Δευτέρα, 18 Μαρτίου 2013

Καλή Σαρακοστή..


Και να που  οι Απόκριες μας έχουν πιά αποχερετήσει,τα τρελλα γλεντια και τα ξαφαντώματα ειναι πια παρελθον,οι στολές και οι μάσκες κρύφτηκαν σε κάποιο κουτί η κάποιο πατάρι και την τιμητική τους σήμερα έχουν ο χαραταετος η λαγανα ,η φασολάδα,η ταραμοσαλατα.
Μικροί και μεγάλοι θα ξεχυθούν στις εξοχες για το πέταγμα του αετου που σήμερα είναι το γεγονός της ημέρας.
Αν βοηθήσει και ο αέρας και πετάξει ο αετός όλοι είναι χαρούμενοι.
Το φτιάξιμο του αετού και το πέταγμα ήταν η πρωτη συζήτηση στην οικογένεια.
Ετοιμαζόταν δυο χαρταετοί πάντα με τέχνη και μαεστρία και μετά άρχιζαν οι συζητησεις για το πού θα πεταχτούν και αν θα έχει καλές συνθήκες να βοηθήσει ο αέρας να πάνε ψηλά.

Μετά έφτανε η Καθαρά Δευτέρα και η ανησηχία ήταν μήπως τα χαλάσει ο καιρός και δεν γίνει το πέταγμα του αετού.
Οχι ότι στεκόταν και εμπόδιο τόσο μεγάλο δηλαδή γιατί θυμαμαι να πετάμε τον αετό και να τρώμε λαγάνα ενώ χίονιζε γύρω και τα παιδια όλης της παρέας ξεφωνίζαν όλο χαρα.

Λένε ότι το πέταγμα του αετου συμβολιζει το διώξιμου του κακού μακρια
Πάντως κοιτώντας τον, τον ζηλεύεις λίγο που απολαμβάνει αυτή την αίσθηση της ελευθερίας εκεί ψηλά περήφανος και αγέροχος να σκιζει τους ουρανούς και να απολαμβάνει τη θέα απο ψηλά.





Η Καθαρά Δευτέρα συμβολίζει την κάθαρση, ή κατά μια άλλη έννοια το καθάρισμα απο όλα τα  σκεύη απο τα φαγοπότια της αποκριάς.
Σε πολλά μέρη τη γιορτάζουν με πολλή επισημότητα.
Εχω περάσει σαν παιδί όμορφες Καθαρές Δευτέρες με μουτζουρώματα ,αλευρώματα και άλλα τέτοια φαιδρά.
Τέτοιες μέρες ξεχωριστές πρέπει να βάζουμε στην άκρη τις σκοτούρες τις στεναχώριες και τα άγχη και να προσπαθούμε να τις κάνουμε ακόμη πιό ξεχωριστές με καλή παρέα και διάθεση.
Δεν χρειάζονται ιδιαίτερα πράγματα αρκεί να έχουμε άτομα ευχάριστα δίπλα μας και μιά θετική σκέψη για καλύτερες μέρες και καταστάσεις
Ας αφήσουμε την ψυχή μας λοιπόν να χαρεί και να προετοιμαστεί για την μεγάλη Σαρακοστή και την νηστεία.
Σας εύχομαι να περάσετε πόλυ όμορφα τη σημερινή μέρα,να διώξετε ότι σας βαραίνει έστω για λιγες ώρες να δείτε τα πάντα έστω και για λίγο πιο θετικά και πιό ανάλαφρα.
Κερδίστε στιγμές ξενοιασιάς.
Εξάλλου τι είναι η ζωή μας? πολλές πολλές στιγμές.
Ας κάνουμε τις ευχάριστες όσο μπορούμε περισσότερες.
ΚΑΛΑ ΚΟΥΛΟΥΜΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ...ΣΑΣ ΦΙΛΩ

40 σχόλια:

  1. Ωραία η ανάρτησή σου!Μακάρι όλοι να περάσουν ξένοιαστα κι ευχάριστα αυτές τις μέρες. Καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να είμαστε όλοι μας καλά,καλή Σαρακοστή και σε σένα.

