Κυριακή, 3 Μαρτίου 2013

Κουνουπίδι τηγανητό & κοκινιστό



 1 κουνουπίδι μεγάλο η 2 μικρά,1 κρεμμύδι ,ένα καρότο,1 ποτηράκι ελαιόλαδο,1 ποτηράκι λάδι για τηγάνισμα,φρυγανιά τριμμένη,2 αυγά,κεφαλοτύρι τριμμένο,αλεύρι,σάλτσα ντομάτας,αλάτι ,πιπέρι,μπούκοβο,(καυτερό κόκκινο πιπέρι),νερό.







Πλένετε το κουνουπίδι και το χωρίζετε σε φουντίτσες.Το βάζετε να βράσει για λίγο σε νερό αλατισμένο(περίπου 2-3 λεπτά).
Το βγάζετε και το αφήνετε  σε σουρωτήρι να φύγουν τα νερά.
Το τηγανίζετε σε λάδι καυτό και το βάζετε σε χαρτί απορροφητικό να φύγουν τα πολλά λάδια.
Μέχρι εδώ η διαδικασία για το μαγείρεμα είναι ίδια.
Για το κοκκινιστό κόβετε το κρεμμύδι και το καρότο σε κομματάκια


 Τα βάζετε σε μια κατσαρόλα και αφού τσιγαριστούν καλά βάζετε τη σάλτσα ντομάτας,το αλάτι ,το πιπέρι  2 ποτήρια νερό
και τα αφήνετε να βράσουν για 10 λεπτά,όσο να μαλακώσει το καρώτο και το κρεμμύδι .Ρίχνετε  το κουνουπίδι και το μπούκοβο και παίρνει και αυτό μερικές βράσεις.
Δεν χρειάζεται πολύ βράσιμο γιατί ήδη είναι όλα μισομαγειρεμένα.
 Για το τηγανητό κουνουπίδι  χτυπάτε τα αυγά,βάζετε τη φρυγανιά σε κούπα,το ίδιο κάνετε και με το αλεύρι και το κεφαλοτύρι.
Παίρνετε μια φουντίτσα κουνουπίδι και τη βουτάτε στο αλεύρι,μετά την βάζετε στο αυγό,στη φρυγανιά και κατόπιν στο κεφαλοτύρι.
Την τηγανίζετε σε ζεστό λάδι και παίρνει ένα πολύ ωραίο χρώμα.
Προσωπικά εμένα μου αρέσει το τηγανητό περισσότερο ,είναι πολύ νόστιμο, τρώγεται πολύ ευχάριστα και είναι πολύ ωραίος ουζομεζές.
ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!!!!!!!!!!

52 σχόλια:

  1. Πολύ μ' αρέσουν αυτοί οι εναλλακτικοί τρόποι χρήσης του κουνουπιδιού, το οποίο είναι η αλήθεια δε μου αρέσει καθόλου, αλλά ξέρω πόσο θρεπτικό είναι. Θα τις δοκιμάσω σίγουρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε και μένα μου αρέσει γενικά ,αλλά έτσι μαγειρεμένο ,ειδικά το τηγανητό είναι τέλειο,είναι ένας τρόπος να φαει κάποιος κουνουπίδι ευχάριστα.

      Διαγραφή
  2. Receita diferente e saborosa.

    Bom Mês de Março!
    Boa Primavera!
    Beijinhos do Brasil.
    ¸.•°♡⊱╮╮















    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. Sim, é um pouco diferente, mas muito saborosa, e beijos de boa GRÉCIA primavera.

      Διαγραφή
  3. Νέλλη , πέρα απο σαλάτα δεν το έχω μαγειρέψει ...Οι δικοί σου τρόποι μαγειρέματος φαίνονται νοστιμότατοι ! Θα το δοκιμάσω !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eίναι πολύ νόστιμο έτσι,ειδικά το τηγανητό εχει πολύ λεπτή γεύση και δεν έχει καθόλου τη μυρωδια του κουνουπιδιού που έιναι λιγο ιδιόρυθμη.Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  4. Το τηγανιτό μου αρέσει κι εμένα, αλλά και αυτό το κοκκινιστό που σηκώνει και μπόλικες βουτίτσες με φρέσκο ψωμάκι, καθόλου δεν θα το περιφρονήσω!
    Φιλιά Νέλλη μου, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο για τις βουτίτσες ,ότι πρέπει για να φάς πολύ ψωμί χαχαχα.Φιλιά πολλά και απο μένα.Καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  5. καλησπερα Νελλη!!προσφατα δοκιμασα να φτιαξω το κοκκνιστο,καλο βγηκε,δεν ξετρελαθηκα βεβαια,θα δοκιμασω ομως και το τηγανητο,ολο βραστο το βαρεθηκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα ,με το κοκινιστό ούτε και εγω τρελαίνομαι αλλά το τηγανητό είναι απίστευτο.Πάρα πολύ ωραία γεύση.Δοκιμασε το έτσι να δείς.

