Τετάρτη, 31 Ιουλίου 2013

Πατάτες με κιμά


 1,5 κιλό πατάτες,600 γραμμάρια κιμά,2 μεγάλα κρεμμύδια,1 πράσινη και 1 κόκκινη πιπεριά,μαϊντανό μισό ματσάκι,πιπέρι μαύρο και κόκκινο,αλάτι,ελαιόλαδο ,κρασί άσπρο,300 γραμμάρια φέτα,200 γραμμάρια κεφαλοτύρι,3 ντομάτες ώριμες,2 κουταλιές σούπας κορν φλαουερ,4 γεμάτες αλεύρι,1 κιλό φρέσκο γάλα,βούτυρο φρέσκο 50 γραμμάρια,1 αυγό.
 Κόβετε τις πατάτες αφού τι ς έχετε καθαρίσει, σε φέτες,ρίχνετε αλάτι λάδι πιπέρι και τις βάζετε στο γκριλ μέχρι να κοκκινίσουν.
 Ψιλοκόβετε στο μπλεντεράκι το κρεμμύδι και κόβετε τις πιπεριές σε ροδέλες,ψιλοκόβετε και τον μαϊντανό.
Όταν κοκκινίσουν οι πατάτες τις βγάζετε και στρώνετε τις μισές στο ταψί.
 Βάζετε από πάνω τον κιμά τον οποίο έχετε τσιγαρίσει με το κρεμμύδι ,τις πιπεριές και τις ντομάτες ,και τον αφήνετε να βράσει μέχρι να φύγουν τα υγρά του.
Τις πιπεριές τις βάζετε στο τέλος για να μην διαλυθούν.
 Τον στρώνετε πάνω από τις πατάτες καλά ώστε να τις σκεπάσει.
 Τρίβετε μετά τη φέτα με το χέρι σε σχετικά χοντρά κομμάτια και την απλώνετε να πάει παντού στο ταψί.
 Βάζετε από πάνω τις υπόλοιπες πατάτες και φτιάχνετε μια εύκολη κρέμα μπεσαμελ.

 Βάζετε το γάλα να ζεσταθεί και ρίχνετε το αλάτι το πιπέρι και το βούτυρο μέσα,το ανακατεύετε να λιώσει.
Ρίχνετε τις δυο κουταλιές κορν φλάουερ σιγά σιγά ενώ ανακατεύετε διαρκώς με το εργαλείο που χτυπάμε τα αυγά να γίνουν ομελέτα.
Ρίχνετε σταδιακά και το αλεύρι και το αφήνετε να σιγοβράζει μέχρι να γίνει μια κρέμα μέτρια,την κατεβάζετε από τη φωτιά και αφού την αφήσετε λίγο ρίχνετε και ένα αυγό μέσα.
 Την απλώνετε πάνω από τις πατάτες και  ρίχνετε και το τριμμένο κεφαλοτύρι.
Ψήνετε το φαγητό στον αέρα στους 200 βαθμούς Κελσίου.
Μόλις ροδοκοκκινίσει το βγάζετε και το αφήνετε να κρυώσει για να κόβετε καλά το κομμάτι.
Σας το λέω αυτό γιατί εγώ βιάστηκα λίγο και δεν μου βγήκε στη φωτογραφία όπως ακριβώς ήθελα.
Το συνοδεύετε με σαλάτα που σας αρέσει και κρασάκι άσπρο.
                                                            ΚΑΛΗ  ΟΡΕΞΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

39 σχόλια:

