Δευτέρα, 8 Απριλίου 2013

Φασόλια μαυρομάτικα σαλάτα& Βραβείο

 300 γραμμάρια φασόλια μαυρομάτικα,
μια ντομάτα,δύο πράσινα κρεμμυδάκια,
μια κόκκινη πιπεριά,3-4 φύλλα μαρούλι,
μηλόξυδο η ξύδι άσπρο,αλάτι,πιπέρι,ελαιόλαδο.


Βράζετε καλά τα φασόλια και τα στραγγίζετε να φύγουν τα νερά τους.
Πλένετε τα λαχανικά και τα κόβετε ,ανακατεύετε μαζί με τα φασόλια και ρίχνετε το αλάτι το ξύδι και το ελαιόλαδο.
Η σαλάτα διατηρείται 2-3 μέρες στο ψυγείο και είναι πολύ νόστιμη.

Ένα πολύ όμορφο και χαριτωμένο βραβείο μου έδωσε το μπλόγκ της αγαπημένης γιαγιάς Κασσιανής.http://giagiakassiani.blogspot.gr.
Και μετά από λίγο καιρό μου το έδωσε και πάλι η αγαπημένη Έλεναhttp://elenas1986.blogspot.gr.
Σόφη και Έλενα σας ευχαριστώ πολύ.Πρέπει να απαντήσω και σε κάποιες ερωτησούλες,.
Λοιπόν νομίζω το έχω ξαναπεί έφτιαξα το μπλόγκ για ένα ειδικό λόγο,για να το αφιερώσω σε ένα πολυαγαπημένο πρόσωπο.
Επισκέπτομαι διάφορα μπλογκς  με ποικίλα θέματα και τα βρίσκω πολύ ενδιαφέροντα ,στο καθένα πάντα κάτι ωραίο έχεις να πάρεις από αυτόν που το έχει.
Από θέματα? Συνήθως μαγειρική είναι το αγαπημένο μου θέμα,όμως μου αρέσουν και άλλα.
Λέξεις που χρησιμοποιώ πολύ είναι μάλλον ότι έχει να κάνει με υλικά μαγειρικής,ας  πούμε αλάτι και ελαιόλαδο κυριαρχούν μέσα.
Το βραβειάκι το χαρίζω σε όποιον  θέλει να το πάρει είναι πολύ όμορφο και έτσι που αναβοσβήνει  κιόλας είναι ακόμη πιο γλυκό.
Θα ήθελα ακόμη να ζητήσω συγγνώμη από τα κορίτσια που μου το χάρισαν γιατί άργησα να το βάλω στο μπλόγκ μου.
 Φιλιά σε όλους και να περνάτε καλά...και χαμόγελο πάντα είναι μεγάλη η δύναμη του.

44 σχόλια:

  1. Καλησπέρα φίλη!

    Τα μαυρομάτικα γίνονται νόστιμη σαλάτα αλλά και γιαχνί.
    Μας αρέσουν και τα συνδυάζουμε με τόνο καμιά φορά. Ευκαιρία λοιπόν να τα γευτούμε και με τη δική σου γευστική πρόταση!

    Με γεια το βραβείο και σε άλλα με το καλό!

    Καλό βράδυ Νέλη μου.
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα είναι πολυ ωραία και με τόνο ,οντως,θα το δοκιμάσω μιας και φτιάχνω συχνά σαλάτα μαυρομάτικα,σε ευχαριστώ για τα καλα σου λόγια,φιλάκιαααααααααα.

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα!!!!!
    Συγχαρητήρια για το βραβειάκι σου!!!! Έχεις ενα πολύ ωραίο blog γιαυτο σου αξίζει!!!
    Η συνταγη ειναι πολύ νόστιμη! Μου αρέσουν πολύ τα μαυροματικα φασόλια και σίγουρα δροσερά καταναλώνονται πολύ πιο εύκολα!!!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια με τιμούν,είναι όντως μια πολύ ωραια και χορταστική σαλάτα και επιπλέον τα μαυρομάτικα έχουν πιο απαλή γεύση απο τα άλλα φασόλια.Καλό βραδυ.

      Διαγραφή
  3. Τα μαυρομάτικα φασόλια , απ'όσο θυμάμαι , έχουν τους λιγότερους υδατάνθρακες απ'όλα τα άλλα όσπρια και τον περισσότερο σίδηρο ακόμα και από τις φακές!!!
    Γιατί να μην τα προτιμήσουμε λοιπόν;
    Πολύ όμορφη η συνταγή σου και πολύ καλή επιλογή!
    Καλό σου βράδυ και όνειρα γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα.... πολύ καλό ήταν αυτό που είπες περι σιδήρου,δεν συμπαθώ ιδιαίτερα τις φακες οπότε θα τις αντικαστήσω με μαυρομάτικα,σε ευχαρισώ για τα καλά σου λόγια,καλό βράδυ και ονειρα γλυκά επίσης και σε σένα.

