Σάββατο, 9 Μαρτίου 2013

Πένες κόκκινες

 Μισό σακουλάκι μακαρόνια πένες,1 μελιτζάνα,
1 κόκκινη πιπεριά,5-6 αγγουράκια τουρσί,
5-6 μεγάλες ελιές πράσινες,
1 σκελίδα σκόρδο,κόκκινο πιπέρι,αλάτι,ελαιόλαδο μισό ποτηράκι,μια γεμάτη κουταλιά φρέσκο βούτυρο,σάλτσα ντομάτας,βασιλικό φρέσκο η ξερό ,(ανάλογα την εποχή)μισό ποτήρι νερό.
 Πλένετε τα λαχανικά και κόβετε τη μελιτζάνα σε κύβους,την πιπεριά σε μακρόστενες λωρίδες,τα αγγουράκια και το σκόρδο σε φετάκια,,από τις ελιές βγάζετε τα κουκούτσια και τις κόβετε σε φετάκια και αυτές.
 Βράζετε τα μακαρόνια άλλα όχι να βράσουν εντελώς ,να κρατάνε λίγο.Τα βγάζετε και αφού τα πλύνετε μα κρύο νερό τα αφήνετε σε ένα σουρωτήρι.
 Βάζετε το λάδι ,τα λαχανικά,το αλάτι,το βασιλικό και το κόκκινο πιπέρι σε ένα τηγάνι.Τα αφήνετε να τηγανιστούν καλά και ρίχνετε και το βούτυρο.
 Τα ανακατεύετε με τις πένες να ενσωματωθούν.
 Ρίχνετε και τη σάλτσα ντομάτας, και ανακατεύετε να πάει παντού.Ρίχνετε και το ποτήρι και  αφήνετε να βράσουν σε σιγανή φωτιά μέχρι να φύγουν τα υγρά τους.
Τις σερβίρετε ζεστές με τριμμένο κεφαλοτύρι και σαλάτα.Είναι εύκολο και νόστιμο πιάτο.
ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!!!!!!!!!!!

58 σχόλια:

  1. καλα ..............μου τρεχουν τα σαλια.......απλο κ τελειο οπως παντα......σ ευχαριστουμε!!!!!!!!!! θα το δοκιμασω τωρα που αρχιζει η νηστεια...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eγω σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια,ναί δκιμασε το θα σου αρέσει είναι νόστιμο πιάτο.Φιλάκια.

      Διαγραφή
  2. Απλο μα πεντανοστιμο το φαγητο σου Νελλη μου,με πολυ ωραια υλικα...μα σχεδον τιποτα απ'ολα αυτα δεν μπορω να φαω,μονο κοκινη πιπερια...ουφ!!!
    Να εχεις ενα ομορφο Σ/Κ πολλα φιλακια,καλη σου μερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ λυπάμαι που δεν μπορείς να φας,ακολουθείς δίαιτα?Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  3. Είναι απλό και φαίνεται πολύ νόστιμο!
    Καλό Σαββατοκύριακο..φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως τα λες φαγητό τελευταίας στιγμής αλλά πολύ ωραίο,φιλια καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  4. Εύκολο και νοστιμότατο! Καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστά το φτιάχνεις σε πολύ λιγο χρόνο,καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  5. Νέλλη μου , που τις βρίσκεις τέτοιες εύκολες και υπέροχες συνταγές?? Μου αρέσει που χρησιμοποιείς υλικά εύκολα και όλα από τη φύση !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για το υπέροχες Ολυμπία μου,συνηθως είναι πειράματα δικά μου και μερικές απο καποιες φίλες,η και απο μπλογκς με μια πινελια δικιά μου, αναλογα,χαίρομαι που σου αρέσουν.Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  6. τρελαίνομαι για μελιτζάνα στα μακαρονια!φτιαχνω μια παρομοια συνταγη μαζί με φέτα!θα δοκιμάσω και τη δική σου!μου εκαναν εντυπωση τα αγγουρακια,δεν τα εχω φαει με μακαρονια...καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μελιτζάνα παει πολύ με τα μακαρόνια,αλλά και το αγγουράκι,βάλε την αλλη φορά που θα φτιαξεις θα σου αρέσει σίγουρα.Καλό βράδυ,φιλιά.

