Παρασκευή, 28 Ιουνίου 2013

Πατατοκολοκυθοκεφτέδες


 4 κολοκυθάκια μεγαλούτσικα,4 πατάτες,2 κρεμμύδια,από μισό ματσάκι άνηθο,μαϊντανό και δυόσμο,3 αυγά,1 κούπα φρυγανιά τριμμένη,αλάτι ,πιπέρι,κύμινο,100 γραμμάρια κεφαλοτύρι τριμμένο και 100 γραμμάρια φέτα.
1 ποτηράκι μικρο ελαιόλαδο.
 Καθαρίζετε και βράζετε τα κολοκυθάκια και τις πατάτες αφού τα έχετε κόψει πρώτα σε κομμάτια.
Κόβετε σε μπλεντεράκι τα κρεμμύδια ψιλά.
Πλένετε και κόβετε και τα αρωματικά χόρτα.
 Βάζετε σε μια λεκάνη τις πατάτες και τα κολοκύθια τα οποία έχετε αφήσει στο σουρωτήρι αρκετή ώρα  για να στεγνώσουν από τα υγρά τους.
Ρίχνετε όλα τα υπόλοιπα υλικά.
Τη φέτα την σπάτε σε μικρά κομμάτια.
 Τα ζυμώνετε όλα καλά και αφήνετε το μείγμα στο ψυγείο για καμιά ώρα να σφίξει.
 Στρώνετε ένα αντικολλητικό χαρτί σε ένα ταψί
και πλάθετε κεφτέδες από το μείγμα.
 Η τους βάζετε σε αντικολλητικό ταψί με λίγο λάδι στο φούρνο να ψηθούν.
Έτσι δεν τραβάνε λάδια και είναι πιο υγιεινοί.
 Τους ψήνετε στον αέρα στους 200 βαθμούς Κελσίου μέχρι να ροδοκοκκινίσουν.
Σερβίρονται ζεστοί η κρύοι με τζατζίκι.
                                                               ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!!!!!!!!!!!!!
                                     

43 σχόλια:

  1. Μου αρέσει πολύ η ψητή εκδοχή τους! Ο δε συνδυασμός πατάτας-κολοκυθιού είναι αγαπημένος και άκρως καλοκαιρινός!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πιο ελαφριοί χωρίς να χάνουν καθόλου απο γεύση, το μονο κακό είναι ότι τρως περισσότερους επειδη δεν ρουφάνε λάδια,φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  2. Τα φαντάζομαι με μια παγωμένη μπυρίτσα από δίπλα .... σκέτη απόλαυση!!
    Φιλιά Νέλλη μου, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως πάνε πολύ και με ουζάκι όμως,φιλιά καλη Κυριακή.

      Διαγραφή
  3. Κι έλεγα πότε θα βάλει η Νελλίτσα μου νέα συνταγή και βλέπω πατατοκολοκυθοκεφτέδες που με τρελαίνει και ήρθα κατ'ευθείαν και επι τόπου!!τα υλικά υπάρχουν,οπότε μέσα στο Σ/Κ γίνονται σίγουρα!!θα σου π,ω τη Δευτέρα Νελίτσα!σήμερα έκανα τηςΖαμπίας το ανάποδο κεικ κερασιού και βγήκε τούρμπο!σας έχω εναλλάξ για ιδέες για να σας προλαβαίνω!!πάντως μπράβο σου,γιατί θα την κάνω συχνά τη συνταγή σου!!φιλάκια άπειρα,ευχαριστώ για τα γλυκά σχόλια κοριτσάκι μου και καλό Σ/Κ εύχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nα την φτιάξεις και να μου πείς αν σου άρεσε,ναί οντως τα υλικά υπάρχουν ειδικά αυτη την εποχή,αυτο το κέικ της Ζαμπίας θέλω και εγώ να το φτιάξω,πολλα πολλα φιλιά και απο μένα και περιμένω νεα για τους πατατοκολοκυθοκεφτέδες. Καλη Κυριακή, μου αρεσει να σε διαβαζω ,καθε ποίημα ένα ταξίδι...

      Διαγραφή
  4. Πεθαινωωωωωωωωωω......λατρευω κολοκυθοκεφτεδες και με πατατα τελεια +τα υλικα που εχεις βαλει μεσα ειναι σουπερ..αχ ας φανε τα ματια μου τουλαχιστον..γεια στα χερακια σου Νελλη μου.
    Καλο Σ/Κ φιλακια πολλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως πολύ νόστιμοι ,κανεις δίαιτα? δεν εχουν και τόσο παχυντικα υλικά εύχομαι να μπορέσεις να τους φάς αφού σου αρέσουν τόσο.Σε ευχαριστώ Γωγούλα μου,καλή Κυριακή,φιλάκια πολλά και απο μένα.

