Κυριακή, 2 Ιουνίου 2013

Μπανανογλυκό


 3μπανάνες,1 κουτί σαντιγί σε σκόνη,1,5 πακέτο μπισκότα τετράγωνα,(μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αν θέλετε και μπισκότα σαβουαγιάρ,μπισκότα για βάση μιλφέιγ  η παντεσπάνι)
2 φλυτζάνες τσαγιού γάλα κρύο,5 κουταλιές σούπας σκόνη σοκολάτα,αμύγδαλο φιλέ,σιρόπι καραμέλας.
 Καθαρίζετε και κόβετε τις μπανάνες σε ροδέλες
όχι πολύ λεπτές .
 Χτυπάτε τη σαντιγί με το γάλα.
 Τη χτυπάτε μέχρι να πήξει καλά  για να στέκεται ανάμεσα στα μπισκότα.
 Στρώνετε τη πρώτη σειρά να καλυφθεί
καλά ο πάτος από το πλαστικό δοχείο(αν θέλετε το βάζετε και σε ταψάκι πυρέξ)
 Βάζετε την πρώτη στρώση σαντιγί και
βάζετε από πάνω και τις μπανάνες στη σειρά.
 Συνεχίζετε για την επόμενη στρώση με μπισκότα
 Αφού έχετε καλύψει όλη την επιφάνεια χωρίζετε λίγη από τη σαντιγί που έχετε και ρίχνετε μέσα
τη σκόνη σοκολάτα.
 Ανακατεύετε με το κουτάλι καλά να ενσωματωθεί η σοκολάτα με τη σαντιγί.
Την απλώνετε και από πάνω βάζετε τις υπόλοιπες μπανάνες.
 Βάζετε και την τελευταία σειρά μπισκότα.

 Στρώνετε τέλος και την σαντιγί ξανά.
Ψήνετε τα αμύγδαλα για λίγο να πάρουν χρώμα
(εγώ εδώ τα έχω ψήσει στα μικροκύματα για 2 λεπτά)
Τα ρίχνετε πάνω στο γλυκό μαζί με το σιρόπι καραμέλας.










Ρίχνετε αρκετή ποσότητα να καλυφθεί καλά
η επιφάνεια με το σιρόπι
και τα αμύγδαλα(μπορείτε να φτιάξετε σιρόπι καραμέλας δικό σας,εγώ εδώ έχω του εμπορίου)
Το βάζετε στο ψυγείο και καλό είναι να το έχετε φτιάξει από την προηγουμένη μέρα που θα το κόψετε.
Έτσι κόβετε πιο ωραία κομμάτια.
Είναι ένα εύκολο και νόστιμο γλυκάκι,δροσερό
για τώρα το Καλοκαίρι και όχι μόνο.


                                                               ΚΑΛΗ   ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!!!!!!
                                


65 σχόλια:

  1. καλό μήνα..υπέροχο γλυκό έφτιαξες να σαι καλά....έπεσε αντιγραφή ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα και σε σένα,σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια,να το φτιάξεις εύκολο είναι και πολύ νόστιμο.

      Διαγραφή
  2. Looks delicious....yummy...
    Have a nice day !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you very much, good month to have, beautiful summers and have a good time

      Διαγραφή
  3. μμμμμμμμμμ! μιαμ μιαμ ! και μου μένουν πάντα μπανανούλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι αξιοποιούμε μια χαρά τις μπανανούλες μας και αποκλείεται να μην το φάνε τα μικρα μιας και έχει και μπανάνα και σοκολάτα και τα δυο ιδιαίτερα αγαπημένα στα μικρά.

      Διαγραφή
  4. Φαίνεται πεντανόστιμο
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Thanks for your kind words, just making the coffee, I'll shout to come many many kisses dina; -0

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραία και δροσερή πρόταση! Καταγράφεται, ευχαριστώ!
    Καλό μήνα1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ελενα,φτιάξτο είναι όντως ένα δροσερό γλυκό.Καλό μήνα και σε σένα.

