Παρασκευή, 5 Ιουλίου 2013

Ενα χρόνος Αρώματα και γεύσεις.....




Ένας χρόνος Αρώματα και Γεύσεις...Αλήθεια  πότε πέρασε πότε έφυγε?  Όλα ξεκίνησαν όταν τυχαία έμπαινα σε διάφορα μπλόγκς που τώρα είναι φίλοι μου...Στην αρχή μου φάνηκε τρελό,οι γνώσεις μηδαμινές ....Αλλά η ιδέα είχε ήδη αρχίσει να κυκλοφορεί στο μυαλό μου... Άρχισα να διαβάζω στο ίντερνετ πως στήνεται ένα μπλογκ και που και που ρωτούσα κάτι και σε κάποιον που έβρισκα να έχει περισσότερες γνώσεις στους υπολογιστές...
Το πρώτο σχέδιο στήθηκε με κόπο από το μεράκι το δικό μου αλλά και για να το αφιερώσω σε ένα πολυαγαπημένο μου πρόσωπο που σήμερα κλείνει 10 χρόνια απουσίας από τη ζωή μας.
Ξεκίνησαν οι αναρτήσεις που ήταν για μένα ολόκληρη ιστορία να γίνουν
Από το ανέβασμα των φωτογραφιών μέχρι το κείμενο.Και μη φανταστείτε τίποτε σπουδαίο...μπααααααααααα

 Από θεματολογία πάλι το μπλογκ εγώ θα το κατέτασσα στο ότι νάνε...Από μαγειρική και συμβουλές για φυτά μέχρι λίγο για ζώα και σκέψεις διάφορες...
Δε θα ξεχάσω ποσό ζεστά με δεχτήκατε σ αυτή την όμορφη και μεγάλη γειτονειά ,τη μπλογκογειτονιά.



Εδώ μέσα έμαθα πράγματα που τα έβλεπα πρώτη φορά ,κατασκευές διάφορες και άκουσα όρους όπως ντεκουπάζ και κρακελέ ,πατίνα και vintage.
Η πάλι όρους μαγειρικής όπως κουρκουμάς και κρεμόριο,μπανόφι ,πολέντα και sour cream.


'Eμαθα για γεννήσεις και γάμους,πτυχία και εγκυμοσύνες αλλά και για αρρώστιες και θανάτους.Γεγονότα όλα της ζωής,για να έρχεται η ισορροπία? να εκτιμάται η χαρά περισσότερο μετά τη λύπη? ποιος ξέρει.
 Πέρασαν γιορτές με ετοιμασίες και στολίσματα γιορτινά
Είδα μέσα από τα δικά σας μάτια μέρη που ίσως δεν δω ποτέ.
Προβληματίστηκα μέσα από τους δικούς σας προβληματισμούς,η πάλι γέλασα με τους αστείους της παρέας γιατί έχουμε και από αυτούς στη γειτονιά. Ανθρώπους ταλαντούχους που τα γραπτά τους σου βγάζουν ένα γέλιο αβίαστο.
Έχουμε τους φιλόζωους και τους ποιητές μας.
Άνθρωποι όλοι  με μεράκι  και ταλαντούχοι.