      Διαγραφή
  5. kalispera poli telia mai eygales apo thn skech th ua magirecw aybrio panemwrfh h patatokeytedes mas anijes thn orejh pola filakia kalo sabatokirgiako.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαίρομαι αν σε βοήθησα να λύσεις το θέμα του μαγειρέματος που μας απασχολεί όλες,να τους φτιάξεις,καλη Κυριακή και πολλα φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  6. Τέλεια προσθήκη η πατάτα αλλά το κολοκυθάκι που είναι έτσι βρασμένο θα είναι εγγυημένα ζουμεροί!
    Φιλάκια Χρυσούλα μου, καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί επειδή μου αρέσουν και οι πατατοκεφτέδες προσπαθησα να κάνω δύο σε ένα και βγήκε πολύ καλό το αποτέλεσμα,είναι όσο ζουμεροί πρέπει νομίζω,φιλάκια και σε σένα και καλη Κυριακή,μου άρεσαν και οι δικοί σου γιατί λατρεύω το καλαμπόκι.

      Διαγραφή
  7. Φαίνονται τόσο λαχταριστοί!!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι εξίσου νόστιμοι τουλάχιστον για τα δικά μας γούστα,πολλά φιλιά και απο μένα καλή Κυριακή.

      Διαγραφή
  8. Υπέροχοι Νέλη μου δείχνουν πεντανόστιμοι!!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια Ελένη μου,φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  9. Σίγουρα θα την φτιάξω και αυτή τη συνταγή σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δηλαδή εννοείς ότι έχεις φτιάξει και άλλες? σου άρεσε καποια ιδιαίτερα? σε ευχαριστώ πολυ πάντως που τιμάς τη μαγειρική μου.

      Διαγραφή
  10. Πολύ ωραία συνταγή και στο φούρνο φτιαγμένοι! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι έτσι γίνονται πιο λαιτ και όσο ξεροψημένοι θες,καλή Κυριακή.

      Διαγραφή
  11. Αυτά τα καλοκαιρινά φαγητά με τρελένουν!!!!φαίνονται πεντανόστιμοι!!!!θα τη δοκιμάσω!!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι οντως το Καλοκαίρι έχει πολλά πράγματα να μαγειρέψεις και να κάνεις και διάφορους συνδιασμούς υλικών,δοκίμασε την και πες μου άν σου άρεσε.Φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  12. Θαλεια Κεφαλονιά29 Ιουνίου 2013 - 12:25 μ.μ.

    ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΜΕ ΔΕΝ ΦΕΥΓΟΥΝ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ, ΦΤΑΝΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ ΟΠΟΤΕ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΟΣΑ ΛΕΣ. Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΣΟΥ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ, ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΟΜΩΣ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΒΡΑΣΕΙΣ ΤΑ ΚΟΛΟΚΥΘΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΤΑΤΕΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΑΛΕΙΑ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ το πιστεύω αυτό ότι δε φεύγουν και δεν φεύγουν γιατί τους κουβαλάμε μαζί μας και τους σκεφτόμαστε και τους μελετάμε συνέχεια. Καί έτσι πορεύομαι γιατί έχω χασει πολλύς δικούς μου. Οχι Θάλεια μου δεν την έχω κάνει χωρίς να τα βράσω,χάρηκα που ήρθες και σχολιασες τη συνταγή μου θα σε περιμενω και άλλη φορά αν το θες .Καλως όρισες Καλή Κύριακη.

      Διαγραφή
  13. ¸.•°♡♡♫° ·.

    Amei a receita, muito fácil de fazer.
    Bom fim de semana!
    Beijinhos do Brasil.
    ¸.•°❤❤♫° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Sim, sim, ele tem materiais muito simples e fácil, espero que ajude você e as imagens que eu coloquei os analistas, fazê-lo para seus amigos blogs que você não conhece a nossa língua, beijos da Grécia.

