Κυριακή, 26 Μαΐου 2013

Σουπιές με πατάτες


 1 κιλό σουπιές κατεψυγμένες και καθαρισμένες(αν βρείτε φρέσκιες ακόμη καλύτερα),1 κιλό πατατάτες,2 σκελίδες σκόρδο,μαιντανό και άνηθο απο μισό ματσάκι,2 ωριμες μέτριες ντομάτες,πιπέρι μαύρο και κόκκινο,κρασί άσπρο,κόλιανδρο,1 κοκινη πιπεριά,αλάτι ,ελαιόλαδο ενα μικρό ποτήρι,νερό.
 Πλένετε καλά τις σουπιές ,ψιλοκόβετε το μαϊντανό και τον άνηθο,την πιπεριά,και το σκόρδο ,ρίχνετε και το κόκκινο και μαύρο πιπέρι και το αλάτι μαζί με το λάδι σε μια κατσαρόλα.
Τα αφήνετε να βράσουν μέχρι να φύγουν όλα τα υγρά σε χαμηλή φωτιά.
Τα σβήνετε με το κρασί και τα αφήνετε να πάρουν μια βράση ακόμη.
 Καθαρίζετε και κόβετε τις πατάτες σε κομμάτια μέτρια.
Κόβετε και τις ντομάτες σε φέτες.
Τις ρίχνετε στην κατσαρόλα και βάζετε και το νερό ίσα να σκεπαστούν τα υλικά που έχει μέσα.
Τα βράζετε μέχρι να μαλακώσουν και οι πατάτες και να φύγουν τα πολλά υγρά.

Τις σερβίρετε αν θέλετε με μία από τις δύο σαλάτες και κρασάκι άσπρο η ρετσίνα
                                       ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

35 σχόλια:

  1. Αγαπώ σουπιές και γενικότερα τα της οικογενείας τους!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ το ίδιο Τατιάνα μου πολύ μου αρέσουν.

      Διαγραφή
  2. Μμμμμμ Φαίνεται τέλειο ! Αχ πείνασα πάλι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πω πω ζημιά σου έκανα? χαχαχα σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

      Διαγραφή
  3. Καιρό έχω να φάω σουπιές και μου τις θύμισες..και με ωραία συνταγή!!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που τη βρίσκεις ωραία,φτιάξτην ,φιλια και απο μένα.

      Διαγραφή
  4. αγαπημένο μου φαγάκι ,που δυστυχώς δεν τρώνε τα μικρά ,οπότε το χάρηκα χτες σε ταβερνούλα!
    τα καλύτερα δεν τρώνε αυτά τα παιδιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ ωραίο πιάτο αλλα τα μικρά όντως δεν τρώνε τα καλυτερα,και μένα πολυ μου αρεσουν όλα αυτα της ίδιας οικογένειας.

      Διαγραφή
  5. Και μένα μου τις θύμησες Φαίνεται τέλειο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά είδα ότι αρέσουν οι σουπιές γενικώς και δίκαια άλλωστε

      Διαγραφή
  6. Δεν τις έχω μαγειρέψει ποτέ τις σουπιές με πατατούλες, και φαίνεται τόσο νόστιμο φαγάκι.
    Καλή βδομάδα Νέλλη μου, φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ένα νόστιμο πιάτο και εύκολο,δοκίμασε το άν θες,πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  7. Αχ αυτα ειναι φαγητα!!!!!!!!Μπραβο Νέλλη μου, τελειο κ αυτο το πιατο, εγω θα το ετρωγα κ με τις δυο σαλατες χα χα ειναι υπεροχες!!!!!
    Φιλακια πολλα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δικές σου τοτε και οι δυό σαλάτες για να το συνοδέψεις,σε ευχαριστώ για τα καλα σου λόγια Ελενα μου,φιλάκια πολλά και απο μένα.