      Διαγραφή
  7. Υπέροχο και σίγουρα θα το δοκιμάσω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το δοκιμάσεις είναι εύκολο και νόστιμο.

      Διαγραφή
  8. Καλησπέρα Νέλη μου!!Καλό μήνα!!Πολύ νόστιμο τό γλυκάκι σου!!!Καί μέ τήν μπανάνα καί τήν καραμέλα,σούπερ!!Θά τήν δοκιμάσω!!!Καλό καλοκαίρι!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα dimi μου,καλό μήνα και σε σένα,ναί έχει όλες τις γεύσεις που μου αρέσουν και βγήκε πολυ νόστιμο,καλο Καλοκαίρι να έχουμε,φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  9. Δειχνει υπεροχο το γλυκακι σου Νελη μου,και πολυ θα ηθελα ενα κομματακι να φαω..
    γεια στα χερακια σου..Καλο βραδυ και καλη εβδομαδα,φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια Γωγουλα μου,μακάρι να μπορουσα να σε κεράσω,καλό απογευμα και σε σένα,και καλό μήνα.

      Διαγραφή
  10. Αυτό το κουταλάκι που βλέπω ελπίζω να το άφησες για μένα, γιατί δοκίμασα και το βρήκα υπέροχο!
    Καλό μήνα Νέλλη μου, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναιιιιιιιιιι για σένα το άφησα και αφου σου άρεσε είμαι πολυ ευχαρηστημένη,φιλάκια πολλα και απο μένα και καλό μήνα.

      Διαγραφή
  11. Χρυσούλα υπέροχο το γλυκάκι σου. Εδώ σου γράφω την συνταγή γιατί δεν μπορώ να γράψω στο fb μου έχουν κάνει μπλοκάρισμα για 20 μέρες. Δεν ξέρω γιατί. Λοιπόν είναι εδώ αλλά δεν έχω φωτό για να σου στείλω.
    Χρυσούλα η συνταγή για το γλυκάκι:
    Υλικά:
    * 1 1/2 πακέτο μπισκότα πτι μπερ ολικής
    * 1 πακέτο μαργαρίνη ή φρέσκο βούτυρο (250 γραμμάρια σκληρό βούτυρο
    ή μαργ)
    * 1 λίτρο και 1 ποτήρι φρέσκο γάλα πλήρες
    * 7 κουταλιές caster powder
    * 7 κουταλιές ζάχαρη (αν θέλεις βάζεις μαύρη) εγώ χρησιμοποίησα λευκή
    * 1 σοκολάτα κουβερτούρα nestle 200γραμ.
    * 1 κουτί φυτική σαντιγύ (Kretore or morfat κουτάκι μεταλλικό το οποίο έχω στο ψυγείο για τουλάχιστον 2 ώρες για να παγώσει καλά), γενικά οι κρέμες κρύες καλά για να αφρατέψουν.
    * 1 κουτί ζαχαρούχο γάλα (ΝΟΥΝΟΥ ή ΒΛΑΧΑΣ ή Carrefour).
    Εκτέλεση της συνταγής
    Σπάζω τα μπισκότα σε μεγάλα κομμάτια (π.χ στα τέσσερα) και τα απλώνω σε ένα μεγάλο ταψί (του φούρνου)
    Βάζω το γάλα (1 λίτρο και 1/2 ποτήρι+μαργαρίνη+ζάχαρη + σοκολάτα ) να ζεσταθούν και να ενωθούν καλά. Οταν λυώσουν όλα και ομογενοποιηθούν, (εννοείτε ότι συνεχώς ανακατεύω με μια ξύλινη κουτάλα και έχω μέτρια φωτιά) τότε προσθέτω το caster powder που έχω διαλύσει σε 1/2 ποτήρι γάλα φρέσκο που έχω κρατήσει. Ανακατεύω καλά συνεχώς με το σύρμα και περιμένω να πήξει η κρέμα(δεν θα πήξει πάρα πάρα πολύ, να μη βγει πολύ σφιχτή στο βρασμό). Μόλις αρχίσει να βράζει είναι έτοιμη. Την κατεβάζω και την βάζω με μία κουτάλα λίγη λίγη επάνω από τα μπισκότα . Αν σηκωθούν επάνω μη σε ενοχλήσει καθόλου. Αφήνω την κρέμα να κρυώσει και μετά χτυπάω σε μια μπασίνα μεγάλη, την κρέμα να αφρατέψει σε όγκο και μετά προσθέτω και το ζαχαρούχο που επίσης έχω βάλει στο ψυγείο και τα χτυπάω με το μίξερ χειρός για να αφρατέψουν και να ενωθούν. Οταν κρυώσει αρκετά η κρέμα σοκολάτας με τα μπισκότα, βάζω από επάνω την σαντιγύ και την απλώνω απαλά να πάει παντού. Βάζω το γλυκό στο ψυγείο για 3 ώρες τουλάχιστον να κρυώσει καλά. Οταν σερβίρω βάζω επάνω, τρούφα ή αμύγδαλο φιλέ ή φρούτα ή ότι αγαπά η παρέα. Αυτό ήταν το γλυκάκι, απλό και εύκολο. Καλό βράδυ. Μαριέτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτα είναι τα περίεργα του φεις μπουκ,τι να πω? Καλώς ηρθες, θα χαρώ πολυ να τα λέμε και απο εδω..η συνταγη που έγραψες νομιζω υπαρχει εδω στο μπλογκ σχεδον ίδια σε αλλο γλυκο..εδω http://neli62.blogspot.gr/2013/02/blog-post_17.html.
      Ειναι και τα δυο πολύ νόστιμα και τρώγονται πολυ εύκολα και αμέσως.
      Σε ευχαριστω πολυ παντως που έκανες τον κοπο να τη γραψεις και πιο πολυ που θέλησες να τη μοιραστείς μαζι μας.Καλό απόγευμα

