Σάββατο, 15 Ιουνίου 2013

Τσουρεκάκια με σταφίδες & κράνμπερις


 200 γραμμάρια φρέσκο βούτυρο, μισό φλυτζανάκι καλαμποκέλαιο 2,5 φλυτζάνια τσαγιού ζάχαρη,4 βανίλιες,5 αυγά,2 φακελάκια ξερή μαγιά,1 φλιτζάνι τσαγιού σταφίδες ξανθές ανακατεμένες με κράνμπερυς,1,5 φλιτζάνι τσαγιού γάλα.
 Λιώνετε το βούτυρο,βάζετε και το καλαμποκέλαιο και ρίχνετε λίγη ,λίγη τη ζάχαρη.
Ρίχνετε τα αυγά και συνεχίζετε το χτύπημα.
Ρίχνετε και τις βανίλλιες.
 Λιώνετε τη μαγιά μέσα στο χλιαρό γάλα
 Τη ρίχνετε στο μείγμα αυγών ζάχαρης και ρίχνετε και όσο αλεύρι σηκώσει για να γίνει μια ζύμη ελαστική και να μην κολλάει στα χέρια(κρατάτε λίγο από το βούτυρο και βρέχετε τα χέρια σας για το ζύμωμα για να μην κολλάει η ζύμη)
 Τη σκεπάζετε με μια πλαστική σακούλα και τη βάζετε σε μέρος χλιαρό για να ανεβεί(ανάψτε το φούρνο της κουζίνας στον αέρα στους 40 βαθμούς Κελσίου,φουσκώνει αρκετά γρήγορα μ αυτό τον τρόπο)
 Πλένετε τα κράνμπερις και τις σταφίδες και τα βουτάτε στο αλεύρι.
 Αφού έχει περίπου διπλασιαστεί η ζύμη ,ρίχνετε τις σταφίδες και τα κράνμπερις και την ξανά ζυμώνετε.
 Τη ζυμώνετε αρκετά για να πάνε παντού και να μοιραστούν στο ζυμάρι οι σταφίδες και τα κράνμπερις
 Κόβετε κομμάτια ζύμης και πλάθετε λουρίδες
 Φτιάχνετε διάφορα σχήματα σαλιγκαράκια,πλεξίδες,κ .α
 Τα βάζετε σε μέρος χλιαρό να φουσκώσουν
Αφού τα δείτε να φουσκώνουν τα αλείφετε με αυγό και ρίχνετε πάνω σουσάμι
 Τα ψήνετε στον αέρα στους 180 βαθμούς περίπου 20 λεπτά η και λιγότερο,εξαρτάται από το φούρνο.
 Τρώγονται σκέτα,αλλά και με μαρμελάδα η μερέντα,και συνοδεύουν τα καφεδάκια σας η το τσάι σας.
                                        ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!!!!!!!!!!

45 σχόλια:

  1. Τελεια δειχνουν Νελλη μου γεια στα χερια σου.!!!
    Καλο Σαββατοβραδο,φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστώ για τα καλά σου λόγια,καλο βράδυ Γωγουλα μου.

      Διαγραφή
  2. Φοβερά!!!!
    Υπέροχα δείχνουν Νέλλη μου, πολλά μπράβο σου!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να εισαι καλά σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια,φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  3. Μόλις που σκέφτουμουν σήμερα τι έγινε η Νέλι μας και το μπλογκ της; Μου λείψατε και τα δύο.. Νόστιμο μου φαίνεται η συνταγή σου..Φιλούθκια και καλό σ/κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ είμαι,χαίρομαι που σου άρεσαν,πολλά φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  4. Πω, πω!!!! Λαχταριστά που είναι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ ηταν και νόστιμα αλλά ,τέλος ,φαγωθηκαν πολυ γρήγορα.

      Διαγραφή
  5. Ωραιότατα,ότι πρέπει για το πρωινό! Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη σου πω και για απογευματινο και για όλες τις ώρες,είναι πολυ νόστιμα και ελαφριά επειδη δεν έχουν πολλα μυρωδικα.