      Διαγραφή
  2. Καλή Σαρακοστή Νέλη μου,
    Τι γλυκειά ανάρτηση....τρυφερή !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Σαρακοστη και σε σένα Σοφη μου,οι γιορτές παλιά ήταν πιο όμορφες νομιζω.

      Διαγραφή
  3. Όμορφη η σημερινή σου ανάρτηση! Όμορφες εικόνες ανάμνησης, που μας ζεσταίνουν την καρδιά.

    Το φτιάξιμο του αετού θέλει μαεστρία και σωστή τεχνική για τα ζύγια, ώστε να πετάξει ψηλά και να μη στροβιλίζεται.

    Καλή Σαρακοστή Νέλη μου!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ και να ξαναρχόταν για λίγο αυτά τα χρόνια,δίκο έχεις για τον αετό,έτσι είναι οπως τα λες,καλή Σαρακοστή κοριτσάκι,φιλιά.

      Διαγραφή
  4. Υπέροχη, γλυκιά ανάρτηση!Καλά κούλουμα Νέλη μου και καλή Σαρακοστή!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Σπυριδούλα μου και εσύ να είσαι καλά και καλη Σαρακοστη,φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  5. Και του χρόνου Νέλλη μου, καλή Σαρακοστή!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ελενα μου,καλή Σαρακοστή και σε σένα.Φιλιά.

      Διαγραφή
  6. και εμένα πονάει το σώμα μου από τα ξεφαντώματα-)))
    Πολύ γλυκιά η ανάρτησή σου Νέλλη(δε βλέπω γλυκό κουταλιού,χιχι)
    Σου εύχομαι ολόψυχα...
    ☾☆★¸¸.•*¨*••.¸¸☾☆★¸¸.•*¨*••.¸¸☾☆¸.•*¨*★☆☾
    (¯`´♥(¯`´♥.¸________ღ☆ღ_________ ¸.♥´´¯)♥´´¯)
    ☆ ▓▒░ ☆ ♥ ΚΑΛΗ ♥ ~ ♥ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ♥ ☆ ░▒▓ ☆
    (_¸.♥(_¸.♥´´ ¯¯¯¯¯¯¯¯ღ☆ღ¯¯¯¯¯¯¯¯¯ `´♥.¸_)♥.¸_)
    ☾☆★¸¸.•*¨*••.¸¸☾☆★¸¸.•*¨*••.¸¸☾☆¸.•*¨*★☆☾

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο χαίρομαι που το διασκέδασες,το γλυκο της μαμας δεν ειναι αλλα η συνηθεια εμεινε και απο τα δικα μου ενα δυό μυγδαλακια θα τα κλεψω χαχαχαχα καλή Σαρακοστη φιλιά.

      Διαγραφή
  7. Πολύ όμορφη η ανάρτηση σου Νέλι μου...Μακάρι να κρατά ο κάθε τόπος τα έθιμα του (ήθη,έθιμα,παραδόσεις), αυτά είναι το α και το ω του κάθε τόπου και πρέπει να τα τηρούμε..να μην χαθούν.. Καλή Σαρακοστή..Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eτσι είναι Δελφινάκι μου ,είναι σημαντικό να τα κρατάμε αυτα ,είναι οι παραδόσεις μας,καλη Σαρακοστή και σε σένα.

      Διαγραφή
  8. ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΦΙΛΕΝΑΔΑ ΩΡΑΙΑ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ, ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Σαρακοστή να έχουμε φιλενάδα και όλα καλά να μας πάνε πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  9. Πολύ μου άρεσε η ανάρτηση και μου έφερε στο μυαλό παλιές Καθαρές Δευτέρες και απόκριες..πόσα πράγματα θυμήθηκα διαβάζοντας τα δικά σου..
    Καλή Σαρακοστή..φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το πισωγύρισμα στο χρόνο και εγω πολύ το αγαπάω ,είμαι της αποψης κάθε περσι και καλύτερα ,όπότε όλο και κάτι καλύτερο έχω να θυμηθώ,καλή Σαρακοστή και απο μένα ,φιλιά.

