Πέμπτη, 18 Απριλίου 2013

Μαγειρίτσα νηστίσιμη...


 500 γραμμάρια μανιτάρια,2-3 φρέσκα κρεμμυδάκια,την καρδιά από ένα μαρούλι,μισό ματσάκι άνηθο,μισό ματσάκι δυόσμο,λίγο μαϊντανό,1 φλυτζανάκι του καφέ ρύζι Καρολίνα,αλάτι ,πιπέρι μαύρο,1 κουταλιά σούπας αλεύρι,1 κουταλιά σούπας κορν φλάουερ,ένα ποτηράκι ελαιόλαδο,νερό,λίγο κρασί άσπρο,1 λεμόνι.
 Πλένετε καλά τα μανιτάρια και τα αφήνετε να στραγγίσουν.
Ξεφλουδίζετε τα μανιτάρια με ένα μαχαιράκι.
 Τα ξύνετε και από τη μέσα μεριά γιατί αν μείνει το κάτω μέρος που είναι σκούρο σκουραίνει και το φαγητό.
 Αφού τα καθαρίσετε κόβετε και τα κοτσάνια τους και τα ψιλοκόβετε.
 Κόβετε σε φέτες αρκετά χοντρές τα μανιτάρια.

 Ετοιμάζετε και τα χορταρικά αφού τα έχετε πλύνει πρώτα.
 Βάζετε σε μια κατσαρόλα τα μανιτάρια με τα υπόλοιπα χορταρικά και αφού τα αφήσετε να μαραθούν αρκετά και να φύγουν τα υγρά που θα έχουν βγάλει τα σβήνετε με το κρασί και το χυμό από το λεμόνι.
 Ρίχνετε και το ρύζι και το αφήνετε να πάρει μια βράση.
Ρίχνετε νερό αρκετό και αφήνετε τη σούπα να βράσει.
Όταν δείτε ότι έχουν βράσει καλά όλα τα υλικά σβήνετε,και αφήνετε να κρυώσει.
Μόλις κρυώσει λίγο παίρνετε μια δυο κουτάλες της σούπας ζουμί από το φαγητό τις βάζετε σε ένα μπλεντεράκι και το χτυπάτε να γίνει ομοιόμορφο το μείγμα.
Το ρίχνετε στη σούπα και ανακατεύετε.

Είναι μια πολύ νόστιμη σούπα που θυμίζει πολύ την κανονική μαγειρίτσα, τη φτιάχνω πάντα κάθε τέτοια εποχή και πάντα αναρωτιέμαι ,γιατί να μην την κάνω και άλλες μέρες του χρόνου. 
Εξάλλου ούτε και την κανονική μαγειρίτσα τη φτιάχνουμε άλλες μέρες..Μάλλον κάποια φαγητά είναι ορόσημα...
                                                         ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!!!!!!!!!!!!!!!

41 σχόλια:

  1. Νέλη μου εγώ προτιμώ αυτή την εκδοχή από την γνωστή και κλασική με το κρέας!
    Είναι ένα πραγματικά υπέροχο πιάτο, όχι μόνο για τη νηστεία!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δέν έχει να ζηλέψει τίποτε απο την πραγματική και είναι και πολύ υγιεινή ,φιλάκια Ερμιόνη μου.

      Διαγραφή
  2. Χρυσούλα μου αγαπημένη, τρελαίνομαι γι αυτη την μαγειρίτσα, την φτιάχνει η μαμά μου και όσο την σκέφτομαι και την βλέπω τόσο δεν μπορώ να μαζεψω τα σαγόνια μου!
    φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xαίρομαι που σου τη θυμισα ,πολυ θάθελα να μπορούσα να σου στείλω ένα πιατάκι,εύχομαι γρήγορα να τη φας απο την αγαπημένη σου μαμά,φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  3. Ετσι την απολαμβάνω κι εγώ την μαγειρίτσα, που δεν μπορώ με τίποτα να φάω την άλλη!
    Φιλιά Νέλλη μου, καλό απόγευμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι μια πολύ καλή λυση για όσους δεν τρώνε το αρνί η τα εντόσθια,πολλά φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  4. Εγώ την τρώω κι έτσι γιατί λατρεύω τα μανιτάρια, την τρώω κι αλλιώς χαχαχαχα
    Σούπερ συνταγή!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καί εγώ επίσης Τατιάνα μου και δεν μπορώ να ξεχωρίσω ποιά μου αρεσει πιό πολύ,καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  5. Και εμένα αυτή η εκδοχή μου αρέσει καλύτερα!
    Καλό βράδυ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί είναι πολύ καλή,καλό βράδυ επίσης.