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα Νέλη μου!!!Πώ πώ!!!Τί υπέροχα καί λαχταριστά πού φαίνονται!!!Ωραία συνταγή!!!Καλή Κυριακή!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα dimi μου,σε ευχαριστώ για τα καλα σου λόγια,καλό βραδυ και φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  7. απαπαααααααααααάάάααααααα...τι νόστιμα που φαίνονται και θα είναι!!!!Γεια στα χεράκια σου και στο μεράκι σου-))))Εμένα δεν μου πετυχαίνουν ποτέ-))))
    Να έχεις μια όμορφη Κυριακή Νέλι
    ___ (¯`(*)´¯) _____(¯`(*)´¯)
    ___¶¶ (_.^._)¶¶__¶_¶¶(_.^._)¶¶
    _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶(¯`v´¯)¶
    ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`(*)´¯)¶
    ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(_.^._)¶¶
    ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`v´¯)¶¶¶¶¶
    _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`(*)´¯)¶¶¶
    ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(_.^._)¶¶
    ______¶¶¶¶¶¶(¯`v´¯)¶¶¶¶¶
    ________¶¶¶(¯`(*)´¯)¶¶
    ___________¶(_.^._)¶
    ____________ ¶¶¶¶¶
    _____________¶¶¶
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κρίστα μου ,ναι γίναν πολυ ωραία και πολυ νόστιμα,ειδικα με τη φραουλα πανω,κάνε αυτη τη συνταγη ,θα γινουν σίγουρα,πολλά φιλιά καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  8. ¸.•°✿✿⊱彡

    Com passas.... hummmmmmm.... adoro!!!

    ✿º° Bom domingo!
    º°♪ Boa semana!
    Beijinhos .♫º

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ça donne envie de tous les manger !
    Bon dimanche !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τα θέλω αυτά τα τσουρεκάκια!
    Μόνο που νομίζω ότι αντί για σταφίδες θα βάλω κομμάτια σοκολάτας!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ νόστιμα νομίζω θα γίνουν και με σοκολάτα,δεν το έχω σκεφτεί να τα κάνω,μήπως να το δοκίμαζα και εγώ?Φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  11. Φαίνονται νοστιμότατα! Ειδικά στις τελευταίες φωτογραφίες με τη μαρμελάδα, μου πέσανε τα σάλια!! χιχι! Μπράβο!!!!
    Να έχεις μια όμορφη Κυριακή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ νόστιμα,ειδικά με τη μαρμελάδα πανω,σε ευχαριστώ για τα καλα λόγια.Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  12. Πολύ όμορφα και στις γεύσεις μου!

    Κράτησε μερικά στην άκρη...
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κράτησα αλλα μετά μ επιασε μια λιγούρα και τα έφαγα ,άργησες και εσυ βρε παιδάκι μου ,τι να σου κάνω?Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  13. Πολύ λαχταριστά! Φαντάζομαι το άρωμα της κουζίνας σου όταν τα έψηνες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι μύρισε βανίλλια ολο το σπίτι,σε ευχαριστώ,καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  14. Από αυτές τις λιχουδιές που πολύ "ευχαριστιέμαι" σ' ένα γευστικό και ξεκούραστο πρωϊνό Σαββάτου ή Κυριακής, Νέλη μας.
    Καλή εβδομάδα να ευχηθώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτές όντως είναι να τις απολαμβάνεις και να τις μοιράζεσαι με τους δικούς σου,μέρες χαλαρωσης,καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  15. Πολύ ωραία τα τσουρεκάκια σου, Νέλη. Μια αδυναμία στα κράνμπερις, την έχω και εγώ. Δεν θα έλεγα όχι, σε μερικές από τις αφράτες σου λιχουδιές!!
    Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, τα κράνμπερις είναι και δικά μου αγαπημένα,μπορώ να φάω αρκετά,δεν μπορω να τα αποχωριστώ εύκολα,μακαρι να μπορούσα να σου προσφέρω μερικές στ αλήθεια.Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  16. Και σκέτα θα τα έτρωγα ευχαρίστως, αλλά και με αυτή την υπέροχη μαρμελάδα είναι εξίσου λαχταριστά! Μήπως έχει περισσέψει κανένα, να έρθω για επίσκεψη;;; :-)
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα εσύ και θα φτιάξουμε άλλα,έτσι θα σε αφήσω εγω? περνάω τόσο όμορφα οταν σε διαβάζω, τα αξίζεις και με το παραπανω ,πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  17. Νελίτσα μου τι έφτιαξες πάλι!!!!!!!πρωτότυπα,λαχταριστά τα τσουρεκάκια και καταπληκτική και η παρουσίαση που απογειώνει την ανάρτηση!!!καλή βδομάδα και πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια,άσε μέχρι να τελειώσουν όλο περναγα απο την κουζίνα χαχαα,πειρασμός..φιλιά και καλό σου βράδυ.