      Διαγραφή
  12. Αυτό το γλυκό, θα έχει πολύ μεγάλη "πέραση" στην πιτσιρικαρία όλης της οικογένειας Νέλη μου, θα τους το φτιάξω σύντομα καθώς γεννέθλια για πολλούς ανάμεσά μας, περιέχει τούτος ο μήνας.
    Καλό μήνα και καλό βράδυ εύχμαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το φτιάξεις ναι θα έχει νομιζω μεγαλη περαση να είστε όλοι σας καλα και να γιορτάσετε με χαρα τα γενέθλια σας.Και να σου πω κάτι τελικα αυτο το γλυκό τόχει η μοιρα του να το φτιάχνουν για γλυκο γενεθλιων χαχαχα καλό μηνα και απο μένα.

      Διαγραφή
  13. Φαίνεται υπέροχο!!! Θα το δοκιμάσω σίγουρα..Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ,δοκίμασε το να μου πεις αν σου άρεσε,καλο μήνα και απο μενα.

      Διαγραφή
  14. Κι αναρωτιόμουν τί θα φτιάξω με το φακελάκι από τη σαντιγύ που μου έμεινε. Μ' αρέσουν πολύ τα γλυκά ψυγείου και πολύ χαίρομαι που έχει μπανάνες μέσα! Θα δοκιμαστεί το επόμενο Σαββατοκύριακο που θα έχω κόσμο στο σπίτι, αλλιώς με βλέπω να το τσακίζω όλο μόνη μου!
    Πολλά φιλιά, καλή εβδομάδα και καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες ποσο καλά μπορείς να χρησιμοποιήσεις κατι που ξέμεινε? και εγω έτσι σκέφτηκα για τις μπανανουλες που μου είχαν ξεμείνει και ιδού το αποτέλεσμα.
      Αν το φτιάξεις και σου αρέσει πες μου,και πραγματικα πρέπει να έχεις βοηθεια γιατί όντως το τρως πολύ άνετα και μόνος σου αυτο το γλυκό χαχαχχα.Πολλά φιλιά και απο μένα και καλό Καλοκαίρι επίσης.

