Κυριακή, 31 Μαρτίου 2013

Σολομός γιαχνί


 3 Φέτες σολομό(όσο πιο παχύς και φρέσκος είναι ο σολομός τόσο πιο ωραίο γίνεται το φαγητό)
2 καρότα,1 κιλό πατάτες,1 κρεμμύδι,μαϊντανό,αλάτι, πιπέρι κόκκινο,κρασί άσπρο,ελαιόλαδο μισό ποτηράκι.
 Πλένετε και καθαρίζετε τα λαχανικά.
Κόβετε τις πατάτες ψιλές όπως τις κάνετε για τηγανητές,το κρεμμύδι σε φετούλες,το καρότο επίσης, και το μαϊντανό ψιλοκομμένο.
Τα βάζετε μέσα στο ταψί και τα ανακατεύετε με το ελαιόλαδο το αλάτι και το κόκκινο πιπέρι.

Βάζετε από πάνω και το σολομό αφού τον έχετε αλατίσει και ρίχνετε πιπέρι και  το ελαιόλαδο.










Ανάβετε το φούρνο στους 200 βαθμούς Κελσίου και βάζετε μέσα το ταψί σκεπασμένο μα αλουμινόχαρτο.Μόλις περάσει μισή ώρα το ανοίγετε και το αφήνετε να ψηθεί  για να πάρει το φαγητό ωραίο χρώμα.Το αφήνετε άλλη μισή ώρα.
Το συνοδεύετε με πράσινη σαλάτα ,η όποια εσάς σας αρέσει και κρασί άσπρο.
Εύκολο,νόστιμο και υγιεινό.Η συνταγή είναι από τη φίλη μου ΦΡΊΝΤΑ..
Την ευχαριστώ πολύ.
ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!!!!!!!!!!!

                                                                                       







57 σχόλια:

  1. πω πω πω και ξανά πω πω πω !τι λες τώρα!
    δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ έτσι ,ούτε το έχω ξαναδεί...και μου φαίνεται υπέροχο !θα το δοκιμάσω οπωσδήποτε!!!καλή μας όρεξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασε το Νάσια μου είναι πραγματικά πολυ νόστιμο και γρήγορο,καλό βράδυ,φιλάκια.

      Διαγραφή
  2. Νελάκι
    πολύ ιδιαίτερο ψάρι και σίγουρα δε το έχω φάει ποτέ έτσι. Να μη σου πω οτι δεν τ αγοράζουμε καν.Στην Αμερική λέει είναι πάμφθηνο!Εδώ όμως; οπότε βολευόμαστε με του εμπορίου.
    Την επόμενη φορά που θα τον βρω θα δοκιμάσω την συνταγή σου
    Φιλάκια πολλά
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Χαρά μου,Εμείς στο σπίτι συνιθιζουμε να το τρώμε,και το μαγειρεύω συχνά και είναι και σχετικά φθηνό για ψάρι,έτσι γίνεται πολύ νόστιμο.Φιλάκια πολλά και απο μένα.

      Διαγραφή
  3. Ο σολωμος ειναι απο τα αγαπημενα μου ψαρια (αν και ξενικο που λεει και η μητερα μου). Γιαχνι δεν τον εχω φαει ποτε...σιγουρα θα τον δοκιμασω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί πριν καποια χρόνια δεν τον βρίσκαμε εύκολα ,αλλά είναι ωραίο ψάρι και κανει καλό στην καρδιά,δοκιμασε αυτη τη συνταγη γίνεται ωραίος.

      Διαγραφή
  4. Καλή Κυριακή..Δεν είμαι του ψαριού, όσο παράξενο κι αν ακούγεται για δελφινάκι :) Χαιρετισμούς στην φίλη Φρίντα..Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλα να είσαι Δελφινάκι,ειπαμε δεν τρώνε όλοι ψάρια ,δεν πειράζει,καλό βράδυ ,φιλάκια.

      Διαγραφή
  5. Νέλλη μου, καλώς σε βρήκα!