      Διαγραφή
  10. ΣΟυ εύχομαι μια γλυκειά Σαρακοστή όπως η ανάρτησή σου,Νελάκι μου!
    Φιλάκια πολλά με ΑΓΑΠΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μας Σαρακοστη Χαρά μου,να είμαστε καλά και δυνατές πάντα,πολλά φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  11. Και του χρονου Νελη μου...καλη Σαρακοστη με υγεια!!
    Καλη σου μερα φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Γωγουλα μου ,καλη μας Σαρακοστή,φιλάκια πολλά και απο μένα.

      Διαγραφή
  12. Και του χρόνου Νέλη μου!!!!καλή Σαρακοστή γλυκιά μου!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλη μας Σαρακοστή να είμαστε όλοι μας καλά πάντα,φιλια και απο μένα.

      Διαγραφή
  13. Εμείς πολύ ψηλά δεν καταφέραμε να τον φτάσουμε τον αετό μας, αλλά δεν πειράζει να είμαστε καλά και βλέπουμε ξανά και του χρόνου.

    Καλή Σαρακοστή και σε σας, Νέλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειράζει Πηνελόπη μου ,η διαθεση και το κέφι μετραει ,άντε και του χρόνου,καλή Σαρακοστη και απο μένα.

      Διαγραφή
  14. Όμορφη ανάρτηση
    Καλή Σαρακοστή
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καί τού χρόνου Νέλη μου!!Καλή Σαρακοστή!!Περιμένω συνταγές νηστίσιμες!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Σαρακοστή dimi μου,θα ετοιμάσω κάτι έχουμε μέρες είναι μεγάλη η νηστεία,φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  16. Καλή σαρακοστή Νέλη μου!
    Γλυκιά πολύ η ανάρτηση σου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Σαρακοστη και σε σένα Ερμιόνη μου,να χαίρεσαι τα μωράκια σου,πολλά φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  17. Και του χρόνου, Νέλη μου! Καλή Σαρακοστή σου εύχομαι!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Σαρακοστη και σε σένα εύχομαι,να είμαστε όλοι καλά,πολλά φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  18. Νέλη μου τον Ροζ Αρκούδο τον πήρα διπλό και σου τον χαρίζω με την αγάπη μου !!!!
    Καλορίζικος !!!
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έρχομαι οσονουπω να τον παραλάβω ,πολύ σ ευχαριστώ,μου άρεσε έτσι ροζουλής που είναι,φιλιά.

      Διαγραφή
  19. Τι γλυκιά ανάρτηση!!! Αν και φέτος κανονίζαμε να πάμε στο Γαλαξίδι για αλευρομουτζουρώματα κανένας δεν ξυπνούσε το πρωί να φύγουμε!! Περάσαμε την Καθαρή Δευτέρα στο σπίτι, με νηστίσημα και καλαμπούρι!!
    Να σαι καλά φιλενάδα μου!! Καλή Σαρακοστή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Σαρακοστή φιλενάδα μου,δεν πειράζει η καλή παρεα και η διάθεση μετράει ,αν και θα ήθελα να δω πως είναι το Γαλαξίδι,έχω δεί τοσα πολλά μέρη μαζί σου,φιλάκια πολλά,να είμαστε καλά όλοι μας.

      Διαγραφή
  20. καλή σαρακοστή ,με νόστιμες συνταγούλες χαχαχα
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα βάλω ,θα βάλω ,την εξπρές την έφτιαξες?Καλή Σαρακοστή και... το νού σου ,να δω τι θα σκαρώσουν παλι χχχαχα ,φιλάκια.

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........