Σάββατο, 27 Απριλίου 2013

Καλό Πάσχα


 Αυγά,ξύδι,νερό,μπογιές,ελαιόλαδο.
 Ετοιμάζουμε  τέσσερα πιάτα για να διαλύσουμε τα τέσσερα βασικά χρώματα.(κόκκινο,κίτρινο,μπλε ,πράσινο)
 Βράζουμε τα αυγά και τα αφήνουμε να κρυώσουν λίγο,να είναι χλιαρά όταν θα αρχίσουμε το βάψιμο.
 Διαλύουμε το κάθε χρώμα με ένα φλυτζανάκι του καφέ ξύδι,ένα φλυτζανάκι του καφέ νερό  το ανακατεύουμε και αφού διαλυθεί καλά ρίχνουμε μερικές σταγόνες λάδι στο κάθε πιάτο.(όχι πολλές όσο πιο λίγο είναι το λάδι τόσο το καλύτερο)
 Αρχίζουμε να βουτάμε το κάθε αυγό στα χρώματα ,πρώτα από τη μια άκρη.
 Μέτα πάμε στο επόμενο χρώμα και το βουτάμε από την άλλη μεριά.
 Στο επόμενο χρώμα μετά από την άλλη μεριά.
 Και τελειώνουμε όλα τα χρώματα ,το αυγό έχει πάρει λίγο από το καθένα.

 Το λάδι κάνει αυτά τα περίεργα σχέδια γιατί το χρώμα δεν πάει παντού.
 Μπορείτε επίσης να αρχίσετε από το ανοικτότερο χρώμα,(το κίτρινο να κυλήστε το αυγό να πάρει όλο το χρώμα.)
 Και μετά να το βουτάτε ελαφρά στα υπόλοιπα.
 Από κάθε πλευρά όπως και πριν.
 Πάλι κάνετε την ίδια διαδικασία για όλα τα χρώματα.
Αφού έχετε τελειώσει με όλα τα αυγά,λαδώνετε ένα μαλακό πανάκι και τα γυαλίζετε ένα ένα.
Τα αυγά αυτά τα είχα δει πρώτη φορά όταν ήμουν ακόμη πολύ μικρή.Είχα εντυπωσιαστεί τότε σαν παιδί με όλα αυτά τα χρώματα και τα πολύπλοκα σχέδια.
Μόλις μεγάλωσα λίγο άρχισα να τα φτιάχνω και συνεχίζω μέχρι σήμερα.Είναι νομίζω όμορφα και λίγο ιδιαίτερα.
Με αυτή μου την ανάρτηση θα ήθελα ακόμη να σας ευχηθώ να περάσετε πολύ όμορφα τις μέρες του Πάσχα, με κατάνυξη την Μεγάλη Εβδομάδα των Παθών και με υγεία και χαρά ,παρέα με τους αγαπημένους σας την Ανάσταση και την Κυριακή του Πάσχα.
Να είστε όλοι σας καλά................ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!!!!!!!!!

60 σχόλια:

  1. Καλημέρα φιλενάδα μου!!! Τα αυγουλάκια σου έγιναν υπέροχα! Λίγο μπελαλίδικο το βλέπω, αλλά το αποτέλεσμα αξίζει τον κόπο! :))
    Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα φιλενάδα,πίστεψε με είναι τόσο ευχάριστο γιατί το κάθε αυγό βγαίνει αλλιώτικο απο το προηγούμενο και έχει πολύ πλάκα.Το μόνο που είναι λίγο δύσκολο ειναι ότι λερώνεις τα χερια,αλλά μέχρι την Ανάσταση θα έχουν καθαρίσει χαχαχααα.Να περάσεις εύχομαι πολυ όμορφα το Πάσχα σου φιλια πολλά πολλά.Καλή Ανάσταση.

      Διαγραφή
  2. πολύ όμορφα !
    Καλό Πάσχα!!!!!φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Νάσια μου ,εύχομαι να περάσεις πολύ όμορφα το Πάσχα σου,καλή Ανάσταση,φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  3. Καλο Πασχα Νέλλη μου, πολυ ομορφη ιδεα, και πολυ ομορφο αποτελεσμα, μπραβο μπραβο Νέλλη μου Θα το δοκιμασουμε και εμεις, ειμαι σιγουρη τα μικρουλια μου θα τα λατρεψουν και θα τα σπασουν ολα πριν την ανασταση οπως καθε χρονο χα χα!!!!!!!!
    Φιλακια πολλα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό Πάσχα να περάσετε Ελενα μου και ας τα σπασουν τα αυγά,αυτά χαίρονται τώρα ,τα χρόνια της αθοώτητας ειναι τα πιό όμορφα στη ζωη του ανθρωπου,φιλάκια πολλα.

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφα και εντυπωσιακά! Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολυ πρωτοτυπα!
    καλο Πασχα Νελλη.

    ειρηνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ειρήνη καλό Πάσχα και σε σενα.