Και έτσι μ αυτά και με εκείνα πέρασε ένας χρόνος που ούτε που κατάλαβα πως.
Όσο και να φανεί παράξενο νοιάζομαι και ενδιαφέρομαι για τον καθένα εδώ μέσα αν αργήσει να κάνει μια ανάρτηση αναρωτιέμαι τι να έγινε και χάθηκε.
Ακόμη και στα μπλογκς που δεν κανω σχόλια γιατι δεν προλαβαίνω πάντα ,διαβάζω τις αναρτήσεις τους.
 Σήμερα είναι μια δύσκολη μέρα για μένα από αυτές που χωρίζουν τη ζωή του ανθρώπου στο πριν και στο μετά.Μέρες ορόσημα που σε σημαδεύουν ....
Θεωρώ όμως ότι έχω ακόμη μερικούς ανθρώπους δικούς μου τώρα πια που είναι κοντά μου.
Εσάς τους μακρινούς μου φίλους που ίσως ποτέ δεν γνωρίσω κανένα από κοντά.
 Θα σας παρακαλέσω να μείνετε όλοι όπως είσαστε με το χαρακτήρα του ο καθένας και το στυλ του που φαίνεται μέσα από τα γραφόμενα του.
 Είστε όλοι υπέροχοι και σας ευχαριστώ που μου προσφέρατε όλα όσα μου προσφέρατε έναν ολόκληρο χρόνο.
Όμως αρκετά σας είπα θα ήθελα να σας προσφέρω γλυκό για γεύση και λουλούδια για άρωμα.
Θα ήθελα ακόμη να ακούσετε ένα τραγούδι που έχω φτιάξει εγώ το βιντεακι για τη σημερινή μέρα με τον αγαπημένο μου καλλιτέχνη...
Μιλάει για αγάπη ,να αγαπάμε τα πουλιά τα λουλούδια ,τα συννεφα αλλά πιο πολυ τους ανθρωπους...Ποιος ξέρει ίσως αν το τηρήσουμε να είναι όλα πιο όμορφα..
Θα ήθελα ακόμη να ακούσετε ένα τραγουδακι  που άρεσε σε εκείνη.......
Σας φιλώ......να έχετε πολλές όμορφες και χαμογελαστές στιγμές στη ζωη σας

59 σχόλια:

  1. Το ενα να γίνει εκατόν ενα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για την ωραία ευχή,μακάρι να έχουμε υγεία και όρεξη να κάνουμε αυτό που μας αρέσει.

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα! Να τα εκατοστήσεις κορίτσι μου! Γερή και δυνατή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ και σε σένα οτι πιό καλό.

      Διαγραφή
  3. Η χαρά είναι δική μου που ακόμη ένας ταλαντούχος άνθρωπος δίνει κάποια πράγματα στην απλή καθημερινότητα μου , με νόστιμες συνταγές και όμορφες σκέψεις .Η μέρα δύσκολη για σένα αλλά σκέψου ότι οι άνθρωποι που αγαπάμε δεν φεύγουν ποτέ από κοντά μας .Βρίσκονται στην καρδιά μας και τους έχουμε φύλακες αγγέλους .Να είσαι πάντα γερή και δυνατή να μας χαρίζεις υπέροχες συνταγές !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όμορφα λόγια και σε ευχαριστώ πολύ σου εύχομαι υγεια και αγάπη στην οικογενεια σου.Σίγουρα οι δικοί μας δεν φεύγουν γιατί ουτως η άλλως τους κουβαλάμε μαζί μας είναι κομματι μας,σε φιλώ και σε ευχαριστω πολύ για όλα.

      Διαγραφή
  4. Μέρα δύσκολη η σημερινή και μέσα από την καρδιά σου πέρασες το καλύτερο μήνυμα σε όλους μας. Να τα εκατοστήσει το "σπιτάκι" σου.
    Αγαπημένα τραγούδια και τα δυο με τον φύλακα άγγελο στη πρώτη θέση. Το βιντεάκι που έφτιαξες είναι σούπερ!!!
    Να έχεις μια όμορφη μέρα φιλενάδα μου και ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω φιλενάδα μου,είμαι πολύ χαρούμενη που έχω κοντά μου τόσο καλά και ευγενικά άτομα,τα τραγουδια είναι και δικά μου αγαπημένα, το καθενα έχει ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου ,δε θα ξεχάσω ακόμη τη χαρά που μου έδωσες όταν οι απλες και συνιθισμένες συνταγές μου πήραν τόση αξία γιατί εσύ τους την έδωσες πολλά φιλιά ,και να είσαι παντα καλα εσυ και η οικογένεια σου.

      Διαγραφή
  5. να τα εκατοστήσει το μπλογκάκι και του χρόνου πάλι να τα γιορτάσει :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ και σε σενα ότι καλύτερο εύχομαι ,ναι μακαρι να είμαστε παλι όλοι εδω του χρονου,ωραία παρέα.