      Διαγραφή
  4. Καλή μου Νέλι να χαρείς το βραβέιο σου..ειναι πολύ όμορφο έτσι που αναβοσβήνει το γλυκό αρκουδάκι..δε μου αρέσουν καθόλου τα όσπρια εκτός από 1-2,τα μαυρομάτικα δεν είναι μέσα σ αυτά που μου αρέσουν .. Καλή εβδομάδα .Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Δελφινάκι μου,ναί είναι πολύ όμορφο αυτό το βραβειάκι,τελικά ανακαλυψα ότι δεν σου αρέσουν αρκετά πράγματα στη διατροφή,δεν πειράζει τρώγε ότι σου αρέσει,πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  5. Νέλλη , μου πάνω στην ώρα ! Φαίνεται νόστιμη η σαλάτα σου ,μου αρέσει αλλά έχω μία ερώτηση ... τα μικρά κόκκινα φασόλια γίνονται κατά τον ίδιο τρόπο ?? Μου έφερε ο γιος μου τρία κιλά και δεν ξέρω πως να τα μαγειρέψω.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιά εννοείς τις χάντρες? η τα μεξικάνικα?οι χάντρες γίνονται πολύ ωραιο γιαχνί,τα μεξικάνικα γίνονται πολυ ωραια σαλάτα με τόνο ,καλαμπόκι ,πιπεριές και άλλα,όμως τα βρίσκω μόνο σε κονσέρβα,φτιάξε τη σαλάτα με αυτά που έχεις και πες μας μετά εντυπώσεις,μήπως γίνεται και πιό ωραία.

      Διαγραφή
  6. Τα μαυρομάτικα είναι από τις αγαπημένες σαλάτες του γιόκα μου!
    Με γεια το όμορφο βραβείο Νέλλη μου!
    Φιλάκια, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μένα μου αρεσουν πολυ Έλενα μου,είναι πολύ νόστιμη σαλάτα,σε ευχαριστώ ,φιλάκια και απο μένα,καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  7. Πολύ ωραία συνταγή Νέλη μου νόστιμη και απολαυστική, λατρεύω τα όσπρια!!!
    Με γεια και το βραβειάκι!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι μια θρεπτική και ωφέλιμη τροφή τα όσπρια,αλλα δεν τυγχάνουν δυστυχώς της ίδιας εκτίμησης απο όλους,εγώ ειμαι σε αυτούς που τα αγαπώ... ε με μια μικρή εξαίρεση στις φακές,σε ευχαριστώ,φιλιά πολλά και σε σένα.

      Διαγραφή
  8. Ωραία σαλατούλα! Με γεια το βραβείο σου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ ,ναί η σαλατα είναι πολύ νόστιμη.

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα φιλενάδα μου!!! Εγώ και ο μεγάλος μου γιος λατρεύουμε τα φασόλια σε όποια τους μορφή!!! Καταπληκτική σαλάτα και ιδανική για περίοδο νηστείας!! Να χαίρεσαι το βραβειάκι σου. Αν και μου το έχουν χαρίσει ήδη τέσσερις φορές θα το πάρω και από σένα!
    Να έχεις μια όμορφη μέρα!! Φιλάκια πολλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα φιλενάδα μου ,αντε φτιάξτε την να φάτε με το γιό σου,είναι πολύ νοστιμη ειδικά τη δευτερη μέρα που τραβαει το ξυδάκι μέσα στα φασόλια,ναί είναι πολύ όμορφο αυτό το βραβειάκι,καλό βράδυ,φιλια και από μένα πολλα.

      Διαγραφή
  10. Υπεροχη η σαλάτα!! Και με γεια το βραβείο!! Πολυ καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Σοφοκλή,καλό σου βράδυ.

      Διαγραφή
  11. Συγχαρητήρια για το βραβείο και ακόμη πιο πολλά μπράβο για την σαλάτα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Λίλα,να είσαι πάντα καλλά.

      Διαγραφή
  12. Πολύ αγαπημένη η σαλάτα σου, Νέλη, και ιδανική για την εποχή!
    Πάντα κάθε νέα εκδοχή προσθέρει και κάτι.
    Στγχαρητήρια για το βραβείο, εύχομαι να λάβεις περισσότερα!
    Καλό σου απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι όντως χορταστική και νόστιμη αυτή η σαλάτα και προπαντώς μπορείς να βάλεις μέσα οτι υλικα σου αρέσουν σηκωνει πολλές παραλλαγές,σε ευχαριστώ ,καλό σου βράδυ.