    Σ' ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψή σου. Θα είναι χαρά μου να τα λέμε! Καλό υπόλοιπο Κυριακής να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς βρεθήκαμε,να είσαι καλά ναι θα τα λεμε,καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  6. Λατρεύω τα ψάρια με λαχανικά! Θα δοκιμαστεί λίαν προσεχώς! Ο σολωμός έχει ιδιαίτερη γεύση και του ταιριάζει αυτό το ψήσιμο. Τις ευχαριστίες και στη Φρίντα και σε εσένα για την πολύ όμορφη παρουσίαση του πιάτου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχεις δίκιο για τη γεύση αλλά πίστεψε με με αυτό τον τρόπο δεν την καταλαβαίνεις,γίνεται με ωραία κρουστα απο εξω και μέσα ζουμερός,και τα λαχανικά πολύ νοστιμα,σε ευχαριστουμε και μείς οι δυό για τα καλά λόγια.

      Διαγραφή
  7. Μας σερβίρησες βλέπω και κρασάκι και σαλατίτσα, τι άλλο θέλουμε!
    Ο σολομός είναι από τα ψάρια που αγαπάμε πολύ, και τον μαγείρεψες πεντανόστιμα με τα λαχανικά!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα πλήρες νομίζω τραπέζι με τα όλα του ,σε ευχαριστώ για τα καλά λόγια,φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  8. Υπέροχη η συνταγή σου , μπράβο σου!
    Ο σολομός είναι απ'τα αγαπημένα μου ψάρια, τον έφτιαξες τέλειο!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ είναι μια ωραία συνταγή όντως,φιλάκια πολλά και απο μένα.

      Διαγραφή
  9. Τι ωραία που τον μαγείρεψες το σολωμό Νέλη μου!Φαίνεται υπέροχο φαγάκι!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη μου,να είσαι καλά,φιλια και απο μένα.

      Διαγραφή
  10. Νελη μου υπεροχο υγιεινο και καλομαγειρεμενο το φαγητο σου.
    Μπραβο σε σενα και την φιλη σου Φριντα.
    Καλη εβδομαδα και καλο μηνα σου ευχομαι,φιλακια πολλα,καλο σου βραδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γωγούλα μου σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια,και εκ μέρους της Φρίντας,καλό σου μήνα και πολλά φιλάκια.

      Διαγραφή
  11. Ωραία συνταγή Νέλη μου,καί τόν σολομό τόν μαγείρεψες τέλεια!!Τού ταιριάζουν πολύ τά λαχανικά!!Καλό μήνα καί καλή εβδομάδα νά έχης!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ dimi μου,ναι του πάνε πάρα πολύ,καλό μήνα και σε σενα,φιλάκια επίσης.

      Διαγραφή
  12. Νέλι μου λαχταριστό φαίνεται.
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη είναι πολύ νόστιμο θρεπτικό και υγιεινό,καλό σου μήνα.

      Διαγραφή
  13. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ φιλια και απο μένα ,καλό μήνα.

      Διαγραφή
  14. Μια συνταγή που αξίζει να δοκιμάσουμε!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι μια απλή και πολύ νόστιμη συνταγή.Φιλιά πολλά και απο μένα.

      Διαγραφή
  15. Καλησπέρα φιλενάδα μου!! Μέχρι εδώ μοσχομύρισε ο σολωμός! Μια συνταγή αποκλειστικά για μένα! Ευχαριστούμε την φίλη σου Φρίντα και σένα που μας την παρουσίασες!
    Καλό ξημέρωμα, καλή εβδομάδα και έναν υπέροχο νέο μήνα!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την ,χαίρομαι που σου αρέσει το πιάτο,φτιάξτο και πες μου,νομιζω θα το υιοθετησεις,να είσαι καλά και καλό μήνα.

      Διαγραφή
  16. Την επόμενη φορά που θα πάρω σολωμό, έτσι θα τον μαγειρέψω! Δείχνει απίθανος! Ευχαριστούμε για την ωραία ιδέα!!!
    Καλή εβδομάδα και καλό μήνα! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τον φτιάξεις εχει ωραία γεύση και είναι εύκολο πιάτο,να είσαι καλά καλό μήνα και σε σένα,φιλάκια.

      Διαγραφή
  17. και εσυ φιλεναδα εισαι τελεια μαγειρισα φαινεται και στο μπλοκ σου ποσο καλη εισαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλα,ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια,αν σε ξαναχρειαστώ θα σου φωνάξω χαχαχαχα ,φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  18. Τι τέλειο φαγητό είναι αυτό!!! Υπέροχη φαίνεται η συνταγή σου!!!
    Καλό μήνα και καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστώ πάρα πολύ,καλό μήνα και σε σένα.

