Παρασκευή, 15 Μαρτίου 2013

Τυρόπιτες ...express


 1 κιλό σφολιάτα,250 γραμμάρια φέτα.


Ξεπαγώνετε τη σφολιάτα και την κόβετε σε τετραγωνάκια.
 Κόβετε τη φέτα σε μπαστουνάκια για αυτό καλύτερα να διαλέξετε μια φέτα λίγο σκληρή για να κόβετε εύκολα.
 Βάζετε σε κάθε κομμάτι σφολιάτας ένα μπαστουνάκι φέτα και το διπλώνετε στα δύο.
 Τα βάζετε σε τοστιέρα,και τα αφήνετε να ψηθούν μέχρι να ροδοκοκκινίσουν.
Γίνονται εύκολα και πολύ νόστιμα,επίσης μπορείτε να βάλετε μέσα κάτι σε γλυκό (μαρμελάδα,μερέντα,γλυκό κουταλιού,ψιλοκομμένα φρούτα)
Επίσης μπορείτε να ετοιμάσετε γέμιση για σπανακόπιτα,κρεατόπιτα και ότι άλλο θέλετε.
Έχετε σε χρόνο ρεκόρ και χωρίς ταψιά και φούρνους ότι θέλετε και ότι σας αρέσει να κάνετε με σφολιάτα.
Θα σας αρέσουν σίγουρα και είναι μια γρήγορη και νόστιμη λύση για το καφεδάκι σας η ότι άλλο θέλετε να συνοδέψετε . ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!!!!!!!!!!

31 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Απο γεύση να δείς,τραγανά και πολύ νόστιμα.

      Διαγραφή

  2. Νέλλη μου , τόσο "εξπρές " δεν τα φανταζόμουν !
    Και μάλιστα έχουν πολλή καλή εμφάνιση !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και γεύση Ολυμπία μου πολύ νόστιμα είναι και επί πλέον μια πολύ καλή λυση όταν θέλεις κατι γρήγορο και νόστιμο.

      Διαγραφή
  3. Αυτό κι αν είναι υπέροχο!!
    Γρήγορα κι εύκολα υπέροχες νοστιμιές...εντάξει εγώ δε θα προτιμήσω τα τυροπιτάκια, αλλά τα υπόλοιπα με τη μαρμελάδα και τη μερέντα..!
    Φιλιά και καλό τριήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι μια πολυ γρήγορη λύση για νόστιμα πράγματα,μπορείς να προσθέσεις λουκάνικο η αλλαντικά αν δε σου αρέσει η φέτα η κασέρι,καλό τρίημερο και σε σένα,φιλιά.

      Διαγραφή
  4. Και μόνο το ότι γίνονται τόσο εύκολα και ψήνονται στην τοστιέρα είναι αρκετός λόγος για να τις δοκιμάσω το συντομότερο δυνατόν! Τέλεια ιδέα!!! Μπράβο!!!
    Καλό τριήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί δοκίμασε το και θα το βρείς πολύ χρήσιμο και νόστιμο,επίσης μπορείς να φτιάξεις ομελέτες η μπιφτέκια ατομικά στην τοστιέρα,καλό τριήμερο και σε σένα.

      Διαγραφή
  5. Ενα ταψι μπορω να φαω και να μην το καταλαβω..γρηγορη και πεντανοστιμη λυση Νελη μου.
    Καλα κουλουμα και καλη Σαρακοστη με υγεια σου ευχομαι,καλο σου βραδυ,φιλια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ κάπου εκεί τρώω χαχαχαχαχα ,σε ευχαριστώ για τις ευχές ,το ίδιο καλά να περάσεις και εσύ σου εύχομαι πολλά φιλάκια.

      Διαγραφή
  6. τέλεια και γρήγορα!εγω πάντα είχα μια απορία ,οταν πρόκειται να κοψω σφολιάτα...γιατί να μην πάρω τα ετοιμα κομμενα φυλλαρακια και να πάρω ολοκληρο το φυλλο;;;είναι διαφορετικά μεταξύ τους;;;φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου είπα ότι σου έχω συνταγή express ,μάλιστα μπορείς να τα βάλεις να σε βοηθήσουν,δεν εχει διαφορά η σφολιατα ,και εγώ τα κομενα προτιμώ πολλές φορές απλά αυτή τη σφολιάτα είχα στην κατάψηξη και έτσι ετυχε να τα κάνω με αυτήν,φιλάκια και απο μένα ,καλό τριήμερο.

      Διαγραφή
  7. Καλά καταπληκτικό Χρυσούλα μου, στην τοστιέρα ιδιοφυές, ούτε που πήγε το μυαλό μου, και τι καταπληκτικό χρώμα, μέσα στην επόμενη εβδομάδα η δοκιμή!
    Καλό τριήμερο, να περάσεις όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί είναι μια λύση που βρέθηκε κατά τύχη και πιό πολύ για να κάνω τα παιδιά να τρώνε ομελετα,όταν ήταν μικρά,αλλά αρεσε και καθιερώθηκε και συνεχίζει ακόμη να αρέσει σε όλους μας,καλό τριήμερο και σε σένα.