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφη ανάρτηση με τις σκέψεις σου και τον απολογισμό ενός έτους!

    Εύχομαι πολλές αναρτήσεις με όλα όσα χαρακτηρίζουν εσένα.
    Ευθύ λόγο, φιλική διάθεση και έξυπνο χιούμορ.

    Να είσαι καλά και να έχεις δύναμη για τη σημερινή ημέρα, όπως εκείνη θα το ήθελε!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ για τα καλά σου λόγια,εδω μέσα γνωρισα ατομα που μπορω να βγαζω ολα αυτα που λες,όλες τις μέρες δύναμη ,αλλα σήμερα ακόμη περισσοτερη,σε φιλώ...τα λεμε.

      Διαγραφή
  7. Πολύ συγκινητική ανάρτηση και το τραγούδι που προτιμούσε το αγαπημένο σου πρόσωπο υπέροχο κι αγαπημένο μου!
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσια μου σ ευχαριστώ ,είναι ένα γλυκό και τρυφερό τραγουδι όπως ήταν και εκείνη,να είσαι καλα και να χαίρεσαι τους πρίγκιπες σου.

      Διαγραφή
  8. Χρόνια Πολλά..!!
    Να τα εκατοστήσει το blogoσπιτάκι σου...
    Πολλά φιλιά...
    ***Αννιώ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ να είσαι πάντα καλά ,πολλα φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  9. Μέρα δύσκολη, μέρα αρχής, μέρα μνήμης, αν και οι αγαπημένοι μας ποτέ δε φεύγουν από το μυαλό και την ψυχή μας...
    Πάρα πολύ συγκινητική ανάρτηση...άκουσα και τα τραγούδια...θαύμασα τις φωτογραφίες..και θέλω να σου ευχηθώ τα καλύτερα και για το μπλογκ, αλλά και για σένα...
    Να είσαι καλά...φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέρα ορόσημο,και δύσκολη πολυ,ναι τους κρατάμε στην ψυχη μας για παντα,σ ευχαριστω και για τις ευχες σου,και εσυ να εισαι καλα και να μας χαριζεις όμορφες αναρτησεις και,φωτογραφιες σε θαυμάζω πάντα έχεις πολυ όμορφο τροπο να εκφραζεις σκεψεις και συναισθηματα...πολλα φιλια και απο μένα.

      Διαγραφή
  10. Beautiful flowers...and yummy cake !
    Have a nice weekend !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις


    1. Thanks for the Cal thy words, I wish you have a good time ... kisses from GREECE

      Διαγραφή
  11. μ εκανες να κλαψω............αλλα ετσι ειναι η ζωη γλυκοπικρη.........σε φιλω καλη δυναμη.......οσο για το προσωπο αυτο σιγουρα σε καμαρωνει απο κει ψηλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφάκι μου,με συγχωρεις αν σε στεναχώρησα δεν το ήθελα,η ζωή είναι λίγο παρανω δύσκολη για καποιους αλλά συνεχιζεται και τραβαει παντα μπροστα...θέλουμε δε θέλουμε..μακαρι να είναι καλα όπου και να είναι φιλιά.

      Διαγραφή
  12. Χρόνια πολλά, να τα εκατοστήσει το blog σου κι εσύ να είσαι καλά!
    Σου εύχομαι ό,τι καλύτερο. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πάρα πολυ,και εσυ να είσαι καλα...φιλια και απο μένα.

      Διαγραφή
  13. Να τα εκατοστήσει το σπιτάκι σου
    Το βιντεο πολύ όμορφο
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ Ελενα μου,φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  14. Καλή μου Νέλη, χρόνια πολλά στο όμορφο και πολύ ζεστό σπίτι σου.
    Ειλικρινά χαίρομαι τόσο πολύ να το επισκέπτομαι, τόσο για τις συνταγές όσο και για τον ειλικρινέστατο τρόπο γραφής σου!
    Εύχομαι πολλές πολλές ακόμα αναρτήσεις!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ερμιονη μου και μένα μου αρεσει πολυ να διαβάζω και τα όμορφα πραγματα που γραφεις πριν απο καθε σου συνταγη είναι τοσο ζεστες οι ανρτησεις σου ,αλλα και οι συνταγες σου είναι τόσο ωραίες παντα,και εγω εύχομαι να συνεχισεις να μας δινεις ωραιες συνταγες και οχι μονο,φιλια στις πριγκιπισσες σου.

