρίσκω χρόνο , μη νομίζεις κάτι άλλο..
    φιλούθκια καλή μου Νέλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλα Δελφινάκι και να περνάς όποτε και όταν θέλεις μην αγχώνεσαι,τα λαχανικα του κήπου έχουν άλλη νοστιμιά ,εχεις δίκιο,πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  13. Πεντανόστιμο φαγάκι Νέλη μου, ωραίος συνδυασμός!!!Ελαφρύ και πολύ θρεπτικό!
    καλή εβδομάδα, φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια ,να εχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο,φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  14. .•°♡♡♫° ·.

    Combinação perfeita de sabores!
    Ótima quarta-feira cheia de sol e saúde.
    Beijinhos.
    Brasil.•°
    °。✿✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. É uma combinação que me agrada muito, tem um bom fim de semana, beijos da Grécia

      Διαγραφή
  15. μπράβο Νέλλη μου! τέλεια η συνταγή σου, δεν το είχα ξαναδεί με κοτόπουλο! συγχαρητήρια από εμένα κυρίως για τον μπαξέ σου..στο μέλλον εύχομαι να τα καταφέρω κι εγώ με μία αυλή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ,είναι ένα φαγητο που το είδα πρώτη φορά στην πεθερά μου και μου άρεσε,ο κηπος δεν ειναι και τοσο μεγαλος αλλά μπορουμε να βαζουμε καποια πραγματα σου εύχομαι να αποκτησεις και εσύ όπως το θες.

      Διαγραφή
  16. Όπως πάντα συνταγές νοστιμότατες !!Το κοτόπουλο το ήξερα με μπάμιες ή πιπεριές ....με φασολάκια όχι .Καλή επιλογή έτσι για να αλλάξουμε το πιάτο και να μή φορτωθούμε θερμίδες !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκιμασε το Ολυμπία μου ίσως σου αρέσει,ναι δεν εχει πολλές θερμίδες ,και με μπάμιες είναι ωραίο.

      Διαγραφή
  17. τι σύμπτωση Νέλλη!!!Σήμερα είχα ακριβώς αυτό το φαγητό με ντοματούλες και φασολάκια από τον κήπο-)))
    Αγαπώ πολύ αυτόν τον συνδυασμό,και η συνταγή σου είναι και πάλι μούρλια όπως και η παρουσίαση-))))
    Πολλά φιλιά και καλά μπάνια-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες κάτι συμπτώσεις συνονόματη?χαχαχα και μένα μου αρέσει ο συνδιασμός κοτόπουλο φασολάκια,είναι πολύ νοστιμο και ελαφρύ πιάτο,πολλά φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  18. Γλυκιά μου Νελλίτσα ξενυχτάς κι εσύ απόψε..σου ανταποδίδω μεσάνυχτα επίσκεψη λοιπόν-το κοτόπουλο με τα φασολάκια καταγράφηκε επί τόπου στον σκληρό δίσκο πρέπει να είναι υπέροχο,μόνο με μπάμιες το έχω κάνει!!-θα σου πω όταν το κάνω!!ααααααα και οι πατατοκολοκυθοκεφτέδες σου έχουν καθιερωθεί πλέον στα μενού μας και τα δοκίμασαν και κάποιοι φίλοι μας Αμερικανοί και ξετρελλάθηκαν..θα ταξιδέψει και στο ΙIlinois η συνταγή σου!!σου στέλνω την αγάπη μου και χάρηκα που σου άρεσε η αφιέρωση!φιλάκια άπειρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........