      Διαγραφή
  15. Σούπερ γλυκάκι, εύκολο και πολύ δροσερό!
    Έχει πολλά καλά στοιχεία, μπανάνα, κρέμα λευκή και σοκολατένια, μπισκότα και καραμέλα, οπότε θα είναι πεντανόστιμο!
    Ότι πρέπει για να υποδεχτούμε το καλοκαίρι!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί όπως τα λες και εύκολο και πολυ δροσερό,Καλοκαιρινο,έχει και όλες αυτές τις γεύσεις που δένουν μεταξύ τους,και πραγματικα το αποτέλεσμα βγηκε καλο.
      Φιλά πολλά και απο μένα.

      Διαγραφή
  16. Το απόλυτο yummy yummy γλυκό ψυγείου μας τράταρες σήμερα κοριτσάκι..Και εύκολο και δροσερό και με απλά υλικά τι άλλο θέλουμε για να μπεί αμεσα σε εφαρμογή και εκτέλεση??απο τις φωτό και μόνο σε εξιτάρει και σε καλεί να το φτιάξεις!!νάσαι καλά πάντα με τέτοιες δροσερές ιδέες!!φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε,και θα χαρω ακόμη πιο πολυ να το δοκιμάσεις κιόλας φτιαχνοντας το.
      Δεν ειναι καθολου δυσκολο και έχει πολυ απλά υλικα.
      Πολλα φιλιά και σε σένα.Καλό μήνα.

      Διαγραφή
  17. Kαλο μήνα Νέλι μου..να και κάτι του γούστου μου , να μην βγάλω και άκουσμα ιδιότροπης..μου αρέσουν οι μπανάνες...ωραίο και δροσερό φαίνεται το γλυκάκι σου..ευχαριστώ..φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Δελφινάκι μου,μπράβο χαίρομαι που σου άρεσε,ιδιότροπη δε θα σε πούμε,μη στεναχωριέσαι,πολύς κόσμος έχει θέματα με τα διάφορα φαγητά.
      Εσυ τρώγε ότι σου αρέσει ,εξάλλου το φαγητό είναι μια απόλαυση,αν κάτι δεν μας αρέσει πως θα το απολαύσουμε?
      Φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  18. τι εκανες παλιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι.............με σωζεις εχουμε γενεθλια το ΣΑΒΒΑΤΟ ΚΑΙ ΗΘΕΛΑ ΚΑΤΙ ΓΡΗΓΟΡΟ Κ ΑΠΛΟ........... φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφάκι μου το ξανα είπα,τελικά αυτό το γλυκάκι έγινε γλυκό γενεθλίων,πολύ νόστιμο και εύκολο ,φτιάξτο και θα με θυμηθείς,πολλά φιλιά και χρόνια σας πολλά.