      Διαγραφή
  15. Νελάκι μου η παρουσία σου πριν ένα χρόνο, ομόρφυνε ακόμα περισσότερο την μπλογκογειτονιά μας!!
    Είσαι ένα πολύ γλυκό άτομο, μια πολύ ευγενική και αξιοπρεπής παουσία και χαίρομαι ιδιαίτερα που γνωριστήκαμε, έστω και ιντερνετικά (ποτέ δεν ξέρεις, ίσως κάποτε και πραγματικά)!!
    Εύχομαι χρόνια πολλά στο νόστιμο μπλογκοσπιτάκι σου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενα μου με συγκινεις με τα τόσο ωραία σου λόγια,μακαρι να γνωρισω ατομα απο εδω καλα λες ποτε΄δεν ξερεις πως τα φερνει η ζωη,αλλα και τόσο που σας γνώρισα ειναι πολυ καλό ,να είμαστε ολοι καλα και να συνεχισουμε αυτη την ωραία παρεα.

      Διαγραφή
  16. Χρόνια πολλά στο όμορφο blog σου με τις πετυχημένες συνταγές! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ ,με τιμούν ιδιαίτερα τα καλα σου λόγια για τις μαγειρικές μου ικανότητες,καλό βράδυ και απο μένα.

      Διαγραφή
  17. Χρόνια πολλά Νέλη μου στο μπλογκοσπιτάκι σου, χαίρομαι πάρα πολύ που σε γνώρισα, μου αρέσουν πάρα πολύ τα κειμενά σου και οι συνταγές σου!Εύχομαι ότι καλύτερο απο καρδιάς!
    Καλή συνέχεια!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολυ Ελένη μου και εγώ χαίρομαι που σε γνωρισα ,υπεροχες οι παρουσιασεις σου στις συνταγες και πολυ νοστιμα πιάτα,να έχεις οτι καλυτερο γίνεται,καλή συνέχεια και σε σενα και πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  18. Καλημέρα Νέλη μου!!
    Χρόνια πολλά καί δημιουργικά στό όμορφο blogoσπιτάκι σου!!
    Μέρα μνήμης,αλλά αυτοί πού λείπουν πάντα μένουν στήν σκέψη μας καί στήν καρδιά μας!
    Οι φωτογραφίες σου,καταπληκτικές!!Μέ εντυπωσίασες!!!
    Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολυ dimi μου,ναι έχεις δίκιο δεν φευγουν γιατι δεν τους αφήνει η αγαπη μας να φυγουν,σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια για τις φωτογραφιες ξερω οτι και εσυ το αγαπας πολυ αυτο και εκτιμω ιδιαιτερα τη γνωμη σου..φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  19. Μπράβο για τα γενέθλια του blog σου.
    Να είσαι καλά και να το διατηρείς πάντα γεμάτο αρώματα και γεύσεις...
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολυ Φλόρα,θα φροντισω να το κανω να είσαι καλα και εσυ και σου ευχομαι να συνεχισεις να παροτρυνεις τον κοσμο να γραφει ωραιες ιστοριες,αλλα και να μας λες τις δικες σου σκεψεις τις βρισκω παντα τοσο ενδιαφερουσες,φιλια΄και απο μένα.