      Διαγραφή
  6. ΓΙΑ ΣΟΥ ΝΕΛΙ ΜΟΥ ΤΑ ΠΙΟ ΩΡΑΙΑ ΠΑΣΧΑΛΙΑΤΙΚΑ ΑΥΓΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΣΥ ΣΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΦΕΤΟΣ ΘΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΝΑ ΣΤΟΛΙΣΩ ΤΟ ΚΑΛΑΘΑΚΙ ΜΟΥ; ΕΓΩ ΒΑΦΩ ΜΟΝΟ ΚΟΚΚΙΝΑ.ΣΕ ΧΑΙΡΕΤΩ ΦΙΛΙΑ ΦΡΙΝΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ φιλενάδα,θα σου δώσω γιατί όχι?τα κόκινα δεν τα πλυπετυχαίνω εγω,φιλιά και απο μενα.

      Διαγραφή
  7. Νέλη μου πολύ όμορφα τα αυγά σου. Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη μου,καλό Πάσχα.

      Διαγραφή
  8. Νέλη μου, να είσαι καλά και του χρόνου!
    Υπέροχη η πρότασή σου, θα τη δοκιμάσω!
    Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και του χρόνου με υγεία... να ξαναβάψεις πολύχρωμα αυγά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Νέλλη μου αυτό τον τρόπο δεν τον έχω ξαναδεί ! Πολύ όμορφο και ιδιαίτερο αποτέλεσμα !
    Καλό Πάσχα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι λίγο ιδιαίτερος όντως,λερώνεσαι κιόλας αλλα είναι πολύ όμορφα τα αυγά και σε αποζημιώννουν,καλό Πάσχα Ολυμπία μου.

      Διαγραφή
  11. Και του χρόνου Νέλλη μου!
    Πραγματικά πολύ ξεχωριστός ο τρόπος βαφής των αυγών σου!
    Καλό Πάσχα σου εύχομαι, να περάσεις πολύ όμορφα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελενα μου,σου εύχομαι το ίδιο όμορφα να περάσεις και εσύ,Καλό Πάσχα.

      Διαγραφή
  12. πρωτη φορα βλεπω τετοια..............σαν μαρμαρινα ειναι........!!!!!!!!!!............μπραβο....σε παρακαλω φιλεναδα αν βρεις χρονο πες μου.....αγορασα μανιταρια για να κανω την νηστισιμη μαγειριτσα την Δευτερα............ποσο αντεχουν ? γιατι δεν βαζουν ημερ. ληξης?.....θ αντεξουν μεχρι τοτε? οταν τα κοβεις ειναι μαυρα απο κατω? αν δεν ειναι ?γιατι αυτα φαινονται ασπρα κ τσουπωτα.........καλα να περασεις αυτες τις μερες .......φιλακια θα τα κανω τ αυγα σου............με το καλο η Ανασταση Του Κυριου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό Πάσχα να περάσεις Σοφάκι,ελπιζω να βρήκες το μύνημα και να σου λύθηκαν όλες οι απορίες και να την απολαύσατε τη μαγειρίτσα,φιλια.

      Διαγραφή
  13. Καί τού χρόνου Νέλη μου!!Πάρα πολύ όμορφα!!Πρώτη φορά βλέπω αυτήν τήν τεχνική βαψίματος!!Αξίζη όμως!!Καλό Πάσχα!!!Καλή Ανάσταση!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό Πάσχα να έχουμε dimi μου ,είναι μια παλιά τεχνική αλλα την συνεχίζω εδώ και πολλά χρόνια,φιλάκια καλα να περάσετε.

      Διαγραφή
  14. Και του χρόνου με υγεία Χρυσούλα μου! Καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Ερη μου καλα να περάσετε καλό Πασχα και καλή Ανάσταση.

      Διαγραφή
  15. Και του χρόνου!!
    Είναι πολύ όμορφα έτσι..!!
    καλό Πάσχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολυ ομορφα εγιναν τα αυγα σου Νελη μου,και του χρονου να εισαι καλα να ξαναβαψεις.
    Σου ευχομαι ολοψυχα Καλη Ανασταση,Καλο Πασχα με υγεια και ο,τι επιθυμεις,πολλα πολλα φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό Πάσχα Γωγούλα μου και εσύ να περάσεις όμορφα σου εύχομαι,πολλα φιλια και απο μένα.

      Διαγραφή
  17. Νέλι μου μου άρεσε πολύ η ιδέα σου...
    μου άρεσαν πάρα πολύ τα δικά σου , ως ιδέα και ως εμφάνιση..ειναι πολύ όμορφο το αποτέλεσμα.. ευχαριστούμε που το μοιράστηκες μαζί μας
    Καλή Μεγάλη Εβδομάδα.Καλό Πάσχα
    Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Δελφινακι μου καλό Πάσχα και καλα να περάσεις και εσύ ,πολλά φιλια.

      Διαγραφή
  18. Ζωγραφιά σκέτη και εσύ καλλιτέχνης!
    Τι όμορφα!