      Διαγραφή
  19. Καλό μήνα Νέλη μου!!!!τι υπέροχο δροσερό γλυκό είναι αυτό;!!!!!θα το φτιάξω σίγουρα!!!!Υ.Γ.έφτιαξα και τη νηστίσιμη μαγειρίτσα τρελάθηκα!!!!την έφαγα όλη μόνη μου!!!!!να σαι καλά!!!φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Δέσποινα μου,χαίρομαι που σου άρεσε,ναι φτιάξτο εύκολο είναι.
      Ναι η μαγειρίτσα είναι πιο ελαφριά και νόστιμη απο την κανονικη ,δεν εχει να ζηλέψει κατι,και μένα μου αρέσει πολυ,φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  20. Νομίζω ότι δεν θα χρειαστεί να το κόψω σε κομμάτια. Θα το φάω κατευθείαν από μέσα! Φαίνεται υπέροχο! Δροσερό και ελαφρύ! Σλουρπ!
    Πολύ ωραία ιδέα, Νέλη μου! Μπράβο!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε,ναί είναι πολυ ωραίο αλλα προπαντώς εύκολο και δροσερό,νασαι καλα για τα καλα σου λόγια,πολλά φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  21. Νέλη μου καταπληκτικό, δροσερό και πολύ ελαφρύ!Εννοείται πως θα το δοκιμάσω!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασε το Ελενα μου είναι όντως πολυ δροσερό και ελαφρύ,πολλά φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  22. Καλημέρα φιλενάδα μου και καλό μήνα!!!
    Περνάω μια φάση που δεν με συγκινούν καθόλου τα γλυκά!!! Οκ!! είναι και ελαφρώς απαγορευμένα από την γιατρό μου για λίγο! Σε καμιά εικοσαριά μέρες όμως θα περάσει η απαγόρευση και θα είναι η πρώτη συνταγή που θα δοκιμάσω!! :)) Φιλάκια πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα φιλενάδα,δεν πειράζει εσύ νασαι καλά όταν σου περάσει και αν είναι ολα καλα ,δοκιμασέ το είναι εύκολο και ελαφρύ.
      Εύχομαι να πάνε όλα καλά με την υγεία σου και απο μένα πολλές ευχες και φιλιά.

      Διαγραφή
    2. Να σαι καλά!! Σε ευχαριστώ πολύ!! :)

      Διαγραφή
  23. Λαχταριστό το γλυκάκι σου Νέλη και εύκολο μου φάνηκε!
    Καλοφάγωτο να είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ έυκολο ηταν Χρυσούλα μου και φαγώθηκε με τη μια,δεν μένει για πολυ ,αυτο είναι το κακο χαχαχα.Καλό μήνα.

      Διαγραφή
  24. Γεια σου Νέλη μου!! Φαίνεται πεντανόστημο το γλυκάκι σου- σίγουρα θα πάρω τη συνταγή και θα βάλω τη μαμά μου να μου το φτιάξει, γιατί εγώ δεν τα πάω και πολύ καλά με τη ζαχαροπλαστική :ρ Όσες φορές δοκίμασα να φτιάξω κάτι πάντα κάτι κακό γινόταν. . .Μάλλον δεν το έχω. .Τέλος πάντων καλή συνέχεια και καλό καλοκαίρι! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Βασιλικη μου,είναι πολυ εύκολο φτιάξτο μόνη σου,θα είναι η πρωτη φορά που δε θα συμβεί κάτι γιατί είναι πολυ εύκολο και θα τους κεράσεις κιόλας.
      Καλό Καλοκαίρι και σε σένα,πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  25. ΑΜΑΝ ΤΙ ΠΑΘΑΜΕ ΑΞΗΜΕΡΩΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ............ειπα να δοκιμασω μια ακρουλα μιας κ το εκανα στις 6 τ απογευμα και εφαγα ολη την πλαϊνη σειρα..................τελειοοοοοοοοοοοοοοοοο....................ΦΤΙΑΞΤΕ ΤΟ..........ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗΣ...........ΣΑΝ ΠΑΓΩΤΟ ΣΑΝΤΟΥΪΤΣ ΕΙΝΑΙ..........
    α ρε Νελι.............εγραψες παλι..........ρισπεκτ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Σοφάκι μου,σου άρεσε βλέπω το γλυκο ,άντε καλοφάγωτο ,σε ευχαριστώ πολυ για τα καλά σου λόγια πολλά φιλιά καλή μου,Καλό Σαββατοκύριακο.