      Διαγραφή
  20. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ για το σπιτάκι σου!!!!! ΥΠΕΡΟΧΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!!!!!!!!!!!!!!!! Ωραία τραγούδια!!!!! Να γίνουν πολλά πολλά τα χρόνια που θα είσαι στην γειτονιά και θα μπορούμε να απολαμβάνουμε τις αναρτήσεις σου και τις υπέροχες συνταγές σου!!!!!! Καλό Μήνα να έχεις να περνάς όσο καλύτερα γίνεται!!!!Πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ Ευα μου,χαίρομαι που σου άρεσαν,θα φροντισω να είμαι εδω για να σας έχω ολους σας παρέα μου,και για σενα ευχομαι να εισαι υγιης και να δημιουργεις ομορφα πραγματα.

      Διαγραφή
  21. Καλή μου Νέλι , πότε πέρασε κιόλας ένας χρόνος; Δεν γνώρισα το όμορφο μπλοκ σου από την πρώτη του μέρα, λίγους μήνες μετά τυχαία στη βόλτα μου στη γειτονιά και σου είπα ότι το γνώρισα σήμερα , θα ήθελα πολύ να γίνω μέλος..μου απάντησες έγινα μέλος και που να ξέρα ότι θα γνώριζα ένα τόσο καλό και πονεμένο άνθρωπο...σαν να με ήξερες χρόνια (όχι λίγες μέρες) μου εμπιστεύτηκες το πρόβλημα σου το εκτίμησα και όπως επιθυμούσες (αλλά και να μη μου το ζητούσες , πάλι δε θα έλεγα τίποτα) έμεινε μεταξύ μας και θα μείνει...σ ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη και όλη την αγάπη και στήριξη στο σπιτάκι μου , χαίρομαι που μέσω εσένα γνώρισα ακόμα έναν καλό και πονεμένο άνθρωπο (ξέρεις ποιαν)... με συγκίνησε πολύ η ανάρτηση σου όλα αυτά που γράφεις από την αρχή ως το τέλος, σε κάποια σημεία συγκινηθηκα πιο πολύ με το τρόπο που το γραψες.. χαίρομαι που είσαι στη μπλοκογειτονιά μας , να μείνεις για πολλά χρόνια και να μας ομορφαίνεις με τις αναρτήσεις σου που είναι γεμάτες αρώματα και γεύσεις :) πολύ ωραίες όλες οι φωτος σου , ευχαριστούμε για το κεραστικό, μπράβο για το ωραίο βίντεο που φτιαξες , το ακουσα , το ειδα , ωραίο τραγουδι, μου αρεσει και μένα ο Θαλασσινός..και το άλλο βίντεο πολυ συγκινητικό αφού ήταν το αγαπημένο της....

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ , να σου δίνει μόνο όμορφες στιγμές και χαρούμενα αισθήματα/σκέψεις
    ούτε γω είχα ιδέα όταν έφτιαχνα / δημιουργούσα το δελφινάκι μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου ευγενικο και ρομαντικο,περάσαμε αρκετες ώρες κουβενταζοντας μεσω νετ ,και είδα οτι εισαι ενα πραγματικα καλο και ευγενικο παιδι,έχεις ορεξη να μαθεις και να μεταδωσεις κιολας,έχεις εμφυτη ευγένεια,και θα ηθελα να συνεχίσεις να είσαι έτσι όπως είσαι, σου εύχομαι καλη τύχη στη ζωη σου,φιλια πολλά.

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πολύ καλή μου Νέλι...και σένα σου εύχομαι μόνο καλά στη ζωή σου... μου έλειψε/μου λέιπει αυτό που μιλούσαμε κουβεντιάζοντας στο νετ , αλλά τώρα ασχολείσαι με τις όμορφες σελιδες σου και καταλαβαίνω..φιλούθκια

      Διαγραφή
  22. Ευχομαι να εχεις υγεια και να εισαι για πολλα χρονια εδω στη γειτονια μας γιατι οι καλοι ανθρωποι αγαπιουνται απ ολους.ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ στο σπιτικο σου!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξέρω Σκρουτζακο μου ότι αγαπιουνται οι καλοι ανθρωποι απο ολους δεν ειναι τυχαιο οτι ολοι σε αγαπανε,δε θα ξεχασω τη φορα που ουτε με ηξερες καλα καλα και ειχα καποιο θεμα με το μπλογκ και αφιερωσες χρονο να με βοηθησεις ,να εισαι καλα και παντα υγιης και χαμογελαστος,σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια και τις ευχες σου.

