Κυριακή, 19 Μαΐου 2013

Λουκάνικα με χόρτα


 2 ματσάκια ραδίκια(εγώ τα ξέρω σαν Ιταλικά τα συγκεκριμένα) περίπου στα 700 γραμμάρια, 4 λουκάνικα χωριάτικα,1 ποτήρι άσπρο κρασί,αλάτι,κόκκινο πιπέρι,μπούκοβο,2 λεμόνια,λίγο λάδι.
 Πλένετε και βράζετε τα χόρτα  αλλά όχι πολύ,να κρατάνε λίγο.
 Καθαρίζετε από τη μεμβράνη τα λουκάνικα τα οποία είναι καλό να είναι λίγο πικάντικα και τα κόβετε σε ροδέλες.
 Βάζετε τα λουκάνικα σε ένα τηγάνι με πολύ λίγο λάδι να ψηθούν λίγο.
Τα σβήνετε με το κρασί και το λεμόνι και τα αφήνετε να πάρουν μερικές βράσεις.
Ρίχνετε και τα χόρτα  το αλάτι,το μπούκοβο και κόκκινο πιπέρι.
Τα βράζετε για 15 λεπτά περίπου σε χαμηλή φωτιά.



Αν δε θέλετε να είναι τόσο καυτερό παραλείπετε το μπούκοβο η παίρνετε λουκάνικα που να μην είναι τόσο πικάντικα.
      Είναι ένα πολύ νόστιμο μεζεδάκι για κρασί  και ούζο.                      
                                                   ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!!!!!!!!!!!!!!

37 σχόλια:

  1. Καλη σου μερα Νελη μου...ωραια ιδεα και προταση να εισαι καλα...φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι μια πραγματικά νόστιμη και ευκολη συνταγή,φιλια πολλα και απο μένα.

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα και καλή Κυριακή Νέλι μου..Παντα με τις όμορφες προτάσεις και συνταγές σου..Ευχαριστώ που τις μοιράζεσε μαζί μας..Λουκάνικα τρώμε , με χόρτα δε το είχαμε δοκιμάσει ποτέ..Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Δελφινάκι μου για τα καλα σου λόγια,χαίρομαι που σου αρέσουν οι προτάσεις μου,δοκίμασε την ειναι ωραίο πιατο,φιλια και απο μένα.

      Διαγραφή
  3. Μ'αρέσουν πολύ οι συνδυασμοί που επιχειρείς κάθε φορά Νέλλη μου, και πετυχαίνεις ένα τόσο γευστικό αποτέλεσμα!
    Φέρνω το ουζάκι και έρχομαι!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για τα τόσο ωραία λόγια σου Ελενα μου,αντε φέρτο και στην υγειά μας,φιλια πολλά.

      Διαγραφή
  4. Εύγε για την πρωτοτυπία και το πάντρεμα των υλικών!
    Νομίζω ότι το αποτέλεσμα θα ήταν γευστικότατο!
    Τυχεροί όσοι το δοκίμασαν...
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολυ ,ηταν όντως νόστιμο και άρεσε πραγματικα,ειδικά σε μένα,ειναι απο τα αγαπημένα μου πιατα,φιλια και απο μένα.

      Διαγραφή
  5. ταλεντάρα μου!!!Αυτή η συνταγή είναι ότι πρέπει για τον άντρα μου που λατρεύει τα λουκάνικα!!!!
    Πολλα φιλιά και καλή συνέχεια-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για κοίτα που οι ταλεντάρες μας αποκαλουν έτσι,τιμή μου να μου το λες εσυ με τόσο ταλεντο,αντε να του τη φτιαξεις και μετά να μου πεις και εντυπωσεις πολλα φιλια και απο μένα.

      Διαγραφή
  6. Πρωτότυπη και με τα καυτερά της πολύ συμφωνώ, άλλο διαφωνεί αλλά ποιος το ακούει (το στομαχάκι μου)!
    Έδωσες στα ιταλικά ραδίκια μια νόστιμη εκδοχή και σίγουρα καλύτερη από σκέτα σαλάτα.

    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ ,θα την κανουμε πιο λαιτ λογω στομαχιου,να τη βάλω στη λιστα? χαχαχαχα φιλια πολλά.

      Διαγραφή
  7. Πολύ καλή πρόταση Νέλη μου και ο συνδυασμός των υλικών καταπληκτικός!!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελενη μου,είναι όντως ένα νόστιμο πιατο,πολλά φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα Νέλη μου!Πολύ νόστιμη καί πρωτότυπη η συνταγή σου!!Τέλειος συνδυασμός γεύσεων!!Καλή εβδομάδα νά έχης!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ dimi μου,καλό βράδυ και φιλακια και απο μένα.

      Διαγραφή
  9. Καλησπέρα και καλή εβδομάδα!!!Πολύ μου άρεσε το μεζεδάκι σου!!!Ο συνδυασμός των υλικών υπέροχος και το αποτέλεσμα σίγουρα θα είναι πολύ απολαυστικό!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολυ Σπυριδουλα μου,είναι όντως νόστιμο και σχετικά ευκολο για μεζεδάκι, σε παρεούλα αλλα και για να το απολαύσεις μόνος σου,πολλά φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  10. Νελλη μου τι ομορφη κ νόστιμη ιδεα, τα λουκανικα τα αγαπαει ο συζυγος εγω τα χόρτα και καθε φορα προβληματιζόμουν, μου εδωσες όμως των πιο νόστιμο συνδιασμό, θα τα δοκιμάσω αυριο κιόλας!!!!!
    Πολλα πολλα μπραβο μου τελεια η συγκεκριμένη συνταγή, φιλακια πολλα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. παλι εγω,,,να κανω μια διόρθωση στην τελευταια γραμμη το (μου) μπηκε καταλάθος,!!!! το ξαναγράφω λοιπόν,,,,, πολλα πολλα μπραβο, τελεια η συγκεκριμενη συντάγη...
      φιλακια πολλα κ συγνώμη!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ πολυ φτιάξτην και πες μου αν σας άρεσε,είναι μια πολυ νόστιμη εκδοχή του να φας τα χορτα και τα λουκάνικα,φιλάκια και απο μενα.