      Διαγραφή
  26. ¸.•°❤❤⊱彡

    Que doçura de receita, fácil de fazer!!!
    Bom domingo!
    Boa semana!
    Beijinhos do Brasil°º✿♫
    °º✿
    º° ✿♥ ♫° ·.
    ¸.•°✿✿⊱彡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Sí, es muy fácil y deliciosa, traté de arreglarlo y dime si te gusta
      buena tarde,un beso de Grecia

      Διαγραφή
  27. AΝ ΘΕΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΛΙΓΟ ΧΡΟΝΟ,ΕΛΑ ΚΑΙ ΨΗΦΙΣΕ ΣΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΟ BLOG ΜΑΣ!!!!http://theacity.blogspot.gr/2013/05/the-city-awards-2013.html
    ΑΝ ΨΗΦΙΣΕΙΣ ΑΦΗΣΕ ΣΧΟΛΙΟ ΕΚΕΙ http://theacity.blogspot.gr/2013/05/the-city-awards-2013.html ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΟΥΜΕ ..ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΟΥ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ε......... τώρα Νέλλη μου με αποτελείωσες χα χα,,,πως να αντισταθείς σε ένα τέτοιο αριστούργημα, και τα γλύκα είναι η αδυναμία μου,,,,μου φαίνεται πως θα κάνει την τιμητική του μάλλον το Σάββατο που περιμένω μια φίλη και είναι πολύ τέλειο και εύκολο για να την κεράσω με το καφέ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φτιάξτο τότε είναι εύκολο ,εμφανισιμο και κόβεται ωραια κομμάτια ,μόνο που πρέπει να το φτιάξεις μια μέρα πρίν,για να κόβεται ωραία το κομμάτι,φιλιά καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  29. Αυτα ειναι γλυκά!
    Καλη σου εβδομαδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ .Εγινε ωραίο,νόστιμο και ελαφρύ,καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  30. Νέλλη μου να σε ρωτήσω κάτι για το γλυκό!!!! τα μπισκότα δε χρειάζεται να τα βρέξουμε λίγο πριν τα βάλουμε, για να κοπεί καλά το γλυκό στη συνέχεια; ή θα πάρουν υγρασία από τις μπανάνες;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε χρειάζονται καθόλου βρέξιμο,μόνο που θα το κόψεις την επόμενη μέρα,θα έχουν όση υγρασία πρέπει και κοβέται τέλεια το κομμάτι,καλή επιτυχια ,καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  31. Νάμαι κι εγώ Νελλίτσα μου πάλι στο yummy yummy μπανανογλυκό!!χάρηκα πολύ κοριτσάκι μου γιαυτά που μου σχολίασες στο μπλόγκ μου..και ήθελα να σέυχαριστήσω μέσα απο την καρδιά μου για τα γλυκά σου λόγια..χαίρομαι επίσης που γνωριζόμαστε σιγα σιγά και μπορούμε και ανταλλάσουμε και γνώμες και να σου πω και κάτι Νέλλη μου ..κι ο γλυκός ο λόγος σπάνιος είναι σήμερα,όταν υπάρχει γύρω μας τόση υποκρισία,ζήλεια και κακεντρέχεια!σου στέλνω την αγάπη μου και πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΜΜΜ..μμμμ....κάποιοι θα κάνουν τούμπες, με αυτό το γλυκό κι είναι και εύκολο!!!!!!!Φιλώ σε, κοριτσάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΥΓ. Τρελαίνομαι να παίζω με τη πασχαλίτσα για να σκορπίζει αστερόσκονη!!!!
    Τρελό παιδί, χαρά γεμάτο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Πολύ εύκολο, πολύ δροσερό, πολύ νόστιμο!!!!!! Έχει ήδη αποθηκευτεί στα αγαπημένα!!! Πιστεύω οι μικροί λιχούδηδες θα το λατρέψουν. Ευχαριστούμε για τις νοστιμιές που μας γεμίζεις και τις όμορφες εικόνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........