      Διαγραφή
  13. Τα μαυρομάτικα είναι ιδιαίτερα σε γεύση και πολύ νόστιμα! Πολύ συχνά τα χρησιμοποιώ για σαλάτα!
    Η πρόταση σου εύκολη και ωραία, ιδανική για νηστεύοντες και μη!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία ειναι και φρέσκα σε σαλάτα μαζί με πατατούλες,ναι νομίζω ότι σε όλους αρέσει αυτη η σαλάτα,φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  14. α. λατρευω φασολακια μαυροματικα και τα φτιαχνει τελεια η θεια μου η νινα
    αν το ακουσει αυτο η μανα μου θα με σκοτωσει
    β. εχεις πολυ ομορφα ματια
    γ. εγω μετα φουντ μπλογκ δε το εχω αλλα εσυ μπαινεις κατευθειαν στην λιστα ιστολογιων μου
    γιατι ετσι
    "αντικειμενικα στο λεω"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην το πεις στη μάννα σου τότε αλλά πες στη θεία Νίνα πόσο καλά τα φτιάχνει ,θα χαρεί,έχεις δίκο είχε πολύ όμορφα μάτια,με τιμάς που με βάζεις στη λίστα των αγαπημένων σου μπλόγκς,σε ευχαριστώ καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  15. Καλησπέρα Νέλη μου!!Τρελαίνομαι γιά μαυρομάτικα φασόλια!!Τά μαγείρευε η μητέρα μου!!Η σαλάτα σου,εξαιρετική!!Συγχαρητήρια γιά τά βραβεία!!Νά τά χιλιάσης!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα dimi μου ,και μένα μου αρέσουν όπως και να μαγειρευτούν,τα αγαπάω ιδιαίτερα,σε ευχαριστώ πολύ,καλό βράδυ,φιλάκια.

      Διαγραφή
  16. Τα μαυρομάτικα είναι νόστιμα και η συνταγή σου ό, τι πρέπει!!
    Συγχαρητήρια για το βραβείο..το αξίζεις!
    Φιλιά πολλά..καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για όλα τα καλά που είπες,φιλιά και απο μένα,καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  17. Καλησπέρα Νέλλη! Τα μαυρομάτικα τα λατρεύω... θα κρατήσω τη συνταγή σου! Να χαρείς και το βραβειάκι σου. Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα και σε σένα,είναι μια πολύ νοστιμη σαλάτα,αφού σου αρέσουν τα μαυρομάτικα δοκίμασε την,σε ευχαριστώ ,καλό βραδυ.

      Διαγραφή
  18. Συγχαρητήρια για το βραβείο αλλά και για την υπέροχη σαλάτα που έφτιαξες! Τα μαυρομάτικα είναι καταπληκτικά έτσι! Υγιεινό, πεντανόστιμο και χορταστικό πιάτο! Μπράβο!!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ,συμφωνώ μαζί σου τα μαυρομάτικα νομίζω είναι τα πιό νόστιμα φασόλια,και τα πιό ελαφριά,φιλάκια πολλά και απο μένα.

      Διαγραφή
  19. Νέλλη μου το αξιζεις είσαι φοβερή, αλλα ειδες μαθαμε και 2-3 πραγματα παραπάνω για σενα!!!!
    Και τώρα στην συνταγή πολύ υγιεινή η σαλατούλα γενικα μου αρεσει οτι εχει σχεση με λαχανίκα και η συγκεκριμενη σαλατα μου αρεσε πολύ φαινεται πολύ δροσερή και είναι ότι πρεπει για την εποχη θα την δοκιμάσουμε 100%, πολλα μπραβο και πάλι Νέλλη μου!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενά μου σε ευχαριστώ ακόμη μιά φορά,η σαλάτα είναι πολύ νοστιμη,δοκίμασε την θα σας αρέσει σίγουρα,να είσαι καλά και παντα γλυκιά και ευχάριστη όπως είσαι.Φιλάκια πολλά και απο μένα.

      Διαγραφή
  20. Νέλλη μου , ωραίες οι συνταγές σου και εύχομαι να συνεχίσεις να μας τις δείχνεις!!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Εφη μου κια εσυ να είσαι μαζί μας για να βλέπουμε ομορφα γουστόζικα πράγματα,πολλά φιλιά και από μένα.

      Διαγραφή
  21. Αγαπημένη σαλάτα αυτή με τα μαυρομάτικα! Καλά που μου τη θύμισες, την είχα ξεχάσει τελείως! Πάντα τέτοια Neli μου! Να χαρείς το βραβείο σου και να αποκτήσεις ακόμα περισσότερα!
    Καλό βράδυ και καλή ξεκούραση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου την θύμισα είναι ότι πρέπει γι αυτη την εποχη,σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.Καλό βράδυ και σένα επίσης.

      Διαγραφή
  22. Αναμένουμε την επόμενη νόστιμη-ενδιαφέρουσα ανάρτησή σου!!! Μας εμπνέεις να μαγειρέψουμε! Φιλάκια και καλή συνέχεια! Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια,χαίρομαι αν μπορώ να το κάνω αυτό,φιλάκια πολλά και απο μένα,καλό βράδυ.

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........