      Διαγραφή
  6. Τι ωραιο πιατό είναι αυτο Neli μου, δεν ηξερα οτι μπορει το κουνουπίδι να είναι και κοκκινιστο, το ειχα δοκιμασει μονο στο τηγανι με αυγό και φυσικα σκετο με λεμονακι, αλλα αυτο φαίνεται υπεροχο!!!!
    Μπραβο Νελι είναι τέλειο πιάτο!!!!
    Φιλακια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και το κοκινιστό είναι ωραίο αλλά το τηγανητό είναι απίστευτο,δοκίμασε το και θα δεις,φιλιά και καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  7. Καλησπέρα φιλενάδα μου!! Το κουνουπίδι το τρώω μόνο σε τουρσί!! Θα το δοκιμάσω τηγανιτό!
    Πρέπει να στρωθώ να μαγειρέψω κάτι καινούργιο! Με έφαγαν οι βόλτες! Που μυαλόοοο!!!
    Ούτε τα μανιτάρια δοκίμασα ακόμα. χαχαχα θα λήξει μέχρι και η κονσέρβα των μανιταριών έτσι που το πάω! Να έχεις ένα όμορφο βράδυ και καλή εβδομάδα! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πείραζει φιλενάδα μου καλύτερες οι βόλτες απο τη μαγειρική σου φτιάχνουν τη διάθεση ,αν και να σου πω την αλήθεια εμένα μου αρέσουν και τα δύο χαχαχα.Δεν σε φοβάμαι εσένα θα τα προλάβεις όλα,πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  8. Οπως και να ειναι μαγειρεμενο το κουνουπιδι το τρωω πολυ ευχαριστα Νλλη μου,γεια στα χερακια σου.
    Καλο βραδυ και καλη εβδομαδα με υγεια,φιλακια πολλα πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σαν σαλάτα δεν το προτιμώ μου αρέσει περισσότερο το μπρόκολο αλλά τηγανητό μου αρέσει πολύ,σε ευχαριστώ καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  9. Θα το δοκιμάσω αν και δε μου αρέσει ιδιαίτερα το κουνουπίδι..ποιος ξέρει έτσι μπορεί να το αγαπήσω..
    Καλή εβδομάδα...φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα θα το αγαπήσεις δοκίμασε το ,αν δεν αλλάξεις γνώμη δεν το ξανατρώς,εγώ πάντως άλλαξα απο τότε που έμαθα αυτό τον τρόπο μαγειρέματος.,καλή εβδομάδα,φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  10. Καλησπέρα φίλη μου Νέλι..Νόστιμο και ωραίο φαγητό , φαίνεται όμορφη η εμφάνιση του , μου αρέσει το κουνουπίδι. Καλή νέα εβδομάδα.Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα,αν σου αρέσει το κουνουπίδι αυτη η εκδοχη θα σου αρέσει πολύ,δοκίμασε το και πες μου ,φιλιά και καλή εβδόμάδα.

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα Νέλη μου!Καί οι δύο συνταγές πολύ νόστιμες καί ιδίως τό κοκκινιστό κουνουπίδι!!Τό έφτιαχνε η μητέρα μου!!Νάσαι καλά!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα dimi μου ναι είναι ωραίες και οι δύο εκδοχές αλλά εγω προτιμω το τηγανητο,πολλά φιλια ,καλη εβδομάδα.

      Διαγραφή
  12. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  13. Πολύ μου άρεσαν οι προτάσεις σου!Το κουνουπίδι το τρώω συνήθως σε σαλάτα αλλά θα το δοκιμάσω και τηγανητό και κοκκινιστό!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι δοκίμασε το και θα δείς ότι είναι πολυ νόστιμο και έτσι ,τελείως διαφορετικό,πολλά φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  14. Υπέροχος μεζές, που αποδεικνύει ότι δεν χρειάζεται να τρώμε το συγκεκριμένο λαχανικό μόνο σαλάτα! Κοινώς, το κουνουπίδι στα καλύτερά του! Μπράβο, Νέλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι όπως τα λες είναι Αναστασία μου,αποκτά άλλη αξία μαγειρεμένο έτσι,έτσι μου φαίνεται εμένα δηλαδή.Σε ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  15. Νέλη μου πολύ ωραίες οι ιδέες σου και μου αρέσουν οι εναλλακτικές προτάσεις!!!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη μου είναι πολυ νόστιμες και οι δυο εκδοχες ,καλό βράδυ φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  16. Κάπως έτσι φτιάχνω και εγώ το ''κουνουπίδι καπαμά'' και είναι πεντανόστιμο. Θα δοκιμάσω την προτασή σου για πανέ, μου φαίνεται εξαιρετική !!

    φιλια πολλά Νελάκι και καλή βδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τη δοκιμάσεις θα σου αρέσει σίγουρα,φιλιά πολλά και απο μένα,καλή σου εβδομάδα.