      Διαγραφή
  8. Τέλειο, απλά τέλειο
    Τις λατρεύω αυτές τις τυρόπιτες !!!
    Φιλιά και καλές Απόκριες
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί και μένα μου αρέσουν πολύ γιατί είναι τραγανές και πιο ελαφριές απο το να τις ψήσεις σε ταψί στο φούρνο,φιλια και απο μένα καλα να περάσεις το τριήμερο.

      Διαγραφή
  9. Σε τοστιέρα;;; Δεν το είχα φανταστεί ποτέ!!!! Μπράβο Χρυσούλα μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε τοστιέρα ναι ,και αν τις δοκιμάσεις πιστεύω θα σου αρέσουν ,καλό τριήμερο,σε ευχαριστώ πολύ Μαίρη μου.

      Διαγραφή
  10. εξπρες διαβαζω και μ'αρεσει πολυ!!χεχεχε,στην τοστιερα ε;δεν θα το φανταζομουν ποτε!!Καλα Κουλουμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί μέχρι να φτιάξεις καφέ έχεις τα πρώτα 4 τυροπιτάκια χαχχα καλά να περάσεις και εσύ σε ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  11. Υπέροχες τυρόπιτες, Νέλη, εύκολες, γρήγορες και νόστιμες! Πιστεύω ότι και οι μικροί μας φίλοι θα ενθουσιαστούν με αυτές, βοηθώντας τη μαμά στην κουζίνα! Θα μπορούσα, την ερχόμενη εβδομάδα, να παρουσιάσω την όμορφη συνταγή σου μέσα από τα "ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ"; Σου εύχομαι ολόψυχα, να περάσεις ένα όμορφο αποκριάτικο τριήμερο!
    Αντώνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και φυσικά θα μπορούσες ,είναι τιμή μου και σε ευχαριστώ ,επίσης θα μπορούσαν να κάνουν τις πρώτες τους ομελετες,χτυπώντας αυγό και βάζοντας μέσα σαλαμι κομένο σε κομμάτακια ,λουκάνικο,τυρί τριμένο ,βάζοντας μια,δυο κουταλιές απο αυτό το μιγμα στην τοστιέρα έχουν μια πολλυ νοστιμη ατομική ομελέτα,επίσης μπορούν να φτιάξουν μπιφτέκι που θα βγει σε σχήμα τριγωνικό και θα φαίνεται πιο ωραίο.Εξάλλου κάπως έτσι ξεκίνησε αυτή η ιδέα με την τοστιέρα και καθιερώθηκε εδω και πάρα πολλά χρόνια.Ανταποδίδω τις ευχές ευχαριστώνας σε.

      Διαγραφή
  12. Ωραία ιδεά..ωραία / εύκολη / γρήγορη / νόστιμη συνταγή
    ευχαριστούμε φίλη μου
    φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οπως τα λες όλα αυτά μαζί,δοκιμασε την αν σου αρέσουν οι τυρόπιτες ,αν και μπορεις να κανεις πολλούς συνδιασμούς,φιλιά.

      Διαγραφή
  13. Πολύ ωραίες οι τυρόπιτες Νέλη μου!!Καί πολύ εύκολη συνταγή!!Καλά Σαρακοστή καί καλή Καθαρά Δευτέρα!!Νά περάσης καλά!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί είναι και πολύ εύκολες και τρώγωνται πολύ ευχάριστα,καλη Σαρακοστή και καλά κολυλουμα dimi μου.

      Διαγραφή
  14. Σε τοστιέρα????
    Απιστευτο!
    Αντέγραψα ήδη την συνταγή!
    Καλό τριήμερο Νέλη μου, να περάσεις πολύ όμορφα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nαί Ελενα μου ,εύκολα γρήγορα νόστιμα,καλα να περάσεις κι εσύ ,καλή Σαρακοστή.

      Διαγραφή
  15. Υπέροχες οι τυροπιτούλες σου Νέλη μου, εύκολες, νόστιμες, τέλειες!Δεν είχα φανταστεί οτι μπορεί να γίνουν σε τοστιέρα!Φιλάκια πολλα, καλή καθαρή Δευτέρα και καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκιμασε τις και θα δείς ότι είναι πολύ νόστιμες,όσο εύκολες είναι αλλο τόσο ευχαριστα τρώγωνται ,καλη Σαρακοστή και καλά να περάσεις τα κούλουμα,φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  16. Και αυτή η συνταγή όπως και η προηγούμενη ήταν ότι έπρεπε για αυτές τις μέρες που είχα κόσμο στο σπίτι και όλο πεινούσαν!! Δίκιο είχες αλλά τώρα είδα την απάντησή σου!! :)) Τις πένες θα τις φτιάξω αύριο (χωρίς το βούτυρο και το τυρί για τον άντρα μου που νηστεύει) και έχω περίεργεια αν θα φάνε τα τέκνα μου!!! Καλό μεσημέρι και καλή Σαρακοστή φιλενάδα μου!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........