Παρασκευή, 12 Ιουλίου 2013

Ενα όμορφο βραβείο.....



Ένα πανέμορφο βραβείο δέχτηκα πριν λίγο καιρό από το μπλόγκ Κόσμημα και Κόσμημα
http://daphnofila.blogspot.gr/
Το μπλόγκ έχει να μας δείξει πάντα πανέμορφα κοσμήματα ,φτιαγμένα με μεράκι και πολύ προσεγμένα στις λεπτομέρειες τους,έχουν όμορφες πέτρες και πολύ λεπτοφτιαγμένα και καλοφτιαγμένα δεσίματα,προσωπικά εμένα μου αρέσουν πάρα πολύ.
Δάφνη συγχαρητήρια για το ταλέντο σου και τις δημιουργίες σου και σε ευχαριστώ από βάθους καρδιάς για την τιμή που μου έκανες να μου το δώσεις...Να είσαι πάντα καλά και να δημιουργείς υπέροχα πράγματα.
Τώρα...το βραβείο συνοδεύεται από ερωτήσεις οι οποίες είναι οι εξής.

1)ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
Δεν διαβάζω καν περιοδικά έχω να πάρω από τότε που ήμουν αρκετά νέα,αν πέσει μόνο κάποιο τυχαία στα χέρια μου το ξεφυλλίζω.
2)ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ -ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥΣΙΚΗ
Δεν έχω μόνο έναν μου αρέσουν αρκετοί και ούτε συγκεκριμένο είδος μουσικής ακούω,εκτός από τα ρεμπέτικα που δεν μπορώ να ακούσω,όλα τα άλλα μου είναι ευχάριστα.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι ακούω πολληηηηηή μουσική γιατί με ηρεμεί και μου φτιάχνει την ψυχολογία.
3)ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ tube-guru
Τώρα αυτό τι να είναι?δεν ξέρω ακριβώς να απαντήσω...αν και έψαξα καλά στο ίντερνετ να βρω πληροφορίες δεν κατάφερα να βρω ακριβώς κάτι να με καλύπτει..Αν κάποια φίλη ξέρει την ερμηνεία ας μας απαντήσει στα σχόλια.
4)ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΕΙΔΟΣ ΜΑΚΙΓΙΑΖ
Τώρα πια δεν το θεωρώ απαραίτητο και τόσο το μακιγιάζ,αν και νεότερη δεν μπορούσα να με δω ποτέ χωρίς μακιγιάζ,πάντως προτιμώ το φυσικό μακιγιάζ θεωρώ ότι αναδεικνύει την ομορφιά του κάθε προσώπου.
5)ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΤΟΠΟΣ ΔΙΑΜΟΝΗΣ
Μου αρέσει ο τόπος μου ,εδώ μεγάλωσα εδώ είναι οι αγαπημένοι μου,εδώ είναι οι φίλοι μου και εδώ έχω τις αναμνήσεις μου,αν και μερικές φορές ονειρεύομαι να έμενα σε ένα μικρό χωρίο στο βουνό.
6)ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΤΑΙΝΙΑ
Είμαι ταινιάκιας γενικώς και μου αρέσουν πολλές  ,έχω αδυναμία στον αγαπημένο Ζήκο,αυτή την ταινία νομίζω όσες φορές και να τη δεις δεν τη βαριέσαι ποτέ...από τον ξένο κινηματογράφο σαν κλασσική ρομαντική θα πω το the Note Book...
7)ΠΟΣΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ
Έχω αρκετά μπορώ να πω ,μου αρέσει να είναι σχετικά χαμηλά και να στηρίζεσαι άνετα πάνω τους,δεν προτιμώ τις ψηλοτάκουνες γόβες γιατί δεν μπορώ να περπατήσω άνετα ,αλλά θαυμάζω τις γυναίκες που τις φοράνε,είναι σημείο θηλυκότητας νομίζω.
8)ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΧΡΩΜΑ
Το πορτοκαλί και όλες του οι αποχρώσεις από σωμόν μέχρι έντονο πορτοκαλί και βερυκοκί.
Μου φτιάχνει τη διάθεση.

Το βραβειάκι το χαρίζω σε όποιον δεν το πήρε και το θέλει, μπορεί να το πάρει ,εξάλλου είναι ένα πανέμορφο βραβείο.
Σας φιλώ.

29 σχόλια:

  1. Να το χαίρεσαι το βραβείο σου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  2. όμορφο το βραβείο και ωραίες οι απαντήσεις!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Νάσια μου,καλη εβδομάδα.

      Διαγραφή
  3. Mε γεια το πολύ όμορφο βραβείο Νέλλη μου!
    Οι απαντήσεις σου δείχνουν για μιαν ακόμη φορά, πόσο γλυκός άνθρωπος είσαι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πολύ Ελενα μου για τα καλα λογια να εισαι καλα,φιλια και απο μενα.

      Διαγραφή
  4. Αχ αυτά τα βραβεία !! Να το χαίρεσαι (είναι πραγματικά από τα ομορφότερα).
    Το πορτοκαλί είναι και το δικό μου αγαπημένο χρώμα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ,ε ναι το πορτοκαλι είναι ένα φωτεινό και ζεστό χρώμα.