      Διαγραφή
  23. Πολύχρονο το μπλογκοσπιτάκι σου Νέλη μου!Να είσαι γερή και χαρούμενη, αυτό θέλουν όσοι σε αγαπούν!!!Να σκέφτεσαι και να κρατάς τα όμορφα, από αυτούς που φεύγουν και από αυτούς που έχεις!!!Πολλά φιλιά από το Γκετεμπόργκ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ,έχεις δίκιο έτσι πρέπει να την κάνουμε τη ζωή μας,για να είναι πιο ωραία,πολλά φιλιά και απο μενα.

      Διαγραφή
  24. Γειά σου γλυκιά μου Νελίτσα..να τα εκατοστήσει το υπέροχο μπλογκοσπιτάκι σου και κανένα σύννεφο να μη σκιάζει τη ζωή σου ποτέ απο δώ και πέρα..κατάρχάς σπουδαία τρυφερή ανάρτηση πιστεύω μας συγκίνησες όλους για τον δικό σου άνθρωπο που έχασες..σε καταλαβαίνω απόλυτα γιατί η δική μου ευαισθησία πηγάζει απο το γεγονός ότι η κακή μου παιδική τύχη μου πήρε τον λατρεμένο μου μπαμπά πριν καν συμπληρώσω τα 6 μου χρόνια...κατάλαβες τώρα..μη κλείσω όμως θλιβερά...τα video σου καταπληκτικά!!χρυσά δώρα στο σπιτάκι σου!!φιλάκια άπειρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να γράψω τώρα εγω σε μια ποιήτρια?χαίρομαι να διαβάζω αυτα που γράφεις ,μου ξυπνας ευαισθησιες και σκεψεις διαφορες,είμαι πολυ χαρουμενη που βρεθηκαμε,συνέχισε να μας χαρίζεις όμορφα και τρυφερά συναισθήματα με τα γραφομενα σου.Οι απώλεις μας σημαδευουν μια για παντα και μας διαμορφώνουν τη ζωή και το χαρακτηρα πιστευω και αν ειναι και πολλές εκεί τι να πει κανείς ,σε ευχαριστω για τα όσα καλα έγραψες για μένα και για τις ευχες,φιλακια πολλα πολλα και απο μένα.

      Διαγραφή
  25. Καλή μου Νέλη, εύχομαι να τα εκατοστήσει το μπλογκοσπιτάκι σου και να συνεχίσεις να δημιουργείς με το ίδιο μεράκι και αγάπη που έχεις μέχρι σήμερα! Είσαι μια γλυκύτατη παρουσία στην μπλογκόσφαιρα και να μείνεις πάντα έτσι!
    Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασία μου,θα σου πω για άλλη μια φορα και ας γίνω γραφική ποσο ευχαριστιέμαι αυτα που γραφεις,μας βαζεις γλυκα γλυκα σε ενα ωραιο κλιμα και μετα παρουσιάζεις εκείνα τα καταπληκτικά πιάτα μπραβο κορίτσι μου συνεχισε να μας δείχνεις και να λες αυτα τα τόσο ωραία,φιλια πολλά να εισαι υγιης και χαρουμενη και σκεψου το σοβαρα με το γραψιμο έχεις χαρισμα.