      Διαγραφή
  18. Καλημερούδιααα φιλενάδα!! Πίνοντας το καφεδάκι μου πολύ ευχαρίστως θα ήθελα να είχα ένα από τα υπέροχα τσουρεκάκια σου!! Ειδικά αυτά με την μαρμελάδα!! Μιαμ μιαμ μιαμ!! Που θα πάει.... λίγες μέρες μένουν ακόμα για να γλυκαθώ!! :)) Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα!! Φιλάκια πολλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να τα φτιάξεις όταν μπορέσεις και να τα απολύσεις ,δεν ειναι και τόσο γλυκά οπότε θα μπορεσεις να τα φας άνετα,καλό βράδυ και φιλιά πολλα.

      Διαγραφή
  19. Πάω για απογευματινό καφεδάκι και βουτάω ..... δύο τρία από τα γλυκάκια σου!! Μου επιτρέπεις, ε; Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πάρεις φυσικα, μια χαρά ταιριάζουν με καφεδάκι και όχι μόνο,φιλιά πολλά και απο μένα.

      Διαγραφή
    2. Κι επειδή μας ταϊζεις με νοστιμιές και μας παχαίνεις (χι χι χι) έλα από το μπλοκάκι μου για βραβειάκι διαίτης.Σε περιμένω. Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  20. Πω πω Νέλλη φαίνονται νοστιμότατα !!Δεν ξέρω πόσα θα έτρωγα αν και έχω φορτωθεί μερικά κιλάκια σε λίγες μέρες μόνο !!! Πάντως όσο το τσουρεκάκι άλλη τόση σπιτική μαρμελάδα θα έβαζα !!! Άντε να χαθούν μετά τα κιλά !! Να είσαι πάντα καλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασε Ολυμπία μου,και αυτα ωραία και η μαρμελάδα όντως είναι σπιτική και πολύ μυρωδάτη ούτε ξέρω και εγώ ποσα έφαγα χχαχαχα ,ε με τα κιλά όλοι μας έχουμε ένα θεματάκι,υγεία να έχουμε δε βαριέσαι? Καλο σου βραδυ.

      Διαγραφή
  21. Τέλεια, Γειά στα χέρια σου. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστώ πολύ,να είσαι και εσύ καλα,φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  22. ╮✿ °•.¸

    Bom domingo!
    Boa semana!
    °º✿♫ Beijinhos.
    °º✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ευχαριστώ Νέλι μου
    Και εγώ είμαι fun σου.Τώρα αρχίζουν τα μπάνια και θα χαθούμε λιγάκι-))))
    Πολλά φιλιά-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολύ ωραία ιδέα για σπιτικό πρωινό! Πόσες περίπου μέρες διατηρούνται?Πρέπει να μπουν στο ψυγείο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Υπέροχα τα τσουρεκάκια σου!Πολύ πολύ λαχταριστά!Γεια στα χέρια σου!
    Έχω διαγωνισμό με δώρο εκπτωτικά κουπόνια και γυαλιά ηλίου ή οράσεως!Αν σε ενδιαφέρει μπορείς να ρίξεις μια ματιά εδώ
    http://handmade-by-spyridoula.blogspot.gr/2013/06/firmoo-glasses-giveaway-international.html
    Φιλάκια πολλά και να έχεις μια υπέροχη συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........