      Διαγραφή
  5. Μπράβο βια το βραβειάκι σου...
    Σου εύχομαι να έχεις μεγάλη συλλογή βραβείων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πολυ φλώρα ,να είσαι καλα και εσυ.

      Διαγραφή
  6. Συγχαρητήρια για το βραβείο!! και ναι!!!..το πορτοκαλί πάντα φτιάχνει τη διάθεση!!
    Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πολυ ,ετσι νομιζω και εγω,φιλάκια και καλη εβδομαδα.

      Διαγραφή
  7. Ωωωωω!
    Και η κοκεταρία στα συν σου!

    Φιλαράκι μου να περνάς όμορφα και με γεια το βραβείο σου!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ και εσυ να είσαι παντα καλα,και να περνας όπως ευχαριστεί εσένα.

      Διαγραφή
  8. καλημέρα Νέλλη-)))
    Καλορίζικο το βραβείο σου,πάντα τέτοια!!!Και εμένα μου αρέσουν οι αποχρώσεις του πορτοκαλί,και το ελάχιστο μακιγιάζ-)
    πολλά φιλιά και καλά μπάνια-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μοιάζουμε συνονόματη,σε ευχαριστω πολυ καλά να περνάς ,φιλιά πολλα.

      Διαγραφή
  9. Καλησπέρα Νέλη μου!!Συγχαρητήρια γιά τό βραβείο!!Τό αξίζης φίλη μου!!
    Συμφωνώ,μέ τό ελάχιστο μακιγιάζ!!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ dimi μου ναι το ελάχιστο μακιγιαζ νομιζω αναδυκνυει καλύτερα,φιλάκια καλη εβδομαδα.

      Διαγραφή
  10. Καλή μου Νέλι , να το χαρείς, μπράβο στην Δάφνη (ειμαι κι εγώ μέλος της και συμφωνώ με αυτά που λες,μπράβο σου για τα όμορφα λόγια που έγραψες γι αυτήν) για τη σκέψη να στο προσφέρει στο όμορφο σπιτάκι σου , το αξίζεις και συ και το σπιτάκι σου , σου εύχομαι κι άλλα βραβεία... Οι απαντήσεις σου ενδιαφέρουσες, σου εύχομαι να προαγματοποιηθεί το όνειρο σου για ένα σπιτάκι σε χωριό σε βουνό...ποτέ στη ζωή μου δεν βάφτηκα, προτιμώ την φυσική ομορφιά, όπως μας έπλασε ο Θεός.. στο 7 συμφωνούμε :)
    τα ρεμπετικα μου αρέσουν , χτες πήγα σε ένα φεστιβάλ ήταν ρεμπέτικη συναυλία την χάρηκα πολύ (έβαλα σχετική ανάρτηση)
    φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Δελφινάκι και σένα για τα καλά σου λόγια,εμένα δεν μου αρέσουν τα ρεμπέτικα ,αλλά χάρηκα που εσυ πηγες και διασκέδασες και πέρασες όμορφα,όσο για το σπιτάκι στο βουνό μακάρι,κάνουμε πολλές φορές όνειρα και καμμιά φορά που ξέρεις? Πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  11. Καλή εβδομάδα Νέλη μου και μπράβο για το βραβείο σου!
    Μου αρέσουν αυτά τα παιχνίδια, μιας που βοηθούν να γνωριζόμαστε καλύτερα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ερμιόνη μου,η αλήθεια είναι ότι με τα βραβειάκια λες πράγματα για σένα αλλά μαθαίνεις και για τους άλλους,και ετσι είναι σαν είδος αλληλλογνωριμιών,φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  12. Νέλη μου συγχαρητήρια για το βραβείο σου!Χαίρομαι που σε γνωρίζω καλύτερα!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστώ πολύ Ελένη μου ,να είμαστε καλά και να γνωριζόμαστε...μακαρι ,φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  13. Συγχαρητήρια για το βραβείο, Νέλη μου! Διάβασα με ενδιαφέρον τις απαντήσεις σου. Είναι ωραία να γνωριζόμαστε καλύτερα!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ ,χαίρομαι που βρήκες ενδιαφερουσες τις απαντήσεις μου,ναι συμφωνώ να ξέρει καλύτερα η μία την άλλη,φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  14. Να χαρείς το βραβειάκι σου φίλενάδα!! Μμμμ...αν εξαιρέσω τα ρεμπέτικα ταιριάζουμε πολύ σε όλα τα υπόλοιπα!! Να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αγαπητή Νέλη, συγχαρητήρια για το βραβείο σου. Ολες οι αναρτήσεις σου είναι υπέροχες, τις παρακολουθώ και τις θαυμάζω. Ο μουσακάς με πατάτες ήταν το κάτι άλλο οταν το έφτιαξα για το σπίτι μας. Αν σου τύχει άλλο βραβείο στείλε ένα και στον Παύλο μου για να χαρεί και γιατί του αξίζει πιστεύω. Το blog του είναι το dimioiurgia-epikinonia.blogspot.com. Mαριέτα του Παύλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλώς σε βρήκα , Νέλη μου !!!! Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου !!!!!
    Στο blog σου βρήκα μεγάλη ποικιλία συνταγών - κάποιες θα τις φτιάξω άμεσα !!!!
    Θα είναι χαρά μου να τα λέμε !!!!
    Νικι

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........