  1. Νελλίτσα μου καλησπέρα..πεντανόστιμη η εκδοχή αυτή σαν μουσακάς αλλά με πατάτα-που μερικά παιδιά στριφνιάζουν με τις μελιτζάνες-μου άρεσε που οι πατάτες είναι στο grill και όχι τηγανητές όπως συνηθίζεται..αυτό με τραβάει στην μαγική κουζίνα σου..οι εναλλακτικές σου προτάσεις και σε light πάντα εκδοχές!!και φυσικά και εννοείται ότι μπαίνει και αυτή σου η πρόταση σε λίστα..φιλάκια άπειρα και καλώς να μας μπεί ο θεός μήνας Αύγουστος και να είναι λίγο πιό δροσερός..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για τα πολύ όμορφα σου λόγια πάντα ,να εισαι καλά και να μείνεις γλυκειά όπως είσαι,να το δοκιμάσεις το πιάτο ,είναι νόστιμο και σχετικά ελαφρύ,πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα Νέλη μου!!Εύχομαι νά είσαι καλά!Σέ έχασα αυτές τίς μέρες!!
    Είσαι διακοπές?Η συνταγή σου,καταπληκτική!!!Καί η εκδοχή νά ψήσης τίς πατάτες παρά νά τίς τηγανίσεις,πολύ ωραία σάν ιδέα!!!Καλό μήνα!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι δεν είμαι διακοπές αλλα θα πάω για λίγες μέρες,σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια,είναι πιο ελαφρύ το φαγητο με τις πατάτες ψητές χωρίς να χανει κατι απο γέυση,πολλά φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  3. Αυτο το φαγάκι θα αρέσει πολύ στον γιο μου, που δεν τρώει τον μουσακά με μελιτζάνες, κι έτσι αναγκάζομαι κάθε φορά να τον φτιάχνω μισό μισό!
    Ωραία ιδέα Νέλλη μου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να που σου βρήκα λύση,εύχομαι να αρέσει στο γιό σου,πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  4. η φωτο τέλεια,μας καραλίγωσες!!!!πώς έπρεπε δηλαδή να βγει;
    ξεπάγωνα κιμά για να φτιάξω μπιφτεκια αλλά ,αλλά λέγω ,σίγουρα θα φτιάξω το δικό σου φαγητό!!!η κόκκινη πιπεριά μου λείπει αλλά δεν πειράζει νομίζω....
    καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντε ελπίζω να το εφτιαξες και να σας άρεσε κιόλας,η φωτο βγηκε λιγο στραπατσαρισμενο το κομματι γιατι βιάστηκα,εμας προσωπικα μας αρέσει πολυ αυτο το φαγητό και ανυπομονουμε χαχαχα,πολλα φιλια.

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραίο φαγάκι! Θα γίνει το αγαπημένο μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και καλως θα γίνει,είναι πολύ νόστιμο και μένα μου αρεσει πολυ...φιλιά.

      Διαγραφή
  6. Έχω άδικο μετά που λέω πως έχω βρει σε σένα τις καλύτερες λύσεις για το φαγητό των νεαρών μου; Θα τους αρέσει σίγουρα!! Κι μένα να δεις!!! :)) Καλό ξημέρωμα!! Φιλάκια πολλά!!

    ΥΓ η φωτογραφία είναι μια χαρά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμμμμ!!!!!! χαιρομαι που οι άντρες του σπιτιού σου εκτιμούν τη μαγειρική μου,θα σ αρέσει και σενα σίγουρα είναι πολυ νόστιμο,πολλα φιλάκια και απο μένα

      Διαγραφή
  7. Τι υπέροχο φαγητό, γεμάτο από υλικά που πραγματικά αγαπώ!
    Μου αρέσει που δεν λείπουν η πιπεριά και η φέτα, νομίζω ότι είναι στοιχεία που απογειώνουν το πιάτο.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ερμιόνη όντως δενουν μεταξυ τους αυτες οι γευσεις που ούτως η άλλως είναι απλές συνιθισμένες και διαχρονικες αξίες...πολλα φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  8. Καλή μου Νέλι ..πολύ μου άρεσε αυτή σου η συνταγή..μου αρέσουν πολυ οι πατάτες..φαίνεται νόστιμη..και τι όμορφο πιάτο με τα όμορφα ροζ λουλουδάκια του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επιτέλους Δελφινάκι ένα πιάτο για τα γουστα σου,χαίρομαι πολύ ,να το φτιάξετε είναι πολύ νόστιμο,πολλά φιλια και καλα να περνάς τις διακοπές σου.

      Διαγραφή
  9. Ξερω το ποσο πεντανοστιμο ειναι το συγκεκριμενο φαγητο γιατι το φτιαχνω κι εγω Νελλη μου.
    Γεια στα χερια σου.
    Σου ευχομαι καλο μηνα απο καρδιας και καλη σου μερα,φιλια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τότε ξέρεις την ωραία του γεύση,καλά να περνάς πάντα,πολλα φιλιά.

      Διαγραφή
  10. Καλό μήνα
    Πεντανόστιμη φαίνεται η συνταγή
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί είναι ένα πολύ ωραίο πιάτο και θα το τρώνε όλοι σίγουρα,φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  11. Απο όρεξη αλλο τίποτα!
    Πολύ ωραιο πιάτο φαινεται.

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε και ποιος δεν έχει,ειναι όντως ένα νοστιμο πιατο.