      Διαγραφή
  19. Σολομός το αγαπημένο ψάρι του αντρούλη μου,μην το δει χα χα θα μου πει να το φτιάξω, παντως και έμενα μου αρέσει πολύ ο σολομός ειδικά ο καπνιστός μπορω να φαω και ένα κίλο....
    Απο μένα εχεις αγαπημενη Νέλλη πάλι ένα μικρο βραβείο!!!
    Φιλακια πολλα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να του το φτιάξεις τότε είναι και εύκολο,σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο,να είσαι καλά φιλάκια.

      Διαγραφή
  20. kalo mhna glikia moy o swlomos einai to agaphmeno moy mprabw filakia.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ ,καλό μήνα και σε σένα,φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  21. Τι ωραία παραλλαγή για σολομό Νέλη!
    Πολύ χορταστικό πιάτο, γεμάτο από καλά υλικά!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ερμιόνη μου,πράγματι έτσι είναι,φιλιά και απο μένα.

      Διαγραφή
  22. Λαχταριστό, φαίνεται!Θα την δοκιμάσω.Εμείς τον ψήνουμε συνήθως, στα κάρβουνα!Ευκαιρία να φάνε και κανένα λαχανικό.Φιλάκια, ομορφιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι δοκίμασε τον και έτσι,είναι πολύ νόστιμος και νομίζω πιο ελαφρύς,φιλια και απο μένα.

      Διαγραφή
  23. Φαίνετε τέλειος!Υπέροχο πιάτο θα το δοκιμάσω σίγουρα!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Σπυριδούλα μου,δοκίμα σε το,και πες μου ,φιλάκια πολλά και απο μένα.

      Διαγραφή
  24. Ωραία αυτή πρόταση για τον σολωμό, Νέλη, που συνήθως προτιμάται ψητός. Γιατί να μην δοκιμάσουμε και κάτι άλλο, που θα μας δώσει μεγαλύτερη νοστιμιά στο φαγητό μας;;
    Καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι γίνεται με ωραία κρούστα απο πανω και μέσα ζουμερός ,αλλα και η γεύση του γίνεται πιο ελαφριά νομίζω,καλό απόγευμα και σε σένα.

      Διαγραφή
  25. Ένα ψάρι, που βρίσκω ωστόσο λιγάκι βαρύ στην γεύση, αλλά που σου δίνει πολλές δυνατότητες συνδυασμού. Και το δικό σου μοιάζει πολύ νόστιμο Νέλη.
    Καλημέρα εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πίστεψε με είναι πιο ελαφρύς απο άλλες βερσιον που έχω δοκιμάσει,και νόστιμο επίσης,καλό απόγευμα ,Πηνελόπη μου.

      Διαγραφή
  26. Γιαχνί σολομό δεν έχω φάει ποτέ! Να μια ευκαιρία να δοκιμάσω! Μου αρέσει πολύ σαν ψάρι έτσι κι αλλιώς, οπότε θα φροντίσω να τον φτιάξω σύντομα. Φαίνεται πολύ νόστιμος!
    Καλό βράδυ Νέλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκιμασε τον έτσι θα σου αρέσει νομίζω,αφου σου αρέσει κιόλας,καλο βράδυ και σε σένα.

      Διαγραφή
  27. λατρεύω σολομό!!!Γιαχνί ε????Μμμμμ....θα το βάλω στα αγαπημένα μου Νέλλη-)))

    πολλά φιλιά και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Aν σου αρέσει ο σολομός να το βάλεις,είναι νόστιμη συνταγή πολλά φιλιά και απο μένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πολύ γευστικό φαγητό, ο σολομός είναι από τα πιο αγαπημένα μου ψάρια! Καλό Σ/Κ, φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εμένα μου αρέσει περισσότερο απο τότε που τον έφαγα έτσι μαγειρεμένο ,καλο Σαββατοκύριακο και σε σένα.Φιλάκια.

      Διαγραφή
  30. καλως σε βρηκα με φανταστικα καλουδια σου και το φιλόξενο σπιτικο , με συγκλόνισε η αφιερωση 1!!!! σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και σχολιάσατε........