      Διαγραφή
  6. Καταπληκτική συνταγή Νέλη μου!!!Υπέροχο πιάτο,καί όχι μόνο στήν νηστεία!!!Θά τήν δοκιμάσω!!!Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ dimi μου,είναι αρκετά νόστιμο ναί ,δοκίμασε το και πες μου,καλό βράδυ και απο μένα ,φιλάκια.

      Διαγραφή
  7. Νελι μου καλησπέρα..εμείς στην Κύπρο δεν έχουμε αυτό το έθιμο, της πασχαλινής μαγειρίτσας..το γνωρίζω όμως από τον πατέρα μου , αν και δε το φτιάχνουμε ποτέ γιατί δεν αρέσει στους γονείς μου..νομίζω περιέχει μέσα έντερα, εντόσθια και τέτοια..
    έχεις δίκιο γι αυτό που λες , γιατί κάποια φαγητά θεωρούνται μόνο για κάποιες συγκεκριμένες ημέρες; είναι κάτι σαν έθιμο κι αυτό..όπως 25 Μάρτη ψάρι... ή όπως εμείς στην Κϋπρο το Πάσχα , κάνουμε φλαούνες...
    φιλούυθκια και καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστούμε που μοιράζεσαι μαζί μας τις συνταγές σου και τις ιδέες σου

      Διαγραφή
    2. Είνα έτσι όπως τα λες,και πολλοι δεν τρώνε τη μαγειρίτσα αλλά είναι έθιμο και πρέπει να το τηρουμε,καλό βράδυ ,φιλιά.

      Διαγραφή
    3. συμφωνώ..πρέπει να κρατούμε τα έθιμα...ήθη,παραδόσεις..άμα χαθούν κι αυτά τι μένει;; φιλούθκια Καλημέρα

      Διαγραφή
  8. Τί καλό! Μου αρέσουν πολύ τα μανιτάρια και μ' αυτή τη συνταγή φαίνονται πεντανόστιμα! Εννοείται ότι μπορούμε να την φτιάξουμε όποια εποχή θέλουμε. Ωραία ιδέα Νέλλη!
    Καλό βράδυ και καλή ξεκούραση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσουν τα μανιτάρια και θα τη δοκιμάσεις,έχεις δίκιο θα το σκεφτώ να την φτιάχνω και εγω πιό συχνά.Καλή ξεκούραση και σε σένα.

      Διαγραφή
  9. Πεντανόστιμη και θα τη φτιάξω αύριο κιόλας !!!
    Φιλάκια πολλά
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί φτιάξτην όντως είναι πολυ καλη,φιλάκια και απο μένα Σοφη μου.

      Διαγραφή
  10. Πεντανόστιμη!!!!!θα τη φτιάξω σίγουρα γιατί νηστεύω!!να σαι καλά!!!!φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ένα πολυ καλό πιάτο για νηστεύοντες και μη,φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  11. Νελάκι
    ξέρω οτι μια τέτοιου τύπου μαγειρίτσα (με μανιτάρια δηλ. δε ξέρω τι άλλα υλικά βάζει) τρώει ένας φίλος μου που δεν είναι κρεατοφάγος στην Ανάσταση. Εγω θα την δοκιμάσω άμεσα (μάλλον θα γίνει τ αυριανό μνας φαγητό)
    Φιλάκια πολλά Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντε φτιάξτην και πες αν σου άρεσε,και ρώτα και το φίλο σου μπας και βάζει και κατι άλλο αν είναι να το προσθέσω και εγώ πολλά φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  12. Πολύ καλό το πιάτο σου! Θα την φτιάξω αύριο για τον επίσημο πια δοκιμαστή σου! Την Κυριακή θα φτιάξω το χταποδάκι σου! Πιστεύω πως αυτό θα αρέσει σε όλους μας! :)) Να σαι καλά φιλενάδα μου!! Να έχεις μια όμορφη μέρα και ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντε φτιάξτα και τα δύο πιάτα και περιμένω εντυπώσεις, τώρα αυτός ο δοκιμαστής ο καημένος τι θα λεει δεν ξερω χαχχαχαχ,φιλακια πολλά σε όλη σου την οικογένεια και να προσεχεις το δοκιμαστή να μας λεει αποψεις για τις συνταγές χαχχα.