      Διαγραφή
  26. Πόσο θάθελα νάταν μια χαρούμενη επετειακή ανάρτηση,χωρίς πριν και μετά!!! Μακάρι να μην υπήρχε αυτή η απουσία για να μπορούσαμε να χαρούμε πλέρια τη δική σου μοναδική παρουσία στη γειτονιά!
    Ευχομαι να σκορπάς γύρω σου αρώματα απο γλυκές γεύσεις που όλοι έχουμε ανάγκη και σε σένα ΠΟΤΕ ΠΙΑ πικρή γεύση.
    Νελάκι ξέρεις οτι αν και μπορεί να μη γνωριστούμε ποτέ,είσαι απο τους ξεχωριστούς μου ανθρωπους που πολύ θάθελα...
    Σε φιλώ και εύχομαι ν ακολουθούμε τα βήματά μας για πολλά χρόνια!
    Την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ για ολες τις ευχες σου,μακαρι στη ζωη μας να μην ειχε κανεις απουσίες,μακαρι να μην υπηρχε η κακη της πλευρα,μακαρι να είχαμε ολοι μας οσα θελουμε και μας λειπουν,εύχομαι να είμαστε εδω και να γραφουμε όλα οσα θα θελαμε να πουμε ισως απο κοντα, μακαρι η τυχη να μας εφερνε και πιο κοντα...ποιος ξερει?φιλιά και απο μένα και την αγαπη μου.

      Διαγραφή
  27. Η συγκίνηση που μου προκάλεσαν τα λόγια της καρδιάς σου, δεν μου επιτρέπει να γράψω και πολλά!Τι να πεις σ΄έναν άνθρωπο που σηκώθηκε και συνέχισε μετά από τέτοια πτώση, που σε άνθρωπο να μη τυχαίνει. Τι να πεις σ΄εναν άνθρωπο που σου ζητά, να παραμείνεις όπως είσαι, γιατί αγάπησε αυτό που εισέπραξε?
    Κορίτσι, έχεις την εκτίμηση μου και την αγάπη μου, μα πάνω απ΄ολα τον σεβασμό μου στην ανθρωπιά σου!
    Εύχομαι όλα τα καλά του κόσμου, να τα φέρει ο φύλακας άγγελος σου, στην αγκαλιά σου!..και που ξέρεις, ίσως και να συναντηθούμε!Χίλια χρόνια στο blog σου, να΄σαι πάντα εδώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκειά και ευαίσθητη Γιωργία,εσυ που παντα θες να σκορπας γαληνη και ηρεμια με την αρμονια σου,ευχομαι η ζωη να στα φερνει παντα αρμονικα και παντα χαρουμενα,χαίρομαι που σε γνωρισα μεσα απο το μπλογκ σου και τις ομορφες αναρτησεις σου,και ναι έχεις δικιο είναι παραξενη ετουτη η ζωη ποτέ δεν ξερεις ποιος και ποτε θα σου φερει μπροστα σου...ισως μας φερει καποτε κοντα...το ευχομαι...τα φιλια μου.

      Διαγραφή
  28. Σου στέλνω πολλή αγάπη και πολλά φιλάκια!
    Εύχομαι επιτυχίες και όλου του κόσμου τις χαρές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω παρα πολυ και για σενα ευχομαι να είσαι παντα υγιης και γεματη ορεξη να μας δειχνεις τις τοσο νοστιμες και ομορφα παρουσιασμενες συνταγες σου,φιλια.

      Διαγραφή
  29. Ευχομαι αν και καθυστερημενα χρονια πολλα και δημιουργικα στο μπλογκακι σου,και παντα χαρες να εχεις στην ζωη σου Νελλη μου..δεν ηξερα οτι εχουμε την ιδια μερα γενεθλια στα μπλογκ μας.κι εγω αποφασισα να ανοιξω το μπλογκ μου την ιδια μερα που εχω τα γενεθλια μου να τα γιορταζουμε μαζι οσο μπορω.
    Και παλι χρονια πολλα!!!
    Καλη σου μερα φιλια πολλα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Γωγούλα μου,να είσαι καλα και εσύ και να γιορτάσεις πολλα πολλά γενέθλια ακόμη,αλλά και το μπλογκ σου ,οσο θες και σε ευχαριστεί,να έχουμε υγεία και δύναμη και να είμαστε όλοι μια όμορφη παρέα όπως είμαστε,αντε του χρόνοου παλι να γιορτάσουμε και να έχουμε χαμογελαστες στιγμές μεχρι τότε,πολλα φιλια.

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........