Κυριακή, 12 Μαΐου 2013

Χρόνια πολλά μανούλες

 ΜΑΝΑ..... η ομορφότερη και πιο ιερή λέξη.Ο Αλέξανδρος Δουμάς είπε ..Επειδή ο Θεός δεν μπορεί να βρίσκεται παντού, γι’ αυτό έφτιαξε τη μητέρα.....Τι μεγάλη αλήθεια!!!!!!!!!!!!
 Νιώθεις την αγάπη και τη φροντίδα της σε όλες τις φάσεις της ζωής σου.Από τα πιο απλά και καθημερινά μέχρι τα σημαντικά όμορφα και άσχημα.Την αισθάνεσαι δίπλα σου πάντα, υπάρχει δεν υπάρχει σ αυτή τη ζωή, η αύρα της είναι πάντα κοντά σου.
 Άπειρα όμορφα ποιήματα ,ιστορίες γνωμικά,τραγούδια έχουν γραφτεί γι αυτήν και την αγάπη της.
Άρρηκτος ο δεσμός με τα παιδιά της ακόμη και όταν και αυτά μεγαλώσουν.Για τη μητέρα και να γεράσουν τα παιδιά της αν ακόμη αυτή είναι στη ζωή θα είναι τα παιδάκια της που αγαπάει και φροντίζει.
Ας πούμε ένα μεγάλο ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΠΟΛΛΑ...ΝΑ ΜΑΣ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΤΑ ΒΛΑΣΤΑΡΙΑ ΜΑΣ
Να είμαστε πάντα καλά να τα αγαπάμε και να τα φροντίζουμε........

37 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά σέ όλες τίς μαννούλες Νέλη μου!Νά σέ χαίρονται!!Τί πανέμορφες φωτογραφίες μέ υπέροχα λουλούδια!!Καλή Κυριακή!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xρόνια μας πολλά dimi μου να μας χαίρονται,σε ευχαριστώ για τα καλα σου λόγια,φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  2. Χρόνια σου Πολλά γλυκιά μανούλα Νέλλη!
    Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες του κόσμου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια μας πολλά Ελενα μου,και να είναι καλα τα παιδια μας,πολλά φιλια.

      Διαγραφή
  3. Χριστος Ανεστη και χρονια πολλα .Ειχα καιρο να περασω γιατι παρουσιαστηκα στον στρατο οπως θα ξερεις..Οταν θα μπορω θα ερχομαι απο εδω Δεν ξεχνω τους φιλους.Να εισαι παντα καλά και να βρισκω ανοιχτο το σπιτικο σου!!!!ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΝΑΔΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς ό Κύριος Σκρουτζάκο,το ξέρω ότι υπηρετεις τη μαμα πατρίδα να εισαι καλά και να τελειωσεις με το καλό,σε ευχαριστώ για τα καλα σου λόγια,χρονια μας πολλά ναι....

      Διαγραφή
  4. Χρόνια μας Πολλά Νέλη μου!
    Η ανθοδέσμη βλέπω ήρθε στην ώρα της. Να σε χαίρεται το βλαστάρι σου!

    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρονια μας πολλά Ζαμπία μου,ναι ναι και έρχεται παντα είναι δεν είναι εδω τα παιδιά,να μας χαίρονται τα βλαστάρια μας.

      Διαγραφή
  5. Χρόνια πολλά φιλη Νέλλη!!πρώτη μαμαδίστικη η ανάρτησή σου στο μπλόγκ μου!!εισαι πολύ γλυκιά και υπέροχα όσα έγραψες!έλα και απο μένα να σε κεράσω μαμαδίστικες ευχές και να με γνωρίσεις κι εσύ..το κομμάτι του Π.Θαλασσινού υπέροχο!!μάγεψε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλα κοπέλλα μου σε ευχαριστώ για τα τόσα καλά που είπες για μένα,θα περάσω ευχαρίστως,ναι πολύ όμορφο το κομμάτι του θαλασσινου και ότι λεει αυτος είναι μαγικό...

      Διαγραφή
  6. χρονια πολλα κι απο μενα στις μαναδες ολου του κόσμου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να χαίρεσαι τη μητέρα σου Ασωτε,φιλιά.

      Διαγραφή
  7. Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σ'ευχαριστώ Νέλλη μου για τα καλά σου λόγια και την επίσκεψή σου απο το μπλόγκ μου.καιτο δικό σου είπαμε μιλάει απο ευαισθησία!!πολλά φιλάκια και καλή μας εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλά φιλια και να περνάμε πάντα όμορφες στιγμές,και γαλήνιες.

      Διαγραφή
  10. Χρόνια μας πολλά, χρόνια πολλά και σε όλες τις μανούλες του κόσμου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά και σε μας Ελένη μου και στις απανταχού μανούλες,φιλια και απο μενα.