      Διαγραφή
  14. Πεντανόστιμο το καλοκαιρινό σου φαγάκι Νέλη μου!!
    Θά τούς δοκιμάσω ψητούς καί μέ τό τζατζίκι σάν συνοδευτικό,θά είναι κόλαση!!
    Καλό Σ/Κ!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τους φτιάξεις να ετοιμασετε με τον αντρούλη σου και δύο ουζακια η μπυρίτσες και να τους απολαυσετε,αντε καλοφάγωτοι ,καλή Κυριακή φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  15. Πρέπει να είναι πεντανόστιμοι
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι Ελενά μου ,τουλάχιστον για τα δικα μου γούστα,και με την ευκαιρία θα ήθελα να σε ευχαριστήσω που πάντα περνάς και σχολιάζεις απο το μπλόγκ μου ,φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  16. Καλωσόρισες..μας έλειψες.. ωραίο φαγητό..το τρώω και γω , το κάνουμε και μεις.. με τζατζίκι δε το δοκίμασα, αν και το τρώω το τζατζίκι μου αρέσει...τους κεφτέδες τους τρώω με γιαούρτι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α πολύ χαίρομαι που σου αρέσει,μπορείς να τους φας οπως θες ,ακόμη και χωρίς συνοδευτικο ακόμη και σαν σνακ,δοκίμασε τους ,φιλιά Δελφινάκι μου.

      Διαγραφή
  17. Νέλη μου, τέλειο μεζεδάκι!!! Και πολύ όμορφη παρουσίαση! Εύγε, κορίτσι μου!!!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ ,για τα καλά σου λόγια,πολλά φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  18. Μου άρεσε πολύ που πρόσθεσες κολοκυθάκια στους κεφτέδες σου και μετά τους έψησες στο φούρνο! Νοστιμο και πολύ υγιεινό αποτέλεσμα! Μπράβο, Νέλη!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nαί και τα πρόσθεσα γιατί μου αρέσουν και οι πατατοκεφτέδες ,αλλά και οι κολοκυθοκεφτέδες,οπότε προσπάθησα να συνδιάσω δυο σε ένα,και βγήκε καλό το αποτέλεσμα τελικά.Φιλιά και απο μένα,καλό μήνα.

      Διαγραφή
  19. Τα εχει ολα και συμφερει!

    Καλό μηνα κορίτσι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είδες έχει πολλά μέσα ,την άλλη φορά σκέφτομαι να προσθέσω και καρώτα...καλό μήνα και σε σένα.

      Διαγραφή
  20. Καλό μήνα Νελλίτσα μου υπέροχη!!Σήμερα βγήκαν οι πατατοκολοκυθοκεφτέδες σου στο μενού της Τρίτης τελικά γιατί λείψαμε το Σ/Κ,και Νέλλη μου τι να σου πώ έκαναν θραύση στην οικογένεια..αφράτοι,και πεντανόστιμοι,έλιωναν στο στόμα!Σίγουρα αν τους δοκίμαζε η Ελένη η Ψυχούλη το μμμμμμμμμμμμμμ που κάνει θα έβγαινε σε πολύ μακρόσυρτο τόνο!!τους έδωσα σχήμα στρογγυλό γιατι με βόλεψε καλύτερα..εύγε κοριτσάκι πάντα τέτοια να μας κάνεις..πολλά πολλά φιλάκια!!θα τα πούμε σύντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό σου μήνα ,σε ευχαριστώ πολύ για τα τόσο όμορφα και εμψυχωτικά σου λόγια,αλήθεια αυτη η Ψυχούλη αφού της αρεσουν τόσο πολύ όλα τα φαγητά πως είναι τόσο αδύνατη? Μαλλον θα τρώει μόνο τότε που δοκιμάζει χαχαχαχα,φιλιά πολλά και καλή και όμορφη μέρα να έχεις.

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα κορίτσι μου,ναι όντως η κοπέλα πρέπει να τρώει μόνο ότι δοκιμάζει στην εκπομπή της..δεν δικαιολογείται διαφορετικά τέτοια αδυναμία!πέρασα να δω εαν έβαλες κανένα νέο post με yummy yummy συνταγή!!παραβιάστηκα!!φιλάκια!!

      Διαγραφή
  21. αμάν νοστιμιά!!!Υπέροχη συνταγή Νέλη και τι ωραία που τους παρουσιάζεις!!!Εγώ έκανα μελιτζανοκεφτέδες,μου βγήκαν λίγο μεγάλοι,αλλά τα έφαγαν όλα-)))).Στο επόμενο ούζο θα δοκιμάσω τους δικούς σου!
    Πολλά φιλιά και καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αν και δεν τρελαίνομαι για κολοκύθι όπως τους βλέπω τους ζήλεψα. Θα τους φτιάξω και θα σου πω την τύχη τους! :)) Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........