      Διαγραφή
  7. Τι μας δείχνεις πάλι κουκλίτσα μου!!! Κι αυτήν τη συνταγή την αποθήκευσα. Αθάνατες μακαρονάδες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν σου αρέσουν τα μακαρόνια αυτη τη συνταγή θα τη φτιάξεις σίγουρα πανω απο μια φορά ,είναι πολύ νόστιμη,καλό β΄ραδυ.

      Διαγραφή
  8. Αυτά τα νόστιμα ευκολάκια, πολύ μ' αρέσουν Νέλλη μου!!!
    Και οι πένες είναι από τα ζυμαρικά που προτιμώ!!
    Φιλάκια, καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μένα Ελενα μου,γι αυτό μαγειρεύω τόσο απλά,και εγώ τις προτιμω τις πενες ,μετά το σπαγγετι είναι η δευτερη επιλογη στις γευστικές προτιμησεις μου,φιλάκια καλό
      βραδυ.

      Διαγραφή
  9. και εγώ πέννες είχα,αλλά όχι σαν τις τρελιάρικες τις δικές σου-))))
    Μπράβο Νέλλη μου..είσαι μιά νοστιμιά-)))
    φιλιά και καλό σβκ-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τρελιάρικες ε?χαχαχχ πολύ μου αρεσε το ονομα που τους εδωσες,ετσι θα τις λεω απο εδώ και μπρος,σε ευχαριστώ για τα καλα σου λόγια,φιλάκια ,καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  10. Είμαι βέβαιη Νέλλη, ότι είναι πεντανόστιμες οι πένες σου!..
    Να είσαι καλά! και όμορφη Κυριακή να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Χρυσούλα,και εσύ να είσαι καλά παντα,καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  11. πεντανοστιμες φαινονται...μμμ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι ,ειναι,φτιάξτες,και ευκολες επίσης χαχαχα φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  12. Νέλι μου , μου αρέσει πολύ ο τρόπος περιγραφής σου..τόσο απλός..τόσο εύκολος..σαν να ήμαστε σπίτι σου και μαγειρεύουμε παρέα..ωραίο φαγητό, το τρώμε και μεις , μου αρέσει, κάποια υλικά όχι αλλά στο σύνολο μου αρέσουν τα μακαρόνια
    Καλή Κυριακή και φιλούθκια φίλη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για τα καλα σου λογια,μπορείς να φτιαξεις τα μακαρόνια και να προσθέσεις ότι λαχανικα σου αρέσουν εσενα.Καλο βράδυ, φιλάκια.

      Διαγραφή
  13. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ φιλάκια και απο μένα.Καλό βραδυ.

      Διαγραφή
  14. Καλημέρα Νέλη μου!!!!φαίνεται πεντανόστιμο!!!!!με πήραν οι μυρωδιές!!!!!
    έφτιαξα και το γλυκό σου το μωσαικό αλλιώς είναι υπέροχο!!!!τα παιδιά το τσάκισαν!!!!θα το ξαναφτιάξω βέβαια!!!!
    καλή Κυριακή να έχεις καλή μου!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την ,χαίρομαι που άρεσε στα παιδια το γλυκό ,είναι πολυ ωραίο όντως και μας μας αρέσει πολυ,το εφτιαξα και ξανα και ξανά χαχχαχα,καλό βραδυ ,φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  15. Καλημέρα φιλενάδα μου!! Που μυαλό τέτοιες μέρες για νοικοκυριό και μαγειρέματα!! Ο καρνάβαλος ξεσηκώνει! :) Η συνταγή σου φαίνεται νόστιμη και θα την δοκιμάσω όταν μπω στην κουζίνα ξανά!
    Δεν θυμάμαι αν στο είχα πει αλλά δοκίμασα από το κριθαράκι με μοσχάρι που είχες προτείνει και ναιιιι έφαγα κάτι ακόμα σε ζυμαρικό εκτός από κανελόνια. Λες σειρά να έχουν οι πένες; Να έχεις μια όμορφη Κυριακή!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ειδα ότι περνάτε ωραία εκεί στην Πάτρα φιλενάδα ,με τον καρνάβαλο,τώρα πρέπει να τη φτιάξεις αυτη τη συνταγή δε θα σου παρει πολυ χρονο και θα έχεις ακόμη περισσότερο να περάσεις καλά,φιλάκια πολλά ,καλό βραδυ.