      Διαγραφή
  17. Φανταστικό μου φαίνεται το φαγάκι σου Χρυσούλα μου, και τρελαίνομαι για κουνουπίδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ερη μου,να είσαι καλά.Φιλάκια και καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  18. Το κοκκινιστό κουνουπίδι μου αρέσει πολύ!
    Τηγανητό δεν έχω δοκιμάσει ακόμα αλλά νομίζω πως θα με ενθουσιάσει!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα όπως ενθουσιάζει και μένα και είναι ένας τρόπος να φάω κουνουπίδι που δεν θα το προτιμουσα για σαλάτα.Φιλιά πολλά και απο μένα.

      Διαγραφή
  19. Ωραία, διπλά ωραία!
    Για μένα κράτησε τηγανιτό, σε παρακαλώ!

    Καλή εβδομάδα!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α θα μαλώσουμε χαχαχααχ αντε σαν καλεσμένη μου που θα είσαι θα στο παραχωρήσω ...αλλά μόνο για μια φορά,φιλια πολλά καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  20. Και οι δύο προτάσεις σου με βρίσκουν σύμφωνη! Περίπου έτσι το μαγειρεύω κι εγώ, το έχω πλέον βαρεθεί σαλάτα. Στο τηγανητό χρησιμοποιώ και κορκούτι, πικάντικο και γίνεται πολύ νόστιμο. Το έχω ήδη αναρτήσει. Αλλά και η δική σου εκδοχή με το τυράκι είναι εξαιρετική.
    Καλή σου μέρα.
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eίναι λίγο διαφορετικό με το κουρκούτι,θα το δοκιμάσω και έτσι να δω πως είναι,καλό απόγευμα ,φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  21. Τέλειο φαγάκι ! και για όσους απεχθάνονται το κουνουπίδι μ αυτή την εναλακτική σίγουρα θ αναθεωρήσουν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι όπως τα λες είναι τέλειο,ακριβώς,δεν μου αρέσει γενικά αλλά ετσι θα έτρωγα πολύ ,πάρα πολύ χαχαχα.Καλό απόγευμα.

      Διαγραφή
  22. Εγώ πάντως χθες το βράδυ, Νέλη μου, του "άλλαξα τα φώτα" στον πειραματισμό, για να ξεφύγω από τις πιο γνωστές μεθόδους παρασκευής του.
    Και τελικά σήμερα θα δούμε αν θα τους αρέσει...
    Καλό μεσημέρι να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι για να δούμε,τι αποτελέσματα θα έχει ο πειραματισμός σου,εσύ πάντα βγάζεις ωραία αποτελέσματα,καλό απογευμα να έχεις.

      Διαγραφή
  23. Ξέχασα να σε ευχαριστήσω που με τοποθέτησες δεξιά-)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω σε ευχαριστω πολύ για τα τόσο όμορφα λουλούδια,χάρηκα πάρα πολύ ,να είναι πάντα γερός και ο Θανάσης.

      Διαγραφή
  24. το άλλο σχόλιο χάθηκε για το κουνουπίδι?Α....
    δεν έχω μαγειρέψει ποτέ κάτι τέτοιο και φαίνεται τόοοοοοοσο νόστιμο!!!Μου έδωσες ιδέα-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι μου τα κάνει τώρα τελευταία ο μπλόγκερ αυτά ενώ εγώ τα βλέπω στο μέιλ μου εδω δεν εμφανίζονται ,το δικο σου ούτε στο μέιλ δεν βγηκε,μαλλον δεν του αρέσει το κουνουπίδι και έφαγε το σχόλιο χααχαχα.Φτιάξε το τηγανητό είναι καταπληκτικό φιλιά, καλημερα.

      Διαγραφή
  25. Είμαι πολύ περίεργη να δω τι γεύση έχει αυτό το φαγητό γιατί το κουνουπίδι το κάνω μόνο σαλάτα (και δεν μπορώ να πω ότι ξετρελαίνομαι κιόλας). Θα το δοκιμάσω. Να σου ευχηθώ και συγχαρητήρια για όλα τα βραβεία που κέρδισες κι επίσης να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου. Καλημέρα με νοστιμιές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου,φτιάξε το τηγανητο ,χωρίς να περιφρονούμε και το κοκινιστο γιατί και αυτό έχει τη νοστιμιά του και θα δείς την εκτιμηση σου για το κουνουπίδι να παίρνει τα πάνω της ,στο λέω εγώ που δεν τρελαινομαι για το κουνουπίδι ,ακριβως σαν και σένα,φιλιά ,καλημέρα σου.

      Διαγραφή
  26. ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΟ ΚΟΥΝΟΥΠΊΔΙ ΜΑ ΤΗΓΑΝΙΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΑΚΟΜΗ...ΚΑΛΩς ΣΑΣ ΒΡΗΚΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. για καλο ηρθα? και ειμαι και σε διαιτα
    θα με καταστρεψεις εσυ
    φιλια κι απο εδω

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........