      Διαγραφή
  12. Χρυσούλα μου γεια σου, ελπίζω να είσαι καλά, έχουμε καιρό να τα πούμε.
    Δεν πολυμπάινω τον τελευταίο καιρό και έχω κ ένα θεματάκι με τα μηνύματα αλλά να ξέρεις ότι πάντα παρακολουθώ είτε απο εδώ είτε απο το facebook.
    Τέλειο το φαγάκι σου, ο γιός μου είμαι σίγουρη ότι θα το λατρέψει!
    Φιλιά πολλά, να περνάς καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Έρη μου,ναι είμαι καλά ,σε ευχαριστώ που με παρακολουθείς να είσαι καλα κι εσυ και η ομορφη οικογενεια σου,χαίρομαι που θα αρέσει στο μικρουλη πριγκιπα σου,πολλά φιλιά και σε σενα και σ αυτον.

      Διαγραφή
  13. Ωραιότατο Χρυσούλα μου!!! Καταπληκτικό το πιάτο σου!
    Να περνάς καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολύ Βασιλική μου για τα πολυ καλά σου λόγια,οι δικές σου συνταγές είναι παντα νόστιμες και με ωραίους συνδιασμους υλικών,να περνας και εσυ το ιδιο καλα.

      Διαγραφή
  14. Θα το φτιάξω σίγουρα...ειδικά ο γιος μου θα σε ευγνωμονεί!!
    Να είσαι καλά και καλό μήνα!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά θα γίνει το αγαπημένο φαγητο όλων των γιών μου φαίνεται σκεφτομαι να το αλλαξω όνομα και να το λεω "του γιου" χαχαχαχαχαχα φιλια πολλά Μαρία μου.

      Διαγραφή
  15. Πολύ ωραίο και νόστιμο φαγάκι!
    Καλό μήνα και φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ να είσαι και παντα καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  16. Μπουγαρίνι μου (το νέο σου όνομα, καλορίζικο!)
    αυτό είναι ένας εναλλακτικός μουσακάς,που επειδή έχει λιγότερο κόπο απο τον αυθεντικό θα τον δοκιμάσω.Θα μου επιτρέψεις όμως ν αφαιρέσω και τη φέτα...δεεεεννν...
    Φαίνεται λαχταριστό το κομμάτι.Τώρα που θάχω άπλετο χρόνο θα σ επισκέπτομαι συχνά να δοκιμάζω συνταγές σου.
    Φιλάκια πολλά-πολλά και μοσχοβολιστά
    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρα μου είναι τιμή μου που μου εδωσες ένα τόσο γλυκό και ευωδιαστό ονομα,καθε που βραδιάζει ερχεται μια όμορφη μυρωδια απο τη μεγάλη γλάστρα και παντα σε φέρνω στο νου,θα χαρώ επίσης να δοκιμάσεις τις συνταγές μου,πολλα φιλια και απο μένα.

      Διαγραφή
  17. Νέλλη , μία συνταγή του μουσακά που έφτιαχνα παλιά γιατί δνε άρεζαν οι μελιτζάνες στα παιδιά !Υπέροχο και νοστιμότατο πιάτο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nαί έτσι είναι απλά νομίζω ότι η φέτα είναι που κάνει τη διαφορά,στο μουσακά εγω τουλάχιστον δε βάζω,ναι είναι πολύ νόστιμο πιάτο όντως...

      Διαγραφή
  18. νοστιμότατο Νέλη !!!Ειδικό πιάτο για αυτούς που δεν αγαπάνε τη μελιτάζανα.Εγώ τον κάνω με κολοκυθάκια-))))

    Πολλά φιλιά,καλό Σκ,καλή όρεξη,καλά μπάνια....και 1.000 ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλια-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ναι όντως είναι ένα πολυ νόστιμο πιατο και χωρις τις μελιτζάνες,που όντως πολλοι έχουν ενα θεμα,το κολοκυθάκι δεν μου πολυ αρεσει μ αυτο τον τρόπο μαγειρεματος το προτιμω σε αλλες γευσεις,καλο Σαββατοκύριακο και σε σενα,τα σχολια ειναι περα για περα αληθινα γιατι τα ξιζεις και με το παραπανω,πολλά φιλιά και απο μενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ειπαμε εσυ ολα απλα τα κανεις.........απλα γρηγορα κ πεντανοστιμααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχα ετσι φαινεται στις φωτο,παραπλανηση ,γεια σου σοφακι μου με τα καλα σου λογια παντα,φιλια.

      Διαγραφή
  21. Πολύ ωραία και χωρίς τηγάνισμα Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........