      Διαγραφή
  11. Δόξα σοι... Μου εμφάνισε επιτέλους τη φόρμα σχολίων... (ακόμα τη σελίδα φορτώνει... *&^#@$%^)
    Να γράψω κι εγώ ότι ξεροσταλιάζω στην οθόνη μου κοιτάζοντας αυτό το πιάτο! Και τα λουκάνικα και τα χόρτα μου αρέσουν πολύ. Εξαιρετικό το "πάντρεμα" Neli μου! Θα παραλείψω το μπούκοβο, γιατί μετά δεν με σώζουν ούτε 10 λίτρα μπύρας! (μεγάλη αδυναμία η μπύρα!)
    Καλό μεσημέρι και καλή εβδομάδα! Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχ είδες αν κολλησει καμμιά φορά δε λεει να παει παρακατω, σε ευχαριστω πολυ,ναι μη βάζεις μπουκοβο απλα παρε πικαντικα λουκανικα αλλα αν δεν μπορεις το καυτερο καθόλου ,μια χαρα γίνεται και με λουκανικα κανονικα,ε λιγη μπυρίτσα ουτως η άλλως θα την πιείς,Πολλά φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  12. Νέλλη μου , με πιπεριές λουκάνικα έφαγα και έχω μαγειρέψει , με πράσα αλλά με χόρτα δεν το έχω δει ! Φαντάζομαι νοστιμιά που θα έχει ! Και πάλι ένα μεγάλο Μπράβο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολυ νοστιμο Ολυμπία μου ,και αυτα που λες όμως τα λαχανικα πανε ωραια,αφου δοκιμασες με τα άλλα δυο καντα τώρα με χόρτα και πες μου άποψη,σε ευχαριστώ πολυ.

      Διαγραφή
  13. Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω πολυ ,φιλια και απο μενα.

      Διαγραφή
  14. Τέλειος μεζές! Τον φαντάζομαι με μπόλικο μπούκοβο και ξερογλείφομαι!!! Σλουρπ!!!
    Πολλά φιλάκιαααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολυ ,σου αρέσουν και σένα τα καυτερά ε? ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ..

      Διαγραφή
  15. Μοιάζει πραγματικά πεντανόστιμο!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και για τα δικα μου τουλαχιστον γούστα είναι ,πολλα φιλια και αποαμενα.

      Διαγραφή
  16. Πρωτότυπη και λαχταριστή η συνταγή σου με τα χορταράκια τα δροσερά να αντισταθμίζουν το καυτερούλικο του λουκάνικου..τέλεια πρόταση!!Σέυχαριστω κορίτσι μου για την επίσκεψή σου και είμαι πολύ χαρούμενη που σου άρεσε ο"λαθρεπιβάτης μου''είσαι πολύ ευγενική ψυχή!!καλό βραδάκι και φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ένας πολυ ωραίος συνδιασμος όντως ,μην μ ευχαριστεις καθολου χαίρομαι οταν μπαίνω στο μπλογκ σου και διαβαζω τόσο υπέροχα πραγματα,καλο ξημέρωμα πιά ,φιλακια

      Διαγραφή
  17. Καλημέρα Νελίτσα,τρελλάθηκα στο γέλιο με το καλό ξημέρωμα!!ξέρεις όταν υπάρχει έλλειψη χρόνου τις καθημερινές,κάνω βραδινές περιηγήσεις στα αγαπημένα μου μπλόγκς!!σου έκανα και κανονική επίσκεψη σήμερα για να σου πω ότι τρελλάθηκε η οικογένειά μου με τα χόρτα και τα λουκανικάκια πάπρικας που το έκανα..αυτα τα λουκάνικα είναι πολύ ελαφριά για καλοκαίρι και πήγαινε απίστευτα με το χορταρικό!συνδιασμός αχτύπητος!!φιλάκια καλό Σ/Κ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ αφου το ξημερωνουμε καθε νύχτα χαχαχα ,χαίρομαι που σας άρεσαν και εγω δεν το χορταίνω αυτο το πιατο,μου αρέσει πολυ,να είχαμε λιγα τωρα ε?
      φιλακιαααααααααααααα καλη Κυριακη

      Διαγραφή
  18. Καλημέρα φιλενάδα μου!!! Εμένα θα μου αρέσει στα σίγουρα το παραπάνω πιάτο αλλά εντάσσεται στα πλαίσια δοκιμής μήπως το φάνε και τα τέκνα μου!! Σου χρωστάω μια ανάρτηση με τις ωραίες γεύσεις που έχω δοκιμάσει με τις συνταγές σου!! Μπορεί να αργώ, μα δεν ξεχνώ!! Φιλάκια πολλα πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χαίρομαι που σε ξαναβλέπω Παρασκευή μου ,η αλήθεια είναι ότι ανυσηχησα ,εύχομαι να είναι όλα καλά,λες να μπορέσουμε να τους ταίσουμε και αυτό το πιάτο?Να είσαι πάντα καλά και να προσέχεις τον εαυτό σου,φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........