      Διαγραφή
  16. Νιαμ, νιαμ !!!
    Υπέροχες .....
    Φιλάκιαααα
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσουν,φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  17. Καλησπέρα Νέλη μου!Πολύ νόστιμη καί πολύ εύκολη συνταγή!!Καλή Κυριακή!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ ,ναι είναι ευκολη ,και οντως είναι πολύ νόστιμη,φιλάκια ,καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  18. παλι με την ωραια μαγειρικη σου,μπραβο, φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εσύ μαγειρεύεις πολύ καλά,παστίτσιο ποτε θα κανεις να φάμε? χαχαχαχαχα φιλακια πολλά.

      Διαγραφή
  19. Πολύ ωραία συνταγή Νέλη μου, εύκολη και νοστιμότατη!!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη μου,ναι και εύκολη και πολυ νόστιμη,φιλια πολλά.

      Διαγραφή
  20. Καλημέρα Νέλλη μου!
    Καλώς σε βρήκα κι εγώ :)

    υγ: γενικώς τρέχω αρκετά, ταξιδεύω συχνά. Μα όταν θα'μαι σπίτι, θα κάνω μαγειρικές απόπειρες! χεχε.
    Καλή δύναμη, να'σαι πάντα καλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως ήρθες,θα χαρώ να σε μάθω να μαγειρεύειςχαχαχ ειναι όλες οι συνταγές μου τόσο εύκολες,Να είσαι καλα και εσύ ,καλό βραδυ.

      Διαγραφή
  21. Πω πω νοστιμιές! Γέμισε το μπλογκοσπιτάκι σου αρώματα! Υπέροχη συνταγή! Εύκολη και πολύ νόστιμη! Μπράβο για την ωραία ιδέα!
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ,είναι πολύ εύκολη αλλα τρώγεται με μεγάλη ευχχαρήστηση,και είναι και πολύ γρηγορη και ουτε κοστιζει,πολλά φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  22. Μ' αρέσει που είναι τόσο πικάντικο το πιάτο σου Νέλη μου!
    Γεμάτο γεύσεις, αρώματα και σπιρτάδα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί είναι όντως λίγο πικάντικο ,αλλά τρωγεται πολύ ευχαριστα.Φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  23. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΠΙΚΑΝΤΙΚΗ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΟΥ!!!ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΕΣ ΟΙ ΠΕΝΕΣ ΣΟΥ!!!!ΚΑΛΗΜΕΡΑ NELI ΜΟΥ ...ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ,φιλια πολλά και απο μένα,καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  24. Εύκολη, νόστιμη και νηστίσιμη!Μπράβο, Νέλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eτσι είναι Γιωργία μου,σε ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  25. Υπέροχη συνταγή ότι πρέπει και για τη νηστεία της Σαρακοστής!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί θα είναι μια ωραία λύση τώρα στη νηστεία,για γρήγορα και νόστιμα.

      Διαγραφή
  26. Μου αρέσει πολύ ο συνδιασμός της πάστας με σάλτσα μελιτζάνας και η πρόταση σου για τα επιπλέον υλικά, ειδικά η ελιά είναι φανταστική! Θα το δοκιμάσω σύντομα.
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όλα πολύ καλά δεμένα μεταξύ τους,είναι νόστιμη και γρήγορη συνταγή ,φτιάξτην και πές μου.

      Διαγραφή
  27. Ερχομαι για φαγητο Νελι!!!!
    Φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε περιμένω ,όλοι οι καλοί χωράνε,πολλά φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  28. πολύ ωραία συνταγή και εύκολη!πολύ πρωτότυπη μου φάνηκε η μελιτζάνα στις πένες, θα τη δοκιμάσω Νέλλη μου και θα σου πω! γεια στα χέρια σου ! φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ταιριάζει πάρα πολύ ,δοκίμασε την και πες μου εντυπώσεις,σε ευχαριστώ πολύ ,φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........