      Διαγραφή
  13. Νέλη, παρ' όλο που αγαπώ πολύ την κλασσική μαγειρίτσα και την φτιάχνω κάθε χρόνο, επειδή μου αρέσουν επίσης πολύ τα μανιτάρια, θα δοκιμάσω και την δική σου πρόταση. Σίγουρα είναι πιο ελαφριά, χωρίς να χάνει όμως σε νοστιμιά!
    Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ τις φτιάχνω και τις δυό χωρίς να μπορώ να ξεχωρίσω ποια μου αρεσει πιό πολυ.Καλό βραδυ και απο μένα.

      Διαγραφή
  14. εγω την κανονικη τη κλασσικη την σιχαινομαι , αλλα αυτη μαρεσει εμεις τη λεμε σπιτι βετζετεριαν και γελαει η μανα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βετζετέριαν ε? ωραια λέξη αυτή έχει ενα αέρα ελεγκαν μέσα της χαχαχα θα την υιοθετησω και εγω,φιλια.

      Διαγραφή
  15. Νέλη μου πάρα πολύ ωραία, νοστιμότατη και μου αρέσει περισσότερο αυτή η εκδοχή απο την κλασσική!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου αν δεν την ξερεις φτιάξτην μια φορά αξιζει τον κόπο πιστεψε με,φιλια πολλα και απο μένα.

      Διαγραφή
  16. θα την δοκιμασω σιγουρα μες τη βδομαδα...........μου τρεχουν τα σαλια μονο που το λες.........εχεις ενα τροπο να τα κανεις ολα να δειχνουν ευκολα γι αυτο σ αγαπαει τοσος κοσμος εδω στη "γειτονια" κ οχι μονο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χχαχααχα γεια σου Σοφάκι μου με τον καλό λογο στο στόμα ,σ ευχαριστώ ,ναι φτιάξτην ειναι νόστιμη,φιλια.

      Διαγραφή
  17. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ΝΟΣΤΙΜΟΤΑΤΗ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΗ!!!!!!!ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα αυτά μαζί ναι και καλή λύση για την νηστεια και όχι μονο,φιλια πολλα καλη εβδομαδα και σε σενα.

      Διαγραφή
  18. εγώ δεν νηστεύω,αλλά φαίνεται νοστιμότατη!!!Μωρέ όλα εύκολα φαίνονται...είναι όμως?-)))
    Είσαι καταπληκτική στις παρουσιάσεις σου Νέλη
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Όλα Κρίστα μου πίστεψε με και γι αυτό τα παρουσιάζω βήμα βήμα,σε ευχαριστώ παντως για τα καλα σου λογια,πολλά φιλιά και απο μένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Φανταστική η μαγειρίτσα σου!Και μόνο απο τις εικόνες και την περιγραφή της συνταγής τη λάτρεψα!Θα τη δοκιμάσω άμεσα!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Είναι όντως πολύ νόστιμη και δεν εχει να ζηλέψει τίποτε απο την άλλη ,δοκίμασε την και πες μου,φιλάκια και απο μένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. τέλεια η μαγειρίτσα σου Νέλη μου.Και εγώ ,μόλις κάνω το αυγολέμονο-)))
    Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα με αγάπη και υγεία
    Πολλά φιλά-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........