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα Νέλη μου!!Τρελαίνομαι γιά σουπίες!!Καί η συνταγή σου φαίνεται πολύ νόστιμη!!Αυτό τό φαί τό φτιάχνη μία φίλη μου!!Θά τήν δοκιμάσω!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι μια απλή και πολυ νόστιμη συνταγη.Δοκίμασε την ίσως σου αρέσει,φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  9. Μ' αρέσει πολύ το φαγάκι σου, γιατί έχει πολύ χρώμα και ακόμη περισσότερη γεύση! Τέλειο πιάτο! Και οι σαλάτες που μας προτείνεις για να το συνοδεύσουμε εξαιρετικές!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια ,πολλά φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  10. Καλησπέρα Νέλη μου!όπως πάντα εξαιρετικά μενού και με σαλάτες πρωτότυπες με καθόλου too much στοιχεία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολύ για τα πολύ όμορφα σου λόγια,φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  11. καλησπέρα Νέλι μου...θα σε στενοχωρησω , αλλα δεν μου αρεσουν οι σουπιες , δεν εφαγα ποτε μου... πατατουλες ομως τρωω σε ολες τις μορφες τους , βραστες ,ψητες, τηγανητες...ευχαριστω για την ομορφη ευχη σου στο λευκωμα μου.. με την αγαπη μου και φιλουθκια και καλη εβδομαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μου αρεσει ομως που μοιραζεσαι μαζι μας τις συνταγουλες και προτασεις σου

      Διαγραφή
    2. Εγώ καθόλου δε θα στεναχωρηθώ Δελφινάκι μου ,μαλλον αρκετά πράγματα δεν είναι στις γευσεις που προτιμάς αλλα γούστα είναι αυτά,ότι του αρέσει του καθενός αυτό τρώει,δεν είσαι η μοναδική εξάλλου,και εγώ σε ευχαριστώ που μας έδωσες την ευκαρια να σου γράψουμε μια ευχούλα για να μας θυμάσαι,πολλά φιλιά και καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  12. Καλημέρα φιλενάδα μου!! Έχω πάνω από δυο χρόνια να μαγειρέψω σουπιές, λες και εξαφανίστηκαν από την διατροφική αλυσίδα! :)) Μάλλον ήρθε η ώρα να τα τιμήσω!! Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες να ήρθε η ώρα να τις ξαναθυμηθείς? αντε φτιάξτες να τις ξαναφάτε ;-)φιλάκια πολλά και απο μένα.

      Διαγραφή
  13. Αυτό είναι πολύ ωραία πρόταση καλή μου Νέλη, για μένα την ψαροφαγού κι' ας μην φάνε οι υπόλοιποι της οικογένειας :-)))
    Χαιρετισμούς πολλούς και καλό απόγευμα εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ είμαι πολυ του ψαριού ,οπως και να είναι και σε όποια μορφή του απο αυτην εδω μέχρικαι τη σαρδελιτσα,γενικώς ότι κολυμπάει δηλαδη.Σε χερετώ και εγώ καλή συνέχεια.

      Διαγραφή
  14. Με ξεσήκωσε το ωραίο σου φαγάκι και μόλις έβγαλα σουπιές από την κατάψυξη για αύριο!!!!!! Ευχαριστώ για την ιδέα!!!! Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντε καλοφάγωτες τότε αν και τώρα μάλλον που απαντάω θα τις έχετε φάει ελπίζω να τις απολαύσατε ,καλο ξημέρωμα.

      Διαγραφή
  15. και εμένα μου αρέσουν οι σουπιές Νέλη.Και λατρεύω τον τρόπο παρουσίασής σου και τις συνταγές σου-)))
    πολλά φιλιά και καλό ΣΚ
    Εχω κάτι εδώ για τους φίλους(σας μαζεύω σιγά σιγά)
    http://pinterest.com/christagreece/blog-friends/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια ,μπηκα στη διευθυνση που δίνεις ,συγγνωμη δεν πολυ κατάλαβα ,πρέπει να κάνω κάτι?ΦΙΛΙΆ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΈΝΑ.

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........