    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ζαμπία μου,να είσαι καλα,και να περάσεις όμορφα όλες αυτές τις μέρες ,φιλια καλό Πασχα.

      Διαγραφή
  19. Πολύ όμορφα! Καλό Πάσχα με υγεία:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ ,επισης και σε σένα καλό Πάσχα με υγεία και χαρά.

      Διαγραφή
  20. Πολύ όμορφος και ιδιαίτερος τρόπος βαψίματος! Τι μπογιές χρησιμοποιείς; Είδα ότι είναι σε σκόνη... ή κάνω λάθος;
    Καλό Πάσχα, με υγεία, χαρά και αγάπη! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τις μπογιές που χρησιμοποιούμε για το βάψιμο των αυγών δεν είναι κάτι ιδιαίτερο,επίσης να περάσεις ένα όμορφο Πάσχα.

      Διαγραφή
  21. Πολύ όμορφα τ' αυγά σου
    Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ ,επίσης να περάσεις ενα όμορφο και χαρουμενο Πάσχα.Φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  22. Υπέροχη ιδέα, Νέλη μου και όπως πάντα μας την έδωσες πολύ αναλυτικά!Να είσαι καλά κορίτσι μου και Καλή μας Ανάσταση!Χίλια Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Γιωργία μου,και εσύ να είσαι καλα και να περάσεις πολυ όμορφα,και απο μένα φιλια πολλα.

      Διαγραφή
  23. Με αυτόν τον τρόπο βαφής, κάθε αυγό είναι πραγματικά μοναδικό!
    Εύκολο φαίνεται και σίγουρα το αποτέλεσμα είναι πολύ όμορφο!
    Φιλιά πολλά Νέλη μου και καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί είναι πολύ εύκολο το μόνο μειονέκτιμα είναι ότι λερώνεσαι,δοκίμασα πολλες φορές τα γάντια,δεν με βολεύουν,φιλια πολλά και απο μένα επίσης καλό Πασχα.

      Διαγραφή
  24. Πολύ όμορφα!!!
    Συγχαρητήρια έγιναν υπέροχα!!!
    Καλή Μεγάλη Εβδομάδα να έχεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ,καλό Πάσχα εύχομαι να περάσεις.

      Διαγραφή
  25. Νελη μου πανέμορφα έγιναν!!!
    Καλό Πάσχα!!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολυ Ελένη μου,καλό Πασχα και φιλακια και απο μένα.

      Διαγραφή
  26. Τέλεια και πολύ παιχνιδιάρικη η ιδέα σου!!!
    Καλό Πάσχα Χρυσούλα μου!!!
    Φιλάκια πολλά!!!! ღ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί έχεις δίκιο είναι λίγο σαν παιχνίδι και επειδή ποτέ το ένα αυγό δε βγαίνει ίδιο με το άλλο έχει πλάκα.καλό Πασχα να περασετε ,πολλά φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  27. Εκανες τη διαφορά Nelaki!
    Εχουμε δει αυγά κι αυγά τούτες τις μέρες,αλλά σαν τα δικά σου δεν υπάρχουν! Μπορεί να λερώνονται λίγο τα χέρια,αλλά σ αποζημιώνει το ξεχωριστό αποτέλεσμα. Ετσι ξεχωριστό σου εύχομαι νάναι και το Πάσχα σας!
    Φιλάκια πολλά με αγάπη και Καλή ΑΝΑΣΤΑΣΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Χαρά μου,και για σένα εύχομαι ένα όμορφο Πάσχα,όσο για τα λερωμένα χέρια κάθε χρόνο το ίδιο έχουμεαχααχα.Καλή Ανάσταση και σε σένα ,και πολλα πολλά φιλια.

      Διαγραφή
  28. Σαν πίνακες ζωγραφικής είναι! Πολύ ιδιαίτερα και η διαδικασία φαίνεται εύκολη! Μπράβο Νέλη μου! Και του χρόνου!!!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί είναι εύκολο και διασκεδαστικό όντως,γινονται πολύ όμορφα.Πολλά φιλια και απο μένα και να περάσεις ένα όμορφο Πάσχα.

      Διαγραφή
  29. Πρωτότυπα και φουτουριστικά τα αυγουλάκια σου. Με γαντάκια δεν λερώνονται και τα χεράκια. Καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πίστεψε με το προσπαθησα πολλές φορές δεν γίνεται έχουν το λάδι και γλιστρανε ,δε βολεύει καθολου,Καλή Ανάσταση και σε σενα.

      Διαγραφή
  30. Μοναδικά τα αυγά σου κορίτσι!!!!!!!!! Μπράβο σου και του χρόνου!!!!!!!!!!! Χρόνια πολλά να ευχηθώ με υγεία , αγάπη , χαμόγελα και αισιοδοξία!!!!!! Να περνάς υπέροχα.!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χρόνια πολλα σε ευχαριστώ για τις ευχές και τα καλα σου λογια,σου εύχομαι και εγω τα ίδια απο βάθους καριδιας,και πολλα φιλια και απο μενα.

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........