      Διαγραφή
  11. Χρόνια μας πολλά γλυκιά μου Νέλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χρόνια μας πολλά Ερμιόνη μου,σε φιλώ γλυκά.

      Διαγραφή
  12. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ..ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ..ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΙΣ ΜΑΝΟΥΛΕΣ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ, ΣΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ..ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΧΤΕΣ..ΤΙ ΟΜΟΡΦΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ..ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ ΛΟΓΙΑ..ΓΕΜΑΤΑ ΑΓΑΠΗ, ΤΡΥΦΕΡΟΤΗΤΑ...ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΣΟΥ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΜΕ ΩΡΑΙΑ ΧΡΩΜΑΤΑ.. ΝΑ ΧΑΡΕΙΣ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΔΩΡΟ ΣΟΥ...ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΘΑΛΑΣΣΙΝΟΥ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΕΙ...
    Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ) ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕ ΠΟΛΥ
    ΦΙΛΟΥΘΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ένα βραβείο σε περιμένει εδώ http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2013/05/blog-post_15.html

      Διαγραφή
    2. Χρόνια πολλά να χαίρεσαι τη μανουλα σου Δελφινακι μου,σε ευχαριστώ για τα όσα καλα είπες,ο Θαλασσινός είναι αγαπημένος μου καλλιτέχνης,μου αρέσει ότι και να πεί,φιλιά πολλά και απο μένα.

      Διαγραφή
  13. Hello! Very nice blog and interesting posts, great atmosphere.
      Have a nice day. :)
    Welcome to our blog about photography. +
    I hope you also enjoy it with us.

    Greetings!

    "Do what you love is not even that, but anyway"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Νέλλη μου Χρόνια σου Πολλά γεμάτα αγάπη και ευτυχία !Να καμαρώσεις τα βλαστάρια σου όπως εσύ και κείνα θέλετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια μας πολλά καλή μου Ολυμπία να μας χαίρονται και να τα χαιρόμαστε και να τα αγαπάμε και εμεις.

      Διαγραφή
  15. Χρόνια πολλά σε όλες τις μάνες του κόσμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Νέλλη μου χρονια πολλα σε ολες τις μανουλες του κοσμου!!!!!!!Να χαιρεσαι τα μικρουλια σου!!!!!!!!
    Καταπληκτικός ο Δούμας,!!!!!!!
    Τα λουλουδια σου ειναι υπεροχα πολυ πολυ ομρφα, απ οτι καταλαβα ειναι η δευτερη σου αγάπη, τα χαζευω αρκετα στο face!!!!
    Φιλακια πολλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Ελενα μου χρόνια μας πολλά,είναι μεγάλη αλήθεια αυτό που είπε ο Δουμάς,και αν δεν μπορεί να κάνει η μανα όσα κάνει ο θεος εχει περισσια αγάπη για τα παιδιά της πρώτα και μετά για τα παιδιά όλου του κόσμου.Τα λουλούδια είναι όντως απο τις μεγάλες μου αγαπες,σε ευχαριστώ που είσαι ανάμεσα στους φίλους μου και εκεί,φιλάκια πολλά και απο μένα.

      Διαγραφή
  17. Καλησπέρα Νέλλη μου,σέυχαριστώ που με επισκέφτηκες ξανά γλυκούλα μου..έγραψα επίλογο για το γλυκό πουλι της νιότης γιατι ένα κορίτσι υπέροχο απο την μπλογκογειτονιά στάθηκε η αφορμή για να γράψω αυτό το ποίημα...πλήρως απογοητευμένη..ευαισθητη,με προβληματισμούς,ρομαντική κι όμως πολύ πικραμένη..ξέρεις τελικά τι καλό επιτελείται στην μπλογκογειτονειά??αποδεικνύεται μεγάλη ψυχοθεραπεία..θα χαρώ να τα λέω και μαζί σου.Κατάλαβα πόσο αξιόλογο παιδί είσαι κι εσυ..φιλάκια πολλά..Καλό βραδάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα και σε σένα,η μπλογκογειτονιά είναι ο μικροκοσμος της κοινωνίας μας,έχει πολλά ταλαντούχα,αξιόλογα ευαίσθητα ,έξυπνα,άτομα.Είναι όντως ψυχοθεραπεία μια βόλτα σ αυτην.Γεμίζεις εικόνες καθε λογής και συναισθήματα ανάκατα....Γνώσεις,γελιο,χαμόγελο ,συγκίνηση,εισπράτεις αγάπη απο άγνωστα άτομα είναι η μεγαλη γλυκεια μπλογκοπαρέα.Θα χαρώ και εγώ να τα λέμε,βέβαια παιδι δε με λες....με δυο εγγόνια χαχαχαχα αλλα δεν πειραζει.Καλό σου βράδυ καλη μου.

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........